SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit mannen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma:
27 juli 14:30: Tijdrit vrouwen
27 juli 16:30: Tijdrit mannen
3 augustus 11:00: Wegrit mannen
4 augustus 14:00: Wegrit vrouwen
Voorbeschouwing wegrit mannen
Rellende_Rotscholier in OS / [Wegwielrennen] #7 Remco, oh Remco![]()
Evenepoel won al bij het tijdrijden hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Stel je voor een mongool als olympisch kampioen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Sowquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Evenepoel won al bij het tijdrijden hoor.![]()
In een eendaagse koers is MvdP de allergrootste.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Daar is geen makkelijke casus voor te maken als hij in zijn beste wedstrijd verslagen wordt door Pogacar en in Pogacars beste wedstrijd op 2 uur wordt gereden door Pogacar, maar ga gerust je gang![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Politt olympisch kampioen, zijn jullie er klaar voor?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dit was het spel zoals verwacht he?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, maar niet de verwachte onverwachte namen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was het spel zoals verwacht he?Put these foolish ambitions to rest.![]()
Denk dat Mathieu blij is als dit de 'gevaarlijke' groep zou zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was het spel zoals verwacht he?![]()
Opvolger van Der Jan!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Politt olympisch kampioen, zijn jullie er klaar voor?![]()
Dit poefen ze met gemak op die klim al dicht als ze zouden willen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:17 schreef hhh38 het volgende:
Die minuut rijdt je echt niet zomaar dicht![]()
Vooral door Belgiëquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:17 schreef The_Undertone het volgende:
Tactisch geblunderd natuurlijk, moet altijd iemand mee in die tweede groep.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Tiesj maar weer, alleen die heeft al de hele dag op kop gereden.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Moet er wel nog iemand zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:17 schreef The_Undertone het volgende:
Tactisch geblunderd natuurlijk, moet altijd iemand mee in die tweede groep.![]()
Oja dat zou kunnen. Ligt er wel aan hoe Pogi zijn carrière gaat inrichten want als hij wil komt hij wel hoger uit dan Mathieu natuurlijk (qua aantal monumenten iig, WK+OS kan twijfelachtiger worden, afhankelijk van vandaag)quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:16 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
In een eendaagse koers is MvdP de allergrootste.![]()
Dit is wel weer een mooi argument tegen die oortjes
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Politt, Madouas en Wright waren voor mij wel van die schaduwnamen. Natuurlijk geen Deen/Belg, dat scheelt voor ONS dan weer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, maar niet de verwachte onverwachte namen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jasper wil stiekem toch nog zijn eigen kansen sparen? Is dat mogelijk denken jullie? Is Jasper Stuyven zo iemand?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Rol was meer meeschuiven, maar je moet ook kunnen natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:18 schreef Reljem het volgende:
Wat is eigenlijk de rol van Dylan? Hij schuift nooit mee en controleert ook niet.![]()
Beetje rondneuken in Olympisch dorpquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:18 schreef Reljem het volgende:
Wat is eigenlijk de rol van Dylan? Hij schuift nooit mee en controleert ook niet.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
En Van Baarle? Wat denk jij?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:19 schreef Mani89 het volgende:
Jasper wil stiekem toch nog zijn eigen kansen sparen? Is dat mogelijk denken jullie? Is Jasper Stuyven zo iemand?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Politt olympisch kampioen, zijn jullie er klaar voor?![]()
mn vriendin wilma staat bij sacre coeur ze vraagt: hoeveel km moeten ze nog
weten jullie dit?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nederlandse renners zitten niet in het olympisch dorp.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:19 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Beetje rondneuken in Olympisch dorp![]()
ook een eigen bv.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En Van Baarle? Wat denk jij?![]()
En heeft Loes Vantoerenhout dan niet het overwicht en purenelitie om Jasper te overrulen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En Van Baarle? Wat denk jij?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hou eens op met deze actquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:20 schreef Paul het volgende:
weten jullie dit?
pindazakje![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Veel brokken.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Zijn wel zo ongeveer de domste krachten van t peloton samenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Op Kung en Politt ga je op het vlakke niet zomaar een minuut dichtrijden.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
ik ben serieus, ze staat daar, helaas kan ik je foto neit sturenquote:
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Vanthourenhout moet wel een fenomeen zijn als UAE hem wil hebben.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En heeft Loes Vantoerenhout dan niet het overwicht en purenelitie om Jasper te overrulen?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Wiel wisselen ging soepel.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
151 kmquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:21 schreef Paul het volgende:
[..]
ik ben serieus, ze staat daar, helaas kan ik je foto neit sturen![]()
Maar het is nauwelijks vlak.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Op Kung en Politt ga je op het vlakke niet zomaar een minuut dichtrijden.![]()
Nog drie rondjesquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:20 schreef Paul het volgende:
weten jullie dit?<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Foto van Wilma en ik geloof jequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:21 schreef Paul het volgende:
[..]
ik ben serieus, ze staat daar, helaas kan ik je foto neit sturenpindazakje![]()
In eerste instantie denk je dan aan Jose Been.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Leek alsof de mechanieker dat ook wel wilde, maar Mads riep iets en toen ging ie toch weer de auto in voor een wiel.quote:![]()
Kung & co hebben schijnbaar nogal veel moeite om Healy in te halen.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Zijn ook wel redelijke RvV-mannetjes.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar het is nauwelijks vlak.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Stukje stayeren.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Idd, normaal zou hij met wiel uitstappen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Leek alsof de mechanieker dat ook wel wilde, maar Mads riep iets en toen ging ie toch weer de auto in voor een wiel.sig verwijderd door FA![]()
Groepje is ook wat te groot denk ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kung & co hebben schijnbaar nogal veel moeite om Healy in te halen.
;![]()
Wel fraaie shots. Doe dit circuit ook lekker in de Tour, veel beter dan de saaie Champs.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Stukje Angels & Demons.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Berlijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mooiste stad op aarde, Parijs? Of toch Rome![]()
Parijs.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Almerequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mooiste stad op aarde, Parijs? Of toch Rome
Emmen![]()
Verona? Firenze? Bologna? Dubrovnik?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Den Helder.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mooiste stad op aarde, Parijs? Of toch Rome|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Debut Montmartre?"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Ik mis steden zonder massatourisme in deze lijstjes.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Verona? Firenze? Bologna? Dubrovnik?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zoals Eindhoven.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik mis steden zonder massatourisme in deze lijstjes.![]()
Linz.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:24 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Of Wenen, nu ga ik twijfelen.![]()
Die steden hebben massatourisme met een reden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die steden hebben massatourisme met een reden.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bij nader inzien is dit parcours wel lastig manoeuvreren met een peloton van 180.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Ljubljanaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het syndroom van Parijs treft voornamelijk Japanse toeristen. Een psychologisch probleem dat voorkomt wanneer een reiziger bepaalde verwachtingen creëert van de Franse hoofdstad en daar onmiddellijk gedesillusioneerd wordt wanneer hij de lichtstad echt ziet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mooiste stad op aarde, Parijs? Of toch Rome
Doe mij maar Rome, of Praag.
Qua Europese hoofdsteden.![]()
Krakauquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik mis steden zonder massatourisme in deze lijstjes.Un dann rettet kein Kavallerie,
Ach in de mongolenwaaier[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ilja Leonard Pfeiffer, is that you?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het syndroom van Parijs treft voornamelijk Japanse toeristen. Een psychologisch probleem dat voorkomt wanneer een reiziger bepaalde verwachtingen creëert van de Franse hoofdstad en daar onmiddellijk gedesillusioneerd wordt wanneer hij de lichtstad echt ziet.
![]()
In dit straatje heb ik in een hotelletje gezeten
Komt dichtbij zoUn dann rettet kein Kavallerie,
Praagquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het syndroom van Parijs treft voornamelijk Japanse toeristen. Een psychologisch probleem dat voorkomt wanneer een reiziger bepaalde verwachtingen creëert van de Franse hoofdstad en daar onmiddellijk gedesillusioneerd wordt wanneer hij de lichtstad echt ziet.
![]()
Ja jammer dat dat verder nooit voorkomt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:27 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zo'n opgeruimd Parijs is anders best wel prettig denk ik![]()
We gaan naar de hoeren
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Wat een volk langs de kantOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Daar gaat 'mOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Rellende_Rotscholier
![]()
KOEKOEKHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ribbe de Bie[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Matje en Wout op pad
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
En losOp vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
SOW MATGOD"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
VdP en VA
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Stukje TUEquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Van Aert die ineens in mega vorm is deze week, uiteraard![]()
Ja, hangt normaal gezien tussen zijn kader bij aanvallen van MvdP, reed nu bijna tegen zijn achterwiel.quote:The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
MVDP lijkt voor zilver te gaan. Healy zit vrij goed[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.![]()
Dit lijkt me wel de voreintscheidungOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Huh?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:31 schreef Godshand het volgende:
MVDP lijkt voor zilver te gaan. Healy zit vrij goed![]()
Die mensenmassa.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Helemaal niet opeens, in de Tour al op goed niveau en dan nu nog een tik beter.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Van Aert die ineens in mega vorm is deze week, uiteraard![]()
Franse regie....[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Als sportliefhebber heb je die sportberichten toch niet nodig? Gewoon uitzetten.quote:
Dikke onzin. Alleen handig bij nieuws.![]()
Terecht, historische gebeurtenis.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:31 schreef Pino112 het volgende:
Pushmelding NOS over de aanval van MVDP en WVA![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Skujins.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Leuke groepjes allemaalOp vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
Goud voor Alaphilipe zou ik dan wel een anticlimax vinden straksOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ja, in de sprint wel ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Helemaal niet opeens, in de Tour al op goed niveau en dan nu nog een tik beter.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:33 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Jaaaa Flip, Wout en Matsjieu, geweldig.![]()
![]()
Leuk dat Lollerphilippe er ook bij is.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Had niet verwacht dat hij hier een medaille ging pakken, maar Pidcock is wel buitengewoon onzichtbaar.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Ik word zo moe van die lachwekkende Skoejiens. UCI doe je werk eens.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dagjesmensquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:35 schreef Benny het volgende:
Ik ben hier door de nu.nl en Nos pushmelding![]()
Bij de eerste aanval in Glasgow kon Wout ook relatief makkelijk met Mathieu mee. De vraag is hoe hij zich voelt na een tweede of derde cartouche.![]()
Uitgeput van MTBquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Had niet verwacht dat hij hier een medaille ging pakken, maar Pidcock is wel buitengewoon onzichtbaar.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Verwacht straks wel een Visma-pact, vermoedelijk in 't voordeel van Jorgenson.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Wout liet meer zien dan Mathieu in de Tour, maar Wout is "opeens" in vorm.Net als Wout liet hij de teugels goed vieren in de derde week, blijkbaar een goede indeling.quote:![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:35 schreef Benny het volgende:
Ik ben hier door de nu.nl en Nos pushmelding![]()
![]()
Ik heb WOUT in finale nog nooit zo makkelijk zien volgen als zojuist. Die staat waanzinnig op punt ineens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:36 schreef Zwansen het volgende:
Bij de eerste aanval in Glasgow kon Wout ook relatief makkelijk met Mathieu mee. De vraag is hoe hij zich voelt na een tweede of derde cartouche.The owls are not what they seem![]()
Leuk toeristenafdeling, maar we mogen nu bij de koers blijvenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Mathieu haat de tour.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wout liet meer zien dan Mathieu in de Tour, maar Wout is
[..]
Net als Wout liet hij de teugels goed vieren in de derde week, blijkbaar een goede indeling.![]()
Eens, viel mij ook opquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:37 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik heb WOUT in finale nog nooit zo makkelijk zien volgen als zojuist. Die staat waanzinnig op punt ineens.![]()
Was het teamNL huis, vast even laten zien waar die gouden medaille gevierd moet worden tochquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:37 schreef Szura het volgende:
Leuk toeristenafdeling, maar we mogen nu bij de koers blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |