SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit mannen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma:
27 juli 14:30: Tijdrit vrouwen
27 juli 16:30: Tijdrit mannen
3 augustus 11:00: Wegrit mannen
4 augustus 14:00: Wegrit vrouwen
Voorbeschouwing wegrit mannen
Rellende_Rotscholier in OS / [Wegwielrennen] #7 Remco, oh RemcoHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
We gaan de koers openen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Healy nog eens!Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Naar Mullen toe, droomplan.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Pithie me dunkt?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie is die witte niet Amerikaan?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Eigenlijk is UAE een beetje Rock Racing on steroids. Maar dat kan niet want Rock Racing zat al aan de steroids.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Marcus HallerHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dan moet je het ook juist zeggen: Rock Racing was een soort UAE on steroids.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eigenlijk is UAE een beetje Rock Racing on steroids. Maar dat kan niet want Rock Racing zat al aan de steroids.Mja![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ojee, Gee.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
NOS moet eens wegschakelen bij paardendansen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Tot zover Kagimu en Rougier-Lagane. Toch keurig gereden, trots op de boys.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
45km van het eindquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:34 schreef RamboDirk het volgende:
Rond welke kilometer/ hoelaat is die kasseien muur?![]()
Je kijkt graag wielrennen op de NOS?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
NOS moet eens wegschakelen bij paardendansen.sig verwijderd door FA![]()
Ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je kijkt graag wielrennen op de NOS?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
We zijn eraan begonnen merk ik?
Dan zal ik eens wat op gaan letten.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Monument ter ere van Anquetil buiten beeld, ach.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Tuurlijk, Eurosport heeft steeds reclame.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je kijkt graag wielrennen op de NOS?![]()
NOS nu ook, dan wielrennen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, Eurosport heeft steeds reclame.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
HBO genot.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, Eurosport heeft steeds reclame.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Healy naar Mullen toe, Hoole mag aan de bak.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
HBO Maxquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, Eurosport heeft steeds reclame.
Un dann rettet kein Kavallerie,
Als die gozer leert wat beter met z'n energie om te gaan zou het echt een topper kunnen worden ipv alleen een spectaculaire aanvaller.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:35 schreef Bugno3 het volgende:
Healy zichzelf weer aan het opsouperen. Erg leuke rubriek.![]()
Classic NOSquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
NOS nu ook, dan wielrennen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Aristidis Konstantinidis vindt dit niet leuk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De Grieken hebben toch nooit goede wielrenners gehad. Die Griek van Euskaltel tel ik niet mee.![]()
Wegrit moeten ze echt nooit meer uit het eerste weekend halen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja maar ik ben ook wel gehecht aan m'n kabel tv, lekker zappen. Als een Nederlander wint kan je dan naar Sporza schakelen voor vrij objectief commentaar. En af en toe even een anekdote van Karsten meepakken.quote:![]()
Karsten vond het toch wel jammer dat ie daardoor nooit bij de opening kon zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wegrit moeten ze echt nooit meer uit het eerste weekend halenUn dann rettet kein Kavallerie,
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Zou het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wegrit moeten ze echt nooit meer uit het eerste weekend halen![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Mexicanobakker moet overal een mening over hebben.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Behoorlijk ja. Eerste weekend is er veel minder boeiende sport.quote:
De wegrit en de drukste dag van de tienkamp op 1 dag is weerzinwekkend. En uiteraard krijgt de tienkamp dan prio.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Moet Jan Maas zich zorgen gaan maken?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:39 schreef Faraday01 het volgende:
Als Hoole dit nog even vol kan houden heeft hij prima werk gedaan![]()
Die we ook nog eens zelf mogen raden, aangezien hij de mening verder zonder enige onderbouwing poneert. Erg leuk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mexicanobakker moet overal een mening over hebben.![]()
Haha, maar veel meer mag je toch niet verwachten van Hoole?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Moet Jan Maas zich zorgen gaan maken?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Eerste weekend is er veel minder boeiende sport.
De wegrit en de drukste dag van de tienkamp op 1 dag is weerzinwekkend. En uiteraard krijgt de tienkamp dan prio.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ze maken die spelen maar gewoon een week langer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De wegrit en de drukste dag van de tienkamp op 1 dag is weerzinwekkend. En uiteraard krijgt de tienkamp dan prio.
Heb je ook die flauwekul van "Wedstrijden VOOR de opening" niet meer.Un dann rettet kein Kavallerie,
Ja, dat jij er geen verstand van zou hebben verbaast mij niet. Maar de tienkamp is nu eenmaal het mooiste wat er is.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Is Dan Hoole grappig?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Moet Jan Maas zich zorgen gaan maken?![]()
Op zich niet, misschien iets te snel ingezet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Haha, maar veel meer mag je toch niet verwachten van Hoole?![]()
Dan is hier al een pagina volgepost, bij een beetje actie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tussen Sporza en HBO heb ik 8 seconde getakt.![]()
SOOW KOEKOEKquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat jij er geen verstand van zou hebben verbaast mij niet. Maar de tienkamp is nu eenmaal het mooiste wat er is.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Ligt ook aan je TV aansluitingquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tussen Sporza en HBO heb ik 8 seconde getakt.![]()
Duidelijke tijdwinst ten opzichte van DE PLAYER dan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tussen Sporza en HBO heb ik 8 seconde getakt.The owls are not what they seem![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Mwah.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat jij er geen verstand van zou hebben verbaast mij niet. Maar de tienkamp is nu eenmaal het mooiste wat er is.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Zeker 20 seconden gewonnenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:44 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Duidelijke tijdwinst ten opzichte van DE PLAYER dan.![]()
![]()
Johan Museeuw, daar zaten we en masse op te wachten nu de koers geopend is.The owls are not what they seem![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Voor wielerfans weinig boeiend, voor sportfans in het algemeen is dit wel kuttiming inderdaad. Maar goed.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De wegrit en de drukste dag van de tienkamp op 1 dag is weerzinwekkend. En uiteraard krijgt de tienkamp dan prio.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Ik vind wielrennen een mooie sport, maar ik vind die alle andere sporten zijn geen sport-rubriek zo vermoeiend.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:42 schreef Jedi_Pimp het volgende:
WLR-clan vs andere FOK!kers, altijd een leuke rubriek.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En hoe zit het met HDMI vs Scart?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb een inbelverbinding. Heeft dat effect?![]()
![]()
Je kan ook toegeven dat je verslaafd bent geraaktquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat jij er geen verstand van zou hebben verbaast mij niet. Maar de tienkamp is nu eenmaal het mooiste wat er is.![]()
![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
De act aller acts inderdaad.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind wielrennen een mooie sport, maar ik vind die alle andere sporten zijn geen sport-rubriek zo vermoeiend.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Mexigod zit een hele maand binnen en spreekt niemand.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
Je kan ook toegeven dat je verslaafd bent geraakt![]()
2 weken maar!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mexigod zit een hele maand binnen en spreekt niemand.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Voor over 4 jaar wordt dat nog meer een probleem, aangezien de Spelen dan nog een week eerder beginnen, zullen ze de wegrit wel weer niet in het eerste weekend doen, als de Tour zijn data niet veranderd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De wegrit en de drukste dag van de tienkamp op 1 dag is weerzinwekkend. En uiteraard krijgt de tienkamp dan prio.leven zoals het leven is![]()
Dan verwacht ik laatste weekend. Scheelt dat er dan sowieso geen atletiek zal zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:46 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Voor over 4 jaar wordt dat nog meer een probleem, aangezien de Spelen dan nog een week eerder beginnen, zullen ze de wegrit wel weer niet in het eerste weekend doen, als de Tour zijn data niet veranderd.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb daar een simpele definitie voor (voor mezelf)quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind wielrennen een mooie sport, maar ik vind die alle andere sporten zijn geen sport-rubriek zo vermoeiend.
Kun je de winnaar zien/meten/timen, met andere woorden objectief bepalen? Dan is het sport.
Heb je er jury's en punten voor nodig? Ga weg.Un dann rettet kein Kavallerie,
Autootje rijden is geen sport.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb daar een simpele definitie voor (voor mezelf)
Kun je de winnaar zien/meten/timen, met andere woorden objectief bepalen? Dan is het sport.
Heb je er jury's en punten voor nodig? Ga weg.![]()
Deze intonatie gebruikt hij ook bij de bakker.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:47 schreef Bugno3 het volgende:
Museeuw die praat alsof hij zeer diepe analyses en inzichten deelt.![]()
De Fransen rijden collectief naar voren. Er gaat iets gebeuren. Titi Masterclass in aantocht.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Gelukkig was er dressuurquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind wielrennen een mooie sport, maar ik vind die alle andere sporten zijn geen sport-rubriek zo vermoeiend.![]()
Heel goed verwoord dit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb daar een simpele definitie voor (voor mezelf)
Heb je er jury's en punten voor nodig? Ga weg.![]()
"Mja, awel, 'tis in zekere zin waarschijnlijk, da' ik ene wit brood blief, neh?"quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze intonatie gebruikt hij ook bij de bakker.![]()
Ja, dat is écht geen sportquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig was er dressuur
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daar zijn de Belgen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ziedend wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:51 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ga jij lekker naar die veredelde hobbies kijken dan![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ik had eigenlijk verwacht dat Evenepoel hier al ging versnellen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Terug van een eigen rondje van 40 a 45 kilometer.
Tijd voor de Girmay showMy friends all drive horses![]()
Dit wordt een "Remco, je moet nog een rondje!"Un dann rettet kein Kavallerie,
Rellende_Rotscholier
![]()
Iers droomplan.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Het zal eens niet.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Ik ben tegen racismequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Rot op met je Zweden en Chinezen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ach, Yuso.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ach Skjelmose.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Slecht moment voor Skjelmose.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Veiligheid is wel meer een issue nu hequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:55 schreef Pino112 het volgende:
De politieagenten waren in de aanbieding? Zijn er echt heel veel de hele tijd.![]()
Dit gaat niet goed<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Dit is gespeeld[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Narvaez op de asfpraak. Ach, Carapaz.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Van Baarle is al het hele jaar niet op niveau.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van Baarle is rotslecht?
Dit is zijn fase.![]()
Hebben WE de slag gemist?Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Daar kan je ook niet op bouwen hèquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van Baarle is rotslecht?
Dit is zijn fase.![]()
Ja in de stad snap het, maar op een buitenafweg staan ze ook overal.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Veiligheid is wel meer een issue nu he![]()
Dus geselecteerd. KNWUEDquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:57 schreef Remco het volgende:
[..]
Van Baarle is al het hele jaar niet op niveau.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Klein muurtje zometeen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Sainbayar in laatste wiel.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Kelderman!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:59 schreef Remco het volgende:
[..]
Die snapte ik ook echt niet, Poels leek mij logischer(in zijn vorm voor de tour dan)![]()
Poels is een molquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:59 schreef Remco het volgende:
[..]
Die snapte ik ook echt niet, Poels leek mij logischer(in zijn vorm voor de tour dan)Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Precies, alles losschroeien op komende muurtje.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:59 schreef Reljem het volgende:
Matje moet zo zelf maar, anders wint Remco![]()
Enigma Poels is ook niet echt een veilige keuze.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:59 schreef Remco het volgende:
[..]
Die snapte ik ook echt niet, Poels leek mij logischer(in zijn vorm voor de tour dan)![]()
Van Baarle selecteren was mokerdom ja[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Poels op kampioenschappen is ook niet altijd een succes geweest.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:59 schreef Remco het volgende:
[..]
Rellende_Rotscholier
![]()
Daar ligt de muur.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
En iemand ondergehoestquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:00 schreef The_Undertone het volgende:
Er wordt een blik opengetrokken bij Karrel en Zjosee![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
KUNGHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Na deze klim wel een lang vlak stuk.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik zie 2 Oranje. Geen idee of Hoole of vB is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:01 schreef TAmaru het volgende:
Van Baarle eraf gereden? had het even gemist![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Hij gaat, iedereen springt mee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:03 schreef hhh38 het volgende:
Als Remco nu zou gaan moet Mathieu gewoon meespringen toch?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik had hier ergens gelezen dat hij top-5 zou rijden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:03 schreef Momo het volgende:
Viviani kan zo afstappen en door naar de baan![]()
Ik heb de audio van de tafeltennis stream aan momenteel, koers staat op mute. Ben benieuwd wat @Bugno hiervan vindt![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Mathieu was rustig rond aan het kijken. Wellicht Van Baarle aan het zoeken, KOOSED.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Hoe langer dit duurt hoe verder zijn kansen slinkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Remco is niet per se goed in heel vaak optrekken, zei hij na Glasgow.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dit gebeurde dus vorig jaar ook in de Tour. Rubriek.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Deze flitspaal kennen we van RR's voorbeschouwing<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Flits flits
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ping pongen is geen sport.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:04 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ik heb de audio van de tafeltennis stream aan momenteel, koers staat op mute. Ben benieuwd wat @:Bugno hiervan vindt![]()
Celluloid-meppen-met-onderzetters is geen sport.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:04 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ik heb de audio van de tafeltennis stream aan momenteel, koers staat op mute. Ben benieuwd wat @:Bugno hiervan vindt![]()
Daarom.goed dat ie op.gevoel koerst. Heeft hem afgelopen 10 jaar geen windeieren gelegdquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Deze guerilla-tactiek is lastig voor Mathieu.![]()
De renner die het meeste koers maakt. Nee die willen we niet zien winnen natuurlijk.quote:
The owls are not what they seem![]()
Welke Bugno bedoel je precies?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:04 schreef Jedi_Pimp het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:04 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ik heb de audio van de tafeltennis stream aan momenteel, koers staat op mute. Ben benieuwd wat @:Bugno hiervan vindtquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:05 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Celluloid-meppen-met-onderzetters is geen sport.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
![]()
Gezellig druk bij de Sacre Coeur.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
ONZE bergquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig druk bij de Sacre Coeur.![]()
Plukjes oranje!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig druk bij de Sacre Coeur.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
JAMBALJAMTSHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Mooi. Is die walgelijke beschildering van de trappen tenminste niet te zien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig druk bij de Sacre Coeur.Un dann rettet kein Kavallerie,
Misschien zat er wel 1 spion tussenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bugno t/m Bugno3 zijn dezelfde.![]()
Mongolenaanval<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
LETS GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hi, Simon!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, je hoeft maar 1 meter op kop te rijden.![]()
1 cm fotofinshquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, je hoeft maar 1 meter op kop te rijden.![]()
Mathieu zal blij zijn dat hij deze fase gaat overleven zonder dat een Remco is vertrokken. Op het parcours lekker zelf gaan.![]()
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bugno t/m Bugno3 zijn dezelfde.![]()
Daarom het beste als Matje wint.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Veel dronken Belgen en Ollanders samen op dat kasseien-heuveltje trouwens, wordt dat rellen?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Van Baarle is er toch.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Gelukkig weinig prikkeldraad in deze contreien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:08 schreef The_Undertone het volgende:
Motards rijden er als gekken tussen, nieuwe Hoogerland incoming![]()
Hangt er wel vanaf, op de Oude Kwaremont werd hij gewoon uitgefloten. Maar dat leek me wel weer een ander slag volk dan hier in Parijs stond.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Daarom het beste als Matje wint.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
CIRCUS POLITTHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Evenepoel komt eraan.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Wel mooi zo'n wedstrijd met vele verschillende namen bij elkaar. Erg jammer dat de allergrootste mist natuurlijk, maar je kan niet alles hebben.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Fredje!Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik heb weer zo'n Leuven-vibe, Evenepoel die in dienst van Wout rijdt, die het karretje dan helemaal in de poep rijdt.![]()
Mvdp is er gewoonquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel mooi zo'n wedstrijd met vele verschillende namen bij elkaar. Erg jammer dat de allergrootste mist natuurlijk, maar je kan niet alles hebben.![]()
Zit Van Aert nog in koers? Al een kwartier niet meer bij de eerste 30 gezien en het peloton is nog maar 50 renners groot.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Ze zijn wel wat volwassener nu, tactiek gewoon Remco van ver en Wout van dichtbij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:12 schreef The_Undertone het volgende:
Ik heb weer zo'n Leuven-vibe, Evenepoel die in dienst van Wout rijdt, die het karretje dan helemaal in de poep rijdt.![]()
Maar als Remco op zo een stuk vals plat 1 meter heeft dan is het gespeeld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:12 schreef The_Undertone het volgende:
Ik heb weer zo'n Leuven-vibe, Evenepoel die in dienst van Wout rijdt, die het karretje dan helemaal in de poep rijdt.The owls are not what they seem![]()
Kopieert tactiek mvdpquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zit Van Aert nog in koers? Al een kwartier niet meer bij de eerste 30 gezien en het peloton is nog maar 50 renners groot.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Sainbayar is een fenomeen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
LETS GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Sainbayar.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Daar is geen makkelijke casus voor te maken als hij in zijn beste wedstrijd verslagen wordt door Pogacar en in Pogacars beste wedstrijd op 2 uur wordt gereden door Pogacar, maar ga gerust je gangquote:![]()
Onzin nog 55 kmquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:14 schreef Bugno3 het volgende:
Deze groep moet je snel terughalen, anders is het gespeeld.![]()
This group is no Mickey MouseUn dann rettet kein Kavallerie,
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |