SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit mannen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma:
27 juli 14:30: Tijdrit vrouwen
27 juli 16:30: Tijdrit mannen
3 augustus 11:00: Wegrit mannen
4 augustus 14:00: Wegrit vrouwen
Voorbeschouwing wegrit mannen
Rellende_Rotscholier in OS / [Wegwielrennen] #7 Remco, oh RemcoHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
We gaan de koers openen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Healy nog eens!Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Naar Mullen toe, droomplan.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Pithie me dunkt?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie is die witte niet Amerikaan?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Eigenlijk is UAE een beetje Rock Racing on steroids. Maar dat kan niet want Rock Racing zat al aan de steroids.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Marcus HallerHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dan moet je het ook juist zeggen: Rock Racing was een soort UAE on steroids.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eigenlijk is UAE een beetje Rock Racing on steroids. Maar dat kan niet want Rock Racing zat al aan de steroids.Mja![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ojee, Gee.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
NOS moet eens wegschakelen bij paardendansen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Tot zover Kagimu en Rougier-Lagane. Toch keurig gereden, trots op de boys.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
45km van het eindquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:34 schreef RamboDirk het volgende:
Rond welke kilometer/ hoelaat is die kasseien muur?![]()
Je kijkt graag wielrennen op de NOS?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
NOS moet eens wegschakelen bij paardendansen.sig verwijderd door FA![]()
Ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je kijkt graag wielrennen op de NOS?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
We zijn eraan begonnen merk ik?
Dan zal ik eens wat op gaan letten.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Monument ter ere van Anquetil buiten beeld, ach.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Tuurlijk, Eurosport heeft steeds reclame.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je kijkt graag wielrennen op de NOS?![]()
NOS nu ook, dan wielrennen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, Eurosport heeft steeds reclame.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
HBO genot.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, Eurosport heeft steeds reclame.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Healy naar Mullen toe, Hoole mag aan de bak.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
HBO Maxquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, Eurosport heeft steeds reclame.
Un dann rettet kein Kavallerie,
Als die gozer leert wat beter met z'n energie om te gaan zou het echt een topper kunnen worden ipv alleen een spectaculaire aanvaller.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:35 schreef Bugno3 het volgende:
Healy zichzelf weer aan het opsouperen. Erg leuke rubriek.![]()
Classic NOSquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
NOS nu ook, dan wielrennen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Aristidis Konstantinidis vindt dit niet leuk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De Grieken hebben toch nooit goede wielrenners gehad. Die Griek van Euskaltel tel ik niet mee.![]()
Wegrit moeten ze echt nooit meer uit het eerste weekend halen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja maar ik ben ook wel gehecht aan m'n kabel tv, lekker zappen. Als een Nederlander wint kan je dan naar Sporza schakelen voor vrij objectief commentaar. En af en toe even een anekdote van Karsten meepakken.quote:![]()
Karsten vond het toch wel jammer dat ie daardoor nooit bij de opening kon zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wegrit moeten ze echt nooit meer uit het eerste weekend halenUn dann rettet kein Kavallerie,
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |