Ik heb geloof ik nog geen Nederlander goed zien uitkomen dit toernooi.quote:
Alweer nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:35 schreef H.Vviv het volgende:
Kwam totaal niet goed uit. Anders was het waarschijnlijk ook geen brons geworden
Wat voor halve tammen kijken er tijdens de OS naar een flutquiz?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
1.3M kijkers (en dus heel veel adverteerders)
De 2de vrouwen 4 bij het roeien welquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nog geen Nederlander goed zien uitkomen dit toernooi.
Die waren vooral goed bij de keerpunten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De 2de vrouwen 4 bij het roeien wel
Wat was zijn tijd gisteren ook alweer?quote:
50.59quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat was zijn tijd gisteren ook alweer?
Er zullen vast genoeg niet-sportliefhebbers zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat voor halve tammen kijken er tijdens de OS naar een flutquiz?
Was dus ook niet genoeg geweest.quote:
Hele belangrijke wedstrijd ook.quote:
Inderdaad, je komt nergens lekker in zo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:38 schreef Szura het volgende:
Ik word echt gek van dat gezap, waarom blijft niet een zender gewoon ff op 1 plek (zwemmen of atletiek)
We zijn allemaal (mentaal) boomerquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:38 schreef DeLuna het volgende:
Ik snap niet dat jullie de hele tijd NOS kijken
Ja mens, je hebt toch echt een zender nodig en dan op je iPad etc streamsquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:38 schreef DeLuna het volgende:
Omdat NOSquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom gaat de NOS niet hierheen?
Naar de halve finale als gedeeld vijftiende dus niet heel vreemd.quote:
Wij hebben gewoon een tv met HBO-app? Geen zender nodig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja mens, je hebt toch echt een zender nodig en dan op je iPad etc streams
Jack in bad is dan ook niet zo'n goed idee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds wanneer kan Zhang dit?
Van Gelder overtuigt mij niet.
Eerwraak voor vanmiddag!quote:
Had ook geen finale verwacht, maar een verbetering was wel leuk geweest.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Naar de halve finale als gedeeld vijftiende dus niet heel vreemd.
Eens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Had ook geen finale verwacht, maar een verbetering was wel leuk geweest.
De NOS is dan ook nog niet zo intens slecht geweest deze OS.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:40 schreef Salina het volgende:
Veel meltdowns hier vanavond.
De intens(iev)e week begint zijn tol te eisen.
(gebash op NOS is niet onterecht verder)
Dat is veel trager schakelen dan tvquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon een tv met HBO-app? Geen zender nodig.
Misschien moet ik inderdaad maar eens gewoon accepteren dat ik op mijn NOS-tv af en toe eens HBO moet streamenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon een tv met HBO-app? Geen zender nodig.
50m vrij?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:45 schreef alpeko het volgende:
Dit is na snelwandelen het meest debiele atletieknummer
En de link met zwemmen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:45 schreef alpeko het volgende:
Dit is na snelwandelen het meest debiele atletieknummer maar goed..het is zwemmen hier... dus ik ben weg
Hier gaat iets misquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:45 schreef alpeko het volgende:
Dit is na snelwandelen het meest debiele atletieknummer maar goed..het is zwemmen hier... dus ik ben weg
Heb ook een aardige mening over de steeple chasequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:45 schreef alpeko het volgende:
Zeker met zo’n 50m bad.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:46 schreef Remco het volgende:
[..]
Heb ook een aardige mening over de steeple chase
Vlinderslag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:46 schreef Remco het volgende:
[..]
Heb ook een aardige mening over de steeple chase
Ik heb hem al lang op ES/HBO Max gezet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De NOS is dan ook nog niet zo intens slecht geweest deze OS.
Valt best mee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is veel trager schakelen dan tv
Dat snap ik ook niet. Tik gewoon 6 euro af voor 1 maand HBO.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:38 schreef DeLuna het volgende:
Dat was wel cringe jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:50 schreef hhh38 het volgende:
Die ES interviewer net bij Korstanje
"Je keert als eerste, ga je dan imagineren () over een medaille?"
"Nee want je hebt geen idee waar de rest ligt"
Die eerste vraag was ook wel makkelijk. "Wat ging er mis?"quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:50 schreef hhh38 het volgende:
Die ES interviewer net bij Korstanje
"Je keert als eerste, ga je dan imagineren () over een medaille?"
"Nee want je hebt geen idee waar de rest ligt"
Oh ja er wordt ook nog gezwommen.quote:
Why 7?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Finale met 7, lekker lullig voor de reserve.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |