Ik heb geloof ik nog geen Nederlander goed zien uitkomen dit toernooi.quote:
Alweer nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:35 schreef H.Vviv het volgende:
Kwam totaal niet goed uit. Anders was het waarschijnlijk ook geen brons geworden
Wat voor halve tammen kijken er tijdens de OS naar een flutquiz?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
1.3M kijkers (en dus heel veel adverteerders)
De 2de vrouwen 4 bij het roeien welquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nog geen Nederlander goed zien uitkomen dit toernooi.
Die waren vooral goed bij de keerpunten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De 2de vrouwen 4 bij het roeien wel
Wat was zijn tijd gisteren ook alweer?quote:
50.59quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat was zijn tijd gisteren ook alweer?
Er zullen vast genoeg niet-sportliefhebbers zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat voor halve tammen kijken er tijdens de OS naar een flutquiz?
Was dus ook niet genoeg geweest.quote:
Hele belangrijke wedstrijd ook.quote:
Inderdaad, je komt nergens lekker in zo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:38 schreef Szura het volgende:
Ik word echt gek van dat gezap, waarom blijft niet een zender gewoon ff op 1 plek (zwemmen of atletiek)
We zijn allemaal (mentaal) boomerquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:38 schreef DeLuna het volgende:
Ik snap niet dat jullie de hele tijd NOS kijken
Ja mens, je hebt toch echt een zender nodig en dan op je iPad etc streamsquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:38 schreef DeLuna het volgende:
Ik snap niet dat jullie de hele tijd NOS kijken
Omdat NOSquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom gaat de NOS niet hierheen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |