Naar de halve finale als gedeeld vijftiende dus niet heel vreemd.quote:
Wij hebben gewoon een tv met HBO-app? Geen zender nodig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja mens, je hebt toch echt een zender nodig en dan op je iPad etc streams
Jack in bad is dan ook niet zo'n goed idee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds wanneer kan Zhang dit?
Van Gelder overtuigt mij niet.
Eerwraak voor vanmiddag!quote:
Had ook geen finale verwacht, maar een verbetering was wel leuk geweest.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Naar de halve finale als gedeeld vijftiende dus niet heel vreemd.
Eens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Had ook geen finale verwacht, maar een verbetering was wel leuk geweest.
De NOS is dan ook nog niet zo intens slecht geweest deze OS.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:40 schreef Salina het volgende:
Veel meltdowns hier vanavond.
De intens(iev)e week begint zijn tol te eisen.
(gebash op NOS is niet onterecht verder)
Dat is veel trager schakelen dan tvquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon een tv met HBO-app? Geen zender nodig.
Misschien moet ik inderdaad maar eens gewoon accepteren dat ik op mijn NOS-tv af en toe eens HBO moet streamenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon een tv met HBO-app? Geen zender nodig.
50m vrij?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:45 schreef alpeko het volgende:
Dit is na snelwandelen het meest debiele atletieknummer
En de link met zwemmen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:45 schreef alpeko het volgende:
Dit is na snelwandelen het meest debiele atletieknummer maar goed..het is zwemmen hier... dus ik ben weg
Hier gaat iets misquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:45 schreef alpeko het volgende:
Dit is na snelwandelen het meest debiele atletieknummer maar goed..het is zwemmen hier... dus ik ben weg
Heb ook een aardige mening over de steeple chasequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:45 schreef alpeko het volgende:
Zeker met zo’n 50m bad.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:46 schreef Remco het volgende:
[..]
Heb ook een aardige mening over de steeple chase
Vlinderslag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:46 schreef Remco het volgende:
[..]
Heb ook een aardige mening over de steeple chase
Ik heb hem al lang op ES/HBO Max gezet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De NOS is dan ook nog niet zo intens slecht geweest deze OS.
Valt best mee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is veel trager schakelen dan tv
Dat snap ik ook niet. Tik gewoon 6 euro af voor 1 maand HBO.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:38 schreef DeLuna het volgende:
Ik snap niet dat jullie de hele tijd NOS kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |