Locatie:quote:https://www.knzb.nl/nieuw(...)gebaan-in-amersfoort
Zeker van Parijs...
De KNZB mag voor elke individuele afstand maximaal twee sporters bij NOC*NSF voordragen voor uitzending naar de Olympische Spelen van Parijs. De volgende sporters zijn sinds de EQM in april zeker van Parijs, op voorwaarde dat hun voordracht door NOC*NSF wordt gehonoreerd
Vrouwen:
- 50 vrij: Marrit Steenbergen en Valerie van Roon.
- 100 vrij: Marrit Steenbergen.
- 200 vrij: Marrit Steenbergen.
- 100 rug: Maaike de Waard en Kira Toussaint.
- 100 school: Tes Schouten.
- 200 school: Tes Schouten.
- 100 vlinder: Tessa Giele.
- 200 wissel: Marrit Steenbergen.
Mannen:
- 50 vrij: Kenzo Simons en Renzo Tjon A Joe.
- 100 vrij: Sean Niewold
- 200 rug: Kai van Westering.
- 100 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 200 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 100 vlinder: Nyls Korstanje.
Estafettes:
- 4 x 100 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Kim Busch, Sam van Nunen en Tessa Giele.
- 4 x 200 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Janna van Kooten, Imani de Jong en Silke Holkenborg.
- 4 x 100 wisselslag vrouwen: Maaike de Waard, Tes Schouten, Tessa Giele, Marrit Steenbergen.
- 4 x 100 wisselslag mannen: Kai van Westering, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Stan Pijnenburg.
- 4 x 100 wisselslag mixed: Maaike de Waard, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Marrit Steenbergen.
Voor alle 'open' individuele plaatsen (1 of 2 per afstand) kunnen sporters zich nog kwalificeren tot en met 23 juni. Zij moeten dan op een vooraf daarvoor aangemelde wedstrijd aan een of meerdere limieten voldoen. Na 23 juni worden ook de eventuele extra reserves voor de estafettenummers voorgedragen.
Uiteraardquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:05 schreef Redefine het volgende:
Heat 2. Singapore natuurlijk de grote favoriet.
Nouquote:
Wat dan? Heb ik het gemist of is het niet bekend?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:12 schreef Nattekat het volgende:
Oh, niet eens een Spanjetje, wat anders.
Ik heb niets gezien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat dan? Heb ik het gemsit of is het niet bekend?
Straf voor passiviteit?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:12 schreef Nattekat het volgende:
Oh, niet eens een Spanjetje, wat anders.
Techniekfout bij de vlinderslag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat dan? Heb ik het gemist of is het niet bekend?
Dat klinkt mokerdom.quote:
Surfen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:15 schreef Zorro het volgende:
Maar goed, wat is nu leuk om te kijken? Behalve het fietsen wat nog 185 km moet
Volgens mij is dit een van de zeldzame momenten dat ik ook even wat nuttigs kan gaan doen. Dat lijkt me wel wat.quote:
Pijltjesschietenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:15 schreef Zorro het volgende:
Maar goed, wat is nu leuk om te kijken? Behalve het fietsen wat nog 185 km moet
Italiaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welk land was DQ? Ik was al weggezapt
Met goud voor het vlaggetje toch?quote:
Nou nou met brons zou ik al tuuterend door de straten gaanquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Met goud voor het vlaggetje toch?
Dat willen we zien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou nou met brons zou ik al tuuterend door de straten gaan
quote:
Dit komt vooral omdat ze de slimste mens op 1 willen dus dan schakelen ze elke dag maar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:31 schreef Szura het volgende:
Doe dat graftakkenjournaal dan op N2 gvd
Dat mag ook lekker op N2quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit komt vooral omdat ze de slimste mens op 1 willen dus dan schakelen ze elke dag maar.
Tijdens de canal pride mag datquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:32 schreef DeLuna het volgende:
Maar ik denk dat kleppers Grousset, Milak en Ponti er sowieso wel overheen gaan
1.3M kijkers (en dus heel veel adverteerders)quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit komt vooral omdat ze de slimste mens op 1 willen dus dan schakelen ze elke dag maar.
Die kunnen ook naar een andere zender zappen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
1.3M kijkers (en dus heel veel adverteerders)
Ik heb geloof ik nog geen Nederlander goed zien uitkomen dit toernooi.quote:
Alweer nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:35 schreef H.Vviv het volgende:
Kwam totaal niet goed uit. Anders was het waarschijnlijk ook geen brons geworden
Wat voor halve tammen kijken er tijdens de OS naar een flutquiz?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
1.3M kijkers (en dus heel veel adverteerders)
De 2de vrouwen 4 bij het roeien welquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nog geen Nederlander goed zien uitkomen dit toernooi.
Die waren vooral goed bij de keerpunten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De 2de vrouwen 4 bij het roeien wel
Wat was zijn tijd gisteren ook alweer?quote:
50.59quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat was zijn tijd gisteren ook alweer?
Er zullen vast genoeg niet-sportliefhebbers zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat voor halve tammen kijken er tijdens de OS naar een flutquiz?
Was dus ook niet genoeg geweest.quote:
Hele belangrijke wedstrijd ook.quote:
Inderdaad, je komt nergens lekker in zo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:38 schreef Szura het volgende:
Ik word echt gek van dat gezap, waarom blijft niet een zender gewoon ff op 1 plek (zwemmen of atletiek)
We zijn allemaal (mentaal) boomerquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:38 schreef DeLuna het volgende:
Ik snap niet dat jullie de hele tijd NOS kijken
Ja mens, je hebt toch echt een zender nodig en dan op je iPad etc streamsquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:38 schreef DeLuna het volgende:
Omdat NOSquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom gaat de NOS niet hierheen?
Naar de halve finale als gedeeld vijftiende dus niet heel vreemd.quote:
Wij hebben gewoon een tv met HBO-app? Geen zender nodig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja mens, je hebt toch echt een zender nodig en dan op je iPad etc streams
Jack in bad is dan ook niet zo'n goed idee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds wanneer kan Zhang dit?
Van Gelder overtuigt mij niet.
Eerwraak voor vanmiddag!quote:
Had ook geen finale verwacht, maar een verbetering was wel leuk geweest.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Naar de halve finale als gedeeld vijftiende dus niet heel vreemd.
Eens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Had ook geen finale verwacht, maar een verbetering was wel leuk geweest.
De NOS is dan ook nog niet zo intens slecht geweest deze OS.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:40 schreef Salina het volgende:
Veel meltdowns hier vanavond.
De intens(iev)e week begint zijn tol te eisen.
(gebash op NOS is niet onterecht verder)
Dat is veel trager schakelen dan tvquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon een tv met HBO-app? Geen zender nodig.
Misschien moet ik inderdaad maar eens gewoon accepteren dat ik op mijn NOS-tv af en toe eens HBO moet streamenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon een tv met HBO-app? Geen zender nodig.
50m vrij?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:45 schreef alpeko het volgende:
Dit is na snelwandelen het meest debiele atletieknummer
En de link met zwemmen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:45 schreef alpeko het volgende:
Dit is na snelwandelen het meest debiele atletieknummer maar goed..het is zwemmen hier... dus ik ben weg
Hier gaat iets misquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:45 schreef alpeko het volgende:
Dit is na snelwandelen het meest debiele atletieknummer maar goed..het is zwemmen hier... dus ik ben weg
Heb ook een aardige mening over de steeple chasequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:45 schreef alpeko het volgende:
Zeker met zo’n 50m bad.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:46 schreef Remco het volgende:
[..]
Heb ook een aardige mening over de steeple chase
Vlinderslag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:46 schreef Remco het volgende:
[..]
Heb ook een aardige mening over de steeple chase
Ik heb hem al lang op ES/HBO Max gezet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De NOS is dan ook nog niet zo intens slecht geweest deze OS.
Valt best mee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is veel trager schakelen dan tv
Dat snap ik ook niet. Tik gewoon 6 euro af voor 1 maand HBO.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:38 schreef DeLuna het volgende:
Dat was wel cringe jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:50 schreef hhh38 het volgende:
Die ES interviewer net bij Korstanje
"Je keert als eerste, ga je dan imagineren () over een medaille?"
"Nee want je hebt geen idee waar de rest ligt"
Die eerste vraag was ook wel makkelijk. "Wat ging er mis?"quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:50 schreef hhh38 het volgende:
Die ES interviewer net bij Korstanje
"Je keert als eerste, ga je dan imagineren () over een medaille?"
"Nee want je hebt geen idee waar de rest ligt"
Oh ja er wordt ook nog gezwommen.quote:
Why 7?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Finale met 7, lekker lullig voor de reserve.
Dat was ook in slomo in beeld, dus ff terugspoelen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:17 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik zat atteletiek te kijken, waarom DSQ?
Heeft Toussaint dit niet ook ooit gedaan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat was ook in slomo in beeld, dus ff terugspoelen.
Op de buik gedraaid met keerpunt
Achquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat was ook in slomo in beeld, dus ff terugspoelen.
Op de buik gedraaid met keerpunt
Nee. Dat was in de onderwaterfase. Walsh draaide vlak voor het rug-school keerpunt over het 180 gradenpunt heen om de muur aan te tikken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft Toussaint dit niet ook ooit gedaan?
Moeten ze ook doen terwijl de 800 bezig isquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:25 schreef Nattekat het volgende:
Ze maken er wel een feestje van in het zwembad.
Moeten ze ook wel, anders valt het publiek in slaap voor de estafettes.
Dat was een foutief keerpunt toen ze in de wisselslagestaffette de borstcrawl moest zwemmen toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee. Dat was in de onderwaterfase. Walsh draaide vlak voor het rug-school keerpunt over het 180 gradenpunt heen om de muur aan te tikken.
Eigenlijk wel ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:26 schreef kilon het volgende:
[..]
Moeten ze ook doen terwijl de 800 bezig is
Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja de 800 vrij kregen we ook nog tsja
Nee, ze zwom in de onderwaterfase op de rug en dat mag niet in de wisselslagestafette omdat de rugslag al geweest isquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was een foutief keerpunt toen ze in de wisselslagestaffette de borstcrawl moest zwemmen toch?
Ah dat was hem ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ze zwom in de onderwaterfase op de rug en dat mag niet in de wisselslagestafette omdat de rugslag al geweest is
Oh ja, en ze snapte er niks van toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ze zwom in de onderwaterfase op de rug en dat mag niet in de wisselslagestafette omdat de rugslag al geweest is
Ja en later wel maar toen was ze het er opeens niet mee eensquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:31 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Oh ja, en ze snapte er niks van toch?
Morgen is het zwemmen gelukkig vroeger (en buiten de 1500 een vrij korte sessie)quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:30 schreef heywoodu het volgende:
Tijd voor de 800m vrij. Nog héél even volhouden, atletiek en zwemmen tegelijk en zowel Eurosport als NOS die constant heen en weer gaan is echt zo slopend
Australië die het goud van de VS afsnoept zou wel uniek zijn.quote:
Dat zou deze avond helemaal afmaken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Australië die het goud van de VS afsnoept zou wel uniek zijn.
Nou ja gemist, gemist.quote:
Niet gezien bedoel je.quote:
Ik wilde het laatste gedeelte nog zien, maar toen ik inschakelde zag ik Ledecky al weglopen.quote:
Ja de 4 x 100 mixed estafette.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:46 schreef Simmertje het volgende:
Nederland zo ook nog toch? Lopen uit?
Gaat zeker lukken. Anders negeren we de opkomsten in het ergste gevalquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:50 schreef heywoodu het volgende:
Doe ons nu wel even een plezier en wacht met de finale tot de tienkamp klaar is.
Geleverd. Ze hebben allemaal in die wachtruimte zitten kijken natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:50 schreef heywoodu het volgende:
Doe ons nu wel even een plezier en wacht met de finale tot de tienkamp klaar is.
Gister en vandaag toch wel een aantal keer gebeurd.quote:
Medaille wordt lastig denk ik.quote:
Er zit best even wat tijd tussen de warming-up en de race zelf.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:03 schreef vaarsuvius het volgende:
Waarom hebben sommigen een winterjas aan als ze binnenlopen en anderen niks, of een klein jackje?
Is dat om zoveel mogelijk voor de sponsor te showen?
Nee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen toch wel in dezelfde volgorde toch?
Vast weer boven de minuutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |