Dat is vrij kut als de zon schijntquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, atleet zat vast in een bus die niet meer open kon.
quote:
Een voor in het boekje van PvdHquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Haha opgesloten in een bus.
Dan verdien je een medaille voor het verhaal aan de kleinkinderen.
Op naar het volleybal dat absoluut niet live is, ter waarschuwing.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:32 schreef Pino112 het volgende:
Paniek bij de NOS-regie. Schema overhoop
Kloptquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Herenacht en damesacht voorafgaand aan de skiff? Iemand te laat door een kapotte bus?
-quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op naar het volleybal dat absoluut niet live is, ter waarschuwing.
Ja, dat lijkt mij ook, maar het is begin van de dag dus hopelijk valt dat mee. Het lijkt mij ook mentaal niet leuk als dit vlak voor je race gebeurt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is vrij kut als de zon schijnt
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:32 schreef Redefine het volgende:
Die man in die kapotte bus had vroeger zeker ook altijd een hond die zijn huiswerk opat?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Herenacht en damesacht voorafgaand aan de skiff? Iemand te laat door een kapotte bus?
Het OV is Parijs is ook niet perfect.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Haha opgesloten in een bus.
Dan verdien je een medaille voor het verhaal aan de kleinkinderen.
De commentator zei dat ook. Dat ze het hebben gechecktquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:34 schreef Felagund het volgende:
[..]Ze hebben het wel gecheckt, het zal wel kloppen.
Als hij het was die in de bus zat dan vrees ik voor zijn kansen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:35 schreef Columbiafan het volgende:
Nu bidden dat dit Oli Zeidler weer niet uit balans brengt. Altijd tegen Duitsland.
Zou wel kunnen, mijn ouders hadden een hond die een tennisbal en een halve deurmat heeft opgegeten. Dan valt wat huiswerk wel mee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
De commentator zei dat ook. Dat ze het hebben gecheckt![]()
Maar misschien at die hond ook wel echt het huiswerk op
Een of andere AIN atleet blijkbaarquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als hij het was die in de bus zat dan vrees ik voor zijn kansen.
Mis je niets aan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Een of andere AIN atleet blijkbaar
Hij was Telaty?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die hebben toch al een traject moeten afleggen voordat ze mee mochten doen. Kan dit er ook wel bij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Fixedquote:
Yauheni Zalaty dan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:38 schreef Marcoss het volgende:
Die gast heeft z’n maximale hartslag voor vandaag al gehad, vrees ik
Waarom?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:39 schreef Redefine het volgende:
Als dit tijdens de eerste dagen was geweest. Dan wisten we wel al zeker dat het Van Dorp was.
Die zitten wel vaker vast in een bus?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:39 schreef kilon het volgende:
"Dit is in het voordeel van de Griek" aldus HBO. Omdat de omstandigheden in zijn voordeel zijn
Omdat toen alles gevoelsmatig fout gingquote:
Ah, dat viel toch nog wel best mee, bij het roeien waren ze toen ook al op de brommer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdat toen alles gevoelsmatig fout ging
Daar is het ook normaal dat een roeiwedstrijd zomaar met een uurtje vertraagt wordt?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zitten wel vaker vast in een bus?
Omdat het harder gaat waaien en die Griek kan daar beter mee omgaan blijkbaar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zitten wel vaker vast in een bus?
Alleen die lekke band van Pieterse kan je echt noemen. Dat de handboogvrouwen het tegen Zuid-Korea tegen een shoot off wisten te brengen is niet minder dan een sensatie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdat toen alles gevoelsmatig fout ging
Half twaalf ofzo.quote:
Hangt dat ook niet af welke kant het op waait?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:41 schreef kilon het volgende:
[..]
Omdat het harder gaat waaien en die Griek kan daar beter mee omgaan blijkbaar.
Ik heb zoiets in de wandelgangen gehoord ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als GB dit nu niet wint winnen WIJ het medailleklassement?
Roemenië is volgens mij ook de grote favoriet hier.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
Uit sentimentele redenen ben ik voor Roemenie
Ok. Hup Roemenië!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:52 schreef Dagoduck het volgende:
Team GB moet gewoon alle andere teams een voor een pakken aldus de BBC-commentator.
Alsof ze haar horen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:55 schreef PippenScottie het volgende:
BBC commentaar is onuitstaanbaar. Dat was volgens mij vroeger niet zo
Deze vrouw is heel vervelend jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:55 schreef PippenScottie het volgende:
In welke zin, te chauvinistisch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:55 schreef PippenScottie het volgende:
Op een schreeuwerige manier jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
In welke zin, te chauvinistisch?
Ik krijg "meedoen is belangrijker dan winnen"-vibes van het judo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:07 schreef heywoodu het volgende:
De borrel voor de roeiers wordt leuker dan de judoborrel, maar die laatste zou ik toch liever willen zien.
In een hoekje gaan zitten met een bak popcornquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:07 schreef heywoodu het volgende:
De borrel voor de roeiers wordt leuker dan de judoborrel, maar die laatste zou ik toch liever willen zien.
Meedoen is actiever zijn dan de Noël van 't End, dus zelfs dat niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik krijg "meedoen is belangrijker dan winnen"-vibes van het judo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |