Waarom?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:39 schreef Redefine het volgende:
Als dit tijdens de eerste dagen was geweest. Dan wisten we wel al zeker dat het Van Dorp was.
Die zitten wel vaker vast in een bus?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:39 schreef kilon het volgende:
"Dit is in het voordeel van de Griek" aldus HBO. Omdat de omstandigheden in zijn voordeel zijn
Omdat toen alles gevoelsmatig fout gingquote:
Ah, dat viel toch nog wel best mee, bij het roeien waren ze toen ook al op de brommer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdat toen alles gevoelsmatig fout ging
Daar is het ook normaal dat een roeiwedstrijd zomaar met een uurtje vertraagt wordt?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zitten wel vaker vast in een bus?
Omdat het harder gaat waaien en die Griek kan daar beter mee omgaan blijkbaar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zitten wel vaker vast in een bus?
Alleen die lekke band van Pieterse kan je echt noemen. Dat de handboogvrouwen het tegen Zuid-Korea tegen een shoot off wisten te brengen is niet minder dan een sensatie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdat toen alles gevoelsmatig fout ging
Half twaalf ofzo.quote:
Hangt dat ook niet af welke kant het op waait?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:41 schreef kilon het volgende:
[..]
Omdat het harder gaat waaien en die Griek kan daar beter mee omgaan blijkbaar.
Ik heb zoiets in de wandelgangen gehoord ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als GB dit nu niet wint winnen WIJ het medailleklassement?
Roemenië is volgens mij ook de grote favoriet hier.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
Uit sentimentele redenen ben ik voor Roemenie
Ok. Hup Roemenië!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:52 schreef Dagoduck het volgende:
Team GB moet gewoon alle andere teams een voor een pakken aldus de BBC-commentator.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |