Alsof ze haar horen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:55 schreef PippenScottie het volgende:
BBC commentaar is onuitstaanbaar. Dat was volgens mij vroeger niet zo
Deze vrouw is heel vervelend jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:55 schreef PippenScottie het volgende:
In welke zin, te chauvinistisch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:55 schreef PippenScottie het volgende:
Op een schreeuwerige manier jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
In welke zin, te chauvinistisch?
Ik krijg "meedoen is belangrijker dan winnen"-vibes van het judo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:07 schreef heywoodu het volgende:
De borrel voor de roeiers wordt leuker dan de judoborrel, maar die laatste zou ik toch liever willen zien.
In een hoekje gaan zitten met een bak popcornquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:07 schreef heywoodu het volgende:
De borrel voor de roeiers wordt leuker dan de judoborrel, maar die laatste zou ik toch liever willen zien.
Meedoen is actiever zijn dan de Noël van 't End, dus zelfs dat niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik krijg "meedoen is belangrijker dan winnen"-vibes van het judo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |