KAPOET MAKEN.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:48 schreef Szura het volgende:
Zo weer los, tegen de Fransen
Moet een win zijn
Nope.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:14 schreef Paul het volgende:
hee liefies speelt nu die ene jongen die vroeger op jongens viel zeg maar
eeh bedoel op meisjes
Dit zijn een student fiscale economie en iemand anders.quote:
Klopt ja, onder de Eiffeltoren horen alleen toeristen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:16 schreef Szura het volgende:
Set is wel binnen
Die Fransen horen hier eigenlijk ook niet
Dat is wat de mensen willen, publiek wordt echt helemaal gek als ze een onnodige opslag doen ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:18 schreef Paul het volgende:
raar dat ze die bal zo hoog gooien steeds
Service verspelen is hier heel normaalquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:24 schreef 3rr0r het volgende:
Altijd jammer je service zo verspelen na een prachtig punt waar je keihard voor hebt gewerkt
Bedoelde meer in het net of uit serverenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Service verspelen is hier heel normaal
Het is deze OS typisch Nederlands om Fransen te verslaan. Volgens mij is het pas één keer niet geluktquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:26 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Oh god, daar gaan we weer
Boermans/de Groot spelen gewoon echt beter, leuke wedstrijd.
Zijn maitressequote:
Nee, ze zittenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:37 schreef Dagoduck het volgende:
Gaan ze nou het volkslied lopen te zingen?
Deden ze op het EK ook al continu. Gekke Fransen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:37 schreef Dagoduck het volgende:
Vooralsnog zitten zequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:37 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vraag het voor een vriend.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mevrouw van de beachvolleybond wellicht
Nouja Spaanse opa's net wel andere potje ook gewonnen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:39 schreef Szura het volgende:
Leuk dat ze een paar challengers laten deelnemen, maar zet ze nu maar weer gewoon op de tribune. Al verloren de Spaanse opa’s hier een zet van @:mexicanobakker
Welnee, gewoon eroverheen walsen zoals ze ook met de rest hebben gedaanquote:
JE BLIJFT VAN WILMA AF IN PARIJS HOOR JE ME?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zin om ertussen te zitten
Hopelijk met Nederlanders op het veld
Onzin voor je leven!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:45 schreef Paul het volgende:
[..]
JE BLIJFT VAN WILMA AF IN PARIJS HOOR JE ME?
Corbeau vs Marchand?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is deze OS typisch Nederlands om Fransen te verslaan. Volgens mij is het pas één keer niet gelukt
Ik bedoel 1 op 1.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:47 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Corbeau vs Marchand?
En/of ONZE Puck Pieterse tegen PfP - typisch Nederlands om een eerste lekke band ooit te rijden in een MTB wedstrijd als je op ramkoers ligt voor de zilveren plak
Je zit achter een paal?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Nou ja, 'ertussen'. Kutplekken geloot, maar details
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Nou ja, 'ertussen'. Kutplekken geloot, maar details
Nee, dat dan weer nietquote:
Nog steeds mooie plaatsen denk ikquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet
Maar dat zijn aparte tickets die minder geld kosten.
Rode cirkel.
[ afbeelding ]
Beetje hoog, maar wel lekker in het zonnetje genotquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet
Rode cirkel.
[ afbeelding ]
Lekker in het zonnetjequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet
Rode cirkel.
[ afbeelding ]
Beter dan bovenop de Eiffeltoren, dan zie je nog minder.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet
Rode cirkel.
[ afbeelding ]
Zit er tijdens zonsondergangquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Beetje hoog, maar wel lekker in het zonnetje genot
Geniet ervan maat!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet
Rode cirkel.
[ afbeelding ]
Typisch Braziliaans.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hebben ooit een Olympische finale verloren, dat is niks voor jou.
Oh laat dan maar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hebben ooit een Olympische finale verloren, dat is niks voor jou.
Dat is gewoon haar bouw. Ze is afgezien daarvan technisch erg goed.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
Is er een bepaalde reden dat die kleinere Nederlandse een beetje het postuur heeft van een kogelstootster? Lijkt me dat het meer loont om wat atletischer afgetraind te zijn?
Krijgt ze goede reviews?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is gewoon haar bouw. Ze is afgezien daarvan technisch erg goed.
reden? wat dacht je van haar DNA...Man man.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
Is er een bepaalde reden dat die kleinere Nederlandse een beetje het postuur heeft van een kogelstootster? Lijkt me dat het meer loont om wat atletischer afgetraind te zijn?
Heerlijk thiccc. Die mag op het gezichtje komen zitten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Strand hoort wel bij water dus een olympische medaille in deze sport voor Nederland waterland keur ik goed.quote:
Gelukkig ben jij wel het toonbeeld van een goede bouw.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ja, technisch moet ze ook wel heel goed zijn, anders kan ze het vast niet op dat niveau zo goed doen. Maar die paar extra kilo die ze meedraagt lijkt me geen voordeel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Was uw stam schoon.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heerlijk thiccc. Die mag op het gezichtje komen zitten.
Doe es ff niet zo raar man.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:15 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, technisch moet ze ook wel heel goed zijn, anders kan ze het vast niet op dat niveau zo goed doen. Maar die paar extra kilo die ze meedraagt lijkt me geen voordeel.
Extreem afgetraind zijn is lang niet altijd gezond. Als zij zo beter speelt dan is dat goed zoquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:15 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, technisch moet ze ook wel heel goed zijn, anders kan ze het vast niet op dat niveau zo goed doen. Maar die paar extra kilo die ze meedraagt lijkt me geen voordeel.
Ik sta nooit achter fatshamen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik sta meestal wel achter fatshamen, maar dit slaat echt nergens op
Ze is helemaal niet dik. Heerlijke kont. Daar kan ik mijn neus prima tussen snuiten allen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik niet (maar obesitas is wel een ziekte/aandoening die ongezond is), maar hier is het natuurlijk volstrekte kolder.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:16 schreef Nattekat het volgende:
Alsof dit een sport is waarbij je per definitie in het voordeel bent met een lager vet%. Daarnaast zegt haar lichaamsgewicht niets over haar cardiovasculaire vermogen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:15 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveel extra dieetstress en cardio op zou leveren en of dat ten koste gaat van haar spel. Veel is tactisch inzicht, positioneren, plaatsen van de bal.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:15 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kun je beter in Brazilië rondkijken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze is helemaal niet dik. Heerlijke kont. Daar kan ik mijn neus prima tussen snuiten allen.
Tot een zekere hoogte natuurlijk, je moet geen eikel worden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik sta nooit achter fatshamen.
Ze is ook niet obees, ze oogt gewoon niet zo afgetraind als de andere dames in het beach volleybal, wat me een nadeel lijkt in de topsport.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet (maar obesitas is wel een ziekte/aandoening die ongezond is), maar hier is het natuurlijk volstrekte kolder.
Alle e-bikes naar de schroot.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot een zekere hoogte natuurlijk, je moet geen eikel worden.
Maar in 90% van de gevallen is overgewicht het resultaat van een ongezonde levensstijl en in nog eens 5% van de gevallen is het de combinatie van iets medisch en te beroerd zijn daar wat aan te doen. Daar mag je gewoon niet trots op zijn en ik vind het belachelijk dat mensen vinden dat dat genormaliseerd moet worden.
Je ziet toch dat het geen nadeel isquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ze is ook niet obees, ze oogt gewoon niet zo afgetraind als de andere dames in het beach volleybal, wat me een nadeel lijkt in de topsport.
Als je van plastic reten houd ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kun je beter in Brazilië rondkijken.
zolang ze niet verliest van elke FOK!ker zie ik geen probleemquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ze is ook niet obees, ze oogt gewoon niet zo afgetraind als de andere dames in het beach volleybal, wat me een nadeel lijkt in de topsport.
Sommige atleten hebben geen baat bij zo licht mogelijk zijn en zichzelf uit te hongeren voor die paar kilo lichter. Maar dat lijkt onvoorstelbaar voor sommige users hierquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:15 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
In al die reclames inderdaad van Always en Dove.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot een zekere hoogte natuurlijk, je moet geen eikel worden.
Maar in 90% van de gevallen is overgewicht het resultaat van een ongezonde levensstijl en in nog eens 5% van de gevallen is het de combinatie van iets medisch en te beroerd zijn daar wat aan te doen. Daar mag je gewoon niet trots op zijn en ik vind het belachelijk dat mensen vinden dat dat genormaliseerd moet worden.
Die zie ik niet bij dit strandvolleybal.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:20 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Als je van plastic reten houd ja.
Nee deze 2 niet maar je had het over heel Brazilie dacht ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die zie ik niet bij dit strandvolleybal.
Nee nee, elk grammetje vet is te veel!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sommige atleten hebben geen baat bij zo licht mogelijk zijn en zichzelf uit te hongeren voor die paar kilo lichter. Maar dat lijkt onvoorstelbaar voor sommige users hier
Dit Nederlandse duo is ook wereldtop. Het beste duo van de drie die meedoen.quote:
Dat weet ik ook wel Hansquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit Nederlandse duo is ook wereldtop. Het beste duo van de drie die meedoen.
Uitgemergelde atleten genotquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee nee, elk grammetje vet is te veel!
Ze zijn alle drie wereldtopquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit Nederlandse duo is ook wereldtop. Het beste duo van de drie die meedoen.
Doe niet zo raar, dat heb ik helemaal niet gezegd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee nee, elk grammetje vet is te veel!
Je ziet het verschil gelukkig wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee deze 2 niet maar je had het over heel Brazilie dacht ik.
De verkeerde kant op, de toiletpot overstroomde?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Hopen dat de Braziliaanse dames niet ineens naar het toilet gaan, dat ging bij het tennis ook de verkeerde kant op.
Die zitten ondertussen zo op FOK! te reagerenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sommige atleten hebben geen baat bij zo licht mogelijk zijn en zichzelf uit te hongeren voor die paar kilo lichter. Maar dat lijkt onvoorstelbaar voor sommige users hier
Nee nee, die Chinezen ging naar het toilet en mepte d'n Hollanders compleet van de baan erna.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De verkeerde kant op, de toiletpot overstroomde?
Temperatuurtje goed, heb je je natje en je droogje, goed gezelschap? gaat om het hele plaatje he.quote:
Ik heb het gezien helaas.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee nee, die Chinezen ging naar het toilet en mepte d'n Hollanders compleet van de baan erna.
Klef gedoe allemaal.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:24 schreef Poepz0r het volgende:
Deze sport is natuurlijk een wanstaltige act. Elk punt een muziekjeZonder die muziek komt er geen hont kijken.
Groet Roowbin Haase
Astma puffertje gebruikt zekerquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee nee, die Chinezen ging naar het toilet en mepte d'n Hollanders compleet van de baan erna.
Ik zei toch dat ik daar met zonsondergang zit?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:25 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Temperatuurtje goed, heb je je natje en je droogje, goed gezelschap? gaat om het hele plaatje he.
Volleybal groepshug act elk puntquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Klef gedoe allemaal.
Gewoon doorspelen.
Oh dat had ik even gemist. Zat me helemaal voor te stellen hoe jij daar zat te genieten haha.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik daar met zonsondergang zit?
En daarvoor ook nog dat ik daar volgende week zit
Bij vrouwenturnen heb ik zelfs af en toe het idee dat het niet goed kan zijn hoe ze eruit zienquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:26 schreef Em31 het volgende:
Ik zie dat er niets geleerd is van alle shit dat gisteren over lichamen gezegd werd tijdens het turnen
Hou je mond naarling. Volleybal is gaaf.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volleybal groepshug act elk puntNiemand neemt deze C sporten serieus
Stukje C sportquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:27 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Hou je mond naarling. Volleybal is gaaf.
Kut muziekquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:26 schreef vul_maar_in het volgende:
Die "hippe" muziek breaks zijn wel echt heel kut ja.
Werd ik tijdens de WK ook doodziek van in het stadion.
Lees : Nederlandersquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:27 schreef Poepz0r het volgende:
Gemaakt blij doen op de tribunes och Och wat een act
VBL is een deur verderop hè, kan je genieten van wat jij een A-sport vindt zonder dat anderen daar last van hebbenquote:
En ook de tacticus en leider van de twee, zoals je net zag.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat irriteert mij ook idd. Zelfs als je een punt verloren hebtquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volleybal groepshug act elk puntNiemand neemt deze C sporten serieus
Ik geef mijn mening. Niet lopen zeiken wilfjed! Ik ben een soort professor ingenieur Sedoc. Ik geef DUIDINGquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
VBL is een deur verderop hè, kan je genieten van wat jij een A-sport vindt zonder dat anderen daar last van hebben
Lekker maatquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:29 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Dat irriteert mij ook idd. Zelfs als je een punt verloren hebt
Open er een topic over, kan het hier weer ontopic.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening. Niet lopen zeiken wilfjed! Ik ben een soort professor ingenieur Sedoc. Ik geef DUIDING
Elke twee games gaan zitten omdat ze moe zijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:29 schreef Nattekat het volgende:
Tennis
Dat mensen daar het geduld voor hebben.
Bij deze user zou het nog beter zijn om een deur naar een ander forum dan fok te vinden, maar ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
VBL is een deur verderop hè, kan je genieten van wat jij een A-sport vindt zonder dat anderen daar last van hebben
Het ziet er misschien suf uit maar in een wedstrijd heb je dat echt wel nodig anders gaan de koppies hangen en krijg je scheve gezichten vanwege persoonlijke fouten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:29 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Dat irriteert mij ook idd. Zelfs als je een punt verloren hebt
Dat ja. En ook om te kijken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:30 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind volleybal een leuke sport om te doen
Hou toch opquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:30 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het ziet er misschien suf uit maar in een wedstrijd heb je dat echt wel nodig anders gaan de koppies hangen en krijg je scheve ogen vanwege persoonlijke fouten.
Ja. Hopelijk zo meteen wat meer de aansluiting.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ontopic: Deze set loopt niet zo lekker voor TeamNL.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hou toch opDoen ze in andere teamsporten toch ook niet. Gewoon een act
Wat werd er gezegd allemaal? Heb het niet gevolgd en gelezen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:26 schreef Em31 het volgende:
Ik zie dat er niets geleerd is van alle shit dat gisteren over lichamen gezegd werd tijdens het turnen
Typisch Nederlands om geen love game te maken na een gewonnen gamequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ontopic: Deze set loopt niet zo lekker voor TeamNL.
Ricky GENOTquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:32 schreef Nattekat het volgende:
Oja, de bevestiging van goud. Nu is het zeker.
Nou ja. Wel nog even gelijk weg uit Marseille dan kunnen ze m echt niet meer afpakkenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:32 schreef Nattekat het volgende:
Oja, de bevestiging van goud. Nu is het zeker.
Goud? Welk goud?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:35 schreef vul_maar_in het volgende:
snel omsmelten dat ding en in je vullingen stoppen.
Das waarquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze set was ook niet om aan te zien.
letterlijk niet neequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze set was ook niet om aan te zien.
Daar hebben ze ook wel interessante prioriteiten. Net toen ik in de sportschool was, was daar golf bezig tijdens het kanovarenquote:
Was in dit geval alleen het beeld dat ze begonnen. Toch weer naar Beach.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook wel interessante prioriteiten. Net toen ik in de sportschool was, was daar golf bezig tijdens het kanovaren
Zij keken ook naar de huldiging.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |