SPOILER: Spoedcursus 'Help, ik snap er niks van?!'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij nodigen u uit om uw inzichten en verwachtingen te delen over deze editie van de Olympische Spelen. Welke prestaties verwacht u van TeamNL? Zijn er internationale turners waar we bijzondere aandacht aan moeten besteden? Laten we samen vooruitblikken op deze spannende wedstrijden.
Meer informatie over de Olympische gymnastiekwedstrijden vindt u hier.
Met vriendelijke groet,
Uw FOK!-Sport AI (en een beetje van Moira)
Input voor deze tekst: dit, dit en deze pagina. (En ook deze eerdere Moira OP)
[ Bericht 47% gewijzigd door Moira op 03-08-2024 18:53:55 ]Fuck the EBU.
Ik denk dat ze er vanuit gaat dat dit haar laatste Spelen zijn en heel blij is dat ze het zo kan afronden ipv zoals in Tokyo. Maar ik denk ook dat ze evengoed voor de lol in haar eigen gym gaat blijven hangen, en dan gaat het over 2 jaar misschien evengoed weer kriebelen om toch nog wat wedstrijden te doen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:41 schreef Ama het volgende:
@:moira Hoe groot acht je de kans dat we Simone in 2028 weer zien?
SPOILER: voor de liefhebber hieronder de vergelijking met de vorige CoP:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet of ik de OP er nog mee durf aan te passen thoughEdit: omg it worked
Fuck the EBU.
Ik ga er zo bleu in deze OSquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:06 schreef koffieleuk het volgende:
Bijna zover
Ik juich voor Yulo op vloer en Andrade op sprong
Erg benieuwd of de TTY er komtquote:
SOWIESO RHYSquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:08 schreef koffieleuk het volgende:
En vlaggetje voor voltige uiteraard, en anders McClenaghan of Nedoroscik
Ja inderdaad! Zou het eindelijk eens?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:09 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Erg benieuwd of de TTY er komt
SPOILER: Oh ik zet de OP maar wel alvast onder een spoiler mocht er weer wat mis gaan bij het toevoegen van linkjes :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 03-08-2024 18:55:25 ]Fuck the EBU.
Eensquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:21 schreef kilon het volgende:
Vloer: leuk
Sprong: leuk
Paard: saai, maardus leuk
Geen slecht programma.
Fabian missen voor dit, ik heb met je te doenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:36 schreef Moira het volgende:
"Landing uit het boekje"Edwin weet niet eens wat er in dat boekje staat
Zit die op de Engelse HBO stream? Ik zit al te twijfelen om te switchen hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:37 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Fabian missen voor dit, ik heb met je te doen
Aleen weer even voorafquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Zit die op de Engelse HBO stream? Ik zit al te twijfelen om te switchen hoor
15 precies!quote:
Dat is dan niet ongeveer worst.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:49 schreef koffieleuk het volgende:
De rest is me ongeveer worst, als ze maar onder de 15 blijven
quote:
ik zat daar ook al naar te kijken ja, apartquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:55 schreef koffieleuk het volgende:
Volgens het scorebord duurt z'n oefening maar 15 seconden
Ja volgens mij had hij in zowel kwali, teamfinale als meerkampfinale de hoogste vloerscorequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:58 schreef koffieleuk het volgende:
Had in de meerkamp 14.8 of .9, zeker medaillekandidaat
Waarom zeg je sorry tegen mij? Is toch algemeen bekend dat ik mannenturnen geen reet aan vind?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:00 schreef Nattekat het volgende:
Vloer bij de mannen is echt niet om aan te zien. Het is gewoon niet interessant.
Sorry Moira.
Niet algemeen genoegquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:00 schreef Moira het volgende:
[..]
Waarom zeg je sorry tegen mij? Is toch algemeen bekend dat ik mannenturnen geen reet aan vind?
teringsaaiquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet algemeen genoeg
Wat is er mis met bovenmenselijke kunstjes op de ringen en stokken?
Ahquote:
Wel mooi dat het nu echt een momentopname is ipv dat er een absolute topfavoriet isquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:04 schreef Moira het volgende:
Denk wel dat Jarman dan de 15.1 had geraakt als hij niet die wobble had bij z'n eerste serie
iddquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:05 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wel mooi dat het nu echt een momentopname is ipv dat er een absolute topfavoriet is
valt meequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:07 schreef koffieleuk het volgende:
Toch wel benieuwd waar Whitehouse inschaalt
Ik mis Hansquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:16 schreef Moira het volgende:
ok ik heb de Engelse HBO stream aangezet voor deze komende finaleen Nile Wilson bij Eurosport
Maar we hebben wel Celine.quote:
Ja idd, volgens hun eigen schema zou nu de sprongfinale moeten beginnen ipv de medailleceremonie van de vorige finalequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:21 schreef koffieleuk het volgende:
Beetje gek dat ze niet alle drie ceremonies gewoon aan het eind van de sessie doen
Dan kijkt er niemand meer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:21 schreef koffieleuk het volgende:
Beetje gek dat ze niet alle drie ceremonies gewoon aan het eind van de sessie doen
Ik waardeer de sport meer dan het opvullende geblaat van Cornelissequote:
NOS is ook livequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:27 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik waardeer de sport meer dan het opvullende geblaat van Cornelissezet hem wel weer terug bij paard
Hong wel de laatste zo ver ik weetquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:25 schreef Moira het volgende:
Ok dus ff snel overzichtje voor vrouwen sprongfinale:
Gemiddelde scores voor goud/brons deze quad (iets omlaag getrokken omdat Simone in 2022 niet meedeed):
[ afbeelding ]
Medaillewaardige sprongen in kwali's:
[ afbeelding ]
Biles gaat waarschijnlijk weer haar 'yurchenko double pike' doen met een 6.4 D-waarde. En de vraag is of Andrade haar 'triple twisting yurchenko' gaat doen (met een mij onbekende D-waarde aangezien hij deze quad weer opnieuw is ingediend, maar sowieso 6+ denk ik?). Ze moet pas na Biles dus die kan aan de hand daarvan nog bepalen of ze dat risico gaat nemen.
De laatste keer dat we een poging hebben gezien was denk ik Hong Un Jong, of wie was er daarna nog?
quote:
Ja, ik denk, ik zeg het maar gewoon.quote:
Hoe kon je daar niet al een hele analyse voor klaar hebben liggen?quote:
heel makkelijk, gewoon nauwelijks die sport kijken de afgelopen quad en er niks op internet over volgenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kon je daar niet al een hele analyse voor klaar hebben liggen?
Precies op het moment dat ik op invoeren klik, landt ze haar tweede sprong.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:42 schreef Moira het volgende:
[..]
Zo idd! Jouw HBO stream loopt dan trouwens wel voor op mijn HBO stream
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:44 schreef Moira het volgende:
[..]
heel makkelijk, gewoon nauwelijks die sport kijken de afgelopen quad en er niks op internet over volgen
Ik vind het ook echt geweldig dat Rebeca zo close komt met allebei gewoon prima turnen, niet omdat de ene een grote fout maakt ofzoquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:45 schreef koffieleuk het volgende:
Vandaag nog weinig grote fouten, das wel het mooist
die was echt lelijk jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:47 schreef koffieleuk het volgende:
Voor de techniek moet je niet bij Olsen zijn, verschrikkelijk slecht blok
Of Paseka hahaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:47 schreef Moira het volgende:
beetje Skinner vibes dan, chucken om het chucken
Edit: ja in de replay ook gewoon echt Skinners cheng
Ja zeg dit nou maar nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:45 schreef koffieleuk het volgende:
Vandaag nog weinig grote fouten, das wel het mooist
Ik denk dat zelfs met de TTY Simone nog steeds een hogere moeilijkheid heeft, en ze had al goeie landingen dus zelfs met een geweldige uitvoering zal Rebeca haar niet voorbij gaanquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:55 schreef Moira het volgende:
Maar effe zonder grappen he, als Andrade een TTY en een Cheng netjes uitvoert en landt komt ze echt in de buurt van dit he
Denk ook niet dat het eroverheen zou gaan, maar dat het er überhaupt bij in de buurt komt is al echt uniekquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:00 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs met de TTY Simone nog steeds een hogere moeilijkheid heeft, en ze had al goeie landingen dus zelfs met een geweldige uitvoering zal Rebeca haar niet voorbij gaan
Echt alleen Maroney en Andrade kunnen datquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:02 schreef Moira het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het eroverheen zou gaan, maar dat het er überhaupt bij in de buurt komt is al echt uniek
Cheng Fei heeft eindelijk rustquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:07 schreef Moira het volgende:
KIJKEN JULLIE MEE SKINNER PASEKA EN OLSEN?
15,5 lijkt me wel veelquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het is dat de jury Biles nooit zal laten verliezen.
ALHOEWEL
Geen risico nemen, ging voor de plak denk ikquote:
snap ik ook wel maar gun ons nou ook eens eindelijk een TTY als kijkerquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:09 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Geen risico nemen, ging voor de plak denk ik
Ik hoop dat ze van het podium valtquote:
Ik gun haar kruisbanden wel een beetje rust maar jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:09 schreef Moira het volgende:
[..]
snap ik ook wel maar gun ons nou ook eens eindelijk een TTY als kijker
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:10 schreef Nattekat het volgende:
Noord-Koreaanse naar brons is de droom nu.
Dan moet er wel iets mis gaan bij Carey, die heeft anders sowieso wel bronsquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:10 schreef Nattekat het volgende:
Noord-Koreaanse naar brons is de droom nu.
Kanoslalom is nog bezig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Focus kan gelukkig volledig op turnen nu. Wielrennen heb ik maar uitgezet.
Ik zie het jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Focus kan gelukkig volledig op turnen nu. Wielrennen heb ik maar uitgezet.
Ik heb goed nieuws: ook iedereen die dat wel wat vindt zal het de rest van de dag negerenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wil je hier niet beginnen over het wielrennen, ik ben hier om dat te negeren.
Ik denk dat hij dan in de trainingen niet lekker genoeg ging om de gok te durven wagen, als ze erop was gevallen was ze buiten het podium gevallenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Toch jammer dat Andrade de strijd niet wou aangaan.
Kan wat leren van de Nederlanders van vandaag. Twee keer zilver opgegeven voor een kans op goudquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Toch jammer dat Andrade de strijd niet wou aangaan.
Echt heel mooi hoe ze in Tokyo d'r kans op vloer kreeg (goud ook nog eens omdat Simone er niet was), maar daar dan team+sprong miste, en hier nu vloer misloopt maar team+sprong medaille krijgtquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:21 schreef koffieleuk het volgende:
Nog het meest blij voor Jade eigenlijk
Daar heb ik echt niets mee, beetje ronddraaien en uiteindelijk wint iemand om onduidelijke redenen goud.quote:
Ach, er doet een vlaggetje meequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daar heb ik echt niets mee, beetje ronddraaien en uiteindelijk wint iemand om onduidelijke redenen goud.
Ik vind alleen Rhys McClenaghan een eindbaas die altijd wanneer hij meedoet goud moet winnen. Verder mogen die nieuwe brillenAmerikaan en de Brit Whitlock wel zilver en brons winnenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daar heb ik echt niets mee, beetje ronddraaien en uiteindelijk wint iemand om onduidelijke redenen goud.
Ja nee dat snap ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
TT maar aangepast lolquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:30 schreef Nattekat het volgende:
Dit loopt nog erger uit dan de gemiddelde zwemavond.
Maar paard voltige is dus zo'n element waar mannen nog altijd die D-score omhoog cranken op het laatst, dus het is onnavolgbaar voor mij iigquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:37 schreef Moira het volgende:
Ok maar ff overzichtje voor heren paard voltige dan:
Gemiddelde scores voor goud/brons deze quad:
[ afbeelding ]
Kwalificatiescores:
[ afbeelding ]
Notabele scores uit heren teamfinale:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* eerste score bij Verniaiev daar is vloer, tweede is paard voltige.
Live scores: https://olympics.com/en/p(...)l-horse/fnl-000001--
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:47 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar paard voltige is dus zo'n element waar mannen nog altijd die D-score omhoog cranken op het laatst, dus het is onnavolgbaar voor mij iig_
Zou 'ie alsnog een protest indienen tegen de D-score die 'ie had gekregen? Daarom duurde het de vorige keer eerder iig eens zo langquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Olympische site doet weer moeilijk met de scores
Nee site ligt er gewoon weer eens half uit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:49 schreef Moira het volgende:
[..]
Zou 'ie alsnog een protest indienen tegen de D-score die 'ie had gekregen? Daarom duurde het de vorige keer eerder iig eens zo lang
Ik zou het niet durven zeggenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja medaille lijkt me vrij lastig met deze scores om eerlijk te zijn
En met val alsnog goed genoeg voor een diploma!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:52 schreef heywoodu het volgende:
Nou ja, dit was toch niet bijzonder genoeg voor een medaille...maar wel zuur natuurlijk.
En dat terwijl ik het in de TT nog redelijk goed had ingeschat qua correctie want hij begon om 17:49 ofzoquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:54 schreef Nattekat het volgende:
Zit je 30 minuten te wachten, dan mis je het terwijl je alles klaar aan het zetten bent om eten te maken
Nee, ik dacht dat er nog eentje tussen zou zitten, maar de timingsite liep nog eentje achterquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:55 schreef Moira het volgende:
[..]
En dat terwijl ik het in de TT nog redelijk goed had ingeschat qua correctie want hij begon om 17:49 ofzo
In wat?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:59 schreef Nattekat het volgende:
Ok, bij dit toestel moet ik moria gelijk geven.
snapje, opvulling tussen de vrouwenfinales doorquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:59 schreef Nattekat het volgende:
Ok, bij dit toestel moet ik moria gelijk geven.
In het Nederlands of Engels? In NL weet ik niet en in het Engels is het Denusia Francis met een Eurosport/FIG commentatricequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:00 schreef Em31 het volgende:
Wie is die vrouw bij Eurosport die het commentaar doet?
Nederlands, klinkt bekend maar kan het niet plaatsenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:02 schreef Moira het volgende:
[..]
In het Nederlands of Engels? In NL weet ik niet en in het Engels is het Denusia Francis met een Eurosport/FIG commentatrice
Nou ja, niet iedereen, maar toffe elementen worden niet beloond.quote:
Haha echt he, daar teert dat land echt opquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:03 schreef RipCity het volgende:
Superman nerd gaat zoveel commerciële deals binnenslepen in Amerika
Zonderland had gewoon een afschuwelijk moeilijke oefening, dan kan je die e-punten wel missenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, niet iedereen, maar toffe elementen worden niet beloond.
Opmerkelijk toch wel, Zonderland was een 'slordige' maar enorm spectaculaire turner en dat werd beloond, bij McClenaghan was het nu exact andersom
Ja, heel irritant dat ze het nu over 3 dagen hebben verdeeld ipv 2. Waarom de slotdag midden op een werkdag zetten als je ook gewoon in het weekend klaar kunt zijn in 2 dagen zoals altijdquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:16 schreef Nattekat het volgende:
Maar dit was hem alweer voor vandaag?
Goed podiumquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:16 schreef Moira het volgende:
Rhys weer terecht goudEn leuk een medaille voor Nedoroscik
En random Kazach
Extra turndagquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja, heel irritant dat ze het nu over 3 dagen hebben verdeeld ipv 2. Waarom de slotdag midden op een werkdag zetten als je ook gewoon in het weekend klaar kunt zijn in 2 dagen zoals altijd
Heb het zonder commentaar gevolgd maar heb het even teruggespoeld, het was Claudia Werkhovenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nederlands, klinkt bekend maar kan het niet plaatsen
Ik welquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:23 schreef Moira het volgende:
[..]
die niemand live kan kijken zonder van werk te 'spijbelen'
Dat is altijd op de OS, tis geen WK.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja, heel irritant dat ze het nu over 3 dagen hebben verdeeld ipv 2. Waarom de slotdag midden op een werkdag zetten als je ook gewoon in het weekend klaar kunt zijn in 2 dagen zoals altijd
Dankje, niet echt een reden dat ik haar zou moeten kunnenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:27 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Heb het zonder commentaar gevolgd maar heb het even teruggespoeld, het was Claudia Werkhoven
Heel dit podium is briljant.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:03 schreef RipCity het volgende:
Superman nerd gaat zoveel commerciële deals binnenslepen in Amerika
Wacht wat was er de vorige keer/keren met McClenaghan op de Spelen dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:32 schreef koffieleuk het volgende:
Eerste Olympische turnmedailles ooit voor de Filipijnen, Ierland en Kazachstan
Ja, in 2022 en 2023 wereldtitels maar in Tokio viel hij in de finalequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Wacht wat was er de vorige keer/keren met McClenaghan op de Spelen dan?Is het altijd alleen op WK's dattie goud won?
Dat trauma was ik dus alweer vergetenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:44 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ja, in 2022 en 2023 wereldtitels maar in Tokio viel hij in de finale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |