quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:00 schreef Pino112 het volgende:
What is the competition format for BMX racing at the Olympics?
The competition begins with the quarterfinals, in which three heats of eight riders compete in a three-run series. At the end of three runs, the 12 cyclists with the lowest point totals advance directly to the semifinals, and the riders ranked 13-20 move to a last-chance qualifier. In the last-chance qualifier, those eight riders race one time, and the top-four finishers advance to the semifinals.
In the semifinals, there are two heats of eight riders competing in a three-run series. At the end of three runs, the eight cyclists with the lowest point totals advance to the final.
In both the quarterfinals and the semifinals, riders are reseeded for the next heat according to time. If two or more riders are equal in points at the end of three runs, the times will be used to break the tie.
For the final, there is only one single run. The rider to cross the finish line first wins the gold medal.
Loopt ES2 achter?quote:
En die loopt weer achter op HBO Max, al zag ik de race op ES1.quote:
Prutsers. Nou dan lees ik ff verder niet meequote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
En die loopt weer achter op HBO Max, al zag ik de race op ES1.
Mariana Pajon is niet langer de koningin. Dit is officieel geen sport meer.quote:
Dan maar naar de last chance racequote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:46 schreef Redefine het volgende:
En van der Burg zesde. Gaat moeilijk worden voor beiden.
@Koffieplanter verklaar je nader.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Uitgeschakeld door een Colombiaan die niet kan sturen.
Moet die wel bij 13-20 eindigenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan maar naar de last chance race
Daar doen ze bij BMX niet aan.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:48 schreef Starflyer het volgende:
Eruit gereden dus. Ik zou een protest indienen.
De BMX'ers lachen je uitquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:48 schreef Starflyer het volgende:
Eruit gereden dus. Ik zou een protest indienen.
quote:
Jammer!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De BMX'ers lachen je uit
Het kan blijkbaar, maar het zou niet moeten mogen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je kind Jaymio noemen, kan dat?
Waarom onzin?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:50 schreef TAmaru het volgende:
ik vind dit nog steeds een onzinsport
maar het is wel vermakelijk, zeker als er gevallen wordt
Mja. Zo ontieglijk hard beuken met 200 RPM op een kinderfietsje, ik vind het er gewoon niet uitzien. Moeilijk serieus te nemen als sport vind ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Waarom onzin?
Komt behoorlijk wat bij kijken.
Bijzondere redenatie, maar oke dit mag je vindenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:53 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Mja. Zo ontieglijk hard beuken met 200 RPM op een kinderfietsje, ik vind het er gewoon niet uitzien. Moeilijk serieus te nemen als sport vind ik.
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geboren in Drenthe.
Dat horen @:R-woud93 en ik nu graag.
Nee, bij HBO. Daar zijn ze al bij heat 2.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:53 schreef TAmaru het volgende:
jullie kijken niet op de NOS want ik zie nog geen chutes
Die lopen achterquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:53 schreef TAmaru het volgende:
jullie kijken niet op de NOS want ik zie nog geen chutes
In dit geval klopt het.quote:
Dat is al even einde tijdperk.quote:
Venema*quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:01 schreef Pino112 het volgende:
Michiel Veenstra (Welke Michiel?) tweedes
Zonder DRSquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Slim in de slipstream naar plek 2 gereden.
Kijk jij naar miniatuurfietsenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sakakibara wel ongenaakbaar.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:02 schreef TAmaru het volgende:
als je Cavendish nou op een BMX zou zetten, zou hij dan winnen?
Met crashen welquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:02 schreef TAmaru het volgende:
Qua aantal breuken wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:02 schreef TAmaru het volgende:
Met mensen van hun fiets beuken welquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:02 schreef TAmaru het volgende:
Als hij er een aantal omver beukt misschien wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:02 schreef TAmaru het volgende:
Die zou kansloos zijn. Pogi zou het denk ik wel goed doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:02 schreef TAmaru het volgende:
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:03 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Als hij er een aantal omver beukt misschien wel.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Met mensen van hun fiets beuken wel
quote:
Lekker gewerkt allenquote:
BMX is zeer vermakelijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Kijk jij naar miniatuurfietsen
Ook niet. Deze gasten trappen baanwielrennerswattages. Extreem explosiefquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die zou kansloos zijn. Pogi zou het denk ik wel goed doen.
Race incident zouden ze dan bij de BBC zeggen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Met mensen van hun fiets beuken wel
Ik kijk niet. Mijn geliefde baanwielrennen is de volgende niet-op-de-weg-wielren afspraak.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
@:Koffieplanter verklaar je nader.
Kimmann is type Harrie Lavreysen inderdaad, als hij een andere afslag had genomen was hij hun maat daar. Misschien squaten ze wel samen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ook niet. Deze gasten trappen baanwielrennerswattages. Extreem explosief
Met Willoughby en Stancilquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:05 schreef Redefine het volgende:
Smulders zussen dus weer bij elkaar.
Zeker, alleen het past niet bij je act dat alles behalve het edele wegwielrennen inferieur is.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
BMX is zeer vermakelijk.
Maar het is een echte gentlemanquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Race incident zouden ze dan bij de BBC zeggen.
Stancil was net toch?quote:
Pogi rijdt zich in de starthekken en breekt zijn nek.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
RR is volges mij stiekem BMXn1fan.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Kijk jij naar miniatuurfietsen
Ja tegen Simpson en Zoe Claessens.quote:
VDP zou over het starthek donderen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
BMX is buitengewoon inferieur, maar ik kijk er tijdens de OS graag naar.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zeker, alleen het past niet bij je act dat alles behalve het edele wegwielrennen inferieur is.
Rijden elkaar van de baan af en Veenstra profiteertquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:07 schreef Szura het volgende:
Sakakakaka vs Schrijver voor goud doe maar
"Die zat er eerst niet"quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
VDP zou over het starthek donderen.
Kelderman zou alle botten die in zijn lijf zitten brekenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
VDP zou over het starthek donderen.
Gebruiken ze bij BMX doping?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
BMX is buitengewoon inferieur, maar ik kijk er tijdens de OS graag naar.
Bij het naar de startpositie gaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kelderman zou alle botten breken die in zijn lijf zitten
Dat is alleen maar onderweg naar de baanquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kelderman zou alle botten breken die in zijn lijf zitten
Saka imponeert tegen betere namenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:07 schreef Szura het volgende:
Sakakakaka vs Schrijver voor goud doe maar
Ze zullen vast wel een food coach app gebruiken en rijden met extra ronde wielen.quote:
Ze gebruiken zelfs bij schaken nog doping.quote:
Je moet iets nemen om op die fietsjes te gaan zitten.quote:
Nee, alleen seksspeeltjesquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze gebruiken zelfs bij schaken nog doping.
Wel knap herstel, dat is voor mijn gevoel normaal nooit mogelijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
De starts van Laura Smulders
Je mag hopen dat hij niet zo zwaar valt dat die het niet red nee.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt ook herkansen maar dat moet Brink wel kunnen overleven
Ik had het nog niet gezien, dus bedankt NOS!quote:
Oh, dat had ik ook niet eens doorquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kondig dan gewoon ff aan dat er over wordt gegaan commentator.
En NOS loopt nog altijd een minuut achter
Neequote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:31 schreef koffieleuk het volgende:
Horen jullie op HBO nu ook opeens basketbal commentaar naast het Nederlandse commentaar? Kan ook zijn dat m'n laptop vervloekt is
Bizar van hoever Dekker toen kwamquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:31 schreef Felagund het volgende:
Deze Italiaan won van Erik Dekker tijdens de Ronde van Vlaanderen in 2000.
Geen idee, ik heb het geluid van de NOS aanstaan, dus gebruik alleen beeld.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:31 schreef koffieleuk het volgende:
Horen jullie op HBO nu ook opeens basketbal commentaar naast het Nederlandse commentaar? Kan ook zijn dat m'n laptop vervloekt is
Dat is alleen op ES2, daar gaat iets misquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:31 schreef koffieleuk het volgende:
Idd, ik denk dat hij er nog nachtmerries van heeft. Haalt trouwens 2 Italiaanse wielrenners door elkaar, dat was Bortolami, niet Bertagnolli. En het was 2001. Stop de tijd.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Bizar van hoever Dekker toen kwam
Die komt er wel aan jaquote:
Komt aansluitend zo jaquote:
Jaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:36 schreef heywoodu het volgende:
Is Twan van Gendt de co-commentator bij HBO?
Ah, dan snap ik dat hij enthousiast was over de aanwezigheid van die Thai, die hij coachtquote:
Dat vertelde die daarstraks inderdaad.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, dan snap ik dat hij enthousiast was over de aanwezigheid van die Thai, die hij coacht
Ah thanks, had idd per ongeluk op de ES2 stream geklikt, geen probleem bij de goeiequote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is alleen op ES2, daar gaat iets mis
Er is ook maar één LCQ heatquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nederlanders weer in dezelfde heat
Ik bedoelde de vrouwen zometeen in heat 3, ook lullig voor de rest want nu kan Merel naar een kwartfinaleplek geholpen worden door de andere 2, die andere 2 zijn al zo goed als safequote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er is ook maar één LCQ heat
Wel enorm sterk, hier kunnen WE prima 6e en 7e worden ofzo en dan is het geen verrassing
[ afbeelding ]
Excuus, BMX en zwemmen tegelijk is echt totaal ruk.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik bedoelde de vrouwen zometeen in heat 3
Hoeveel gaan er door in deze heat?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er is ook maar één LCQ heat
Wel enorm sterk, hier kunnen WE prima 6e en 7e worden ofzo en dan is het geen verrassing
[ afbeelding ]
6 volgens mij.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoeveel gaan er door in deze heat?
Vier werd net gezegd door Koster.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt. Bearman en de Zuid-Amerikanen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vier werd net gezegd door Koster.
Nou, nou, nou, nouquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klopt. Bearman en de Zuid-Amerikanen.
Ja. Chutes daargelaten.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klopt. Bearman en de Zuid-Amerikanen.
1quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is de herkansing 1 of 3 ritten?
1quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is de herkansing 1 of 3 ritten?
Ik denk dat iedereen behalve Gommers daar wel echt kans heeft. Van der Burg minder dan Brink, die is wel sterk vandaag en vdBurg juist wat minder dan gehoopt.quote:
Ja blijft een gevaarlijke sport he? Doet me altijd denken aan meneer Alise.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:42 schreef heywoodu het volgende:
Fenomeen Sakakibara
Haar broer Kai was overigens ook goed, op dat moment beter zelfs, maar ging zwaar onderuit in de World Cup en is nu blijkbaar pararoeier(had al even niet meer opgezocht hoe het met hem ging)
Zou tof zijn om hem in Parijs al te zien straks.
Staat in de OP!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hing er nog een ketting?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:42 schreef heywoodu het volgende:
Fenomeen Sakakibara
Haar broer Kai was overigens ook goed, op dat moment beter zelfs, maar ging zwaar onderuit in de World Cup en is nu blijkbaar pararoeier(had al even niet meer opgezocht hoe het met hem ging)
Zou tof zijn om hem in Parijs al te zien straks.
Ja, maar voor je het weet staat daar opeens info over trampolinespringen.quote:
Wij staan volledig achter Sakakibara.quote:
Jij bent dan ook nooit om 3 uur s'nachts voor niets uit je nest gekomen hiervoor. (wel de gouden medaille van van der Weijden daardoor live gezien)quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:45 schreef kilon het volgende:
Toch vind ik voor het gevoel een overdekte bmx racebaan maar niks. Het heeft tig voordelen, maar het voelt raar.
Als ik me niet vergis een enorme windvlaag net toen hij in de lucht hingquote:
Kan ze straks op de baan bij de keirin ervoor gaan rijden.quote:
Net zo goed als Sakakibaraquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is de rest zo slecht of heeft Shriever een motortje?
Vraag aan raceleider: 'Wie moet er in heat 3, Laura of Merel Smulders? Ja.'quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:49 schreef Arth_NL het volgende:
Toch opvallend dat de Smulders-zusjes iedere heat samen rijden.
Ah een FOK!ker dusquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vraag aan raceleider: 'Wie moet er in heat 3, Laura of Merel Smulders? Ja.'
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:49 schreef Arth_NL het volgende:
Toch opvallend dat de Smulders-zusjes iedere heat samen rijden.
Wilde eerst indelen in heat 40 - 45 of 450.quote:
Baan is ook 40 tot 45 decameter lang.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wilde eerst indelen in heat 40 - 45 of 450.
Jaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:52 schreef Salina het volgende:
Shriever, Willoughby en Sakakibara alle drie al hun drie heats gewonnen toch?
Jeetje.
In de finale twee keer de helft. En vragen bij het buffet kun je al invullen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Baan is ook 40 tot 45 decameter lang.
Een bronzen medalje zou al heel wat zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Finale moet voor alle dames kunnen en dan hopen dat Alise/Saka/Beth elkaar van de baan beuken ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |