Frankrijk en Polen eigenlijk ook.quote:
Deze pot winnen had je wel een stuk betere kwartfinale kunnen geven denk ik? Dat is wel zonde.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frankrijk en Polen eigenlijk ook.
Vond je? 2 punters lopen nog steeds slecht. Te snel, te veel fouten. Natuurlijk is Servië een lastige tegenstander maar ze waren te pakken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was prima. Jammer dat je m net niet over de streep trekt. Stuk beter dan tegen Letse troep.
Denk dat ze gewoon simpelweg niet zo goed kunnen schieten van afstand, bij Dimeo ziet het er nou niet echt soepeltjes uit. Bij De Jong wel, maar die mist er ook genoeg.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:31 schreef alpeko het volgende:
[..]
Vond je? 2 punters lopen nog steeds slecht. Te snel, te veel fouten. Natuurlijk is Servië een lastige tegenstander maar ze waren te pakken.
tweepunters best ok, niet geweldig maar ook niet helemaal kutquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:31 schreef alpeko het volgende:
[..]
Vond je? 2 punters lopen nog steeds slecht. Te snel, te veel fouten. Natuurlijk is Servië een lastige tegenstander maar ze waren te pakken.
Beter dan tegen China. Dat wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tweepunters best ok, niet geweldig maar ook niet helemaal kut
Moeten ze wel wat betere spelers regelenquote:
Ze pakken wel een paar bankzitters uit de NCAAquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Moeten ze wel wat betere spelers regelen
Nee, 17-15.quote:
Hier gaat iets misquote:
Hoe zou het dit keer aflopen?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:23 schreef GotenSSJ het volgende:
NOS denkt ook, we zenden dit voor de 3de keer uit ipv live sport.
In Noord-Korea zouden ze nu gemonteerd hebben tot winstquote:
Het zal wel niet, maar ik heb wel het idee dat als je hier 3 echt fatsoenlijke NBA spelers neer zet dat ze er toch wel mee van door gaan. Niet een Fredette, maar inderdaad een Durant, AD en Lillard oid.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:25 schreef RipCity het volgende:
Als je goede 3(2)pt shooter hebt als Durant of Lillard win je elk duel met gemak
Misschien moeten ze het straks nog eens proberen.quote:
Concentratie foutjes.quote:
Drie supersterren meenemen, dan denk ik ook wel dat je iedereen met 21-0 van het veld veegt ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het zal wel niet, maar ik heb wel het idee dat als je hier 3 echt fatsoenlijke NBA spelers neer zet dat ze er toch wel mee van door gaan. Niet een Fredette, maar inderdaad een Durant, AD en Lillard oid.
In principe ook het zwakste land van de 8 deelnemers zover ik weetquote:
Die weten de boel niet dicht te timmeren.quote:
Ja, als gastland heb je voor iedere sport altijd minimaal 1 deelnemer.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Goed, eigenlijk gaat het helemaal nergens over, maar ik heb er eens goed over nagedacht. Geen idee of je als gastland automatisch geplaatst bent overigens, maar laten we er voor deze hypothese eens vanuit gaan van niet. Dan moet je jezelf als viertal dus eerst zien te plaatsen via een OKT. Dat is best lastig als je midden in de playoffs zit, dus de helft valt al af. Laten we wat dat betreft de seeding van '24 als uitgangspunt nemen. Dan valt er nog een deel af van mensen die kans maken het in '28 tot de selectie van het reguliere basketbal te schoppen, dus door types als Ja Morant zet ik ook een streep. Dan kom ik uit op, laten we zeggen, LaMelo Ball, Scottie Barnes, Mikal Bridges en Fred VanVleet.
Alles 21-0.
Dat vlaggetje op de kant heeft al genoeg gewonnen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:56 schreef kilon het volgende:
Hopelijk wint zo het vlaggetje en niet het vlaggetje op zijn kant.
Aha, dan kun je nog een pseudo All-Star kaliber Jarret Allen meenemen ook. Maar ik heb niet de indruk dat spelers genre Jaylen Brown, Donovan Mitchell of zelfs hoger zich hiervoor gaan laten lenen. Het is ook niet nodig verder. Jimmer kan fysiek helemaal niks, maar je ziet dat zijn brein, in ieder geval aan de bal, nog wel op hoog niveau werkt in dit niveau. En dat was dan een enorme scrub.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:52 schreef kilon het volgende:
[..]
Ja, als gastland heb je voor iedere sport altijd minimaal 1 deelnemer.
Lekker bij de eerste de beste aanval al ja.quote:
Ja, ok, misschien iets te hoog in gezetquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Drie supersterren meenemen, dan denk ik ook wel dat je iedereen met 21-0 van het veld veegt ja.
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben geen kenner maar ze missen volgens mij ook teveel van die "makkelijke" ballen
Fransen he, gras c'est vertquote:
Zijn stiekem gewoon spiegels.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:14 schreef Pino112 het volgende:
Zet die helderheid van de schermen eens wat hoger joh.
En Xander de Dussolier?quote:
Ja haalt ook snelheid uit spelquote:
Als die maar geen 2pts probeert te scorenquote:
Vind die attitude van Worthy veel irritanter. Slappe instelling.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:24 schreef Slobeend het volgende:
Slagter is wel de minste factor he.
Inderdaad zeg.. Is dat normaal bij 3x3 basketbal?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Deze 8 schieten echt niets raak van 2
Bij de vrouwen welquote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:25 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
Inderdaad zeg.. Is dat normaal bij 3x3 basketbal?
Werden ze niet gestyled door maar weer van die Finnen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:29 schreef RamboDirk het volgende:
Goud voor Nederland als het zo blijft?
Ja. Staan onderaan.quote:
Fransen hadden 2 wins tot nu toequote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:31 schreef Redefine het volgende:
Uiteindelijk een prima overwinning. Al kunnen die Fransen er heel weinig van. Al die turnovers.
HBO-commentaar is sowieso primaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:31 schreef RipCity het volgende:
Complimenten voor deze commentator ook. Duidelijk, enthousiast en meelevend.
Bedoelde de NOS-dude voor de veranderingquote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
HBO-commentaar is sowieso prima
Ja klopt. Maar je vraagt je wel af hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen.quote:
Hoe weet je dat hij niet die van de NOS bedoelde?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
HBO-commentaar is sowieso prima
Alleen top 2 toch? Dat gaat hem niet meer wordenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
1 potje winnen en de kwartfinales zijn wel binnen.
Ronald van Dam, de alleskunnerquote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bedoelde de NOS-dude voor de verandering
Ja dit is wel een apart toernooiquote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar je vraagt je wel af hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen.
Automatismequote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij niet die van de NOS bedoelde?
Top 2 gaat naar de halve finale. 3/6 naar de kwartfinales.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen top 2 toch? Dat gaat hem niet meer worden
Ronald van Dam is prima bij basketbal, ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bedoelde de NOS-dude voor de verandering
Top 2 direct naar de halve finale. 3 t/m 6 naar tussenronde.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen top 2 toch? Dat gaat hem niet meer worden
Twee keer tegen mindere landen spelen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar je vraagt je wel af hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen.
Tennis, halve finalequote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:35 schreef Nattekat het volgende:
En toen was er helemaal niets meer om te kijken
een half jaar blijven volharden in "Felix von Habsburg"quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ronald van Dam is prima bij basketbal, ja.
Zolang hij maar wegblijft bij de autosport vind ik het prima.
Mja wel tegen Polen en Litouwen, de twee zwakkere broeders wmbquote:
Het leken deze OS clowns maar volgens mij hebben ze bij WK wel beter gespeeldquote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:04 schreef kilon het volgende:
Gaan we weer een faal van de USA zien?
Was het niet zo dat statistisch gezien een onderhandse worp meer oplevert? Maar niemand doet het want het ziet er niet uitquote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:27 schreef 3rr0r het volgende:
Als je een mongool stuurt die onderhands vrije worpen neemt dan vraag je er ook om
Wilt Chamberlain probeerde het ooit, ging niet zo goed. Scoorde wel gemiddeld 50 punten per wedstrijd verder, maar dat geheel terzijde. Rick Barry is de enige andere prominent die ik me kan herinneren en die schoot ~93%.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:29 schreef kilon het volgende:
[..]
Was het niet zo dat statistisch gezien een onderhandse worp meer oplevert? Maar niemand doet het want het ziet er niet uit
Als je gewoon kan schieten dan is dat nergens voor nodig. Voor mensen die dat niet kunnen is het statistisch gezien misschien kansrijker.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:29 schreef kilon het volgende:
[..]
Was het niet zo dat statistisch gezien een onderhandse worp meer oplevert? Maar niemand doet het want het ziet er niet uit
Het werkt voor hem. Moet hij zelf weten.quote:It's not all that surprising that Barry is equipped with the underhand shot as his father, Hall of Fame NBA player Rick, utilized the same technique. As a matter of fact, the former NBA star was known as one of the best free-throw shooters ever, shooting 89.3% from the foul line during his career.
Barry has been sporting his "granny style" shot since he was a high schooler. As a senior at the University of Florida, he had a .883 free throw percentage and set a school record for consecutive free throws with 42.
Barry carried that momentum into the G-League, compiling an impressive 84.8% from the foul line over five seasons. Additionally, he led the U.S. to gold medals in the 2019 FIBA 3x3 World Cup and the 2023 Pan American Games 3x3.
Oh, lol. Dat is dus de zoon van Rick Barry die het doet. Wist ik niet eens.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:33 schreef kilon het volgende:
[..]
Het werkt voor hem. Moet hij zelf weten.
Letland gaat dit spel winnen. Noteer maar.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:01 schreef kilon het volgende:
We zijn denk ik wel ongeveer gelijkwaardig met Polen en Litouwen als ik het zo zie
Wilt had zijn beste vrije worp seizoenen toen hij onderhands schoot.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wilt Chamberlain probeerde het ooit, ging niet zo goed. Scoorde wel gemiddeld 50 punten per wedstrijd verder, maar dat geheel terzijde. Rick Barry is de enige andere prominent die ik me kan herinneren en die schoot ~93%.
Ja lap, Spanje is het kwijtquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:54 schreef kilon het volgende:
Bij de vrouwen dan wel de eerste overwinning van USA
Dan heb je het over 55% ipv 50%.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wilt had zijn beste vrije worp seizoenen toen hij onderhands schoot.
Zijn 100-punt wedstrijd schoot hij ook onderhands en maakte hij 28 van 32 vrije worpen
Luister niet naar mij, luister naar Malcolm Gladwellquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dan heb je het over 55% ipv 50%.
Mwah Servië winst is op zich ongunstig voor onze P2-kansen denk ikquote:
Daar geloof ik niet in. Frans publiek mag stil gespeeld worden.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah Servië winst is op zich ongunstig voor onze P2-kansen denk ik
Beach Volley was ook nog niet klaar?quote:
Wellicht deze potjes uitstellen tot 3 augustusquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:54 schreef kilon het volgende:
Even kijken of ze morgen 1 of 2 wedstrijden moeten spelen voor eventueel uitstel.
Oh ja daar is niks.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wellicht deze potjes uitstellen tot 3 augustus
Mja is alleen heren, 3 aug hebben alleen dames potjes. Dus kan makkelijk bij die sessie ernaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:56 schreef kilon het volgende:
[..]
Oh ja daar is niks.
En dan 4 augustus nog de laatste groepswedstrijden en meteen de kwartfinales.
Enter Duatlon Mixed Relay.quote:
Als het moet kijk ik morgenochtend wel ff terugquote:
Ja ik geloof het wel vrees ik. Morgenochtend ontknoping en laatste pot maar ff gluren danquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Volgens eerste resultaat op weather paris gaat het tot 0.00 regenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |