🤡quote:
Ah, ik vroeg me al af waarom Servië weer tegen de VS speelde...quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:40 schreef Szura het volgende:
3x3 Basketbal: 10 minuten per wedstrijd en maximaal 21 punten te scoren, en dat bij maar 1 basket
Wat was de VS goed he.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Jimmer kan nog steeds niet verdedigen, haha.
Nee, die kunnen er geen reet van. Net zoals de rest eigenlijk. Eerste keer dat ik het zie en het kijkt erg leuk weg, maar niveau heeft het niet.quote:
Trouwens, is dit een sport?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 23:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, die kunnen er geen reet van. Net zoals de rest eigenlijk. Eerste keer dat ik het zie en het kijkt erg leuk weg, maar niveau heeft het niet.
Ga je mond spoelen, 3 tegen 3 of 2 tegen 2 op een halfcourt is waar basketballers geboren worden.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ondanks dat het basketbal imiteert, is het verdict nee.
Het niveau is verschrikkelijk. Vergeet de NBA, 90% deze gasten zouden worden weggeblazen op Rucker Park.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen, 3 tegen 3 of 2 tegen 2 op een halfcourt is waar basketballers geboren worden.
Hoe goed de spelers die aanwezig zijn wel of niet zijn is wat anders dan 'of dit een sport is'quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het niveau is verschrikkelijk. Vergeet de NBA, 90% deze gasten zouden worden weggeblazen op Rucker Park.
Bepaal jij niet.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe goed de spelers die aanwezig zijn wel of niet zijn is wat anders dan 'of dit een sport is'
Jij ook niet.quote:
Klopt, dat doe ik samen met de rest van het WLR comité. Verdict: geen sport.quote:
Esdoornsiroop, het vloeibare goud van Canada.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:19 schreef kilon het volgende:
Weinig problemen voor de maple syrup drinkers.
Letten zijn toch favoriet zo?quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:23 schreef kilon het volgende:
Letland wordt wel een goede test. Als we daar goed mee kunnen komen zie ik een (bronzen) medaille nog wel als eventuele mogelijkheid.
Nee, Waardevol.quote:
Meteen tweepunter LETquote:
Ik lijk ook een willekeur te zien ja. Al kan dit door de oranje bril komen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:53 schreef 3rr0r het volgende:
Letten mogen Dimeo slaan maar als Slagter wat doet direct fluiten, rare scheidsen
institutioneel racismequote:Op woensdag 31 juli 2024 18:53 schreef 3rr0r het volgende:
Letten mogen Dimeo slaan maar als Slagter wat doet direct fluiten, rare scheidsen
Cultuur.quote:
Dan wordt alles van die korfballer gebloktquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
Bizar hoeveel tweepunters ze missen. Volgende keer een korfballer meenemen.
Dat snap ik ook wel, was maar een garpje.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan wordt alles van die korfballer gebloktDie schieten heel anders
Akkoord maar WE zouden goud pakken.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:58 schreef 3rr0r het volgende:
Overigens is korfbal voor kneuzen die niet kunnen meekomen bij basketbal
Dat kunnen we wel gebruiken jaquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Akkoord maar WE zouden goud pakken.
Dat was echt heel slecht jaquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:55 schreef Szura het volgende:
Waar was die verdediging hahahahaha
Zo weggeven in de laatste 10 tellen
Dit was al op OKT1 besproken!quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:56 schreef Szura het volgende:
Die nr 45 bij Azerbeidzjan is trouwens mokerdik, dit kan toch niet
Wat was er?quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het gelijk van @:koffieplanter dat ze er niets van kunnen.
Zullen in LA over 4 jaar toch wel vier soort van scrubs te vinden zijn die dit in eigen huis willen doen? Ik noem een Julius Randle en Collin Sexton of zo.quote:Op woensdag 31 juli 2024 23:05 schreef 3rr0r het volgende:
Schande deze troep spelers voor USA. Maar is al langer zo en het kan ze blijkbaar niet zo schelen.
Tegen Nederland winnen ze vast wel gewoon.quote:Op woensdag 31 juli 2024 23:05 schreef 3rr0r het volgende:
Schande deze troep spelers voor USA. Maar is al langer zo en het kan ze blijkbaar niet zo schelen.
Ja. Zou al schelen als Worty het houdt bij acties rondom de basket i.p.v. schieten.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:03 schreef kilon het volgende:
Hopelijk iets meer 2punters die erin gaan deze keer.
Ja ff ramen open gezet, het was hier mokerwarmquote:
Hier niet, ook geen regen/onweer gehad gisteren. Prima afgekoeld vannacht met alles open.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ff ramen open gezet, het was hier mokerwarm
Raak!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Jong met zijn miljoen pogingen .... en missers.
De eerste helft van een wedstrijd komen ze vaker wel aardig mee. Daarna wordt het vaak een stuk minder.quote:
Daar gaan er veel van mis.quote:
Van der Horst ookquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:19 schreef kilon het volgende:
Servie speelt echt wel matig hoor. Dat je daar geen gebruik van kan maken is zonde.
Dit was prima. Jammer dat je m net niet over de streep trekt. Stuk beter dan tegen Letse troep.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:28 schreef alpeko het volgende:
Hier hoeven we ook niet meer naar te kijken iig.
3 overwinningen lijkt me wel voldoende, dus je moet er 2 pakken uit de komende 4. En we hebben de 2 sterkste tegenstanders als je het mij vraagt al gehad. (+ een land dat de Serven versloeg)quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:28 schreef kilon het volgende:
Nu moeten we vanmiddag tegen Frankrijk echt winnen, anders is het vrijwel over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |