Frankrijk en Polen eigenlijk ook.quote:
Deze pot winnen had je wel een stuk betere kwartfinale kunnen geven denk ik? Dat is wel zonde.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frankrijk en Polen eigenlijk ook.
Vond je? 2 punters lopen nog steeds slecht. Te snel, te veel fouten. Natuurlijk is Servië een lastige tegenstander maar ze waren te pakken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was prima. Jammer dat je m net niet over de streep trekt. Stuk beter dan tegen Letse troep.
Denk dat ze gewoon simpelweg niet zo goed kunnen schieten van afstand, bij Dimeo ziet het er nou niet echt soepeltjes uit. Bij De Jong wel, maar die mist er ook genoeg.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:31 schreef alpeko het volgende:
[..]
Vond je? 2 punters lopen nog steeds slecht. Te snel, te veel fouten. Natuurlijk is Servië een lastige tegenstander maar ze waren te pakken.
tweepunters best ok, niet geweldig maar ook niet helemaal kutquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:31 schreef alpeko het volgende:
[..]
Vond je? 2 punters lopen nog steeds slecht. Te snel, te veel fouten. Natuurlijk is Servië een lastige tegenstander maar ze waren te pakken.
Beter dan tegen China. Dat wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tweepunters best ok, niet geweldig maar ook niet helemaal kut
Moeten ze wel wat betere spelers regelenquote:
Ze pakken wel een paar bankzitters uit de NCAAquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Moeten ze wel wat betere spelers regelen
Nee, 17-15.quote:
Hier gaat iets misquote:
Hoe zou het dit keer aflopen?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:23 schreef GotenSSJ het volgende:
NOS denkt ook, we zenden dit voor de 3de keer uit ipv live sport.
In Noord-Korea zouden ze nu gemonteerd hebben tot winstquote:
Het zal wel niet, maar ik heb wel het idee dat als je hier 3 echt fatsoenlijke NBA spelers neer zet dat ze er toch wel mee van door gaan. Niet een Fredette, maar inderdaad een Durant, AD en Lillard oid.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:25 schreef RipCity het volgende:
Als je goede 3(2)pt shooter hebt als Durant of Lillard win je elk duel met gemak
Misschien moeten ze het straks nog eens proberen.quote:
Concentratie foutjes.quote:
Drie supersterren meenemen, dan denk ik ook wel dat je iedereen met 21-0 van het veld veegt ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het zal wel niet, maar ik heb wel het idee dat als je hier 3 echt fatsoenlijke NBA spelers neer zet dat ze er toch wel mee van door gaan. Niet een Fredette, maar inderdaad een Durant, AD en Lillard oid.
In principe ook het zwakste land van de 8 deelnemers zover ik weetquote:
Die weten de boel niet dicht te timmeren.quote:
Ja, als gastland heb je voor iedere sport altijd minimaal 1 deelnemer.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Goed, eigenlijk gaat het helemaal nergens over, maar ik heb er eens goed over nagedacht. Geen idee of je als gastland automatisch geplaatst bent overigens, maar laten we er voor deze hypothese eens vanuit gaan van niet. Dan moet je jezelf als viertal dus eerst zien te plaatsen via een OKT. Dat is best lastig als je midden in de playoffs zit, dus de helft valt al af. Laten we wat dat betreft de seeding van '24 als uitgangspunt nemen. Dan valt er nog een deel af van mensen die kans maken het in '28 tot de selectie van het reguliere basketbal te schoppen, dus door types als Ja Morant zet ik ook een streep. Dan kom ik uit op, laten we zeggen, LaMelo Ball, Scottie Barnes, Mikal Bridges en Fred VanVleet.
Alles 21-0.
Dat vlaggetje op de kant heeft al genoeg gewonnen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:56 schreef kilon het volgende:
Hopelijk wint zo het vlaggetje en niet het vlaggetje op zijn kant.
Aha, dan kun je nog een pseudo All-Star kaliber Jarret Allen meenemen ook. Maar ik heb niet de indruk dat spelers genre Jaylen Brown, Donovan Mitchell of zelfs hoger zich hiervoor gaan laten lenen. Het is ook niet nodig verder. Jimmer kan fysiek helemaal niks, maar je ziet dat zijn brein, in ieder geval aan de bal, nog wel op hoog niveau werkt in dit niveau. En dat was dan een enorme scrub.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:52 schreef kilon het volgende:
[..]
Ja, als gastland heb je voor iedere sport altijd minimaal 1 deelnemer.
Lekker bij de eerste de beste aanval al ja.quote:
Ja, ok, misschien iets te hoog in gezetquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Drie supersterren meenemen, dan denk ik ook wel dat je iedereen met 21-0 van het veld veegt ja.
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben geen kenner maar ze missen volgens mij ook teveel van die "makkelijke" ballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |