Ja en er is koppeltje duikelen, bootje varen in de stroming, judo en 3x3 basketbalquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
17:30 ook hockey mannen tegen Duitsland
Iddquote:
Hey, Ook jij hier. Dat is lang geleden.quote:
Waar?quote:
Muziek te hard?quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op Eurosport
Robin leek geïrriteerd.
Gracias (bedankt).quote:
Ik hoop niet door de posts in dit topic.quote:Robin leek geïrriteerd.
Omdat hij een verrader is.quote:
Het staat al *3-2 op HBO voor de VSquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:30 schreef Federer-fan het volgende:
De partij zou om 19.00 u. beginnen maar ik zie nog niets. Heeft iemand een update en - bijvoorkeur ook - een zender waar hij wordt uitgezonden?
Bedankt, alleen heb ik helaas geen HBO.quote:
Als je sportfan bent heb je die paar euro voor een maandje HBO er toch wel voor over?quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt, alleen heb ik helaas geen HBO.
Tsja het ligt niet aan Alcaraz over het algemeen zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:47 schreef LordVoldermort het volgende:
Nadal en Alca valt smerig tegen. Jammer wel. Stop er na vandaag ook maar mee Nadal. Alleen is het helemaal niets meer.
Nou deze laatste paar games welquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja het ligt niet aan Alcaraz over het algemeen zullen we maar zeggen
Die heeft er natuurlijk al wel een pot opzittenquote:
Heb hem ook zelden zo slecht zien serverenquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:23 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit is gespeeld. We bedanken Nadal voor vele mooie jaren.
Alca met al zijn errors
Hij heeft er geen zin in. Doet alleen ff alsof het wat hem wat boeit voor Nadal.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Heb hem ook zelden zo slecht zien serveren
Deze bal op de lijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |