Judy.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 23:08 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Kan hij dan meteen seizoen 4 Twin Peaks aankondigen? Ik wil weten naar wie (of wrsch wat) Laura Palmer aan het schreeuwen was
Buttigieg heeft ook al vaker in interviews gezegd dat Trump degene is die een strengere immigratiewet heeft geblokkeerd omdat hij de chaos nodig heeft om stemmen te blijven trekken.quote:
Biden zei het ook al. MSNBC doet al maanden niet anders evenals de schrijvende pers (uitgezonderd de rechtse media uiteraard). Iedereen wist vanaf februari dat dit ging gebeuren maar ja Trump gaat gewoon door met liegen daaroverquote:Op woensdag 31 juli 2024 07:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Buttigieg heeft ook al vaker in interviews gezegd dat Trump degene is die een strengere immigratiewet heeft geblokkeerd omdat hij de chaos nodig heeft om stemmen te blijven trekken.
(Net als de weigering alhier om de spreidingswet in NL uit te voeren... die zou een aantal problemen - op zijn minst tijdelijk - kunnen oplossen en dat kunnen sommige mensen voor hun retoriek nu eenmaal niet gebruiken.)
En J.D. Vance is zo'n beetje praktiserend medewerker van Project 2025.quote:Op woensdag 31 juli 2024 04:35 schreef Kijkertje het volgende:
Intussen is Paul Dans (Director 2025 Presidential Transition Project van de Heritage Foundation) opgestapt nu Trump zich gedistantieerd heeft van het 900-pagina tellende beleidsplan voor zijn tweede termijn.
[ x ]
In 2022 had hij er nog alle vertrouwen in:
[ x ]
En hij blijft afhankelijk van die organisatie:
[ x ]
En dan is het weer typisch Trump om te doen alsof hij daar niets vanaf wist nu ze te extreem blijken. Maar ja Trump leest dat soort boekwerken natuurlijk ook niet en wacht gewoon af wat de reacties zijnquote:Op woensdag 31 juli 2024 07:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En J.D. Vance is zo'n beetje praktiserend medewerker van Project 2025.
Over 1,5 maand verschijnt - als de planning doorgaat - hun handboek, van oprichter Kevin Roberts, J.D. Vance heeft daarvoor het ronkende voorwoord geschreven.
Trump wist overal van en zal er ook zijn invloed op hebben uitgeoefend. Het is niet voor niets dat hij Vance heeft gekozen. En voordat Harris zo prominent was en de GOP de winst al zag gloren, was er geen Republikein die zijn/haar bek opentrok.quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:58 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En dan is het weer typisch Trump om te doen alsof hij daar niets vanaf wist nu ze te extreem blijken. Maar ja Trump leest dat soort boekwerken natuurlijk ook niet en wacht gewoon af wat de reacties zijn
Hij houdt zich ook alleen bezig met beleid als het donoren oplevert en zijn kans vergroot om president te worden. Dat is het belangrijkste doel, de rest ziet hij later wel.
En hij weet natuurlijk ook dondersgoed wat voor uitspraken Vance al heeft gedaan. Dat bleek ook wel uit zijn reactie bij dat interview met hem toen enaar gevraagd werd: ach ik denk dat vrouwen het wel begrijpen ....quote:Op woensdag 31 juli 2024 08:06 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Trump wist overal van en zal er ook zijn invloed op hebben uitgeoefend. Het is niet voor niets dat hij Vance heeft gekozen. En voordat Harris zo prominent was en de GOP de winst al zag gloren, was er geen Republikein die zijn/haar bek opentrok.
Of het nu Proud Boys zijn, mensen die roepen "hang Mike Pence!" of extremisten van Project 2025: Donald houdt van ze.
Het vervelende voor deze lievelingen van Donald is wel: de bus staat altijd klaar om ze te overrijden. Vrienden komen en vrienden gaan. Desnoods binnen een paar dagen.
Maar Buttigieg doet het ook op FOX.quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:53 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Biden zei het ook al. MSNBC doet al maanden niet anders evenals de schrijvende pers (uitgezonderd de rechtse media uiteraard). Iedereen wist vanaf februari dat dit ging gebeuren maar ja Trump gaat gewoon door met liegen daarover
Ja maar wel bij de zondagshow. Dat heeft meestal wat meer niveau maar het gros kijkt naar de doordeweekse shows van Hannity, Watters e.d. en die melden dat nooit. Die zijn met hun culture wars tegen de Democraten bezig. Nu zijn het de 'White Dudes for Harris' zoom call. Schijnt heel racistisch en seksistisch te zijnquote:Op woensdag 31 juli 2024 08:18 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Maar Buttigieg doet het ook op FOX.
Dat CNN en NBC zoiets uitzenden gaat vooral de base van de Dems aanspreken.
Maar als FOX-kijkers een bedaarde Buttigieg zien die FOX-presentatoren geen schijn van kans geeft en gewoon uitlegt dat Trump zelf geen enkel zinnig plan heeft en alleen maar meer chaos wil om populair te blijven, dan kan dat veel meer effect hebben.
Buttigieg heeft er geen enkel probleem mee om naar FOX te gaan, en hij blijft beleefd en komt met goede verhalen. Ik hoop dat de Democraten daarvan kunnen profiteren.
Love it!quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Judy.
Elektriciteit valt uit.
Einde van Judy.
Aflevering daarvoor was einde van Bob.
Ondanks dat het slot huiveringwekkend en angstaanjagend was, geloof ik dat Twin Peaks 3 een 'happy' ending heeft. (Vele andere TP-fans geloven daar overigens geen bal van.)
Ik denk ook dat het einde aantoont dat Laura (of om het even welke andere vrouw in problemen) een Witte Ridder als Dale Cooper niet (meer) nodig heeft. Ze heeft het zelf opgeknapt. Er zat al een doogeschoten kerel in haar huis in Odessa, Texas. Dat gaf al aan dat Carrie Page, sinds de afschuwelijke dagen van Laura Palmer, een paar pagina's verder was en vooruitgang had geboekt. Hufters en kwaadwillenden, daar weet ze inmiddels wel raad mee, zonder hulp van anderen.
Dale stond er intussen bij als Joe Biden. "What year is this?" Geen goed teken.
Voor mij hoeft er geen TP4 meer te komen, zoals mag blijken uit bovenstaande.
Ik houd van happy endings. Hehe.
Maar als er al een TP4 komt - op te nemen in Lynch's 100e geboortejaar - dan geniet Coop ongetwijfeld van een goed pensioen en is er een opvolger gevonden, die een oor vindt in het gras en vermoedt dat er toch nog een nakomeling van Bob en Judy actief kan zijn. En dus wordt 'Blue Rose' weer uit de FBI-archieven gehaald. Nieuw avontuur.
Hoe dan ook: het enige dat Kamala Harris voor een debat hoeft te doen, is oefenen op de schreeuw van Sheryl Lee. En daarna die schreeuw in het debat in de praktijk brengen. Dan zal de ouderwetse voedingsbodem voor energie en elektriciteit definitief ten einde zijn. En het duistere tijdperk Trump erbij.
Wat rest is wind- en zonne-energie, waarop een gezonde democratie weer even kan 'teren'. Iedereen blij, zelfs Elon Musk.
Je bent toch vaak afhankelijk van uitnodigingen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 08:22 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja maar wel bij de zondagshow. Dat heeft meestal wat meer niveau maar het gros kijkt naar de doordeweekse shows van Hannity, Watters e.d. en die melden dat nooit. Die zijn met hun culture wars tegen de Democraten bezig.
Heb in in 1x zin in:quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Judy.
Elektriciteit valt uit.
Einde van Judy.
Aflevering daarvoor was einde van Bob.
Ondanks dat het slot huiveringwekkend en angstaanjagend was, geloof ik dat Twin Peaks 3 een 'happy' ending heeft. (Vele andere TP-fans geloven daar overigens geen bal van.)
Ik denk ook dat het einde aantoont dat Laura (of om het even welke andere vrouw in problemen) een Witte Ridder als Dale Cooper niet (meer) nodig heeft. Ze heeft het zelf opgeknapt. Er zat al een doogeschoten kerel in haar huis in Odessa, Texas. Dat gaf al aan dat Carrie Page, sinds de afschuwelijke dagen van Laura Palmer, een paar pagina's verder was en vooruitgang had geboekt. Hufters en kwaadwillenden, daar weet ze inmiddels wel raad mee, zonder hulp van anderen.
Dale stond er intussen bij als Joe Biden. "What year is this?" Geen goed teken.
Voor mij hoeft er geen TP4 meer te komen, zoals mag blijken uit bovenstaande.
Ik houd van happy endings. Hehe.
Maar als er al een TP4 komt - op te nemen in Lynch's 100e geboortejaar - dan geniet Coop ongetwijfeld van een goed pensioen en is er een opvolger gevonden, die een oor vindt in het gras en vermoedt dat er toch nog een nakomeling van Bob en Judy actief kan zijn. En dus wordt 'Blue Rose' weer uit de FBI-archieven gehaald. Nieuw avontuur.
Hoe dan ook: het enige dat Kamala Harris voor een debat hoeft te doen, is oefenen op de schreeuw van Sheryl Lee. En daarna die schreeuw in het debat in de praktijk brengen. Dan zal de ouderwetse voedingsbodem voor energie en elektriciteit definitief ten einde zijn. En het duistere tijdperk Trump erbij.
Wat rest is wind- en zonne-energie, waarop een gezonde democratie weer even kan 'teren'. Iedereen blij, zelfs Elon Musk.
Dat maar bovendien denk ik dat hij 'het gewone volk' veel minder aanspreekt die ze nodig hebben in de swing states. Ik begrijp waarom ze dat in Tim Walz wel zien. Ik denk dat Buttigieg een hele goede functie krijgt.quote:Op woensdag 31 juli 2024 08:28 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Je bent toch vaak afhankelijk van uitnodigingen.
En Hannity c.s. branden er - zo vermoed ik - liever hun vingers niet aan.
Toch blijf ik van mening dat het goed is om in het kamp van de andersdenkenden je mening te geven. Daarmee kun je uiteindelijk meer bordjes verzetten dan gewoon je eigen aanhang op CNN en NBC blijven plezieren.
Buttigieg zou mijn favoriete keuze zijn als VP.
Hij was 4 jaar geleden al mijn favoriet als presidentskandidaat.
Maar ik denk dat de angst blijft dat hij teveel antipathie opwekt vanwege zijn seksuele geaardheid. En dat is spijtig. Want de man is een groot talent.
Ik snap trouwens niet dat die lui zich zo in hun kaarten laten kijken. Zoiets doe je toch beter geniepig?quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En J.D. Vance is zo'n beetje praktiserend medewerker van Project 2025.
Over 1,5 maand verschijnt - als de planning doorgaat - hun handboek, van oprichter Kevin Roberts, J.D. Vance heeft daarvoor het ronkende voorwoord geschreven.
Dat idd. Nu hopen dat dit momentum vastgehouden kan worden. Van Trump kunnen we iig met zekerheid zeggen dat hij de komende maanden nog veel achterlijke dingen gaat zeggen, die hem misschien wat stemmen kunnen kosten of anders Democraten motiveren om te gaan stemmen. Ik ben optimistisch, dit had ik tot een paar weken geleden absoluut niet verwacht.quote:Op woensdag 31 juli 2024 02:48 schreef Kijkertje het volgende:
Ze overtreft wel al mijn verwachtingen![]()
Had ik echt niet verwacht![]()
Even kijken, je hebt miljardairs achter je staan, het SC in je zak en dikke kans op het Presidentschap. Waarom zou je dan nog geniepig zijn?quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik snap trouwens niet dat die lui zich zo in hun kaarten laten kijken. Zoiets doe je toch beter geniepig?
Dat verklaart een hoop over Palin stemmersquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:50 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]En alle vrouwen die in het verleden op mannen hebben gestemd zijn nu mannelijk geworden? Nadenken blijft een kunst.
Bovendien geloven dit soort wappies vaak daadwerkelijk dat de meerderheid van de bevolking achter ze staat.quote:Op woensdag 31 juli 2024 10:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Even kijken, je hebt miljardairs achter je staan, het SC in je zak en dikke kans op het Presidentschap. Waarom zou je dan nog geniepig zijn?
Nou ja; blijkbaar niet helemaal. Anders zou die nu niet tru the motions gaan om zich te distantiëren van ze.quote:Op woensdag 31 juli 2024 10:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Even kijken, je hebt miljardairs achter je staan, het SC in je zak en dikke kans op het Presidentschap. Waarom zou je dan nog geniepig zijn?
Nou ze moeten die verkiezingen nog wel winnen natuurlijk. Dat brengen ze zo wel in gevaar.quote:Op woensdag 31 juli 2024 10:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook nog conspiracygekke corrupte kiesmannen in swingstates.quote:Op woensdag 31 juli 2024 10:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat heeft met het gevoel van onoverwinnelijkheid te maken.quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik snap trouwens niet dat die lui zich zo in hun kaarten laten kijken. Zoiets doe je toch beter geniepig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |