Mericaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Plus vriendin van een hele goede MLB (honkbal) speler. Waardoor er heel veel aandacht is voor het koppel. Een beetje de Swift/Kielce van het honkbal.
Ik mis Hans wel een beetjequote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Sowieso dit. Hij is er alleen bij omdat hij sportcommentator van beroep is, en dit Céline's eerste commentatorjob is (wat snel snel moest nadat Hans van Zetten weggestuurd werd). Ik hoop dat Céline inmiddels goed genoeg ingewerkt is om het volgende keren alleen te doen.
Lijkt mij een heel goed plan. Inhoudelijk zegt hij ook alleen iets als iemand een stapje zet bij een afsprong. Verder alleen een beetje zweverig gelul.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Sowieso dit. Hij is er alleen bij omdat hij sportcommentator van beroep is, en dit Céline's eerste commentatorjob is (wat snel snel moest nadat Hans van Zetten weggestuurd werd). Ik hoop dat Céline inmiddels goed genoeg ingewerkt is om het volgende keren alleen te doen.
Dat is inderdaad de reden. Maar ik denk niet dat die vent weggaat, we zijn inmiddels wel een paar toernooien verder na de eerste keer van Céline.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik deels, maar als je anno nu de turncoachtechnieken van de Sovjet 1980s nog blijft verdedigen ben je geen goed boegbeeld voor de sportquote:
Misschien leuk voor Joris om te doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de reden. Maar ik denk niet dat die vent weggaat, we zijn inmiddels wel een paar toernooien verder na de eerste keer van Céline.
Bij de All-Star game waren iets van 7/10 van het officiële MLB kanaal posts over die tweequote:
Ik ben er bang voor inderdaad...quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de reden. Maar ik denk niet dat die vent weggaat, we zijn inmiddels wel een paar toernooien verder na de eerste keer van Céline.
Ja, en hij vult ook alle mogelijke stiltes op met die onzin, waardoor Céline soms niks inhoudelijks ertussen krijgt van iets dat zij wel ziet en hij nietquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:39 schreef Sephael het volgende:
[..]
Lijkt mij een heel goed plan. Inhoudelijk zegt hij ook alleen iets als iemand een stapje zet bij een afsprong. Verder alleen een beetje zweverig gelul.
Dat zekerquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:40 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik deels, maar als je anno nu de turncoachtechnieken van de Sovjet 1980s nog blijft verdedigen ben je geen goed boegbeeld voor de sport_
Liever niet. Laat Joris maar bij het shorttrack blijven.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien leuk voor Joris om te doen.
"Je moet je voorstellen: je bent [volledige naam van turner] uit [land], je komt net kijken, en je ziet [volledige naam turner die net is geweest] zo'n sterke oefening neerzetten, wat er dan wel niet door je heen moet gaan."quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:39 schreef Sephael het volgende:
[..]
Lijkt mij een heel goed plan. Inhoudelijk zegt hij ook alleen iets als iemand een stapje zet bij een afsprong. Verder alleen een beetje zweverig gelul.
Nouja letterlijk een paar, 2. Misschien 3? Waarvan een aantal ook echt maar 30 minuten commentatorwerk was omdat we alleen de samenvatting met commentaar kregen. Dus ik zou zeggen, genoeg ingewerktquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Puntje van m'n tongquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:42 schreef Moira het volgende:
@:koffieleuk waar ken ik deze muziek van Andrade nou van? wie heeft deze muziek eerder op vloer gebruikt?
Dan turnt iemand een nagenoeg perfecte oefening, klein hupje in de landing, gaat hij doen alsof het matig was. Oefening met wat fouten in lichaamshouding etc maar perfecte landing; top oefening!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:42 schreef Redefine het volgende:
Op zich is het nog niet zo'n ramp dat die ander ernaast zit. Maar per saldo is hij meer aan het woord dan Céline dat is wel meh. Al is nu minder erg dan een paar jaar terug.
Hahaha perfect!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:42 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
"Je moet je voorstellen: je bent [volledige naam van turner] uit [land], je komt net kijken, en je ziet [volledige naam turner die net is geweest] zo'n sterke oefening neerzetten, wat er dan wel niet door je heen moet gaan."
Rinse and repeat
Als het goed was dit commentaar duo er al bij de vorige spelen. Dat gaat wel wat verder dan wat minuten rechts en links. Plus dat EK en WK vaak ook wel langer dan een samenvatting worden uitgezonden.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:42 schreef Moira het volgende:
[..]
Nouja letterlijk een paar, 2. Misschien 3? Waarvan een aantal ook echt maar 30 minuten commentatorwerk was omdat we alleen de samenvatting met commentaar kregen. Dus ik zou zeggen, genoeg ingewerkt
Dat zeker ja. Maar als hij af en toe wat zou zeggen, zou het al veel minder storend zijn. Incompetent zijn en het meeste aan het woord zijn is wel heel storendquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:44 schreef Sephael het volgende:
[..]
Dan turnt iemand een nagenoeg perfecte oefening, klein hupje in de landing, gaat hij doen alsof het matig was. Oefening met wat fouten in lichaamshouding etc maar perfecte landing; top oefening!
Hij is knetter irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |