Sowieso zit die vent er alleen bij om het aan elkaar te kletsen, maar ik geloof nooit dat hij voor dit baantje ook maar één turn wedstrijd had gezien.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:31 schreef Moira het volgende:
Heb je deze commentator weer, met z'n "Sanessa" of "Sanissa" of "Sunnissa"
Dat doen ze wel toch?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:34 schreef superniger het volgende:
Waarom zetten ze Biles niet in op alle onderdelen tijdenshet team event?
Doen ze ookquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:34 schreef superniger het volgende:
Waarom zetten ze Biles niet in op alle onderdelen tijdens het team event?
Doen ze volgens mij? Was wel het plan iig. Mogelijk nu niet, omdat ze een blessure heeft.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:34 schreef superniger het volgende:
Waarom zetten ze Biles niet in op alle onderdelen tijdenshet team event?
Derde turnster moet nog.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:35 schreef superniger het volgende:
[..]
Er turnde net iemand anders namens de USA.
Doen ze wel, die komt denk ik overal als laatstquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:34 schreef superniger het volgende:
Waarom zetten ze Biles niet in op alle onderdelen tijdens het team event?
Plus vriendin van een hele goede MLB (honkbal) speler. Waardoor er heel veel aandacht is voor het koppel. Een beetje de Swift/Kielce van het honkbal.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:21 schreef Moira het volgende:
[..]
Als je dat Amerikaanse tiktok blondje bedoelt, die is een tiktok blondje en bereikt geen hoge resultaten in de VS dus die zit niet eens in het nationale team.
Sowieso dit. Hij is er alleen bij omdat hij sportcommentator van beroep is, en dit Céline's eerste commentatorjob is (wat snel snel moest nadat Hans van Zetten weggestuurd werd). Ik hoop dat Céline inmiddels goed genoeg ingewerkt is om het volgende keren alleen te doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:34 schreef Sephael het volgende:
[..]
Sowieso zit die vent er alleen bij om het aan elkaar te kletsen, maar ik geloof nooit dat hij voor dit baantje ook maar één turn wedstrijd had gezien.
De man omdat het een man is. @wimderonquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Sowieso dit. Hij is er alleen bij omdat hij sportcommentator van beroep is, en dit Céline's eerste commentatorjob is (wat snel snel moest nadat Hans van Zetten weggestuurd werd). Ik hoop dat Céline inmiddels goed genoeg ingewerkt is om het volgende keren alleen te doen.
Mericaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Plus vriendin van een hele goede MLB (honkbal) speler. Waardoor er heel veel aandacht is voor het koppel. Een beetje de Swift/Kielce van het honkbal.
Ik mis Hans wel een beetjequote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Sowieso dit. Hij is er alleen bij omdat hij sportcommentator van beroep is, en dit Céline's eerste commentatorjob is (wat snel snel moest nadat Hans van Zetten weggestuurd werd). Ik hoop dat Céline inmiddels goed genoeg ingewerkt is om het volgende keren alleen te doen.
Lijkt mij een heel goed plan. Inhoudelijk zegt hij ook alleen iets als iemand een stapje zet bij een afsprong. Verder alleen een beetje zweverig gelul.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de reden. Maar ik denk niet dat die vent weggaat, we zijn inmiddels wel een paar toernooien verder na de eerste keer van Céline.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik deels, maar als je anno nu de turncoachtechnieken van de Sovjet 1980s nog blijft verdedigen ben je geen goed boegbeeld voor de sportquote:
Misschien leuk voor Joris om te doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de reden. Maar ik denk niet dat die vent weggaat, we zijn inmiddels wel een paar toernooien verder na de eerste keer van Céline.
Bij de All-Star game waren iets van 7/10 van het officiële MLB kanaal posts over die tweequote:
Ik ben er bang voor inderdaad...quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de reden. Maar ik denk niet dat die vent weggaat, we zijn inmiddels wel een paar toernooien verder na de eerste keer van Céline.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |