Zaterdag 27 juli 12:45 uur: Nederland - Zuid-Afrikaquote:De selectie
Doel: Pirmin Blaak (Oranje-Rood)
Verdediging: Lars Balk (Kampong), Justen Blok (Rotterdam), Jip Janssen (Kampong), Joep de Mol (Oranje-Rood), Floris Wortelboer (Bloemendaal)
Middenveld: Seve van Ass (HGC), Jorrit Croon (Bloemendaal), Jonas de Geus (Kampong), Floris Middendorp (Amsterdam), Derck de Vilder (Kampong)
Aanval: Thierry Brinkman (Bloemendaal), Koen Bijen (Den Bosch), Thijs van Dam (Rotterdam), Tjep Hoedemakers (Rotterdam), Duco Telgenkamp (Kampong)
Frank?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Heb nu pas door dat ze met wit spelen. Zo erg ben ik met deze wedstrijd bezig.
De Witquote:
Ik kijk ook met een schuin oog vanwege werk. Dacht ook even dat DjieBie had gescoordquote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Heb nu pas door dat ze met wit spelen. Zo erg ben ik met deze wedstrijd bezig.
Het goede nieuws is wel dat Nederland dan beter speelt dan ik eerder dachtquote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:00 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik kijk ook met een schuin oog vanwege werk. Dacht ook even dat DjieBie had gescoord![]()
Extra ronde bal?quote:
Top 2 wil je wel halenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:20 schreef Szura het volgende:
Ach ja, poulefase hockey, er is weinig dat minder boeiend is
Klopt. Hockey is sowieso al helemaal niet boeiend en dan ook nog de groepsfase.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:20 schreef Szura het volgende:
Ach ja, poulefase hockey, er is weinig dat minder boeiend is
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:24 schreef Simmertje het volgende:
AZ - Sporting 2005, PSV - AC Milan 2005, Ajax - Tottenham 2019, #TeamNL 2024.
Riep hij andermaal vanuit zijn luie stoelquote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Weer een voorbode van het chokewerk dat er nog aan zit te komen.
Zoals iedereen hier.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Riep hij andermaal vanuit zijn luie stoel
Jeetje.quote:
Dat zag je ook niet aankomen na die eerste twee uitslagenquote:
Het land.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je hebt pas van ze gewonnen als ze de stad uit zijn
Ja. Al jaren zo wisselvallig. Ze kunnen goud winnen, ook na de kwartfinale naar huis.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat mannenhockey blijft toch wel een probleem
Dat de vrouwen nog zo succesvol zijn is eerder een wonder. Hockey is in de breedte gewoon gegroeid.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat mannenhockey blijft toch wel een probleem
Het feit dat niemand hier bij hetquote:
Schakel net in, eenquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:17 schreef kilon het volgende:
[..]
Het feit dat niemand hier bij hetpost zegt denk ik al wel genoeg over hoe het gaat.
Maar om antwoord te geven op je vraag: 1-0 voor Duitsland.
Die veredelde oefenpotjes in de groepsfase nemen wij niet serieus.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:17 schreef kilon het volgende:
[..]
Het feit dat niemand hier bij hetpost zegt denk ik al wel genoeg over hoe het gaat.
Maar om antwoord te geven op je vraag: 1-0 voor Duitsland.
Als we winnen van Spanje sowieso top 2.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:17 schreef kilon het volgende:
[ afbeelding ]
Spanje en GB winnen wel van Frankrijk / Zuid Afrika. Dan moeten wij winnen van Spanje en Duitsland moet GB niet laten winnen volgens mij om nog top 2 te eindigen.
Volle trein straks met alle uitzonderingen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben geen fan van een loserstrein, judo uitgezonderd, maar deze ploeg is hard op weg om ook een uitzondering te worden.
Red Lionsquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:09 schreef franklop het volgende:
Dit wordt op deze manier tegen Belgiė spelen in de kwart
Blijft wel een rubriek inderdaad.quote:
Daar zat heel veel frustratie achter jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:32 schreef Redefine het volgende:
Die sloeg die bijna door het doel heen.
Ja, dat kan ik niet ontkennen.quote:
Vroege siesta.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:37 schreef Em31 het volgende:
Ze willen het gewoon niet, die Spanjaarden.
Je staat verdomme 4-2 voor tegen een veel zwakkere ploeg, die mag dan gewoon niet meer scoren.quote:
Broek los voor Matlaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:59 schreef Zipportal het volgende:
We gaan ons alvast opmaken voor de dames.
We gaan zeilen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
NOS zal wel heel snel schakelen nu.
Hoe verneuk je een team nog erger in 3 seconden??quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:57 schreef AgnesGru het volgende:
[ x ]
Laat Van Gaal maar even met judoka's babbelen.
Is AUstraliė derdes geworden in de poule? Godsamme. Nu moet je dus eerst Australiė en als je dat wint alsnog tegen Belgiė.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:59 schreef Szura het volgende:
Kwartfinales:
Duitsland - Argentiniė
India - DjieBie
Nederland - Australiė
Belgiė - Spanje
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:57 schreef AgnesGru het volgende:
[ x ]
Laat Van Gaal maar even met judoka's babbelen.
Zo eens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
Klonk alsof ze meer een type Louis van Gaal kunnen gebruiken daar. Er bovenop zitten, doorpakken.
Die verloren dik van Belgiė en daarna ook van India jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is AUstraliė derdes geworden in de poule? Godsamme. Nu moet je dus eerst Australiė en als je dat wint alsnog tegen Belgiė.
Ben eerst die rode kaart aan het terugkijken. Wat een mongoolquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:27 schreef Szura het volgende:
Even terugkijken die save vanaf 5.00 van het einde jongens
Ik kan geen save vinden?quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:27 schreef Szura het volgende:
Ik kan alleen een bal vinden die een kilometer over werd geschoten door Engeland.quote:
Dan moet je verder doorspoelenquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan alleen een bal vinden die een kilometer over werd geschoten door Engeland.
Bedoel je die op 4:50quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:27 schreef Szura het volgende:
Jawel een minuut of anderhalf later ofzoquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:34 schreef Nattekat het volgende:
Oh, 4:46. Gevonden. Geen slomo van, ben teleurgesteld.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Jawel een minuut of anderhalf later ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |