quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegd. Sorry.
Leuke rubriek wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Hockey geeft ook nagenoeg zeker overwinning nog uit handen
Zeker wanneer alsnog de medailles binnen gaan stromen de komende dagen. Kan een leuke traditie worden.quote:
Bol die struikelt ontbreekt nog.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:32 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zeker wanneer alsnog de medailles binnen gaan stromen de komende dagen. Kan een leuke traditie worden.
Bol is überhaupt hoogstens een zilveren medaille.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:51 schreef Ferdii het volgende:
bol struikelt
lavreijsen rijdt lek
roeierts zinken
worden leuke dagen
Broekie uit.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vanaf morgen gaan de gouden medailles binnenstromen.
Daar houd ik je aanquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vanaf morgen gaan de gouden medailles binnenstromen.
Schaatsenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik op dag 4 toch wel ergens al een medaille had verwacht, al helpt het programma niet echt mee en zitten de voor ons goede sporten wel later geclusterd.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:51 schreef TAmaru het volgende:
wat is de laatste editie waarop we na dag 4 nog geen medaille hadden?
In 1988 hadden we 2 goud, 2 zilver en 5 brons in totaal, dus 9 medailles. Best matig. De vorige keer hadden we 10/12/14 voor in totaal 36 medailles!quote:
Nouja, er zit wel een gigantisch gebied tussen "zonder medaille ga je mee met het knuppelsvliegtuig zodat iedereen je uit kan lachen" en "topsport? Neejoh, we doen mee voor de mooie verhalenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hoe dragen exceptioneel goede sporters ons dan? Is Marc gekwetst dat we nog geen medailles hebben.
Ik dacht dat iedereen die losersvluchten enzo juist kut vond en dat we dus op de positivo tour zouden gaan. Zijn we op de positivo tour, lekker meegedaan (belangrijker dan winnen) is weer iedereen over de zeik. Sommige lui zijn echt van die beroepsklagers.
Vind het wel meevallen met dat verschil. Paar dingen niet goed gevallen hoeven WE toch niet in totale paniek van te zijn. Ja we kunnen natuurlijk ook alleen zekerheidjes sturen, dan hebben we elke olympische spelen maar een paar deelnemers en nog minder medailles. Je kan uiteraard ook heel veel financiering terugschroeven en dat we allemaal veredelde amateurs sturen. Zal ook niet super veel opleveren lijkt me.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nouja, er zit wel een gigantisch gebied tussen "zonder medaille ga je mee met het knuppelsvliegtuig zodat iedereen je uit kan lachen" en "topsport? Neejoh, we doen mee voor de mooie verhalen".
Die verliezersvluchten van Rio waren overigens wel het dieptepunt qua NOC-NSF beleid. Maar als ze hier een all-time medaille-low gaan scoren, is dit vrijheid/blijheid beleid een goeie 2de. Maar goed, kunnen we de kiet opdoeken en de euro's van Papendal mooi in zorg, onderwijs en defensie stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |