Dat deze exoot geveegd zou worden was te verwachtenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:43 schreef DeLuna het volgende:
We zitten weer naar de verkeerde wedstrijd te kijken
Eerder "We snappen geen reet van waar je nou wel geen punten en straffen voor krijgt dus de sport is kut".quote:
Wel ietwat logische om een Nederlandse tegen een subtopper te laten zien en niet een Nederlander tegen een Vanuatese wildcard.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:43 schreef DeLuna het volgende:
Ja, daar ging Henk wel even pijnlijk de mist inquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:43 schreef DeLuna het volgende:
Henk roept ippon en opeens heeft ze een strafwat is dit joh
Zijn er weer ingetuind.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:43 schreef DeLuna het volgende:
Verkracht door de aangepaste regelsquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:43 schreef Nattekat het volgende:
Wat een lachwekkende sport is dit toch ook
De Witte gaat kansloos ten onder in de volgende ronde. Dit was een exoot.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:44 schreef Redefine het volgende:
De Witte dringt wint. Eindelijk eens winst van een judoka.
Het is vooral kut omdat het een straffensport is. Totaal anders dan 10 jaar terug toen vond ik het nog leuk.quote:
"WE snappen het niet dus de sport is kut"quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eerder "We snappen geen reet van waar je nou wel geen punten en straffen voor krijgt dus de sport is kut".
Ja mag toch hopen dat hij ook wel ziet of die verwurging goed is of nietquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:44 schreef Zwansen het volgende:
Henk zegt, dit wordt ippon, 5s later ligt ze eruit.
Afschaffen van punten voor een koka is gewoon jammer.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is vooral kut omdat het een straffensport is. Totaal anders dan 10 jaar terug toen vond ik het nog leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop