?quote:Negen judoka's hebben zich direct weten te plaatsen voor de Spelen en daarom zijn zij op een eerder moment al voorgedragen aan het bondsbestuur en NOC*NSF. Daarnaast is het ook mogelijk om je via de continentale kwalificatie te kwalificeren voor de Spelen. De judoka’s die zich niet direct plaatsen, worden per continent op basis van het aantal behaalde punten gerangschikt, ongeacht gewicht en geslacht.
Voor Europa konden via deze lijst nog 25 judoka’s uit 25 landen zich kwalificeren, verdeeld over 13 heren en 12 dames. Julie Beurskens kwam in aanmerking voor deze plek en met het sluiten van de IJF kwalificatieperiode is duidelijk geworden dat zij deze definitief krijgt.
Officieel behoort Julie nog tot de junioren, dus het is extra speciaal dat zij mag gaan debuteren op het grootste sportevenement ter wereld. Ook Jelle Snippe, Marit Kamps en kersvers wereldkampioene Joanne van Lieshout nemen voor het eerst deel.
Na de aangepaste Spelen in Tokio en een daarbij ietwat onorthodox debuut mogen Sanne van Dijke (winnares van Olympisch brons destijds), Guusje Steenhuis, Tornike Tsjakadoea en Michael Korrel zich nu opmaken voor een reguliere variant van het toernooi. Frank de Wit en Noël van 't End staan alweer voor de derde keer op de Olympische mat.
Selectie Olympische Spelen 2024
Dames
-57 kg Julie Beurskens
-63 kg Joanne van Lieshout
-70 kg Sanne van Dijke
-78 kg Guusje Steenhuis
+78 kg Marit Kamps
Heren
-60 kg Tornike Tsjakadoea
-81 kg Frank de Wit
-90 kg Noël van 't End
-100 kg Michael Korrel
+100 kg Jelle Snippe
Het Olympisch judotoernooi start op 27 juli en duurt tot en met 3 augustus. Op de eerste zeven dagen staan de individuele wedstrijden op het programma. Op de laatste dag zal TeamNLjudo deelnemen aan het mixed teamevenement.
Geen idee..quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:43 schreef DeLuna het volgende:
Henk roept ippon en opeens heeft ze een strafwat is dit joh
Dat deze exoot geveegd zou worden was te verwachtenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:43 schreef DeLuna het volgende:
We zitten weer naar de verkeerde wedstrijd te kijken
Eerder "We snappen geen reet van waar je nou wel geen punten en straffen voor krijgt dus de sport is kut".quote:
Wel ietwat logische om een Nederlandse tegen een subtopper te laten zien en niet een Nederlander tegen een Vanuatese wildcard.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:43 schreef DeLuna het volgende:
Ja, daar ging Henk wel even pijnlijk de mist inquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:43 schreef DeLuna het volgende:
Henk roept ippon en opeens heeft ze een strafwat is dit joh
Zijn er weer ingetuind.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:43 schreef DeLuna het volgende:
Verkracht door de aangepaste regelsquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:43 schreef Nattekat het volgende:
Wat een lachwekkende sport is dit toch ook
De Witte gaat kansloos ten onder in de volgende ronde. Dit was een exoot.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:44 schreef Redefine het volgende:
De Witte dringt wint. Eindelijk eens winst van een judoka.
Het is vooral kut omdat het een straffensport is. Totaal anders dan 10 jaar terug toen vond ik het nog leuk.quote:
"WE snappen het niet dus de sport is kut"quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eerder "We snappen geen reet van waar je nou wel geen punten en straffen voor krijgt dus de sport is kut".
Ja mag toch hopen dat hij ook wel ziet of die verwurging goed is of nietquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:44 schreef Zwansen het volgende:
Henk zegt, dit wordt ippon, 5s later ligt ze eruit.
Afschaffen van punten voor een koka is gewoon jammer.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is vooral kut omdat het een straffensport is. Totaal anders dan 10 jaar terug toen vond ik het nog leuk.
Van Lieshout had er ook overtuigend uitgezien als ze tegen mij moestquote:
Wel zure nederlaag, maar uiteindelijk gewoon verloren op een score, dus weinig reden tot jankenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"WE snappen het niet dus de sport is kut"
Oh ja.
Dat klopt wel zo ongeveer.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja.
Zoiets ja. Een sport hoort begrijpelijk te zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja.
Ik snap gewoon niet naar waar ik zit te kijken. Volgens de commentatoren gaat het goed. En dan opeens uit het niks liggen we eruit. Dat is toch niet te doen joh.quote:
Huizinga in 2000 natuurlijk maar dat weet jij ook wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:45 schreef Zwansen het volgende:
Wanneer hebben we voor het laatst goud gewonnen met judo? Edith van Dijk in 2012 ofzo?
Bij een al niet al te spectaculaire sport de helft van de aanvallen verbieden zal ik altijd een bijzondere keuze blijven vinden.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is vooral kut omdat het een straffensport is. Totaal anders dan 10 jaar terug toen vond ik het nog leuk.
Oh ik bedoelde Edith Bosch.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Huizinga in 2000 natuurlijk maar dat weet jij ook wel.
Met dit tempo over anderhalf uur dusquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Wit mag weer als 23e wedstrijd. Nu is de 14e wedstrijd bezig
Nr 258 van de wereld genotquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van Lieshout had er ook overtuigend uitgezien als ze tegen mij moest
Dat ligt vooral aan jouw (en ook mijn, overigens) kennis en in dit geval matige commentatoren, lijkt me dan.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet naar waar ik zit te kijken. Volgens de commentatoren gaat het goed. En dan opeens uit het niks liggen we eruit. Dat is toch niet te doen joh.
Graag even een waarschuwing als het zover is.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met dit tempo over anderhalf uur dus
Dit is op zich wel waarquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel zure nederlaag, maar uiteindelijk gewoon verloren op een score, dus weinig reden tot janken
Achtste finales stonden oorspronkelijk om 12.20 uur op de planning. Tijd zat. Sowieso zijn die sporten met lange sessies en wedstrijden met een onbepaalde duur natuurlijk niet echt op te delen in tijden.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:46 schreef Redefine het volgende:
Judo loopt alweer een uur achter. Eigenlijk had nu al de volgende ronde bij de mannen moeten beginnen.
Ohja, Huizingaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Huizinga in 2000 natuurlijk maar dat weet jij ook wel.
Dat weet ik. Maar het is vooral veelzeggend dat pas de vierde judoka een partij wint.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De Witte gaat kansloos ten onder in de volgende ronde. Dit was een exoot.
Wanneer mensen (ik) zeggen "wat een kutsport" dan bedoelen ze eigenlijk "wat een waardeloze manier van in beeld brengen en commentaar geven".quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat ligt vooral aan jouw (en ook mijn, overigens) kennis en in dit geval matige commentatoren, lijkt me dan.
Van Lieshout viel op haar zij, geloof ikquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:47 schreef Starflyer het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom die Koreaanse dat punt kreeg.
Dit was bij de dames pas de eerste zestiende finale.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Achtste finales stonden oorspronkelijk om 12.20 uur op de planning. Tijd zat. Sowieso zijn die sporten met lange sessies en wedstrijden met een onbepaalde duur natuurlijk niet echt op te delen in tijden.
Dit was een achtste finale, maat. Die oorspronkelijk ook pas vanaf 12.20 uur op de planning stonden.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit was bij de dames pas de eerste zestiende finale.
Heb ik voor MMA op HBO Max de sport add-on nodig? Ga ik dat wel kijken, daar het is veel duidelijker zoals wanneer iemand KO gaat enzo.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Van Lieshout viel op haar zij, geloof ik
Nou is het wel zo dat de commentatoren en duiders het best wel regelmatig keuzes en vooral straffen ook niet goed kunnen verklarenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja.
Gewoon een shit loting, en het zit niet mee, en het is eigenlijk ook een beetje pech, en dagjesmensed.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar het is vooral veelzeggend dat pas de vierde judoka een partij wint.
Ja, zelf verpest. In ieder geval snapt ze dat.quote:
Er is een planningquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit was een achtste finale, maat. Die oorspronkelijk ook pas vanaf 12.20 uur op de planning stonden.
Is al tijden zo. Dat judo commentaar weet om een of andere reden vaak niet waarom er dingen gebeuren enzo.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat ligt vooral aan jouw (en ook mijn, overigens) kennis en in dit geval matige commentatoren, lijkt me dan.
Tsja, 2 van de 3 die verloren stonden niet al te hoog op de ranking.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar het is vooral veelzeggend dat pas de vierde judoka een partij wint.
De enige Judoka die z'n favorietenrol ook daadwerkelijk waar kon maken.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:52 schreef Mani89 het volgende:
Henk Krol snapt dus de spelregels van Judo niet eens, en die hebben we niet alleen in het commentaarhok gezet, maar ook nog eens jaar in jaar uit naar de Olympische spelen gestuurd.
Die was er in elk geval wel toen ik het schema een week of wat geleden in mijn eigen schema zette.quote:
Hebben WIJ die niet geadopteerd van jullie?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:52 schreef Mani89 het volgende:
Henk Krol snapt dus de spelregels van Judo niet eens, en die hebben we niet alleen in het commentaarhok gezet, maar ook nog eens jaar in jaar uit naar de Olympische spelen gestuurd.
Je zou toch verwachten dat iemand die jarenlang aan de top heeft gejudood de regels zou moeten kennen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:44 schreef TAmaru het volgende:
Wat is dit voor onzin? Henk Grol denkt dat het ippon is en Van Lieshout krijgt opeens een straf? Terwijl ze een verwurging probeert?
Mijn schema zegt alleen maar dat het de zoveelste wedstrijd is en dat je het maar uitzoekt verder.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die was er in elk geval wel toen ik het schema een week of wat geleden in mijn eigen schema zette.
Ik eis opheldering. Hoe kan dit?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, zelf verpest. In ieder geval snapt ze dat.
Ze moest tegen een Koreaanse.quote:
Bij die judoman eergister die de derde straf kreeg dacht hij ook dat het vanwege passiviteit was, maar was vanwege verkeerde pakking.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat iemand die jarenlang aan de top heeft gejudood de regels zou moeten kennen.
Zelfs ik, met mijn roestige judo-achtergrond, zag die straf aankomen.
Henk Krol snapte ook niet dat als je voorstaat in een wedstrijd, je niet ook nog een ippon hoeft te maken.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:52 schreef Mani89 het volgende:
De Koreaanse won dit jaar nog een Grand Slam.quote:
Lukt niet helemaal, maar hij geeft nu gas bij.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:56 schreef Szura het volgende:
Duitser die een jood probeert te verwurgen...
Hoog tijd dat de Judobond eens wat doet aan die scheve ranglijst. Denk dat zij ook niet echt vrolijk worden van topfavorieten die links en rechts kansloos ten onder gaan in de eerste ronde.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De Koreaanse won dit jaar nog een Grand Slam.
Van Lieshout was natuurlijk wel favoriete, gewoon zuur.
In die wedstrijd, maar niet het toernooi. Dat is Clarisse Agbegnenou.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De Koreaanse won dit jaar nog een Grand Slam.
Van Lieshout was natuurlijk wel favoriete, gewoon zuur.
Alsjemenouquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
In die wedstrijd, maar niet het toernooi. Dat is Clarisse Agbegnenou.
De stijl is anders natuurlijk. Wel nog weer anders dan bij de zwaargewichtvrouwen, daar is het vaak een kwestie van elkaar omver duwen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:58 schreef TAmaru het volgende:
Is Henk Grols manier van judo ook niet heel anders dan zo'n lichte vrouw? Kan me voorstellen dat het er bij de zwaargewichten en dan vooral de mannen heel anders aan toe gaat.
Dit wilde ik dus net zeggen, wat heb je op deze manier aan een gewogen loting als die wereldranglijst geen fuck zegtquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoog tijd dat de Judobond eens wat doet aan die scheve ranglijst. Denk dat zij ook niet echt vrolijk worden van topfavorieten die links en rechts kansloos ten onder gaan in de eerste ronde.
Dat is dus meer een soort sumoworstelen? Jammer trouwens dat die sport niet bij de OS is.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De stijl is anders natuurlijk. Wel nog weer anders dan bij de zwaargewichtvrouwen, daar is het vaak een kwestie van elkaar omver duwen.
Je mag ook niet meer "gooien" geloof ik, dus de tegenstander echt oppakkenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:04 schreef The_Undertone het volgende:
Heeft het afschaffen van de Koka en Yuko gezorgd voor die passiviteit? Of zijn er andere zaken ten gronde gewijzigd?
Tillen idd niet meerquote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je mag ook niet meer "gooien" geloof ik, dus de tegenstander echt oppakken
Met het tillen was het inderdaad een stuk attractiever.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je mag ook niet meer "gooien" geloof ik, dus de tegenstander echt oppakken
Zelf te boos, dat mag ook weer niet natuurlijkquote:
Capuchon jongen heeft het topic ook gevonden.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:15 schreef TAmaru het volgende:
Is het eigenlijk niet raar dat judo met de huidige regelgeving nog een knockoutsport is? Ik weet dat er herkansingen zijn, maar volgens mij niet als je er in de eerste ronde uit ligt.
Zou er niet een soort poulesysteem moeten komen, waarbij je bijv. 3 wedstrijden speelt in een poule van 4 en de beste 2 doorgaan?
Probleem is dat je dan teveel wedstrijden krijgt. Waardoor ze het niet op één dag kunnen doen. En dan is het weer te lang voor de OS.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:15 schreef TAmaru het volgende:
Is het eigenlijk niet raar dat judo met de huidige regelgeving nog een knockoutsport is? Ik weet dat er herkansingen zijn, maar volgens mij niet als je er in de eerste ronde uit ligt.
Zou er niet een soort poulesysteem moeten komen, waarbij je bijv. 3 wedstrijden speelt in een poule van 4 en de beste 2 doorgaan?
Oftewel Piet_Proefballon.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Capuchon jongen heeft het topic ook gevonden.
Er zijn toernooien (niet judo) waar je pas na twee keer verliezen permanent uitgeschakeld bent. Dan heb je een heel losers-bracket waarvan de winnaar alsnog voor goud kan gaan. Nou werkt dat in judo niet echt, maar het zou wel beter werken dan de halfakken oplossing dat er nu is.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:15 schreef TAmaru het volgende:
De zaal is groot genoeg voor nog een derde mat.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Probleem is dat je dan teveel wedstrijden krijgt. Waardoor ze het niet op één dag kunnen doen. En dan is het weer te lang voor de OS.
Ho ho, we hebben 1 partij gewonnen.quote:
Ik bedoel meer dat judoka's zelf dan teveel wedstrijden moet judoën. Al zou je daar nog wel wat op kunnen bedenken qua aantal die doorgaan vanuit een poule.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De zaal is groot genoeg voor nog een derde mat.
Oh sorryquote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ho ho, we hebben 1 partij gewonnen.
Maar iedere keer weer hetzelfde zure gedoe bij het judo ja, vermoei0nd.
Hé, we zien hier de tweede medaillekans van deze OS verdampen, dat is teleurstellend jaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ho ho, we hebben 1 partij gewonnen.
Maar iedere keer weer hetzelfde zure gedoe bij het judo ja, vermoei0nd.
Niet als je de voorgaande spelen ziet. en ondertussen blijft er top-5 geld naartoe gaan (na sporten met echt dure uitgaven zoals boten) vanuit het NOC-NSF.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hé, we zien hier de tweede medaillekans van deze OS verdampen, dat is teleurstellend ja
Lijkt me wel een beter idee. Het laatste wat je wil als sport is dat de wereldkampioen na een aantal vage straffen en een onoplettend momentje in de eerste ronde wordt uitgeschakeld en weer naar huis kan. Bij andere sporten heb je ook veel meer tijd. Hier komt het ook echt op kleine momenten en luttele seconden aan.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn toernooien (niet judo) waar je pas na twee keer verliezen permanent uitgeschakeld bent. Dan heb je een heel losers-bracket waarvan de winnaar alsnog voor goud kan gaan. Nou werkt dat in judo niet echt, maar het zou wel beter werken dan de halfakken oplossing dat er nu is.
Beetje de judoinstelling he, tis gewoon zuur.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hé, we zien hier de tweede medaillekans van deze OS verdampen, dat is teleurstellend ja
Maar iedere keer dat gedoe over geldkraan dicht, chokers etc wordt gewoon vermoeiendquote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Chorizo in de paella doen en spaghetti breken dan hebben we de Spanjaarden en de Italianen al.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:25 schreef kilon het volgende:
Een andere optie is ervoor zorgen dat andere landen ook tegen ons de boel boycotten en we dus gratis een ronde doorgaan.
Zou het een optie kunnen zijn om meer te presteren met zoveel geld naar de sport? Deze meme komt natuurlijk niet van de afgelopen 4 dagen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar iedere keer dat gedoe over geldkraan dicht, chokers etc wordt gewoon vermoeiend
Ik snap ook niet echt waarom er zo veel geld naar het judo gaatquote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar iedere keer dat gedoe over geldkraan dicht, chokers etc wordt gewoon vermoeiend
Minder rechtszaken voeren lijkt me een goede besparingskans. Die faalhazen van JBN denken dat ze de wijsheid in pacht hebben, our way or the highway. Maar als het er op aankomt presteren ze al jaren niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zou het een optie kunnen zijn om meer te presteren met zoveel geld naar de sport? Deze meme komt natuurlijk niet van de afgelopen 4 dagen.
Veel atleten zal er ongetwijfeld mee te maken hebben, maar een paar pakken en een sporthal kost geen 1,7 miljoen nee.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap ook niet echt waarom er zo veel geld naar het judo gaat
Zit veel meer omheen qua coaches, fysio, reizen, doktoren, dietisten, etc, etc.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Veel atleten zal er ongetwijfeld mee te maken hebben, maar een paar pakken en een sporthal kost geen 1,7 miljoen nee.
Schijnen ze in andere sporten ook te hebben.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zit veel meer omheen qua coaches, fysio, reizen, doktoren, dietisten, etc, etc.
Nog 2 wedstrijden voor hemquote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:38 schreef franklop het volgende:
Al zicht op hoelaat de Wit ongeveer moet?
Bij het veel grotere zwemmen ook?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Schijnen ze in andere sporten ook te hebben.
Zeker, ook daar kosten die mensen geld.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Schijnen ze in andere sporten ook te hebben.
Hopelijk switcht de NOS dan even van hockey naar judo, we willen wel Henk Grol horen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:38 schreef franklop het volgende:
Al zicht op hoelaat de Wit ongeveer moet?
Misschien kan hij eerst een doelpunt becommentariëren. Wel zeker weten dat hij zatquote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hopelijk switcht de NOS dan even van hockey naar judo, we willen wel Henk Grol horen.
Oh nouja alles kan zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:48 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Somon Machmadbekov, 7de op de wereldranglijst
En ja dit wordt een doelpunt voor X…quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Misschien kan hij eerst een doelpunt becommentariëren. Wel zeker weten dat hij zat
Jij had het niet beter gedaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
De gebruikelijke oudhollandse smoesjes.
Jaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:52 schreef Pino112 het volgende:
Tot op heden schakelt de NOS nog niet over, is die partij al bijna klaar?
Daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij had het niet beter gedaan.
Ze gaar migraine na de wedstrijd! Al zei de coach dat hij niet wist of ze het ook tijdens de wedstrijd hadquote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:53 schreef KingRoland het volgende:
Kan niet wachten op de eerste excuus van die judoka. Vaak zie je dat zulke kampioenen altijd met een smoesje komen als ze worden verslagen door een persoon die veel lager staan op de wereldranglijst.
Waarin we vrij snel tegen de Jappen moeten volgens mij (lol)quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:53 schreef franklop het volgende:
Wel handig dat iedereen zich vroeg laat uitschakelen. Fit voor het team event!
Ik heb een wereldkampioene net uitgeschakeld zien worden door iemand van het niveau Frank, dus dit komt helemaal goed.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:54 schreef heywoodu het volgende:
Tijd voor ONZE Frank, tegen de kersverse winnaar van WK-brons.
Die zijn allemaal tot in de laatste fase mee. Die kunnen niks meer johquote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarin we vrij snel tegen de Jappen moeten volgens mij (lol)
Altijd tegen ons.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarin we vrij snel tegen de Jappen moeten volgens mij (lol)
Ik doe niet meequote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:54 schreef heywoodu het volgende:
Tijd voor ONZE Frank, tegen de kersverse winnaar van WK-brons.
Met Henk weer tegen de Oezbeek?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:53 schreef franklop het volgende:
Wel handig dat iedereen zich vroeg laat uitschakelen. Fit voor het team event!
Neinquote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zijn er herkansingen als die verliest?
Nee. Pas als die deze ronde overleeft.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zijn er herkansingen als die verliest?
Waarbij Henk dan het beslissende gevecht weer wint?quote:
Wel lekker korte partijen.quote:
Finalesessie gewoon lekker kijken hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:58 schreef kilon het volgende:
Judo kan zo weer uit voor de rest van de dag
Ik moet nog even precies kijken hoe druk het met andere sporten is dan.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Finalesessie gewoon lekker kijken hoor
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Finalesessie gewoon lekker kijken hoor
Moet ie wel winnenquote:
Als hij deze partij wint wel!quote:
Kansrijk strafjes incasseren!quote:
Te laatquote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:01 schreef Pino112 het volgende:
Nederland ligt eruit, u kunt overschakelen op zwemmen
Moet de HBO stream het wel doenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:01 schreef Pino112 het volgende:
Nederland ligt eruit, u kunt overschakelen op zwemmen
Dit is niet echt een verrassing. Morgen weer een kans. Overmorgen, ja, de beste kans.quote:
Alleen is GB geen kleintje.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Laten we maar weer Hockey gaan kijken. Daar winnen we meestal nog wel van de kleintjes.
Wat zijn de grote kanshebbers?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is niet echt een verrassing. Morgen weer een kans. Overmorgen, ja, de beste kans.
En daarna zit het er wel op
Er is gewoon een zwem stream hoorquote:
Arno Vermeulen als commentator?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:03 schreef GlennQuagmire het volgende:
Even pauze en dan naar het tafeltennis
Oké Arnoquote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:03 schreef GlennQuagmire het volgende:
Even pauze en dan naar het tafeltennis
De beste kans was vandaag ook al.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is niet echt een verrassing. Morgen weer een kans. Overmorgen, ja, de beste kans.
En daarna zit het er wel op
Na 4 dagen alleen een exoot op de grond gelegd. Verder ook bijna geen moment voor gestaan geloof ik, alleen maar achter de feiten aan gelopen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:03 schreef DeeBee het volgende:
Ik probeerde positiever te zijn vandaag, maar het Nederlandse judo is echt een ongekende meme...
Na vier dagen 1 winstpartij tegen Vanuatu of all people
Ik klikte de zwem stream aan en kwam bij judo terechtquote:
Meh. -78/-100 is gecombineerd echt wel de beste kans op een medaille. Zeker na loting. Dit wel de beste goudkans ja.quote:
De kans dat je bij judo voor staat en alsnog verliest is ook wel vrij klein natuurlijk, tenzij je voor staan op straffen als voor staan rekentquote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Na 4 dagen alleen een exoot op de grond gelegd. Verder ook bijna geen moment voor gestaan geloof ik, alleen maar achter de feiten aan gelopen.
We komen toch alleen voor goud?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meh. -78/-100 is gecombineerd echt wel de beste kans op een medaille. Zeker na loting. Dit wel de beste goudkans ja.
Wel jammer is dat, dacht dat het 'vroeger' wel vaker gebeurde maar dat kan ik ook mis hebben.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De kans dat je bij judo voor staat en alsnog verliest is ook wel vrij klein natuurlijk, tenzij je voor staan op straffen als voor staan rekent
Ja moet je ff naar beneden en dan zonder onderbreking dan kom je bij de zwemstreamquote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:04 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik klikte de zwem stream aan en kwam bij judo terecht
Jij wel ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
We komen toch alleen voor goud?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |