rimpels ?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:49 schreef Firuze60 het volgende:
Oh en dit nog. Waarom draagt Els altijd van die meest niet sexy beige aangesloten coltruien? Welke man geilt op coltruien? Vind ze bij een man al erg sneu.
Best sneu wel als het daarom gaat, Els ziet er uit als een vergaan vergiet, maar ze had haar charme ook anders in kunnen zetten. Beetje nu het type dat eerst een handdoekje op bed legt voor de liefdesdaad.quote:
Die vrouw heeft toch totaal geen zorginstinct.quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:46 schreef Stepperoller het volgende:
Ik heb niet het idee dat de gasten bij Iris wel ooit iets van breakfast krijgen. Volgens mij is het alleen een bed en een stukje accommodatie wat ze aanbiedt.
Die wil gewoon, zon, zuipen, feesten.quote:Op woensdag 31 juli 2024 08:42 schreef ISVV het volgende:
[..]
Die vrouw heeft toch totaal geen zorginstinct.
Ik moest zo hard lachen om haar opmerking:quote:
We zien natuurlijk maar een minimaal deel van hun dagelijkse leven en het wordt natuurlijk ook zwaar geknipt en gemonteerd.quote:
Vind jouw taalgebruik om mensen die je misprijst te beschrijven, nou ook niet echt getuigen van klasse.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:00 schreef matthijst het volgende:
Wel leuk, die battle tussen Els en Margreeth.
Hoe Els met d'r bek trekt als ze zegt dat ze "eigenlijk al een plan heeft gemaakt". En RJ die doet alsof hij van niks weet![]()
Volgens mij is hij een beetje klaar met Els, Margreeth stukje frisser.
Mooi die Margreeth, met die grappen van d'r.
Mariel, die dat mobiele kraakpand van Thijz echt superleuk vindt![]()
Heeft ze ''s nachts op een emmer zitten pissen![]()
Wat een lompe, vieze gast die Thijz. Die kan beter met die dikke holmaat van hem 1x per maand naar de hoeren rijden.
Anja die zich kapot ergert aan Jan![]()
Met d'r sacherijnige kop. Wat een zuur zeikwijf. Je hebt hem gvd zelf uitgenodigd heh. Stuur hem dan gewoon naar huis en ga lekker tegen die dooie schipper aanliggen.
Asociale opmerkingen van dat wijf. Jan had gewoon zelf naar huis moeten gaan. "Effe nu geen verhaal meer Jan". "Je meent het Jan".
Die Jan en Iris, mooi koppel![]()
Alleen stoppen met dat Yamas bij elke slok.
Boe hoequote:Op woensdag 31 juli 2024 11:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vind jouw taalgebruik om mensen die je misprijst te beschrijven, nou ook niet echt getuigen van klasse.
verlopen kop en slechte huid. Waarom zou ze niet meer werken ze was een horecaedewerker in het vliegtuigquote:
Tja, een stewardess moet jong en fris en fruitig zijn volgens veel maatschappijen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh ja, ze is 58, ik had haar wel ouder geschat. Waarom zou ze niet meer werken? Krijg je dan een zak geld mee als stewardess of zo, of hoe doen ze dat? Wel jong om met pensioen te gaan.
https://klmvliegendfonds.(...)0tot%20maximaal%2062.quote:Oh ja, ze is 58, ik had haar wel ouder geschat. Waarom zou ze niet meer werken? Krijg je dan een zak geld mee als stewardess of zo, of hoe doen ze dat? Wel jong om met pensioen te gaan.
Daar zijn we voor op fokquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vind jouw taalgebruik om mensen die je misprijst te beschrijven, nou ook niet echt getuigen van klasse.
Ik zou mijn hond er nog vanaf schoppen, om het maar eens subtiel en met keurig taalgebruik te zeggen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:12 schreef Soury het volgende:
Ik zou het echt geen dag uithouden bij Anja. Wat een vreselijk mens is dat, stuur de beste man weg ipv hem zo te kakken te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |