abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214485147
Wat is Els allemachtig onromantisch.
pi_214485188
Sorry, maar moet toch soms hardop lachen om die kwijl van een Thijs. "vlak achter is een vuilnisbelt vol water" "oja, waar?" "Dat heet een gootsteen." :D

En direct die blik van Thijs, dit wijf mot ik ook nie.

Snap Anja haar ergernis ook, ze heeft de pest aan eigenwijze ouwe kerels die het altijd beter weten en ze schiet direct zelf in de rol van betweter. Zit zo'n ouwe kwast beetje zogenaamd slim op zijn foon te gluren, pakt zij er gewoon een kaart bij. Niet te harden dit.

Nee Anja, dit wordt niks allemaal.

[ Bericht 22% gewijzigd door Firuze60 op 31-07-2024 01:40:33 ]
  woensdag 31 juli 2024 @ 01:38:00 #53
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_214485219
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 01:38 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
  woensdag 31 juli 2024 @ 01:53:42 #55
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_214485243
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 18:49 schreef Firuze60 het volgende:
Oh en dit nog. Waarom draagt Els altijd van die meest niet sexy beige aangesloten coltruien? Welke man geilt op coltruien? Vind ze bij een man al erg sneu.
rimpels ?

pi_214485264
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 01:53 schreef Flow3r het volgende:

[..]
rimpels ?

[ afbeelding ]
Best sneu wel als het daarom gaat, Els ziet er uit als een vergaan vergiet, maar ze had haar charme ook anders in kunnen zetten. Beetje nu het type dat eerst een handdoekje op bed legt voor de liefdesdaad.
pi_214485566
Roken in de auto :r
pi_214485579
Thijz heeft ook zo'n nicotinevinger
pi_214485707
Ik had die gore lap ook niet herkend als 'gloednieuwe dweil'.
pi_214485727
Ik heb niet het idee dat de gasten bij Iris wel ooit iets van breakfast krijgen. Volgens mij is het alleen een bed en een stukje accommodatie wat ze aanbiedt.
pi_214486198
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 07:46 schreef Stepperoller het volgende:
Ik heb niet het idee dat de gasten bij Iris wel ooit iets van breakfast krijgen. Volgens mij is het alleen een bed en een stukje accommodatie wat ze aanbiedt.
Die vrouw heeft toch totaal geen zorginstinct.
  woensdag 31 juli 2024 @ 08:45:26 #62
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214486233
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 08:42 schreef ISVV het volgende:

[..]
Die vrouw heeft toch totaal geen zorginstinct.
Die wil gewoon, zon, zuipen, feesten.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 31 juli 2024 @ 09:24:17 #63
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214486668
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 01:38 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest zo hard lachen om haar opmerking:

"Ik heb lijfelijk absoluut geen afkeer van hem"

I.p.v. leuke man of zo, of best aantrekkelijk.
Nee ze heeft lijfelijk absoluut geen afkeer :D _O-
L'Amour menaçant:
pi_214487525
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 08:45 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Die wil gewoon, zon, zuipen, feesten.
We zien natuurlijk maar een minimaal deel van hun dagelijkse leven en het wordt natuurlijk ook zwaar geknipt en gemonteerd.
Maar dat ze zegt elke dag uit eten te gaan omdat het in haar eentje te veel (moeite) kost zegt ook wel genoeg. Tegelijkertijd kan het ook zo zijn dat ze dat in die context bedoelde dat wanneer er geen gasten zijn.

Maar ze oogt wel als een verschrikkelijk lui mens die zelf weinig uit lijkt te voeren. Lekker opstaan met een peukje en een bakje koffie en dan op t gemakje eens bekijken welk restaurant ze een uur later gaat eten.
  woensdag 31 juli 2024 @ 11:00:31 #65
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_214488067
Wel leuk, die battle tussen Els en Margreeth.
Hoe Els met d'r bek trekt als ze zegt dat ze "eigenlijk al een plan heeft gemaakt". En RJ die doet alsof hij van niks weet :D
Volgens mij is hij een beetje klaar met Els, Margreeth stukje frisser.
Mooi die Margreeth, met die grappen van d'r.

Mariel, die dat mobiele kraakpand van Thijz echt superleuk vindt :N
Heeft ze ''s nachts op een emmer zitten pissen :r
Wat een lompe, vieze gast die Thijz. Die kan beter met die dikke holmaat van hem 1x per maand naar de hoeren rijden.

Anja die zich kapot ergert aan Jan :D
Met d'r sacherijnige kop. Wat een zuur zeikwijf. Je hebt hem gvd zelf uitgenodigd heh. Stuur hem dan gewoon naar huis en ga lekker tegen die dooie schipper aanliggen.
Asociale opmerkingen van dat wijf. Jan had gewoon zelf naar huis moeten gaan. "Effe nu geen verhaal meer Jan". "Je meent het Jan".

Die Jan en Iris, mooi koppel ^O^
Alleen stoppen met dat Yamas bij elke slok.
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 31 juli 2024 @ 11:13:43 #66
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_214488241
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:00 schreef matthijst het volgende:
Wel leuk, die battle tussen Els en Margreeth.
Hoe Els met d'r bek trekt als ze zegt dat ze "eigenlijk al een plan heeft gemaakt". En RJ die doet alsof hij van niks weet :D
Volgens mij is hij een beetje klaar met Els, Margreeth stukje frisser.
Mooi die Margreeth, met die grappen van d'r.

Mariel, die dat mobiele kraakpand van Thijz echt superleuk vindt :N
Heeft ze ''s nachts op een emmer zitten pissen :r
Wat een lompe, vieze gast die Thijz. Die kan beter met die dikke holmaat van hem 1x per maand naar de hoeren rijden.

Anja die zich kapot ergert aan Jan :D
Met d'r sacherijnige kop. Wat een zuur zeikwijf. Je hebt hem gvd zelf uitgenodigd heh. Stuur hem dan gewoon naar huis en ga lekker tegen die dooie schipper aanliggen.
Asociale opmerkingen van dat wijf. Jan had gewoon zelf naar huis moeten gaan. "Effe nu geen verhaal meer Jan". "Je meent het Jan".

Die Jan en Iris, mooi koppel ^O^
Alleen stoppen met dat Yamas bij elke slok.
Vind jouw taalgebruik om mensen die je misprijst te beschrijven, nou ook niet echt getuigen van klasse.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_214488737
Jan van Iris loopt ondertussen ook al tegen irritatiepuntjes aan. Hij houdt van (iig zo nu en dan) lekker thuis koken en een keer geen fastfood, maar ervaart dat zijn poging daartoe wordt gesaboteerd door Iris. Ook valt hem op dat ze een tikkeltje onaardig doet tegen de nieuwe gast. Dus het lijkt mij sterk dat Iris voor hem meer kan worden dan een vakantieliefde.

Iris had trouwens echt een prachtige buitenkeuken. Kan me niet voorstellen dat haar ex dan ook totaal niet van het koken was/is.
  woensdag 31 juli 2024 @ 14:50:55 #68
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_214491920
quote:
7s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:13 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Vind jouw taalgebruik om mensen die je misprijst te beschrijven, nou ook niet echt getuigen van klasse.
Boe hoe :)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_214491921
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 01:53 schreef Flow3r het volgende:

[..]
rimpels ?

[ afbeelding ]
verlopen kop en slechte huid. Waarom zou ze niet meer werken ze was een horecaedewerker in het vliegtuig
pi_214491955
Oh ja, ze is 58, ik had haar wel ouder geschat. Waarom zou ze niet meer werken? Krijg je dan een zak geld mee als stewardess of zo, of hoe doen ze dat? Wel jong om met pensioen te gaan.
  woensdag 31 juli 2024 @ 15:19:39 #71
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214492293
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 14:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh ja, ze is 58, ik had haar wel ouder geschat. Waarom zou ze niet meer werken? Krijg je dan een zak geld mee als stewardess of zo, of hoe doen ze dat? Wel jong om met pensioen te gaan.
Tja, een stewardess moet jong en fris en fruitig zijn volgens veel maatschappijen.
En sowieso krijg je super veel rimpels van dat werk (de droge vliegtuig lucht, ze krijgen zelfs cremes vergoed van de maatschappij).

Ja we hebben er eentje in de vriendengroep :P
Lijkt me vre-se-lijk werk.
L'Amour menaçant:
pi_214493509
quote:
https://klmvliegendfonds.(...)0tot%20maximaal%2062.

Kan dus makkelijk.
pi_214495076
quote:
7s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:13 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Daar zijn we voor op fok :P
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_214495401
Ik zou het echt geen dag uithouden bij Anja. Wat een vreselijk mens is dat, stuur de beste man weg ipv hem zo te kakken te zetten.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Official ESF Kreviewer woensdag 31 juli 2024 @ 21:21:54 #75
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_214497712
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 19:12 schreef Soury het volgende:
Ik zou het echt geen dag uithouden bij Anja. Wat een vreselijk mens is dat, stuur de beste man weg ipv hem zo te kakken te zetten.
Ik zou mijn hond er nog vanaf schoppen, om het maar eens subtiel en met keurig taalgebruik te zeggen.

Ik zou het emmertje van Mariël nog niet over haar leeg kiepen als ze in de fik stond.

Als je bovenstaande in Robert Jans fijne accent leest is het bijna een compliment.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')