Binnen een week 200 miljoen dollar opgehaald, waarvan 66% van nieuwe donoren. 170.000 nieuwe vrijwilligers + betere resultaten in elke plek waar campagne wordt gevoerd.quote:Harris haalt in een week 200 miljoen dollar op voor presidentscampagne
De Amerikaanse vicepresident Kamala Harris heeft in de week dat ze presidentskandidaat werd 200 miljoen dollar (zo'n 184 miljoen euro) opgehaald. Ook hebben zich 170.000 nieuwe vrijwilligers gemeld om haar campagne te ondersteunen.
Rob Flaherty, plaatsvervangend campagnemanager van Harris, heeft dat bekendgemaakt op X. Volgens hem is van het geld dat is opgehaald 66 procent afkomstig van nieuwe donoren.
Vorige week zondag kondigde president Biden aan zich niet opnieuw verkiesbaar te stellen voor een nieuwe termijn. Diezelfde dag kondigde Harris aan dat ze namens de Democraten campagne wil gaan voeren om president te worden. Meteen nadat hij zich had teruggetrokken had Biden al zijn steun uitgesproken voor haar kandidatuur.
Spannende race
Harris heeft de steun gekregen van een meerderheid van de afgevaardigden voor de Democratische conventie. Dat betekent dat ze volgende maand waarschijnlijk officieel de kandidaat van de partij voor het presidentschap wordt. Biden trok zich na lang aarzelen terug uit de race vanwege vragen over zijn leeftijd en gezondheid.
Biden wil wel doorgaan als president tot zijn ambtstermijn op 20 januari 2025 afloopt. Harris haalde binnen 36 uur na de aankondiging van Biden al 100 miljoen dollar binnen.
Mitch Landrieu, co-voorzitter van de campagne, zei in gesprek met MSNBC dat Harris "een van de beste weken had die we de afgelopen vijftig jaar in de politiek hebben gezien". "Dit wordt een heel spannende race", zei hij.
Harris loopt in
Harris voerde gisteren campagne in de staat Massachusetts en trok honderden mensen naar een evenement om geld in te zamelen dat was georganiseerd voor Biden. De verwachting was dat de actie 400.000 dollar zou opleveren, maar uiteindelijk werd er ongeveer 1,4 miljoen dollar opgehaald.
Harris zei op de bijeenkomst dat ze de underdog in de race blijft, maar dat haar campagne steeds meer op stoom komt. Uit peilingen bleek dat Trump een voorsprong op Biden had opgebouwd na het weinig overtuigende optreden van Biden in een debat met zijn Republikeinse tegenstrever.
Uit een opiniepeiling van The New York Times en Siena College waarvan de uitkomsten donderdag werden gepubliceerd, bleek dat Harris inloopt op Trump. En in een peiling van The Wall Street Journal vrijdag had Trump een voorsprong van twee procentpunten op Harris.
Progressieveling uit San Francisco
Trump heeft inmiddels de aanval geopend op Harris, die hij gisteren "een getikte progressieveling" noemde. Zijn running mate J.D. Vance zei vandaag dat Harris profiteert van het momentum dat haar entree in de race veroorzaakt, maar dat dat snel zal wegebben.
"Mensen zullen erachter komen hoe radicaal ze is. Ze zullen erachter komen dat ze uiteindelijk een progressieveling uit San Francisco is, die het beleid van San Francisco wil uitrollen over het hele land. "
San Francisco, waar Harris oorspronkelijk vandaan komt, geldt in de VS als een linkse, vooruitstrevende stad, een imago waar veel conservatieve Republikeinen een hekel aan hebben.
We zullen zien. Denk dat dit een grote overwinning zal zijn door Harris.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:10 schreef Triggershott het volgende:
Ze gaat verliezen want vrouw en kleurling, dat vedragen de Amerikanen niet.
Trump gaat leiding geven aan de idiocracy in de VS.
Dat gevoel heb ik altijd bij alle marketing, maar goed, het houdt de gamma's aan het werk.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:11 schreef Janneke141 het volgende:
Je zou zeggen dat ze dat geld ook gewoon aan iets nuttigs uit kunnen geven.
Daklozen zijn er vooral in Californi, de staat waar Harris en haar geestverwanten met verscheidene vormen van 'progressief beleid' rondom criminaliteit, drugsgebruik en dakloosheid, flink huis hebben gehouden, met alle gevolgen van dien.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:24 schreef roos94 het volgende:
Gelukkig zijn er geen honderdduizenden daklozen en armen in Amerika die dat geld zouden kunnen gebruiken. Fijn dat het niet nodig is!
Iets van 96 miljoen (die 34%?) was dan nog van de Biden fundraising, en overgenomen door Harris.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:08 schreef Mikeytt het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)r-presidentscampagne
[..]
Binnen een week 200 miljoen dollar opgehaald, waarvan 66% van nieuwe donoren. 170.000 nieuwe vrijwilligers + betere resultaten in elke plek waar campagne wordt gevoerd.
Dit is ongekend en ongevenaard door een andere presidentskandidaat.
Zou echt niet durven zeggen hoe het gaat lopen. Wel spannend!quote:Op zondag 28 juli 2024 20:10 schreef Triggershott het volgende:
Ze gaat verliezen want vrouw en kleurling, dat verdragen de Amerikanen niet.
Trump gaat leiding geven aan de idiocracy in de VS.
Helemaal eens. Tot dusver de grootste schijndemocratie ter wereld.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:24 schreef roos94 het volgende:
Gelukkig zijn er geen honderdduizenden daklozen en armen in Amerika die dat geld zouden kunnen gebruiken. Fijn dat het niet nodig is!
Alsof dat hier, op kleinere schaal, niet net zo goed gedaan wordt, Amsterdam zit dik in de schuld, ook problemen met daklozen die overal toenemen, wel ff een miljoen overmaken aan Hamas om lekker te laten zien hoe betrokken je bent met zielige mensjes, in Gazaquote:Op zondag 28 juli 2024 20:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Helemaal eens. Tot dusver de grootste schijndemocratie ter wereld.
Weet niet of je in Amerika bent geweest de afgelopen jaren maar hier valt het allemaal reuze mee. Totaal niet te vergelijken. In vergelijking is het hier de hemel. Ook in Amsterdam.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof dat hier, op kleinere schaal, niet net zo goed gedaan wordt, Amsterdam zit dik in de schuld, ook problemen met daklozen die overal toenemen, wel ff een miljoen overmaken aan Hamas om lekker te laten zien hoe betrokken je bent met zielige mensjes, in Gaza.
Dan nog is het gewoon geld uitgeven dat je niet hebt om publiek te hielenlikken.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Weet niet of je in Amerika bent geweest de afgelopen jaren maar hier valt het allemaal reuze mee. Totaal niet te vergelijken. In vergelijking is het hier de hemel. Ook in Amsterdam.
Amsterdam heeft een enorm financieel tekort en de eigen Amsterdamse bevolking kan dit weggeven miljoen echt heel goed gebruiken, zoals voor hulpverlening aan jongeren en ouderen met allerlei problematiek. Het is echt beschamend en weerzinwekkend hoe de politiek in Amsterdam hiertoe overgegaan is.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Weet niet of je in Amerika bent geweest de afgelopen jaren maar hier valt het allemaal reuze mee. Totaal niet te vergelijken. In vergelijking is het hier de hemel. Ook in Amsterdam.
Rothschild natuurlijk.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:31 schreef Oud_student het volgende:
Wie zijn die donoren? Big Farma, Bill Gates?
https://www.independent.c(...)s-alex-b2583990.htmlquote:
Ah Soros, ik kwam niet op de naam.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:57 schreef rutger05 het volgende:
[..]
https://www.independent.c(...)s-alex-b2583990.html
Maar goed ik vermoed dat zij ook bij vorige campagnes de Democraten met forse donaties steunden en dat ook prima kunnen gezien hun enorme rijkdom.
Trump laten verliezen lijkt me wel een nuttig doel voor je geld.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:11 schreef Janneke141 het volgende:
Je zou zeggen dat ze dat geld ook gewoon aan iets nuttigs uit kunnen geven.
quote:Op maandag 29 juli 2024 07:30 schreef Starhopper het volgende:
En nu is Trump de ouwe bejaarde![]()
![]()
KAMELA 4 PRESIDENT![]()
Ik denk dat ze nooit geloofd met een d zou schrijven, dus dan ben je al aardig pienter zou ik zo zeggen.quote:Op maandag 29 juli 2024 07:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Totaal onpopulair wijf maar is plots nummer 1.
Echt wie geloofd dat nou nog?
Leuk al die donaties. Maar die donateurs willen er wl wat voor terug.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:08 schreef Mikeytt het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)r-presidentscampagne
[..]
Binnen een week 200 miljoen dollar opgehaald, waarvan 66% van nieuwe donoren. 170.000 nieuwe vrijwilligers + betere resultaten in elke plek waar campagne wordt gevoerd.
Dit is ongekend en ongevenaard door een andere presidentskandidaat.
Andere dooddoener: niet alles geloven wat je op het internet leest.quote:Op maandag 29 juli 2024 08:33 schreef Tekaschi het volgende:
Er beginnen verhalen rond te gaan dat die donaties niet kloppen, zijn wat journalisten op onderzoek:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Blijkbaar zijn de donoren niet anoniem, als ze dan op onderzoek uitgaan geven de mensen aan dat ze of niet gedoneerd hebben of helemaal niet zo'n grote bedragen gedoneerd hebben.
Ondertussen is Google zich ook aan het bemoeien met de verkiezingen.
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Ik reageer niet op de standaard dooddoener "ja maar Trump".
Klopt, had ik al gezien, maar poste hem toch ff vanwege Musk. Maar mbt. de assasination attempt klopt het wel.quote:Op maandag 29 juli 2024 08:46 schreef Shotty het volgende:
[..]
Andere dooddoener: niet alles geloven wat je op het internet leest.
Typ bijvoorbeeld zelf is “president donald” in op google?
Gaat vanzelf op deze iPad en eerlijk ben ik te lui om dat te gaan aanpassen iedere keer.quote:Op maandag 29 juli 2024 08:29 schreef wpor het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nooit geloofd met een d zou schrijven, dus dan ben je al aardig pienter zou ik zo zeggen.
Uhu. Dus je weet dat het nep is, maar je post het toch?quote:Op maandag 29 juli 2024 08:53 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Klopt, had ik al gezien, maar poste hem toch ff vanwege Musk. Maar mbt. de assasination attempt klopt het wel.
Gecheckt, dat lijkt idd de doofpot in te gaan.quote:Op maandag 29 juli 2024 08:53 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Klopt, had ik al gezien, maar poste hem toch ff vanwege Musk. Maar mbt. de assasination attempt klopt het wel.
Precies. Je kan van Trump vinden wat je vindt, maar het is in ieder geval duidelijk waar hij voor staat. Bij Harris is het allemaal maar een beetje vaag. Waar staat ze zelf voor? En ze is natuurlijk de belichaming van 4 jaar Sleepy Joe. Ik weet niet of dat gaat helpen.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:13 schreef KvanG het volgende:
Het zou over inhoud moeten gaan en niet hoeveel geld je zou kunnen inzamelen.
Ehm, heb je die andere tweets gechecked? Ik poste die omdat Musk die poste, ik zag het gisteren al en gisteren werkte het het idd niet.quote:Op maandag 29 juli 2024 08:56 schreef Shotty het volgende:
[..]
Uhu. Dus je weet dat het nep is, maar je post het toch?
Thanks, dan weet ik hoeveel aandacht ik aan jou “feiten” moet besteden.
Ze zit nog in de wittebroodsweken he? Republikeinen gooien nu als een malle met poep. Er blijft vast wel wat plakken, waarmee vervolgens de voltallige propagandamedia, senaat en congres er op springt.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
We zullen zien. Denk dat dit een grote overwinning zal zijn door Harris.
Ze lijkt de support te hebben wat kan leiden tot een fors hogere opkomst, n ze veegt natuurlijk de vloer met Trump tijdens het debat in september.
Bron?quote:Op maandag 29 juli 2024 07:38 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor als je er van houdt dat gevangenen illegaal te lang gevangen worden gehouden omdat ze gratis arbeidskrachten zijn!
ff een willekeurige hit van Google, ik neem aan dat je deze bron onbetrouwbaar zult vinden zoals altijd met iedereen in deze discussies in NWS: https://prospect.org/just(...)prisoners-locked-up/quote:
Verspreid geen onzin.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:07 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ehm, heb je die andere tweets gechecked? Ik poste die omdat Musk die poste, ik zag het gisteren al en gisteren werkte het het idd niet.
Waarom steek jij je kop in het zand? Je kan toch zelf ook zien dat er niets van klopt, dat de aanslag op Trump "verdoezelen" via google?
Kijk eens aan, alleen in Amerika kun je geen "President Donald Trump" zoeken.
[ x ]
Weet ik tenminste hoeveel aandacht ik aan jouw integriteit moet besteden.
Je bedoelt onze oost europese arbeidsmigranten die bij verlies van werk door de slechte uitzend organisaties op straat gezet worden.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog is het gewoon geld uitgeven dat je niet hebt om publiek te hielenlikken.
En dat het hier wel meevalt is ook maar subjectief, het is niet zo erg als daar maar wel veel slechter dan een paar jaar geleden. Ik struikel onderweg naar en in de metro nog net niet letterlijk over de daklozen, maar het stikt er opeens van hier.
Assasination attempt on Trump geprobeerd? Nee he?quote:Op maandag 29 juli 2024 09:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Verspreid geen onzin.
[ afbeelding ]
Je mag daar het bezuinigen op de geestelijke gezondheidszorg nog bij optellen.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je bedoelt onze oost europese arbeidsmigranten die bij verlies van werk door de slechte uitzend organisaties op straat gezet worden.
Lang leve de neoliberalen die dit hebben gestimuleerd.
Hardere aanpak malafide uitzendbureaus jaar uitgesteld
Probeer eens met een vpn op US ingesteld.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Verspreid geen onzin.
[ afbeelding ]
Als je assassination attempt intypt, en op enter drukt, zie je wel gelijk resultaat voor Donald Trump.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:33 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Assasination attempt on Trump geprobeerd? Nee he?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 juli 2024 09:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Probeer eens met een vpn op US ingesteld.
Onzin. Getest met 5 Amerikaanse IP's inmiddels en geeft keurig resultaat.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb namelijk hetzelfde gedaan en krijg idd geen resultaten. Met je, krijg de griep.
Nou nee, het is niet zo duidelijk wat hij nou met dat Project 2025 aanwil. Wat hij zegt en doet lopen nogal uiteen namelijk.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies. Je kan van Trump vinden wat je vindt, maar het is in ieder geval duidelijk waar hij voor staat.
Hij is heel, heel uitgesproken over 2nd amendment en abortus. Dat spreekt ontzettend veel Amerikanen aan en alleen daarom al krijgt hij hun vote.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou nee, het is niet zo duidelijk wat hij nou met dat Project 2025 aanwil. Wat hij zegt en doet lopen nogal uiteen namelijk.
Is een beetje 50/50 zie ik op internet. Gedeelte krijgt wel resultaten, anderen weer niet. Ook mensen die vanuit hun eigen land wel resultaten krijgen (Canada bijvoorbeeld) maar dan weer niet via VPN.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb namelijk hetzelfde gedaan en krijg idd geen resultaten. Met je, krijg de griep.
Alle Trump haters.quote:Op maandag 29 juli 2024 07:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zoals altijd weer misinformatie. Geen enkele gevangene werd langer vastgehouden dan zijn sentence. Een aantal werden voorgedragen voor vervroegde vrijlating, maar dat werd tegengehouden. Door haar baas.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:18 schreef ToT het volgende:
[..]
ff een willekeurige hit van Google, ik neem aan dat je deze bron onbetrouwbaar zult vinden zoals altijd met iedereen in deze discussies in NWS: https://prospect.org/just(...)prisoners-locked-up/
Google anders zelf ff en kijk of je een bron kunt vinden die je wel betrouwbaar vindt; er zijn genoeg hits er over, ook interviews met mensen die te lang of zelfs onschuldig hebben vastgezeten door haar.
Dat plaatje wat ik postte was een kunstwerk dat gemaakt was van portretten van mensen die zij te lang opgesloten heeft gehouden om als gratis arbeidskrachten te dienen.
Hoe is de media/internet verworden tot een beerput van fake news / complotten en idioten met een iq van max. 60 :/quote:Op maandag 29 juli 2024 08:33 schreef Tekaschi het volgende:
Er beginnen verhalen rond te gaan dat die donaties niet kloppen, zijn wat journalisten op onderzoek:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Blijkbaar zijn de donoren niet anoniem, als ze dan op onderzoek uitgaan geven de mensen aan dat ze of niet gedoneerd hebben of helemaal niet zo'n grote bedragen gedoneerd hebben.
Ondertussen is Google zich ook aan het bemoeien met de verkiezingen.
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Trump supporters: Trump is altijd superduidelijk in wat hij zegt!quote:Op maandag 29 juli 2024 09:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou nee, het is niet zo duidelijk wat hij nou met dat Project 2025 aanwil. Wat hij zegt en doet lopen nogal uiteen namelijk.
Als je eenmaal op een manier praat, is het heel moeilijk om dat te veranderen. Gaat een speech coach ook niet een- twee-drie doen.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:12 schreef Cruzinats het volgende:
Ik moet iedere keer een beetje grinniken als ik kameeltje harris hoor praten, die nasal voice pakt me echt niet. ontzettend onprofessioneel en bizar dat ze nooit overwogen heeft om een speech coach in de armen te nemen. Ze klinkt dom en arm.
Dat over abortus spreekt eerder mensen aan om op Harris te stemmen.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij is heel, heel uitgesproken over 2nd amendment en abortus. Dat spreekt ontzettend veel Amerikanen aan en alleen daarom al krijgt hij hun vote.
Ze was onzichtbaar de afgelopen 4 jaar, maar heeft nog geen staatsgreep gedaan dus dat is wel een pro.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
We zullen zien. Denk dat dit een grote overwinning zal zijn door Harris.
Ze lijkt de support te hebben wat kan leiden tot een fors hogere opkomst, n ze veegt natuurlijk de vloer met Trump tijdens het debat in september.
Ik denk niet dat Kamala zich druk maakt of ze een stem gaat krijgen van een random iemand uit Groningen die iets van haar vindt.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:12 schreef Cruzinats het volgende:
Ik moet iedere keer een beetje grinniken als ik kameeltje harris hoor praten, die nasal voice pakt me echt niet. ontzettend onprofessioneel en bizar dat ze nooit overwogen heeft om een speech coach in de armen te nemen. Ze klinkt dom en arm.
Bijzonder ja bij Fox.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:29 schreef Gia het volgende:
https://www.foxbusiness.c(...)lection-manipulation
Ook hier is het al opgevallen.
Omdat velen haar toch meer zien zitten dan een staatsgreepplegerquote:Op maandag 29 juli 2024 07:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Wat bedoel je eigenlijk met 'tijd teveel', en als dat iets kwalijks is, wat zegt het dan dat jij tijd hebt om er op te reageren?quote:Op maandag 29 juli 2024 09:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als je de tijd hebt om te reageren op dergelijke dooddoeners heb je wel echt tijd teveel.
Fake news.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Omdat velen haar toch meer zien zitten dan een staatsgreeppleger
Was grotendeels vreedzaam, net als BLM protesten.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee hoor, 6 januari heeft gewoon plaatsgevonden.
Ik vind hoe iemands stem is niet echt een probleem. Zo vind ik Trumps jankerige stem geen probleem. Ik vind wel zijn leugens en bedrog een enorme afknapper.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:12 schreef Cruzinats het volgende:
Ja heel vreedzaam Mike Pence willen opknopen.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Was grotendeels vreedzaam, net als BLM protesten.
Misschien kun je beter je aandacht aan wat andere zaken besteden ipv je twitterfeed over de Amerikaanse verkiezingen. Je hebt er geen invloed op, maar je laat je humeur er duidelijk door benvloeden.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:24 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Is het dat? Is dat het hele tegenargument? "Zitten jullie aan de fles?" Niks beters te verzinnen?
Als jij niet ziet wat hier gebeurd, als jij niet wilt zien wat voor een smerige spelletjes gespeeld worden dan ga ik mijn tijd en moeite niet meer verdoen aan types zoals jou.
Wat heeft extreemlinks precies te maken met een centrumpolitica als Harris?quote:Op maandag 29 juli 2024 11:14 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Veel leesplezier :
Extreemlinks achter sabotage en terreur rondom Olympische Spelen
Dat lijkt mequote:Op maandag 29 juli 2024 11:14 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Veel leesplezier :
quote:Op maandag 29 juli 2024 08:33 schreef Tekaschi het volgende:
En wat de verkiezingen in de VS te maken hebben met de OS in Parijs ontgaat mij ook.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat heeft extreemlinks precies te maken met een centrumpolitica als Harris?
Komt het ook door 'ze' dat ik net de bonen in de automaat moest bijvullen?quote:Op maandag 29 juli 2024 11:14 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Veel leesplezier :
Ik laat mijn humeur niet benvloeden door de Amerikaanse verkiezingen, ik laat mijn humeur benvloeden voor het feit dat er constant met twee maten wordt gemeten. Corruptie is corruptie, ik houd niet van corruptie, hier boeit het een aantal users helemaal niets als die corruptie uit eigen hoek komt, toevallig de users waar het onmogelijk is om een dialoog mee aan te gaan als die corruptie uit hun hoek komt maar zelf overlopen van negatieve emoties als de corruptie uit het tegenkamp komt.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Misschien kun je beter je aandacht aan wat andere zaken besteden ipv je twitterfeed over de Amerikaanse verkiezingen. Je hebt er geen invloed op, maar je laat je humeur er duidelijk door benvloeden.
quote:Op maandag 29 juli 2024 11:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat heeft extreemlinks precies te maken met een centrumpolitica als Harris?
quote:Gisteren waren ze massaal de aanslag van de infrastructuur in Frankrijk goed aan het praten "want rechts".
quote:ze ze ze
Maar dat had jij natuurlijk ook wel gezien.quote:Over wie heb je het in vredesnaam?
FTFYquote:Op maandag 29 juli 2024 11:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat lijkt me
1) Een nogal voorbarige conclusie
2) Niet bijzonder relevant in dit topic
3) Een opmerkelijke reactie van iemand die eerder in dit topic dit zei:
[..]
4) kansloze poging tot framing
Wie zijn "ze"? En wat heeft het met Harris te maken?quote:Op maandag 29 juli 2024 11:22 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar dat had jij natuurlijk ook wel gezien.
Extreemlinksen die aanslagen plegen zitten niet in onze hoek of kamp. Dus we voelen ons simpelweg niet aangesproken.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:20 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik laat mijn humeur niet benvloeden door de Amerikaanse verkiezingen, ik laat mijn humeur benvloeden voor het feit dat er constant met twee maten wordt gemeten. Corruptie is corruptie, ik houd niet van corruptie, hier boeit het een aantal users helemaal niets als die corruptie uit eigen hoek komt, toevallig de users waar het onmogelijk is om een dialoog mee aan te gaan als die corruptie uit hun hoek komt maar zelf overlopen van negatieve emoties als de corruptie uit het tegenkamp komt.
Zien jullie dit gedrag dan zelf niet? Alles wordt maar goedgepraat met "ja maar rechts, ja maar Trump". Waarom is het zo moeilijk om alle leugens, alle corruptie en alle aanslagen te veroordelen, zoals ook met de vernielingen van de infrastructuur in Frankrijk? Het gaat niet om de daad, het gaat niet om de inhoud, het gaat om wie de dader is en wie het slachtoffer, en daar maakt het zelf verklaarde moreel superieure deel van de samenleving zich heel wat meer schuldig aan. Zag je ook wel weer na de aanslag op Trump, "jammer dat hij hem gemist heeft".
Wie denk je dat je bent? In welk kamp jij zit en of jij je aangesproken moet voelen bepaalt @Tekaschi wel.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Extreemlinksen die aanslagen plegen zitten niet in onze hoek of kamp. Dus we voelen ons simpelweg niet aangesproken.
En in de tribale zwart wit wereld der maga gendoctrineerden bestaan er maar 2 kampen en is nuance een scheldwoord.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wie denk je dat je bent? In welk kamp jij zit en of jij je aangesproken moet voelen bepaalt @:Tekaschi wel.
Precies, het is allemaal voor de goede zaak. Gewoon meedoen en je kop houden.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:11 schreef xpompompomx het volgende:
Als je tijd hebt om je zelf druk te maken om de zoeksuggesties die google geeft heb je wel echt tijd teveel.
Dat is zo'n beetje elke VS verkiezingen in een nutshell.quote:
Waarvoor dienden de frauduleuze biljetten van kiesmannen uit 6 swing states en wat wilde Trump dat Pence zou doen?quote:Op maandag 29 juli 2024 10:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Was grotendeels vreedzaam, net als BLM protesten.
Bijzonder staaltje wensdenken dit.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
De kans dat Trump nog een keer in z'n leven president wordt is nu wel verkeken.
President Harris zal het prima doen.
Kamala staat er een stuk beter voor dan Trump.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bijzonder staaltje wensdenken dit.
Op basis waarvan? In veel polls staan ze gelijk. Harris is berhaupt net in de race en jij concludeert al dat dit een uitgemaakte zaak is en ze het prima zal gaan doen als president.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kamala staat er een stuk beter voor dan Trump.
Dat heeft niet zoveel met wensdenken te maken.
Je lijkt het moeilijk te hebben met deze nieuwe realiteit.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Op basis waarvan? In veel polls staan ze gelijk. Harris is berhaupt net in de race en jij concludeert al dat dit een uitgemaakte zaak is en ze het prima zal gaan doen als president.
It aint over till the fat lady sings.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je lijkt het moeilijk te hebben met deze nieuwe realiteit.
Ik haat Trump, het is een narcistische verkrachter. Dus ik kan er prima mee leven.
Je kunt het dus niet onderbouwen en je claim was zoals ik dus al concludeerde enkel gebaseerd op wensdenken omdat je Trump haat. Prima, weten we dat ook weer.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je lijkt het moeilijk te hebben met deze nieuwe realiteit.
Ik haat Trump, het is een narcistische verkrachter. Dus ik kan er prima mee leven.
"Die Harris is niet perfect, laat ik daarom op een nog grotere mongool stemmen!!"quote:Op maandag 29 juli 2024 11:20 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik laat mijn humeur niet benvloeden door de Amerikaanse verkiezingen, ik laat mijn humeur benvloeden voor het feit dat er constant met twee maten wordt gemeten. Corruptie is corruptie, ik houd niet van corruptie, hier boeit het een aantal users helemaal niets als die corruptie uit eigen hoek komt, toevallig de users waar het onmogelijk is om een dialoog mee aan te gaan als die corruptie uit hun hoek komt maar zelf overlopen van negatieve emoties als de corruptie uit het tegenkamp komt.
Zien jullie dit gedrag dan zelf niet? Alles wordt maar goedgepraat met "ja maar rechts, ja maar Trump". Waarom is het zo moeilijk om alle leugens, alle corruptie en alle aanslagen te veroordelen, zoals ook met de vernielingen van de infrastructuur in Frankrijk? Het gaat niet om de daad, het gaat niet om de inhoud, het gaat om wie de dader is en wie het slachtoffer, en daar maakt het zelf verklaarde moreel superieure deel van de samenleving zich heel wat meer schuldig aan. Zag je ook wel weer na de aanslag op Trump, "jammer dat hij hem gemist heeft".
Trump is een betere keus dan Harris. Wat een prestatie is aangezien Trump eigenlijk berecht zou moeten worden voor het proberen te plegen van verkiezingsfraude.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
"Die Harris is niet perfect, laat ik daarom op een nog grotere mongool stemmen!!"
Gaat weer een welles nietes worden, en daar heb ik geen zin in.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Trump is een betere keus dan Harris. Wat een prestatie is aangezien Trump eigenlijk berecht zou moeten worden voor het proberen te plegen van verkiezingsfraude.
Waarom zou je een narcistische verkrachter willen steunen en verdedigen, berhaupt.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je kunt het dus niet onderbouwen en je claim was zoals ik dus al concludeerde enkel gebaseerd op wensdenken omdat je Trump haat. Prima, weten we dat ook weer.
Precies, en zo'n gevaar zie jij graag aan de macht. Dat spreekt al boekdelen.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:31 schreef HowardRoark het volgende:
aangezien Trump eigenlijk berecht zou moeten worden voor het proberen te plegen van verkiezingsfraude.
Trump zal beter beleid voeren dan Harris. Dat is het enige waar ik naar kijk.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Waarom zou je een narcistische verkrachter willen steunen en verdedigen, berhaupt.
Ik zie dat niet zo goed.
Is hij de nieuwe Messias? Nee, gewoon een miljardair met een grote bek die totaal niet voor het volk opkomt maar het volk wel nodig heeft voor de stemmen. Gezien de miljardairs die hem steunen weet je wel waar hij voor staat.
Trump is een slecht en gewetenloos persoon.
Er is maar 1 persoon belangrijk voor Donald Trump en dat is Donald Trump.
Trump wordt geen president meer en dat is maar goed ook voor de US.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Trump zal beter beleid voeren dan Harris. Dat is het enige waar ik naar kijk.
Als je iemand verkracht mag de vrouw jouw kind niet laten aborteren. Maar zodra ze geboren zijn heeft iedereen het recht er op schieten?quote:Op maandag 29 juli 2024 10:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij is heel, heel uitgesproken over 2nd amendment en abortus. Dat spreekt ontzettend veel Amerikanen aan en alleen daarom al krijgt hij hun vote.
Dat hij graag de absolute macht wil hebben boeit je niet?quote:Op maandag 29 juli 2024 20:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Trump is 82 over 4 jaar.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
It aint over till the fat lady sings.
Ik ben blij dat ze het redelijk doet in de peilingen. Maar van Trump zijn ze helaas nog niet af. Ook als hij zou verliezen, komt die over 4 jaar weer om de hoek kijken.
Op welke manier de absolute macht? Wat verwacht je dat hij gaat doen?quote:Op maandag 29 juli 2024 21:12 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat hij graag de absolute macht wil hebben boeit je niet?
https://en.wikipedia.org/wiki/Project_2025quote:Op maandag 29 juli 2024 22:00 schreef Akkerdjie het volgende:
Hoe zit dat nou met dat project 2025? Ik kan er maar weinig over vinden. Is dit een nieuwe complottheorie van links of hoe zit dat?
Dit wordt betaald door mensen zoals Peter Thiel, die Trump ook naar schatting een half miljard betalen voor het aanstellen van Vance en het uitvoeren er van. Trump krijgt daardoor veel meer macht, dus die wil dat wel.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:00 schreef Akkerdjie het volgende:
Hoe zit dat nou met dat project 2025? Ik kan er maar weinig over vinden. Is dit een nieuwe complottheorie van links of hoe zit dat?
Dan kunnen we wel aannemen dat je geen seconde gezocht hebt.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:00 schreef Akkerdjie het volgende:
Zeker! Iedere Amerikaan zou ruim twee kwartjes extra kunnen hebben als men het geld niet zo verkwistte.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:24 schreef roos94 het volgende:
Zoals toen met Covid bijvoorbeeld.. dat was echt fantastischquote:Op maandag 29 juli 2024 20:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral dat ik niets kan vinden wat wijst op het opheffen van de democratie etc, wat ook hier wordt benoemd.Alleen wat plannen voor betleid en een hoop onderbuik van het andere kamp. Beetje vergelijkbaar met wat de gevolgen van de coronamaatregelen zouden zijn volgens wappies. Of zijn er behalve suffe voorspelbare opmerkingen ook nog iets van harde bewijzen?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan kunnen we wel aannemen dat je geen seconde gezocht hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |