faalquote:
Neequote:
Deze vraag dusquote:Op zondag 28 juli 2024 16:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Heeft die loser nog de snelste ronde gepakt?
Of het lukte nietquote:Op zondag 28 juli 2024 16:26 schreef Tijn het volgende:
Misschien wilde Verstappen Leclerc niet voorbij en gebruikte hij 'm liever als DRS-verdediging tegen Norris. Uiteindelijk is voor Lando eindigen het enige dat telt.
Ik heb banden er wel eens slechter uit gezien.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:25 schreef Nizno het volgende:
als je die banden van Rus zag dan weet je waarom anderen dit niet aandurfden
zou kunnen maar dan was het beter geweest dichter bij te blijven en dan voor de finish er nog voorbij te gaanquote:Op zondag 28 juli 2024 16:26 schreef Tijn het volgende:
Misschien wilde Verstappen Leclerc niet voorbij en gebruikte hij 'm liever als DRS-verdediging tegen Norris. Uiteindelijk is voor Lando eindigen het enige dat telt.
1.44.701 zal wel genoeg zijn geweest voor FL jaquote:Op zondag 28 juli 2024 16:26 schreef LTVDK het volgende:
Heeft Checo nog de FL gehaald, of lukte dat ook al niet?
Voorlaatste ronde om proberen de FL bij Norris weg te halen.quote:
Ik had het idee dat het dit was + een ultieme inhaalpoging op het laatste moment zodat Norris niet de tijd had om er ook nog voorbij te gaan, maar dat laatste kwam er niet van.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:26 schreef Tijn het volgende:
Motor wisselen en uitlopen. Netjes wel.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:27 schreef ondeugend het volgende:
En Max heeft goede zaken gedaan. Geen centje pijn in de stand
Ja, is gelukt.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:27 schreef FvanS het volgende:
[..]
Om de snelste ronde te pakken, maar of dat gelukt is
Pleistertje eerlijk gezegd.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
1.44.701 zal wel genoeg zijn geweest voor FL ja
Jawel, 1:44:701.quote:
Dar zijn weer 2021 vibesquote:Op zondag 28 juli 2024 16:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Voorlaatste ronde om proberen de FL bij Norris weg te halen.
Misschien ook wel omdat ik continu ook andere dingen aan het kijken was, vloog in ieder geval voorbij.quote:
Maar als Norris vanaf nu elke race wint wordt het nog spannendquote:Op zondag 28 juli 2024 16:27 schreef ondeugend het volgende:
En Max heeft goede zaken gedaan. Geen centje pijn in de stand
Genieten hoe ze op het laatst enthousiasme moesten veinzen.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Russell moet Hamilton er voorbij laten volgens Sky
quote:
Je gaat geen andere dingen doen als de race zo goed isquote:Op zondag 28 juli 2024 16:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Misschien ook wel omdat ik continu ook andere dingen aan het kijken was, vloog in ieder geval voorbij.
Norris die in 14 races pas 1x gewonnen heeft, die Norris?quote:Op zondag 28 juli 2024 16:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Maar als Norris vanaf nu elke race wint wordt het nog spannend
Dat ja...hij heeft iig niets verlorenquote:
Tja, dat is dan weer niet zo makkelijk natuurlijk, en bovendien erg risicovol. Gewoon erachter hangen en voor Norris blijven was denk ik het verstandigste vandaag. Maar we zullen het in de interviews wel horen of-ie er voorbij probeerde te komen of niet.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou kunnen maar dan was het beter geweest dichter bij te blijven en dan voor de finish er nog voorbij te gaan
Mad.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:29 schreef vosss het volgende:
NEE DAT GAAT ZN CARRIÈRE NIET REDDEN MELROY DOMME ZAK!!!! DAT WAS PUUR KMDAT NORRIS DE FL HAD EN NORRIS P2 STAAT IN HET KAMPIOENSCHAP. GODDOMME DOMMR ZAK GOOI JEZELF WEG DEBIEL.
Hij had het gat naar achteren, waarom zou je dan geen gratis punt ophalen.quote:
Jeetjequote:Op zondag 28 juli 2024 16:29 schreef vosss het volgende:
NEE DAT GAAT ZN CARRIÈRE NIET REDDEN MELROY DOMME ZAK!!!! DAT WAS PUUR OMDAT NORRIS DE FL HAD EN NORRIS P2 STAAT IN HET KAMPIOENSCHAP. GODDOMME DOMMe ZAK GOOI JEZELF WEG DEBIEL.
Gaan samen op vakantie.quote:
laten we eerlijk zijn, dit had zo ontzettend fout kunnen gaan.quote:
Ik ookquote:Op zondag 28 juli 2024 16:29 schreef SiGNe het volgende:
Toto had blijkbaar liever Hamilton op 1 gezien
je shift zat vastquote:Op zondag 28 juli 2024 16:29 schreef vosss het volgende:
NEE DAT GAAT ZN CARRIÈRE NIET REDDEN MELROY DOMME ZAK!!!! DAT WAS PUUR OMDAT NORRIS DE FL HAD EN NORRIS P2 STAAT IN HET KAMPIOENSCHAP. GODDOMME DOMMe ZAK GOOI JEZELF WEG DEBIEL.
Rustaghquote:Op zondag 28 juli 2024 16:29 schreef vosss het volgende:
"om een punt bij Norris weg te halen"quote:Op zondag 28 juli 2024 16:29 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij had het gat naar achteren, waarom zou je dan geen gratis punt ophalen.
Leuk voor George ook, zo'n baas die liever het vertrekkend personeelslid ziet winnen dan jijquote:Op zondag 28 juli 2024 16:29 schreef SiGNe het volgende:
Toto had blijkbaar liever Hamilton op 1 gezien
op belgie geen centje lastquote:
Uw capslock zit vastquote:Op zondag 28 juli 2024 16:29 schreef vosss het volgende:
quote:Op zondag 28 juli 2024 16:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
laten we eerlijk zijn, dit had zo ontzettend fout kunnen gaan.
dat het gelukt is is echt oprecht een gelukje geweest
Komop, die losers krijgen waarschijnlijk minstens 2x modaal salaris en ze zien het gewoon niet. Sterker nog, ze hebben geen enkele notie. Weg met die losers.quote:
Jezus wat treurig deze reactiequote:Op zondag 28 juli 2024 16:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Liever weer een P1 voor Maxquote:Op zondag 28 juli 2024 16:29 schreef koffiekoekjes het volgende:
Heerlijke race gezien weer.
Hopelijk volgende maand op dezelfde voet verder
nounouunounounquote:Op zondag 28 juli 2024 16:29 schreef vosss het volgende:
nee dan was die e van DOMMe ook wel in hoofdletter geweestquote:
heb je de race gezien? hoe ontzettend close het werd met Lewis?quote:
Lewis niet gewonnen.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 16:31 schreef Monolith het volgende:
"Why did you not best those British wankers in front of you?" was leuker geweest.
quote:Op zondag 28 juli 2024 16:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dan was die e van DOMMe ook wel in hoofdletter geweest
Ik dacht HAM 1, PIA 2 en RUS 3, maar Lewis bleek wederom niet goed genoegquote:Op zondag 28 juli 2024 16:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Lewis niet goed genoeg.... zou het?quote:Op zondag 28 juli 2024 16:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht HAM 1, PIA 2 en RUS 3, maar Lewis bleek wederom niet goed genoeg
Dat doet hij nietquote:Op zondag 28 juli 2024 16:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Maar als Norris vanaf nu elke race wint wordt het nog spannend
vebazening alomquote:
Verschrikkelijk ja !quote:Op zondag 28 juli 2024 16:31 schreef Managarm het volgende:
Nou wie is de teamgenoot van Max na de zomerstop, Perez was alweer slappe hap.
Als jij de race had gezien zou je gewoon de credits geven aan de bizarre exits van George. En het niet afschuiven op “geluk”quote:Op zondag 28 juli 2024 16:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je de race gezien? hoe ontzettend close het werd met Lewis?
Ricciardo.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:31 schreef Managarm het volgende:
Nou wie is de teamgenoot van Max na de zomerstop, Perez was alweer slappe hap.
Okequote:Op zondag 28 juli 2024 16:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als jij de race had gezien zou je gewoon de credits geven aan de bizarre exits van George. En het niet afschuiven op “geluk”
Tja, Engelsen.quote:
Msschien voelt Guenther zich dan aangesprokenquote:
Bij RBR nog meer, want Ferrari zat vandaag voor RBRquote:Op zondag 28 juli 2024 16:32 schreef VEM2012 het volgende:
Bij Ferrari hebben ze aardig wat werk te doen in de zomerstop…
de echte bandenfluisteraarquote:Op zondag 28 juli 2024 16:34 schreef D. het volgende:
[..]
RUS te goed voor HAM dan, om het te nuanceren
Dat wel. Zou dat zonder straf ook zo zijn geweest?quote:Op zondag 28 juli 2024 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij RBR nog meer, want Ferrari zat vandaag voor RBR
Het is een Italiaan.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Msschien voelt Guenther zich dan aangesproken
Dat durven er wel meerquote:Op zondag 28 juli 2024 16:34 schreef Questular het volgende:
George is wel een baas, een rijder die zelf keuzes durft te maken.
Als je nu opnieuw gaat stemmen krijg je een andere uitslag. De meesten hebben gestemd met de overtuiging dat Ham zou winnen.quote:
Inderdaad. Als Max zoiets doet is het skill, als Russell zoiets doet is het geluk. Gewoon sneu zoals ik al zei.quote:
Okequote:Op zondag 28 juli 2024 16:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad. Als Max zoiets doet is het skill, als Russell zoiets doet is het geluk. Gewoon sneu zoals ik al zei.
Lewis die het team een dolk in de rug heeft gestoken door al voor het begin van het seizoen aan te geven dat ie naar de concurrent gaat...quote:
Verstappen nét achter Lec die op pole startte.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Rustig.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad. Als Max zoiets doet is het skill, als Russell zoiets doet is het geluk. Gewoon sneu zoals ik al zei.
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je nu opnieuw gaat stemmen krijg je een andere uitslag. De meesten hebben gestemd met de overtuiging dat Ham zou winnen.
Dan is van P11 naar P5 spectaculairderquote:Op zondag 28 juli 2024 16:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat-ie van P3 naar P2 reed? Beetje overdreven.
Gewoon Oke zeggenquote:
Dag broquote:
Dat bepaalt die lekker zelf welquote:Op zondag 28 juli 2024 16:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Gewoon Oke zeggen
dat is het enige dat hij accepteert
Dan sneue reactie heb jij geen last? Hihahoquote:Op zondag 28 juli 2024 16:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jammer dat Max vanaf 11 startte, doet toch wat af aan de overwinning van Russell hé.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad. Als Max zoiets doet is het skill, als Russell zoiets doet is het geluk.
Heel strak gereden die laatste 10 rondes inderdaad maar ik had het idee dat HAM niet bepaald foutloos was.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als jij de race had gezien zou je gewoon de credits geven aan de bizarre exits van George. En het niet afschuiven op “geluk”
Dan had Max gewonnenquote:Op zondag 28 juli 2024 16:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat wel. Zou dat zonder straf ook zo zijn geweest?
Max wint geen enkele DotD meer sinds hij tegen Lewis gevochten heeft in 2021.quote:
Max is er niet bijquote:
Doet netjes de felicitaties aan de winnaar van de dag. Doet niet iedereen.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:36 schreef Monolith het volgende:
De altijd sympathieke Hamilton maakt ook niet zo'n heel sympathieke indruk.
Vanwege een gridstraf. Max had gewonnen als hij Pole had mogen houden denk ik.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Denk het niet, maar we zullen het nooit weten.quote:
Max kwam er niet langsquote:Op zondag 28 juli 2024 16:35 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Verstappen nét achter Lec die op pole startte.
Heb jij een andere race gezien?
dat ene punt van de FLquote:
Vorig jaar was Max Verstappen DotD hier op Spa.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Max wint geen enkele DotD meer sinds hij tegen Lewis gevochten heeft in 2021.
Of wilde er niet langs ivm de DRS op NOR.quote:
Understatement.quote:
nee die heeft hij er bij daarom heeft hij een extra puntquote:
Blijft mentaal zwak, die jongen.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:38 schreef -XOR- het volgende:
HAM is woest. Kijkt ook niet op of om naar Sjors
Hij heeft ook de meeste races vanaf pole naar P1 gereden, dat is niet echt dotd waardigquote:Op zondag 28 juli 2024 16:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Max wint geen enkele DotD meer sinds hij tegen Lewis gevochten heeft in 2021.
Ja dat is een standaard stukje Britse plichtmatigheid.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doet netjes de felicitaties aan de winnaar van de dag. Doet niet iedereen.
Zijn teamgenoot is zijn eerste vijandquote:Op zondag 28 juli 2024 16:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lewis kijk je teamgenoot aan man!
Perez heeft gewoon de FLquote:
Er zijn hier ook wel eens drukkere races geweestquote:Op zondag 28 juli 2024 16:37 schreef Nattekat het volgende:
Wat was het hier toch gemoedelijk en sfeervol tijdens de race
Als hij er langs was gekomen had hij meer punten gehadquote:Op zondag 28 juli 2024 16:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Of wilde er niet langs ivm de DRS op NOR.
ow ja dat is het waarom hij geen DotD wordt met een uitzonderlijke prestatie.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:39 schreef FvanS het volgende:
[..]
Hij heeft ook de meeste races vanaf pole naar P1 gereden, dat is niet echt dotd waardig
Ja downplay het maar weerquote:Op zondag 28 juli 2024 16:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat is een standaard stukje Britse plichtmatigheid.
Ben voor verdomme niets geheel vrijwillig thuis gebleven vandaagquote:Op zondag 28 juli 2024 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zijn hier ook wel eens drukkere races geweest
Okequote:Op zondag 28 juli 2024 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik heb alleen andere podia gezien waarin teamgenoten elkaar wel spraken.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zijn teamgenoot is zijn eerste vijand
Jawel maar zonder DRS was NOR hem wel gepasseerd.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als hij er langs was gekomen had hij meer punten gehad
Kwam iets te enthousiast aanrijden en deed bijna een Rohan Dennisjequote:Op zondag 28 juli 2024 16:39 schreef Radegast het volgende:
Wat ging er mis bij de laatste stop van Piastri?
Norris rijdt echt als een patatje bij de start en de eerste paar ronden erna..
Denk ik nietquote:Op zondag 28 juli 2024 16:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Jawel maar zonder DRS was NOR hem wel gepasseerd.
quote:Op zondag 28 juli 2024 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel met downplayen te maken. Bij Britten moet je doorgaans meer letten op de passief agressieve steken onder water en die zie ik toch wel heel duidelijk vandaag.quote:
Mail gestuurd.quote:
Ik denk eerder dat Max Toto belt.quote:
Hij reed te ver doorquote:Op zondag 28 juli 2024 16:39 schreef Radegast het volgende:
quote:Op zondag 28 juli 2024 16:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik heb alleen andere podia gezien waarin teamgenoten elkaar wel spraken.
Nouja ik kies wel de dotd om degene die het meest heeft gewoon of het meeste spektakel neerzet, van P1 naar P1 is gewoon niet zo boeiend.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja dat is het waarom hij geen DotD wordt met een uitzonderlijke prestatie.
Hij heeft alles al een keer gedaan dus niets is meer uitzonderlijk
Lekker weer + Olympische Spelen.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zijn hier ook wel eens drukkere races geweest
Even facetimen.quote:
Britten zeggen veel zonder het te zeggenquote:Op zondag 28 juli 2024 16:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel met downplayen te maken. Bij Britten moet je doorgaans meer letten op de passief agressieve steken onder water en die zie ik toch wel heel duidelijk vandaag.
quote:
We zullen het nooit weten.quote:
"Hello Max, dis iz Toto..."quote:
quote:When Hamilton was asked how Verstappen should cope with Red Bull's recent slip in performance, he said: "You have to be a team leader, a team member.
"Maybe not so much a team leader but more so just always remember you are a teammate with lots of people and you have to act like a world champion."
When he was asked what he mean by acting like a champion, Hamilton laughed and said: "That's a good question. Not like it was last weekend!"
Ja Max je bent welkom om hier te tekenen.quote:
Als hij er langs was gereden had norris er ook voorbij gegaan en was Max wel te pakken geweest zonder DRS.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als hij er langs was gekomen had hij meer punten gehad
En dat hij gesaboteerd zou worden terwijl Russell te weinig benzine voor een quali kreeg en met een waterlekkage zijn home grand prix moest verlaten.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lewis die het team een dolk in de rug heeft gestoken door al voor het begin van het seizoen aan te geven dat ie naar de concurrent gaat...
Wat Toto ook doet, al word Lewis weer WK.. dan nog verandert daar niks aan.
Ik zou dan meteen Russell als #1 in het team bestempelen
Viel wel op dat ie iedere keer een gat liet vallen in de tweede sector.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:42 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Als hij er langs was gereden had norris er ook voorbij gegaan en was Max wel te pakken geweest zonder DRS.
Te laat remmen, dus de man met de krik, die je net aanreed, gaat langzamer zijn en de rest moet een halve meter opschuiven met de band.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:39 schreef Radegast het volgende:
You gave me the wrong tyres man, I told you.quote:
Met zo weinig ronden te rijden niet, want Max had dan in sector 2 een groot gat geslagen met Leclerc en dat moet je dan eerst weer dichtrijdenquote:Op zondag 28 juli 2024 16:42 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Als hij er langs was gereden had norris er ook voorbij gegaan en was Max wel te pakken geweest zonder DRS.
Dat is te lang terug om dat nog te weten dat hij dat deed op de teamradioquote:Op zondag 28 juli 2024 16:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
You gave me the wrong tyres man, I told you.
Die kerel kreeg een lekkere opdonder jaquote:Op zondag 28 juli 2024 16:43 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Te laat remmen, dus de man met de krik, die je net aanreed, gaat langzamer zijn en de rest moet een halve meter opschuiven met de band.
Eigenlijk niet. Verstappen veruit de snelste wagen.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jammer dat Max vanaf 11 startte, doet toch wat af aan de overwinning van Russell hé.
Eindelijk iemand ie het wel snapt. Petje af.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Heel strak gereden die laatste 10 rondes inderdaad maar ik had het idee dat HAM niet bepaald foutloos was.
Net als vorige week het schouderklopje voor Verstappen. "Hamilton the gentleman" om dan vervolgens in de persco wat steken onder water te geven.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die mediums zullen ook wel aardig op zijn geweest, dus dan nog Leclerc inhalen was zeker niet zonder risico. Dan liever gewoon weer wat uitlopen in het WK.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met zo weinig ronden te rijden niet, want Max had dan in sector 2 een groot gat geslagen met Leclerc en dat moet je dan eerst weer dichtrijden
Ze zijn bij Mercedes meer bezig met PR dan met racenquote:Op zondag 28 juli 2024 16:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En dat hij gesaboteerd zou worden terwijl Russell te weinig benzine voor een quali kreeg en met een waterlekkage zijn home grand prix moest verlaten.
2 jaar terug, Zandvoort.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat is te lang terug om dat nog te weten dat hij dat deed op de teamradio
Engelsen gonna Engels.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Net als vorige week het schouderklopje voor Verstappen. "Hamilton the gentleman" om dan vervolgens in de persco wat steken onder water te geven.
Okequote:Op zondag 28 juli 2024 16:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Net als vorige week het schouderklopje voor Verstappen. "Hamilton the gentleman" om dan vervolgens in de persco wat steken onder water te geven.
Ja dat moet je hem laten zien. Ik bedoelde dus dat het te lang is geleden dat HIJ dat al vergeten isquote:
Ah zo, helder.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja dat moet je hem laten zien. Ik bedoelde dus dat het te lang is geleden dat HIJ dat al vergeten is
Daagquote:Op zondag 28 juli 2024 16:46 schreef Nizno het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa\op naar het warme bubbelbad
Okequote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 16:46 schreef Nizno het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa\op naar het warme bubbelbad
Als mod mag je je users wel met wat meer respect behandelen maatquote:Op zondag 28 juli 2024 16:47 schreef Nattekat het volgende:
Wacht eens even, ik word alleen gelaten met dit gespuis
Yeah, zelfs Russel meent dat ie tijdens zijn interview rekening moet houden met de gevoelens van Lewis.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
You gave me the wrong tyres man, I told you.
Blij dat je het met me eens bentquote:
Ik zie al welk gespuis bezig is.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:49 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat stopt snel een stuk vlees van de bbq in z'n mond
@:Esf1gamer
Wat is eigenlijk jouw mening over de commentatoren van Sky?quote:Op zondag 28 juli 2024 16:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zit je nou alweer aan de bbq. Vet zwijn.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Ja, doe dat eens, Chevy..quote:Op zondag 28 juli 2024 16:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als mod mag je je users wel met wat meer respect behandelen maat
Was dat toen hij Russell op oude banden als buffer wilde voor de SC restart en toen vervolgens en Verstappen hem toen al 2 meter voorbij de lijn voorbijstak?quote:
Oeh geef!quote:Op zondag 28 juli 2024 16:49 schreef Nattekat het volgende:
VER en NOR reden vrij rap naar LEC. Maar erbij komen is er nog niet gelijk langs. Als je ziet hoeveel sneller dat NOR dan VER was kan ik de keuze wel begrijpen om achter LEC de DRS te pakken en NOR af te houden.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met zo weinig ronden te rijden niet, want Max had dan in sector 2 een groot gat geslagen met Leclerc en dat moet je dan eerst weer dichtrijden
quote:Op zondag 28 juli 2024 16:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zit je nou alweer aan de bbq. Vet zwijn.
quote:Op zondag 28 juli 2024 16:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Yup.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Was dat toen hij Russell op oude banden als buffer wilde voor de SC restart en toen vervolgens en Verstappen hem toen al 2 meter voorbij de lijn voorbijstak?
Everzwijn op de BBQquote:Op zondag 28 juli 2024 16:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ahwquote:
is toch beter dan de OS waarop we nog geen medaille gepakt hebbenquote:Op zondag 28 juli 2024 16:47 schreef Nattekat het volgende:
Wacht eens even, ik word alleen gelaten met dit gespuis
Ze houden de sfeer er wel goed in en zijn op zich niet ondeskundig, maar het wisselt ook nogal tussen hulpeloos chauvinisme en chauvinistische valsheid.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:50 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk jouw mening over de commentatoren van Sky?
Haha, wat een treurig gedrag manquote:Op zondag 28 juli 2024 16:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Verstappen veruit de snelste wagen.
[..]
Vandaag is echt een kutdag tot nu toe wat dat betreftquote:Op zondag 28 juli 2024 16:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is toch beter dan de OS waarop we nog geen medaille gepakt hebben
Oh iemand noemt een auto snel. Jeetje.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:53 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Haha, wat een treurig gedrag manGa zo maar weer huilen dat je ge-cyberbullied wordt.
Kapot rubber is nooit handig @de_boswachterquote:Op zondag 28 juli 2024 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vandaag is echt een kutdag tot nu toe wat dat betreft
Lekke band is niet alleen in de F1 kutzooi.
quote:Op zondag 28 juli 2024 16:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kapot rubber is nooit handig @:de_boswachter
Voor je het weet staat er een hele famfare voor de deurquote:Op zondag 28 juli 2024 16:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kapot rubber is nooit handig @:de_boswachter
Met je poes?quote:
Geen cijfers?quote:Op zondag 28 juli 2024 16:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis gewoon goede race ondanks alles.
George bizarre race sec.
Oscar prima race, fout.
Charles best goede race.
Max redelijke race.
Lando bizar slechte start.
Carlos slecht.
Checo slecht.
Alonso goed.
Ocon goed.
Een korte analyse.
Nee jij zegt veruit de snelste, kneus. Dat is bullshit, McLaren is veruit de snelste. En het is maar de vraag of RB überhaupt de 2e auto is. Zelfs dat is twijfelachtig. Misschien is Mercedes inmiddels zelfs RB voorbij.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh iemand noemt een auto snel. Jeetje.
Hij heeft gewoon niet gekeken.quote:
42quote:
Mag ik ook?quote:Op zondag 28 juli 2024 16:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon niet gekeken.
"Neemt een stuk vlees van de BBQ"
Tuurlijkquote:
Pics van je jacuzzi?quote:
Vind de temperatuur van mijn bad een beter cijferquote:Op zondag 28 juli 2024 17:02 schreef Nattekat het volgende:
Het enige cijfer dat ertoe doet is de ronde dat Verstappen Perez inhaalde en wie er het dichtsbij zat.
Niet genoeg sneeuwstormquote:Op zondag 28 juli 2024 17:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Vind de temperatuur van mijn bad een beter cijfer
Van de temperatuur idd.quote:
Je hebt 1 en 2 per ongeluk omgedraaid.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis gewoon goede race ondanks alles.
George bizarre race sec.
Oscar prima race, fout.
Charles best goede race.
Max redelijke race.
Lando bizar slechte start.
Carlos slecht.
Checo slecht.
Alonso goed.
Ocon goed.
Een korte analyse.
quote:Op zondag 28 juli 2024 17:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Je hebt 1 en 2 per ongeluk omgedraaid.
Het besluit zal inderdaad niet van deze race afhangen, dat is een optelsom van het hele seizoen en de afweging wat ze in plaats van Perez in die auto kunnen zetten.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Horner vrij kritisch op Checo.
Zegt ook dat deze race de beslissing over zijn lot niet bepaalt. Interessante materie. Ik zou m lekker laten rijden.
Ik zou lekker afscheid van hem nemen. Beginnen op p2 en eindigen op p8 is gewoon weer ouderwets dramatischquote:Op zondag 28 juli 2024 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zegt ook dat deze race de beslissing over zijn lot niet bepaalt. Interessante materie. Ik zou m lekker laten rijden.
Dat is niet per ongeluk gebeurdquote:Op zondag 28 juli 2024 17:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Je hebt 1 en 2 per ongeluk omgedraaid.
Hij is de nummer 8 en de slechtste van de vier top teams. Ik zou hem lekker laten vertrekken.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nee klopt dat is niet best, maar Max heeft meer talent en is comfortabeler met de wagen. Dat incalculerende moeten we ook meenemen voor de vervanger van Perez. En Perez heeft een stijgende lijn te pakkenquote:Op zondag 28 juli 2024 17:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het besluit zal inderdaad niet van deze race afhangen, dat is een optelsom van het hele seizoen en de afweging wat ze in plaats van Perez in die auto kunnen zetten.
Feit is dat Perez ruim voor Max gestart is en ruim achter Max over de streep ging.
Dat is niet heel best, Perez had op het podium moeten staan vanuit die positie.
Na het seizoen sowieso. Maar wie zal zeggen of de vervanger het beter gaat doen? Met een red bull is het lastig op pace komen.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:09 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ik zou lekker afscheid van hem nemen. Beginnen op p2 en eindigen op p8 is gewoon weer ouderwets dramatisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |