vebazening alomquote:
Verschrikkelijk ja !quote:Op zondag 28 juli 2024 16:31 schreef Managarm het volgende:
Nou wie is de teamgenoot van Max na de zomerstop, Perez was alweer slappe hap.
Als jij de race had gezien zou je gewoon de credits geven aan de bizarre exits van George. En het niet afschuiven op “geluk”quote:Op zondag 28 juli 2024 16:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je de race gezien? hoe ontzettend close het werd met Lewis?
Ricciardo.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:31 schreef Managarm het volgende:
Nou wie is de teamgenoot van Max na de zomerstop, Perez was alweer slappe hap.
Okequote:Op zondag 28 juli 2024 16:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als jij de race had gezien zou je gewoon de credits geven aan de bizarre exits van George. En het niet afschuiven op “geluk”
Tja, Engelsen.quote:
Msschien voelt Guenther zich dan aangesprokenquote:
Bij RBR nog meer, want Ferrari zat vandaag voor RBRquote:Op zondag 28 juli 2024 16:32 schreef VEM2012 het volgende:
Bij Ferrari hebben ze aardig wat werk te doen in de zomerstop…
de echte bandenfluisteraarquote:Op zondag 28 juli 2024 16:34 schreef D. het volgende:
[..]
RUS te goed voor HAM dan, om het te nuanceren
Dat wel. Zou dat zonder straf ook zo zijn geweest?quote:Op zondag 28 juli 2024 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij RBR nog meer, want Ferrari zat vandaag voor RBR
Het is een Italiaan.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Msschien voelt Guenther zich dan aangesproken
Dat durven er wel meerquote:Op zondag 28 juli 2024 16:34 schreef Questular het volgende:
George is wel een baas, een rijder die zelf keuzes durft te maken.
Als je nu opnieuw gaat stemmen krijg je een andere uitslag. De meesten hebben gestemd met de overtuiging dat Ham zou winnen.quote:
Inderdaad. Als Max zoiets doet is het skill, als Russell zoiets doet is het geluk. Gewoon sneu zoals ik al zei.quote:
Okequote:Op zondag 28 juli 2024 16:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad. Als Max zoiets doet is het skill, als Russell zoiets doet is het geluk. Gewoon sneu zoals ik al zei.
Lewis die het team een dolk in de rug heeft gestoken door al voor het begin van het seizoen aan te geven dat ie naar de concurrent gaat...quote:
Verstappen nét achter Lec die op pole startte.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Rustig.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad. Als Max zoiets doet is het skill, als Russell zoiets doet is het geluk. Gewoon sneu zoals ik al zei.
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je nu opnieuw gaat stemmen krijg je een andere uitslag. De meesten hebben gestemd met de overtuiging dat Ham zou winnen.
Dan is van P11 naar P5 spectaculairderquote:Op zondag 28 juli 2024 16:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat-ie van P3 naar P2 reed? Beetje overdreven.
Gewoon Oke zeggenquote:
Dag broquote:
Dat bepaalt die lekker zelf welquote:Op zondag 28 juli 2024 16:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Gewoon Oke zeggen
dat is het enige dat hij accepteert
Dan sneue reactie heb jij geen last? Hihahoquote:Op zondag 28 juli 2024 16:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jammer dat Max vanaf 11 startte, doet toch wat af aan de overwinning van Russell hé.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad. Als Max zoiets doet is het skill, als Russell zoiets doet is het geluk.
Heel strak gereden die laatste 10 rondes inderdaad maar ik had het idee dat HAM niet bepaald foutloos was.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als jij de race had gezien zou je gewoon de credits geven aan de bizarre exits van George. En het niet afschuiven op “geluk”
Dan had Max gewonnenquote:Op zondag 28 juli 2024 16:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat wel. Zou dat zonder straf ook zo zijn geweest?
Max wint geen enkele DotD meer sinds hij tegen Lewis gevochten heeft in 2021.quote:
Max is er niet bijquote:
Doet netjes de felicitaties aan de winnaar van de dag. Doet niet iedereen.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:36 schreef Monolith het volgende:
De altijd sympathieke Hamilton maakt ook niet zo'n heel sympathieke indruk.
Vanwege een gridstraf. Max had gewonnen als hij Pole had mogen houden denk ik.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Denk het niet, maar we zullen het nooit weten.quote:
Max kwam er niet langsquote:Op zondag 28 juli 2024 16:35 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Verstappen nét achter Lec die op pole startte.
Heb jij een andere race gezien?
dat ene punt van de FLquote:
Vorig jaar was Max Verstappen DotD hier op Spa.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Max wint geen enkele DotD meer sinds hij tegen Lewis gevochten heeft in 2021.
Of wilde er niet langs ivm de DRS op NOR.quote:
Understatement.quote:
nee die heeft hij er bij daarom heeft hij een extra puntquote:
Blijft mentaal zwak, die jongen.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:38 schreef -XOR- het volgende:
HAM is woest. Kijkt ook niet op of om naar Sjors
Hij heeft ook de meeste races vanaf pole naar P1 gereden, dat is niet echt dotd waardigquote:Op zondag 28 juli 2024 16:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Max wint geen enkele DotD meer sinds hij tegen Lewis gevochten heeft in 2021.
Ja dat is een standaard stukje Britse plichtmatigheid.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doet netjes de felicitaties aan de winnaar van de dag. Doet niet iedereen.
Zijn teamgenoot is zijn eerste vijandquote:Op zondag 28 juli 2024 16:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lewis kijk je teamgenoot aan man!
Perez heeft gewoon de FLquote:
Er zijn hier ook wel eens drukkere races geweestquote:Op zondag 28 juli 2024 16:37 schreef Nattekat het volgende:
Wat was het hier toch gemoedelijk en sfeervol tijdens de race
Als hij er langs was gekomen had hij meer punten gehadquote:Op zondag 28 juli 2024 16:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Of wilde er niet langs ivm de DRS op NOR.
ow ja dat is het waarom hij geen DotD wordt met een uitzonderlijke prestatie.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:39 schreef FvanS het volgende:
[..]
Hij heeft ook de meeste races vanaf pole naar P1 gereden, dat is niet echt dotd waardig
Ja downplay het maar weerquote:Op zondag 28 juli 2024 16:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat is een standaard stukje Britse plichtmatigheid.
Ben voor verdomme niets geheel vrijwillig thuis gebleven vandaagquote:Op zondag 28 juli 2024 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zijn hier ook wel eens drukkere races geweest
Okequote:Op zondag 28 juli 2024 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik heb alleen andere podia gezien waarin teamgenoten elkaar wel spraken.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zijn teamgenoot is zijn eerste vijand
Jawel maar zonder DRS was NOR hem wel gepasseerd.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als hij er langs was gekomen had hij meer punten gehad
Kwam iets te enthousiast aanrijden en deed bijna een Rohan Dennisjequote:Op zondag 28 juli 2024 16:39 schreef Radegast het volgende:
Wat ging er mis bij de laatste stop van Piastri?
Norris rijdt echt als een patatje bij de start en de eerste paar ronden erna..
Denk ik nietquote:Op zondag 28 juli 2024 16:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Jawel maar zonder DRS was NOR hem wel gepasseerd.
quote:Op zondag 28 juli 2024 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel met downplayen te maken. Bij Britten moet je doorgaans meer letten op de passief agressieve steken onder water en die zie ik toch wel heel duidelijk vandaag.quote:
Mail gestuurd.quote:
Ik denk eerder dat Max Toto belt.quote:
Hij reed te ver doorquote:Op zondag 28 juli 2024 16:39 schreef Radegast het volgende:
Wat ging er mis bij de laatste stop van Piastri?
Norris rijdt echt als een patatje bij de start en de eerste paar ronden erna..
quote:Op zondag 28 juli 2024 16:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik heb alleen andere podia gezien waarin teamgenoten elkaar wel spraken.
Nouja ik kies wel de dotd om degene die het meest heeft gewoon of het meeste spektakel neerzet, van P1 naar P1 is gewoon niet zo boeiend.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja dat is het waarom hij geen DotD wordt met een uitzonderlijke prestatie.
Hij heeft alles al een keer gedaan dus niets is meer uitzonderlijk
Lekker weer + Olympische Spelen.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zijn hier ook wel eens drukkere races geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |