Als hij er langs was gekomen had hij meer punten gehadquote:Op zondag 28 juli 2024 16:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Of wilde er niet langs ivm de DRS op NOR.
ow ja dat is het waarom hij geen DotD wordt met een uitzonderlijke prestatie.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:39 schreef FvanS het volgende:
[..]
Hij heeft ook de meeste races vanaf pole naar P1 gereden, dat is niet echt dotd waardig
Ja downplay het maar weerquote:Op zondag 28 juli 2024 16:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat is een standaard stukje Britse plichtmatigheid.
Ben voor verdomme niets geheel vrijwillig thuis gebleven vandaagquote:Op zondag 28 juli 2024 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zijn hier ook wel eens drukkere races geweest
Okequote:Op zondag 28 juli 2024 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doet netjes de felicitaties aan de winnaar van de dag. Doet niet iedereen.
Ja klopt. Ik heb alleen andere podia gezien waarin teamgenoten elkaar wel spraken.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zijn teamgenoot is zijn eerste vijand
Jawel maar zonder DRS was NOR hem wel gepasseerd.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als hij er langs was gekomen had hij meer punten gehad
Kwam iets te enthousiast aanrijden en deed bijna een Rohan Dennisjequote:Op zondag 28 juli 2024 16:39 schreef Radegast het volgende:
Wat ging er mis bij de laatste stop van Piastri?
Norris rijdt echt als een patatje bij de start en de eerste paar ronden erna..
Denk ik nietquote:Op zondag 28 juli 2024 16:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Jawel maar zonder DRS was NOR hem wel gepasseerd.
quote:Op zondag 28 juli 2024 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doet netjes de felicitaties aan de winnaar van de dag. Doet niet iedereen.
Heeft niet zoveel met downplayen te maken. Bij Britten moet je doorgaans meer letten op de passief agressieve steken onder water en die zie ik toch wel heel duidelijk vandaag.quote:
Mail gestuurd.quote:
Ik denk eerder dat Max Toto belt.quote:
Hij reed te ver doorquote:Op zondag 28 juli 2024 16:39 schreef Radegast het volgende:
Wat ging er mis bij de laatste stop van Piastri?
Norris rijdt echt als een patatje bij de start en de eerste paar ronden erna..
quote:Op zondag 28 juli 2024 16:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik heb alleen andere podia gezien waarin teamgenoten elkaar wel spraken.
Nouja ik kies wel de dotd om degene die het meest heeft gewoon of het meeste spektakel neerzet, van P1 naar P1 is gewoon niet zo boeiend.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja dat is het waarom hij geen DotD wordt met een uitzonderlijke prestatie.
Hij heeft alles al een keer gedaan dus niets is meer uitzonderlijk
Lekker weer + Olympische Spelen.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zijn hier ook wel eens drukkere races geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |