Net als vorige week het schouderklopje voor Verstappen. "Hamilton the gentleman" om dan vervolgens in de persco wat steken onder water te geven.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doet netjes de felicitaties aan de winnaar van de dag. Doet niet iedereen.
Die mediums zullen ook wel aardig op zijn geweest, dus dan nog Leclerc inhalen was zeker niet zonder risico. Dan liever gewoon weer wat uitlopen in het WK.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met zo weinig ronden te rijden niet, want Max had dan in sector 2 een groot gat geslagen met Leclerc en dat moet je dan eerst weer dichtrijden
Ze zijn bij Mercedes meer bezig met PR dan met racenquote:Op zondag 28 juli 2024 16:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En dat hij gesaboteerd zou worden terwijl Russell te weinig benzine voor een quali kreeg en met een waterlekkage zijn home grand prix moest verlaten.
2 jaar terug, Zandvoort.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat is te lang terug om dat nog te weten dat hij dat deed op de teamradio
Engelsen gonna Engels.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Net als vorige week het schouderklopje voor Verstappen. "Hamilton the gentleman" om dan vervolgens in de persco wat steken onder water te geven.
Okequote:Op zondag 28 juli 2024 16:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Net als vorige week het schouderklopje voor Verstappen. "Hamilton the gentleman" om dan vervolgens in de persco wat steken onder water te geven.
Ja dat moet je hem laten zien. Ik bedoelde dus dat het te lang is geleden dat HIJ dat al vergeten isquote:
Ah zo, helder.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja dat moet je hem laten zien. Ik bedoelde dus dat het te lang is geleden dat HIJ dat al vergeten is
Daagquote:Op zondag 28 juli 2024 16:46 schreef Nizno het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa\op naar het warme bubbelbad
Okequote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 16:46 schreef Nizno het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa\op naar het warme bubbelbad
Als mod mag je je users wel met wat meer respect behandelen maatquote:Op zondag 28 juli 2024 16:47 schreef Nattekat het volgende:
Wacht eens even, ik word alleen gelaten met dit gespuis
Yeah, zelfs Russel meent dat ie tijdens zijn interview rekening moet houden met de gevoelens van Lewis.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
You gave me the wrong tyres man, I told you.
Blij dat je het met me eens bentquote:
Ik zie al welk gespuis bezig is.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:49 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat stopt snel een stuk vlees van de bbq in z'n mond
@:Esf1gamer
Wat is eigenlijk jouw mening over de commentatoren van Sky?quote:Op zondag 28 juli 2024 16:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zit je nou alweer aan de bbq. Vet zwijn.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:49 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat stopt snel een stuk vlees van de bbq in z'n mond
@:Esf1gamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |