Locatie:quote:https://www.knzb.nl/nieuw(...)gebaan-in-amersfoort
Zeker van Parijs...
De KNZB mag voor elke individuele afstand maximaal twee sporters bij NOC*NSF voordragen voor uitzending naar de Olympische Spelen van Parijs. De volgende sporters zijn sinds de EQM in april zeker van Parijs, op voorwaarde dat hun voordracht door NOC*NSF wordt gehonoreerd
Vrouwen:
- 50 vrij: Marrit Steenbergen en Valerie van Roon.
- 100 vrij: Marrit Steenbergen.
- 200 vrij: Marrit Steenbergen.
- 100 rug: Maaike de Waard en Kira Toussaint.
- 100 school: Tes Schouten.
- 200 school: Tes Schouten.
- 100 vlinder: Tessa Giele.
- 200 wissel: Marrit Steenbergen.
Mannen:
- 50 vrij: Kenzo Simons en Renzo Tjon A Joe.
- 100 vrij: Sean Niewold
- 200 rug: Kai van Westering.
- 100 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 200 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 100 vlinder: Nyls Korstanje.
Estafettes:
- 4 x 100 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Kim Busch, Sam van Nunen en Tessa Giele.
- 4 x 200 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Janna van Kooten, Imani de Jong en Silke Holkenborg.
- 4 x 100 wisselslag vrouwen: Maaike de Waard, Tes Schouten, Tessa Giele, Marrit Steenbergen.
- 4 x 100 wisselslag mannen: Kai van Westering, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Stan Pijnenburg.
- 4 x 100 wisselslag mixed: Maaike de Waard, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Marrit Steenbergen.
Voor alle 'open' individuele plaatsen (1 of 2 per afstand) kunnen sporters zich nog kwalificeren tot en met 23 juni. Zij moeten dan op een vooraf daarvoor aangemelde wedstrijd aan een of meerdere limieten voldoen. Na 23 juni worden ook de eventuele extra reserves voor de estafettenummers voorgedragen.
Skateboardtopic is verderopquote:
Ook als je wel kunt zwemmen.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:10 schreef PippenScottie het volgende:
200 meter is nog best een eind als je niet kan zwemmen
Ja welke Dirk?quote:
Geboren in de US of A blijkbaar, zal een leuke mix zijnquote:
Vader van vriend verdronk in een sloot. (Dronken)quote:
Dan heb je goede bronnenquote:Op zondag 28 juli 2024 12:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik heb gehoord dat dit bad niet de meest recordvriendelijke zwembad is
20:30quote:
ES zie ik ook nog wel bij het hockey blijven.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:01 schreef kilon het volgende:
[..]
Wel op de stream. Want hockey. Of HBO, Sporza, BBC, ES waarschijnlijk.
Nog steeds ziedend.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:24 schreef Pino112 het volgende:
NOS heeft ook weer een speciale stream uiteraard
Morgen weer overlap met hokkiequote:Op zondag 28 juli 2024 20:30 schreef Felagund het volgende:
Grueter nog steeds ziedend dat het niet live op tv is.
quote:Op zondag 28 juli 2024 20:30 schreef Felagund het volgende:
Grueter nog steeds ziedend dat het niet live op tv is.
Middelmaat.quote:
Ik ga er nog van naar de stream overstappen terwijl die een seconde of 20 achterloopt op de hbo stream.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:32 schreef Em31 het volgende:
Haha benoemen dat we gezellig met hem via de stream kijken
NIECKLAST BOOREDquote:
Bijzondere keuze ja.quote:
D66-regie?quote:
Dit wordt geen WR.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:37 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Iemand die op weg is naar een wereldrecord is nooit saai.
Grueter ook nietquote:Op zondag 28 juli 2024 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Belgen snappen het verschil tussen het WR en OR niet.
Kijk eens Belg, ja ho maar
Tis ook heel stom in beeld gebrachtquote:Op zondag 28 juli 2024 20:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jammer dat de commentatoren het niet snappen.
Bij Sporza ging het ook helemaal mis.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:39 schreef heywoodu het volgende:
Grueter die dacht dat de vergelijking met het WR was
Overigens wel supermatig om te vergelijken met het nutteloze OR.
En wr lijn in beeld te zettenquote:Op zondag 28 juli 2024 20:39 schreef heywoodu het volgende:
Zeker omdat hij een tijdlang prima WR-waardige splits hadquote:Op zondag 28 juli 2024 20:39 schreef heywoodu het volgende:
Bij eurosport niet.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bij Sporza ging het ook helemaal mis.
Die gast bij ES had t ook niet doorquote:Op zondag 28 juli 2024 20:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bij Sporza ging het ook helemaal mis.
Niet in vorm.quote:
quote:
Wat is het nu?quote:
Dat is prima, het was ook duidelijk aangegeven. De graphics waren gewoon duidelijk, alleen een rare keuzequote:
Op een gegeven moment wel ja, maar had t op een gegeven moment ook over split onder WR terwijl er OR stondquote:
quote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 20:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daar keek ik ook, niks van onkunde meegekregen
Wat een matige regie.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, maar zoals ik zei: de lijn was wel WR.
Die splits zijn nooit OR.
De 'net naast het podium gevallen Seto' die op 3 seconden van het podium zevende werd.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:39 schreef heywoodu het volgende:
Ik vergeef het ‘mquote:Op zondag 28 juli 2024 20:41 schreef kilon het volgende:
[..]
Mentaal geknakt door de degradatie naar de stream
Daarom ook gewoon kijken wat er staat, want WR is al de hele tijd een geel blokje, OR een zilveren blokje, dus het was op basis van de graphics echt niet te missen. Maar doe gewoon altijd vergelijken met WR.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, maar zoals ik zei: de lijn was wel WR.
Die splits zijn nooit OR.
Ik zag het probleem ook niet, keek gewoon naar het beeld. Duidelijk WR lijn.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon kijken wat er staat, want WR is al de hele tijd een geel blokje, OR een zilveren blokje, dus het was op basis van de graphics echt niet te missen. Maar doe gewoon altijd vergelijken met WR.
0,2 seconden na Corbeau.quote:
Bij het zwemmen nietquote:Op zondag 28 juli 2024 20:42 schreef Szura het volgende:
Worden jullie niet moe van die kinderachtige Grueter?
Ik vind het behoorlijk grappig dat hij zo gefrustreerd isquote:Op zondag 28 juli 2024 20:42 schreef Szura het volgende:
Nee, dit is gewoon terecht. Finales > groepswedstrijden.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:42 schreef Szura het volgende:
Middelmaat.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:43 schreef Zipportal het volgende:
Die NOS stream loopt flink achter. Daarom De Belg.
Grueter en zwemmen is een goede combinatie.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:43 schreef Coco het volgende:
Je luistert toch niet voor je plezier naar Grueter?
@Paulquote:Op zondag 28 juli 2024 20:44 schreef Aguero het volgende:
[..]
Grueter en zwemmen is een goede combinatie.
Absoluut.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:44 schreef Jeroen1990 het volgende:
Grueter bij het zwemmen >>>>>>> Grueter bij voetbal.
Ja na 3x weten we het wel, hoef je toch niet door je hele verslag te zeggen? Typisch zo’n vent met een eeuwig contract die vindt dat sport ook vooral Jeroen Grueter is en moet blijven.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, dit is gewoon terecht. Finales > groepswedstrijden.
Nederlanders > finalesquote:Op zondag 28 juli 2024 20:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, dit is gewoon terecht. Finales > groepswedstrijden.
Vandaar het rode hoofd van Huske.quote:
Dat is Frans Timmermansquote:Op zondag 28 juli 2024 20:46 schreef TAmaru het volgende:
bij Sporza hoor ik toch ook gewoon een Nederlander? die andere klinkt ook haast Nederlands
wie zijn dat? die ene klinkt als frans timmermans
mentaal zwakquote:Op zondag 28 juli 2024 20:47 schreef wimderon het volgende:
Matige tijden, staat Walsh wel bekend om, om niet te leveren als het er om gaat.
Bij de NOS mis ik nog een paar stappen:quote:Op zondag 28 juli 2024 20:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nederlanders in finale > Nederlanders > finales?
Dat zal Sidney Appelboom wel zijn.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:46 schreef TAmaru het volgende:
bij Sporza hoor ik toch ook gewoon een Nederlander? die andere klinkt ook haast Nederlands
wie zijn dat? die ene klinkt als frans timmermans
Had voor Nederland kunnen zwemmenquote:Op zondag 28 juli 2024 20:47 schreef wimderon het volgende:
Matige tijden, staat Walsh wel bekend om, om niet te leveren als het er om gaat.
Kims kunnen alles.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee WOOJIN Kim god doet mee, kan die dit ook al?
Schiet weg vanuit het startblok.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze grap maakte ik vanmorgenquote:Op zondag 28 juli 2024 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij is aanwezig, laf dat hij het niet heeft geprobeerd.quote:
Technische sport, gat in borstkasquote:Op zondag 28 juli 2024 20:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De werken van Cees Rein waren grandioos.
Z'n tijd wel echt gigantisch vooruit, boh boh boh, in dat bad van Sydney verdampte al het water zo hard gloeiden zequote:Op zondag 28 juli 2024 20:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De werken van Cees Rein waren grandioos.
Plastic vergaat niet zo snel.quote:
Hebben de goedkoopste optie gekozen?quote:Op zondag 28 juli 2024 20:59 schreef Nattekat het volgende:
NOS mag maar 2 sporten tegelijk laten zien
picsquote:Op zondag 28 juli 2024 20:59 schreef heywoodu het volgende:
Wordt me hier een lekker stuk rabarbercake gebracht, boh.
Dat ga je delen toch?quote:Op zondag 28 juli 2024 20:59 schreef heywoodu het volgende:
Levert Bruna overal in Nederlandquote:Op zondag 28 juli 2024 20:59 schreef heywoodu het volgende:
4-5 bedoel jequote:Op zondag 28 juli 2024 21:00 schreef Nober het volgende:
Tijd voor dé wedstrijd van de dag, het dubbele goud voor Pays-Bas die alles weer goed maakt!
Enkeltje prullenbak ermee.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:59 schreef heywoodu het volgende:
Exact dezelfde tijd op 4, om het nog wat extra in te wrijven.quote:
Oh, is nu al op.quote:
Kleinste land dat hier goud zal pakken gok ikquote:Op zondag 28 juli 2024 21:02 schreef DeLuna het volgende:
Roemenië is ook een klein zwemland @:Mexicanobakker
Telt dat op de medaillespiegel ook als twee keer goud eigenlijk, als je met zijn 2-en goud verovert? Lijkt mij wel.quote:
Vreemd genoeg vind ik rabarber los ranzig, maar in cake lekker. Net zoals ik veel groenten los niet lekker vind maar in zo'n pureesoep ofzo wel.quote:
Jazeker! Dan krijgt niemand de zilvere.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Telt dat op de medaillespiegel ook als twee keer goud eigenlijk, als je met zijn 2-en goud verovert? Lijkt mij wel.
Kleiner zwemland dan Ierland?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kleinste land dat hier goud zal pakken gok ik
Ja, je hebt totaal maar 20 uur per maand, daar was je mee bekend toch?quote:
Dat zou het zijn ja. Maar kan niks opstarten nu. Andere problemen mee?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, je hebt totaal maar 20 uur per maand, daar was je mee bekend toch?
Gisteren liep 'ie op mijn tablet wel totaal vast ja, zodanig dat ik ook niet naar andere apps kon en tablet opnieuw op moest starten.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zou het zijn ja. Maar kan niks opstarten nu. Andere problemen mee?
Heb je hem volledig afgeslotenquote:Op zondag 28 juli 2024 21:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik kijk meestal maar 1 ding tegelijk, veel fijner.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:05 schreef heywoodu het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je stiekem denkt dat het toch wel makkelijker zou zijn als je niet zo veel verschillende dingen leuk vindt om te zien?
Ik heb geen last van fomo.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gisteren liep 'ie op mijn tablet wel totaal vast ja, zodanig dat ik ook niet naar andere apps kon en tablet opnieuw op moest starten.
Ik heb tot nu toe met 1 scherm gedaan, alleen omdat ik relaxed wil kijken. Wat ik mis, mis ik dan maar.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:05 schreef heywoodu het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je stiekem denkt dat het toch wel makkelijker zou zijn als je niet zo veel verschillende dingen leuk vindt om te zien?
Androidrommel zeker?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ik jou niet benquote:Op zondag 28 juli 2024 21:05 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk nog wel eens aan London waar de streams gewoon gratis waren.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:05 schreef heywoodu het volgende:
Nee, want dan zou ik de Olympische Spelen minder leuk vinden dat ik nu vindquote:Op zondag 28 juli 2024 21:05 schreef heywoodu het volgende:
Ja, maar als ik dat doe zit ik ondertussen te denken dat ik dit en dat en dat nog wil zien, maar een dag is veel te kort. Ik vind de Spelen enorm leuk, maar heb echt geen enkele seconde ook maar een beetje 'rust' in m'n hoofdquote:Op zondag 28 juli 2024 21:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik kijk meestal maar 1 ding tegelijk, veel fijner.
Ik heb mezelf er van kunnen overtuigen dat ik niet alles MOET zien.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:05 schreef heywoodu het volgende:
Je bent wel constant aan het schakelen ja.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar als ik dat doe zit ik ondertussen te denken dat ik dit en dat en dat nog wil zien, maar een dag is veel te kort. Ik vind de Spelen enorm leuk, maar heb echt geen enkele seconde ook maar een beetje 'rust' in m'n hoofd
Nederland kan je over het algemeen overslaan.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:08 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik heb mezelf er van kunnen overtuigen dat ik niet alles MOET zien.
Dat probeer ik nog te doen, in elk geval bij sommige sporten tot aan de kwartfinales bijvoorbeeld gewoon de resultaten checkenquote:Op zondag 28 juli 2024 21:08 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik heb mezelf er van kunnen overtuigen dat ik niet alles MOET zien.
Ook in bed?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heeft wel gewoon thuis een Olympiër op de bank
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |