Locatie:quote:https://www.knzb.nl/nieuw(...)gebaan-in-amersfoort
Zeker van Parijs...
De KNZB mag voor elke individuele afstand maximaal twee sporters bij NOC*NSF voordragen voor uitzending naar de Olympische Spelen van Parijs. De volgende sporters zijn sinds de EQM in april zeker van Parijs, op voorwaarde dat hun voordracht door NOC*NSF wordt gehonoreerd
Vrouwen:
- 50 vrij: Marrit Steenbergen en Valerie van Roon.
- 100 vrij: Marrit Steenbergen.
- 200 vrij: Marrit Steenbergen.
- 100 rug: Maaike de Waard en Kira Toussaint.
- 100 school: Tes Schouten.
- 200 school: Tes Schouten.
- 100 vlinder: Tessa Giele.
- 200 wissel: Marrit Steenbergen.
Mannen:
- 50 vrij: Kenzo Simons en Renzo Tjon A Joe.
- 100 vrij: Sean Niewold
- 200 rug: Kai van Westering.
- 100 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 200 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 100 vlinder: Nyls Korstanje.
Estafettes:
- 4 x 100 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Kim Busch, Sam van Nunen en Tessa Giele.
- 4 x 200 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Janna van Kooten, Imani de Jong en Silke Holkenborg.
- 4 x 100 wisselslag vrouwen: Maaike de Waard, Tes Schouten, Tessa Giele, Marrit Steenbergen.
- 4 x 100 wisselslag mannen: Kai van Westering, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Stan Pijnenburg.
- 4 x 100 wisselslag mixed: Maaike de Waard, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Marrit Steenbergen.
Voor alle 'open' individuele plaatsen (1 of 2 per afstand) kunnen sporters zich nog kwalificeren tot en met 23 juni. Zij moeten dan op een vooraf daarvoor aangemelde wedstrijd aan een of meerdere limieten voldoen. Na 23 juni worden ook de eventuele extra reserves voor de estafettenummers voorgedragen.
Dat laat ik toch liever aan de badmeester ter plekke over.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was m. Tijd om de pooltjes in te vullen!
Go Grueter Goquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:59 schreef DeLuna het volgende:
Morgen bent u er weer bij OP DE STREAM van de NOS.
Morgen weer hockey?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:59 schreef DeLuna het volgende:
Er zit wat irritatie bij Grueter jaquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:59 schreef DeLuna het volgende:
En Handbalquote:
Of toch een rechtenkwestiequote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:59 schreef DeLuna het volgende:
8:30.quote:
Hij weet toch wel voor welke amateurs hij werkzaam is?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er zit wat irritatie bij Grueter ja
Vandaag ook wel terecht, hockey had je met een samenvatting af kunnen doen
Daarna kun je nog om 23.48 doorschuiven naar het golfsurfen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
8:30.
Het is trouwens nog niet klaar, er is nog schermen bezig en ik kijk straks nog voetbal, beachvolley, volley en handbal en ga nog even kijken wat er in de XD is gebeurd bij het tafeltennis
Hoe laat is beachvolley?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
8:30.
Het is trouwens nog niet klaar, er is nog schermen bezig en ik kijk straks nog voetbal, beachvolley, volley en handbal en ga nog even kijken wat er in de XD is gebeurd bij het tafeltennis
NOS had toch ergens gezegd dat finales van niet Nederlanders nog wel eens voor NL groepswedstrijden zouden kunnen gaan?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er zit wat irritatie bij Grueter ja
Vandaag ook wel terecht, hockey had je met een samenvatting af kunnen doen
Die heeft gewonnen ja.quote:
Nu bezig. Slecht nieuws: De dames hebben lange broekenquote:
Er zijn toch nog geen finales met Nederlanders geweest?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:03 schreef franklop het volgende:
[..]
NOS had toch ergens gezegd dat finales van niet Nederlanders nog wel eens voor NL groepswedstrijden zouden kunnen gaan?
Bleek dus ook gebakken lucht
Dat was precies het puntquote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er zijn toch nog geen finales met Nederlanders geweest?
Van niet- Nederlandersquote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er zijn toch nog geen finales met Nederlanders geweest?
Dat is toch al langer zo of niet?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu bezig. Slecht nieuws: De dames hebben lange broeken
Niet altijdquote:
?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:56 schreef DeeBee het volgende:
Definitief einde tijdperk China, erg mooi
Op de plusjes klikkenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:54 schreef Burnett het volgende:
Ergens de split-tijden van de relays te vinden?
Ja die regen hielp niet, maar die paar dagen 30+ die eraan komen zou het water veel goed moeten doen.quote:
Een kwart van de deelnemers is Nederlander. Er zijn drie medailles te behalen. Statistisch gezien zijn er kansen.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:54 schreef DeeBee het volgende:
NOSGoden gaan vanavond ONZE medaille kapot jinxen op de 100m school
Dat zag ik daarna jaquote:
Auboeck DNS lijkt het te zijn.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu al Richards en Auboeck. Zal de Beeb op tijd zijn?
Op drie na langzaamste inschrijftijdquote:
Wel bijna 20 andere talen, beetje vreemd.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:00 schreef DeLuna het volgende:
Jeetje op de stream geen Nederlands commentaar
Nota bene Russisch!quote:Op zondag 28 juli 2024 11:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel bijna 20 andere talen, beetje vreemd.
Je verwacht het niet.quote:
Zenden ze het ‘live’ in herhaling uit?quote:
Zwemmenquote:
Chinese GPS.quote:
Op Fok.be wordt nu een topic geopend of dit de meest succesvolle Spelen ooit zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Gezien het gifje dan nu een WR en achtste worden in de finale.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hee! Kim Woojmin zwemt ook
[ afbeelding ]
HBO heeft prima commentaar.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:19 schreef Szura het volgende:
ZDF gaat naar jasje trekken, dus dan maar BBC
Baan 1 moet rechts zijn als je voor het startblok staat. Dus dat hangt inderdaad van de opzet van het zwembad af.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:19 schreef Redefine het volgende:
Waar zit eigenlijk de keuze in dat ze rechts of links starten? Hangt dat puur van de opzet van het stadion af?
Dan moet je even Engels selecteren, er is geen Nederlands commentaar.quote:
Marchand gaat ze vernietigenquote:Op zondag 28 juli 2024 11:22 schreef PippenScottie het volgende:
Amerikanen op de wisselslag is een vervelende rubriek. Bestaat Laszlo Cheh nog?
Oh top, thanks!quote:Op zondag 28 juli 2024 11:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan moet je even Engels selecteren, er is geen Nederlands commentaar.
Ah duidelijk. Dank je.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Baan 1 moet rechts zijn als je voor het startblok staat. Dus dat hangt inderdaad van de opzet van het zwembad af.
Edit: oh baan 5 huhquote:Op zondag 28 juli 2024 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh is Marchand niet de nummer 1 in ranking?
Maar 2 heats?quote:
Ik weet het maar 2 heats is wel weinig he?quote:Op zondag 28 juli 2024 11:26 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Leek nergens op.
[..]
Gelijk finale hierna
Aanschouw de nieuwe zwemhypequote:Op zondag 28 juli 2024 11:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb te weinig sport gekeken de afgelopen 10 jaar
Lekker op dezelfde dag drie keer zwemmen. Mooi toch.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:29 schreef DeLuna het volgende:
Hahaha we gaan geen 400 wissel swimoffen toch
Hebben geluk dat het plekken 6-8 is en niet 7-9.quote:
Kijken hoeveel er de finish halen.quote:
Dit bad is veel trager he!quote:Op zondag 28 juli 2024 11:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nog 4:09 op de trials, al was Foster daar ook al ruim sneller.
Ja hoe korter hoe beter daarvoor.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is ook meer een exoten geschikte afstand
Ik kan het niet!quote:
HBO Maxgod.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:35 schreef PippenScottie het volgende:
Zes miljoen zenders en geen een zendt dit uit.
BBC ouwehoert, NOS heeft een herhaling.
Hbo alleen geen NL commentaarquote:Op zondag 28 juli 2024 11:35 schreef PippenScottie het volgende:
MAXEDquote:Op zondag 28 juli 2024 11:35 schreef PippenScottie het volgende:
Zal die weer in de baan van Meilutyte gaan spugen?quote:
Oh ik heb het antwoord al.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zal die weer in de baan van Meilutyte gaan spugen?
Lekker weer de hele race schelden door de radioquote:
Het gaat hier over wel relevante sportenquote:
Skateboarden om 12:00quote:Op zondag 28 juli 2024 11:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het gaat hier over wel relevante sporten
Siebrand Niessengodquote:
Einde tijdperk?quote:
Preciesquote:
Die niet eens meer boven komen.quote:
Fixed it for youquote:Op zondag 28 juli 2024 11:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het gaat hier over wel relevante sporten
Nou zijn series zwemmen ook wel vrij nutteloos om een halve morgen aan op te offeren op lineaire tv.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:35 schreef PippenScottie het volgende:
Oh.quote:
Op de 200 jaquote:Op zondag 28 juli 2024 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schouten gaat voor een medaille, naar eigen zeggen toch?
Dit is geen vormbehoud
Laten we dan handboogschieten wat al uren geleden was uitzendenquote:Op zondag 28 juli 2024 11:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou zijn series zwemmen ook wel vrij nutteloos om een halve morgen aan op te offeren op lineaire tv.
Ze moet toch gewoon inlopen op de tweede 50 natuurlijk en dat deed ze veel te beperktquote:
Groeien in het toernooi dan maar.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:43 schreef Nattekat het volgende:
Tenzij de volgende heat achterlijk hard gaat, is dit wel veilig iig.
2de split achter Zmunska.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze moet toch gewoon inlopen op de tweede 50 natuurlijk en dat deed ze veel te beperkt
Voorheen had je nog Viktor die was altijd op de Bromer.quote:
In tegenstelling tot bij de heren zie je bij de dames vaak hele andere namen die goed zijn op de 200. En ze is 's ochtend sowieso matig. Was in februari precies zo en toen schroeide ze op de 200.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze moet toch gewoon inlopen op de tweede 50 natuurlijk en dat deed ze veel te beperkt
Ze gaan zo 'live'quote:Op zondag 28 juli 2024 11:44 schreef Simmertje het volgende:
Wat is de reden dat de NOS dit niet uitzendt? Het is toch gewoon een Nederlander in actie? Of is dit gewoon echt een rechten kwestie?
Omdat de NOS pas om 10 uur begon uit te zenden konden we niet live boogje schieten, waardoor dat nu moet worden uitgezonden. Ofwel NOS loopt weer een ochtend lang achter de feiten aanquote:Op zondag 28 juli 2024 11:44 schreef Simmertje het volgende:
Wat is de reden dat de NOS dit niet uitzendt? Het is toch gewoon een Nederlander in actie? Of is dit gewoon echt een rechten kwestie?
Trayvon is op de Brommellquote:Op zondag 28 juli 2024 11:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voorheen had je nog Viktor die was altijd op de Bromer.
Akkoordquote:Op zondag 28 juli 2024 11:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In tegenstelling tot bij de heren zie je bij de dames vaak hele andere namen die goed zijn op de 200. En ze is 's ochtend sowieso matig. Was in februari precies zo en toen schroeide ze op de 200.
Staat bij de stream dat ze om 12:20 moet, ze lopen gewoon achter.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:44 schreef Simmertje het volgende:
Dit is vooral een 'we zenden beachvolleybal uit en daarna zijn we overal te laat' kwestie.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:44 schreef Simmertje het volgende:
Dat is het andere uiterste.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Laten we dan handboogschieten wat al uren geleden was uitzenden
Strakke buik ook. Nu heb ik ook weer hoop.quote:
Pff, naja het medium televisie is wel duidelijk bezig aan zijn laatste generatie. Kan begrijpen dat mijn ouders van 70 het heerlijk vinden om de NOS te kijken, aangezien ze niets weten van streaming. Maar komop zegquote:Op zondag 28 juli 2024 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat de NOS pas om 10 uur begon uit te zenden konden we niet live boogje schieten, waardoor dat nu moet worden uitgezonden. Ofwel NOS loopt weer een ochtend lang achter de feiten aan
quote:
Meestal als dit op ons niveau gebeurt laten we m gewoon liggen of een andere zwemmer duikt hem even van de bodemquote:
Je bent al hoe lang samen met een atleet? En je hebt nog steeds een dikke pens?quote:Op zondag 28 juli 2024 11:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Strakke buik ook. Nu heb ik ook weer hoop.
Met streaming moet je vooral programma goed kennen en dat blijft lastig. NOS serveert het je op een dienblad, koud weliswaar maar ja.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:47 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Pff, naja het medium televisie is wel duidelijk bezig aan zijn laatste generatie. Kan begrijpen dat mijn ouders het heerlijk vinden om de NOS te kijken, aangezien ze niets weten van streaming. Maar komop zeg
Was een grapjequote:Op zondag 28 juli 2024 11:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit was iemand van de organisatie die de zwemmuts van een Amerikaanse uit het water moest halen
Nou ja, ook genoeg mensen die wel wat van streaming weten maar gewoon niet alles hoeven te zien (of niet per se live). Dat zal echt wel de meerheid zijn, niet mensen als ons, en die kunnen prima een dagje lekker NOS kijken en allerlei sport zien.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:47 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Pff, naja het medium televisie is wel duidelijk bezig aan zijn laatste generatie. Kan begrijpen dat mijn ouders van 70 het heerlijk vinden om de NOS te kijken, aangezien ze niets weten van streaming. Maar komop zeg
Gisteren al, vermoeiende rubriekquote:Op zondag 28 juli 2024 11:48 schreef PippenScottie het volgende:
Wanneer beginnen we met klagen dat er te veel zwemonderdelen zijn? Ik zet in op donderdag
Niet meer zo dik, van 93kg in januari naar 82kg nu!quote:Op zondag 28 juli 2024 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent al hoe lang samen met een atleet? En je hebt nog steeds een dikke pens?
Netjes!quote:Op zondag 28 juli 2024 11:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet meer zo dik, van 93kg in januari naar 82kg nu!
Geen wind?quote:Op zondag 28 juli 2024 11:49 schreef Em31 het volgende:
Zeilen gaat niet door dus de NOS kan de boel bijhalen
Gewoon de zwemmer van die baan het tijdens de volgende race het laten doen.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Meestal als dit op ons niveau gebeurt laten we m gewoon liggen of een andere zwemmer duikt hem even van de bodem
Ja. Zag net ook pas dat ze getrouwd is.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Schoenmaker is Smiss tegenwoordig? Dit had ik gemist
Gewoon 200km fietsen boahquote:Op zondag 28 juli 2024 11:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Teveel.quote:
Hm, volgens mij ben je mij voorbijquote:Op zondag 28 juli 2024 11:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben 85kg.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hm, volgens mij ben je mij voorbij
Ik was 78kg na een flinke buikgriep, maar ga er van uit dat ik wel weer hard die kant op gegaan ben.
Sowieso viesdikquote:Op zondag 28 juli 2024 11:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben 85kg.
Maar zonder lengte zegt dit natuurlijk helemaal niks.
heywoodu is gewoon een lange slungel en derhalve heeft ie een slank lichaamquote:Op zondag 28 juli 2024 11:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben 85kg.
1.82m gok ik ongeveer, vandaar dat ik ook niet zei dat ik een sportief lichaam heb, dat valt namelijk ook alles meequote:Op zondag 28 juli 2024 11:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben 85kg.
Morgen wordt het afgelast vanwege te perfect weer.quote:
Steek je boven Wesley Sneijder uit?quote:
ACHquote:Op zondag 28 juli 2024 11:49 schreef Em31 het volgende:
Wat nou weerquote:Op zondag 28 juli 2024 11:49 schreef Em31 het volgende:
Kom je aan of val je af op festivals?quote:Op zondag 28 juli 2024 11:56 schreef Dagoduck het volgende:
186cm, tussen 75,5 en 78 kilo, ligt aan of ik weer naar een paar festivals ben geweest of niet.
Op Graspop vier dagen lang mitraillettes gegeten, dus nee, niet afgevallen.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kom je aan of val je af op festivals?
Nopquote:Op zondag 28 juli 2024 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was nog niet 1 van de 3 sterke heats neem ik aan?
Lijkt mij niet neequote:Op zondag 28 juli 2024 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was nog niet 1 van de 3 sterke heats neem ik aan?
Dat is hetquote:Op zondag 28 juli 2024 12:01 schreef Nattekat het volgende:
Op de LT staat 54.21, nou weet ik het niet meer
Ceccon. Ja.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:05 schreef PippenScottie het volgende:
Wie heeft het WR en wat heeft die voor bizarre tweede 50 meter gezwommen dan?
Classic als 16e door straks en dan als 8e door en dan gewoon een plak pakken.quote:
Ceccon, 25.14 en 26.46 als 50 metersquote:Op zondag 28 juli 2024 12:05 schreef PippenScottie het volgende:
Ceccon als het goed is.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:05 schreef PippenScottie het volgende:
Niet eensquote:Op zondag 28 juli 2024 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet door, niet heel verrassend. PR was nodig geweest zowat denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |