Locatie:quote:https://www.knzb.nl/nieuw(...)gebaan-in-amersfoort
Zeker van Parijs...
De KNZB mag voor elke individuele afstand maximaal twee sporters bij NOC*NSF voordragen voor uitzending naar de Olympische Spelen van Parijs. De volgende sporters zijn sinds de EQM in april zeker van Parijs, op voorwaarde dat hun voordracht door NOC*NSF wordt gehonoreerd
Vrouwen:
- 50 vrij: Marrit Steenbergen en Valerie van Roon.
- 100 vrij: Marrit Steenbergen.
- 200 vrij: Marrit Steenbergen.
- 100 rug: Maaike de Waard en Kira Toussaint.
- 100 school: Tes Schouten.
- 200 school: Tes Schouten.
- 100 vlinder: Tessa Giele.
- 200 wissel: Marrit Steenbergen.
Mannen:
- 50 vrij: Kenzo Simons en Renzo Tjon A Joe.
- 100 vrij: Sean Niewold
- 200 rug: Kai van Westering.
- 100 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 200 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 100 vlinder: Nyls Korstanje.
Estafettes:
- 4 x 100 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Kim Busch, Sam van Nunen en Tessa Giele.
- 4 x 200 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Janna van Kooten, Imani de Jong en Silke Holkenborg.
- 4 x 100 wisselslag vrouwen: Maaike de Waard, Tes Schouten, Tessa Giele, Marrit Steenbergen.
- 4 x 100 wisselslag mannen: Kai van Westering, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Stan Pijnenburg.
- 4 x 100 wisselslag mixed: Maaike de Waard, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Marrit Steenbergen.
Voor alle 'open' individuele plaatsen (1 of 2 per afstand) kunnen sporters zich nog kwalificeren tot en met 23 juni. Zij moeten dan op een vooraf daarvoor aangemelde wedstrijd aan een of meerdere limieten voldoen. Na 23 juni worden ook de eventuele extra reserves voor de estafettenummers voorgedragen.
En er ook jaren bij, grappig hoe je bij het zwemmen altijd een paar van die supermeisjes hebtquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
McIntosh is ook bizar joh, 17 jaar en al zo goed
Hoe heette die Chinese ook alweer die al vrij snel weer weg was?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:59 schreef Aguero het volgende:
[..]
En er ook jaren bij, grappig hoe je bij het zwemmen altijd een paar van die supermeisjes hebt
Brons, die had ze nog niet.quote:
Ik begin ook wel Titmus moe te wordenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon Titmus dus, nouja, liever dan Ledecky
quote:
Zegt ook wel iets over de sport.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:59 schreef Aguero het volgende:
[..]
En er ook jaren bij, grappig hoe je bij het zwemmen altijd een paar van die supermeisjes hebt
Bewust natuurlijk.quote:
Mcintosh neem ik aan.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:03 schreef kilon het volgende:
VS, Australië... Is Sjostrom nou de enige vrouw die daar verandering in kan brengen op een afstand?
Of Schoenmaker/Schoutenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:03 schreef kilon het volgende:
VS, Australië... Is Sjostrom nou de enige vrouw die daar verandering in kan brengen op een afstand?
China, Canada, Hong Kong, Zuid-Afrika. Nederland misschien.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:03 schreef kilon het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:05 schreef kilon het volgende:
Man man man die huldigingen mogen ze wel later doen. Niemand boeit dit
Misschien teleurstellende tijd? Ze had 4:04.96 terwijl ze 4:03 had in de ochtendquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:05 schreef heywoodu het volgende:
Costa is teleurgesteld. Benieuwd hoe ze in dit veld een medaille had verwacht.
Schoolslag (mogelijk) en McIntosh-afstanden niet, rest wel jaquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:03 schreef kilon het volgende:
Tang.quote:
Huldigingen horen tijdens de sessie, niet dat debiele gedoe met een medal plaza ver weg en lang na de beslissingen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:05 schreef kilon het volgende:
Man man man die huldigingen mogen ze wel later doen. Niemand boeit dit
Shiwen Ye, met die bizarre laatste 100 op de wisselslag?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoe heette die Chinese ook alweer die al vrij snel weer weg was?
Ja die!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:06 schreef Aguero het volgende:
[..]
Shiwen Ye, met die bizarre laatste 100 op de wisselslag?
Die doet nu weer mee!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:06 schreef Aguero het volgende:
[..]
Shiwen Ye, met die bizarre laatste 100 op de wisselslag?
En sowieso moet dit in het zwemmen wel, met zwemmers die meerdere nummers moeten in één sessie. En anders ben je ook zo door het programma van een avondsessie heen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huldigingen horen tijdens de sessie, niet dat debiele gedoe met een medal plaza ver weg en lang na de beslissingen.
Hoezo is deze labiel? Je mag toch wel emoties tonen als je nota bene olympisch goud wint?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:09 schreef Pino112 het volgende:
Waarom zijn die Duitse zwemmers zo labiel? Die van de 100 vlinder ook al.
Dat ie er zo tegen liep te vechten, laat toch gaan jongen. Juist wat vertederend.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:09 schreef Pino112 het volgende:
Waarom zijn die Duitse zwemmers zo labiel? Die van de 100 vlinder ook al.
Ja, ik snap dat ook niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo is deze labiel? Je mag toch wel emoties tonen als je nota bene olympisch goud wint?
Nee verbotenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo is deze labiel? Je mag toch wel emoties tonen als je nota bene olympisch goud wint?
Travailler a la France deux!quote:
Ja dat gaat niet in Frankrijkquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:13 schreef FvanS het volgende:
[..]
https://nos.nl/livestream(...)elen-finales-zwemmen
Streamen dan maar
Straks de politiek in de voor de VVD?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:14 schreef Nober het volgende:
Topsporter Ranomi verwaarloosd zichzelf. #VIESDIK
En hetzelfde voor Qinquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:16 schreef kilon het volgende:
Kijken of Pietje toneel speelde of echt niet zo super mega goed is
Preggo?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:14 schreef Nober het volgende:
Bij dit soort posts ben ik altijd benieuwd hoe de user in kwestie er bij looptquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:14 schreef Nober het volgende:
Denk wel beide.quote:
Ok Kim Jong-pino.quote:
Mogelijk nu ook. Maar ze heeft sowieso al een kind gekregen.quote:
Geen ongelooflijk en bijna onmogelijk strak lichaam meer hebben na je actieve loopbaan, WALGELIJK.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:14 schreef Nober het volgende:
En zwangerschapquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen ongelooflijk en bijna onmogelijk strak lichaam meer hebben na je actieve loopbaan, WALGELIJK.
Over tokkies gesprokenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Adam doet het met de dochter van Gordon Ramsay in het kader van willekeurige feitjes.
Dat had ik al niet tijdens mijn actieve sportcarrièrequote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen ongelooflijk en bijna onmogelijk strak lichaam meer hebben na je actieve loopbaan, WALGELIJK.
Ik doe altijd verstand op nul, blik op oneindig dus denken zit er dan niet in.quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Adam doet het met de dochter van Gordon Ramsay in het kader van willekeurige feitjes.
Is dat ontbijt dan gemaakt door Gordon?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:18 schreef DeLuna het volgende:
Normaal gesproken eet Peaty een 57 voor ontbijt
Daaróm had ik geen actieve sportcarrière!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat had ik al niet tijdens mijn actieve sportcarrière
En dan ook nog eens een kind tussendoor krijgen. Kan natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik loop hard net als jij.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bij dit soort posts ben ik altijd benieuwd hoe de user in kwestie er bij loopt
Een idiotsandwichquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Is dat ontbijt dan gemaakt door Gordon?
Niet perse snel dit tochquote:
Deels. Op het eind stortte hij toch wel weer wat in.quote:
Ik heb eerlijk waar geen idee of ze een kind heeftquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:20 schreef DeLuna het volgende:
Is Ranomi haar kind een meme of zijn jullie echt zo?
Gewoon niks meer doen aan sport op z'n Mido's of Ronaldos, walgelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, het zijn cynische reacties op de andere user.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:20 schreef DeLuna het volgende:
Is Ranomi haar kind een meme of zijn jullie echt zo?
Dat zou ook wel knap zijn bij een race binnen de minuut.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mwah 58.86 is niet groots hoor. Dit is niet de Peaty die iedereen op een uur zwemt
Maar dit bad is langzaam, wie weet staat dit wel gelijk aan 57 in een ander bad!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mwah 58.86 is niet groots hoor. Dit is niet de Peaty die iedereen op een uur zwemt
Na 1.30 mag ik langzaam eens na gaan denken over hoe je zo'n keerpunt doet. Ach.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:22 schreef Pino112 het volgende:
Met mijn 1.30 op deze afstand zijn ze gewoon 1/3e sneller
Sneller dan de meeste FOK!kers. Behalve Arjan Knipping danquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:22 schreef Pino112 het volgende:
Langzaam bad dus.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:22 schreef Pino112 het volgende:
Zat Sebastiaan dinges ook niet op FOK!?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sneller dan de meeste FOK!kers. Behalve Arjan Knipping dan
Die lelijke kut jassen altijd. Deze keer een rooie ipv een witte.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Qin Haiyang gaat voor Assassin Creed outfit
Dan ook bij de rest, neem ik aan.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:24 schreef Redefine het volgende:
Vijf tot zes keer per dag een controle op doping aldus de Chinees. Ja dat geloven we gelijk.
Mijn vrije slag op deze afstand is 1:09. Zij gaan met verdomme schoolslag nog even 10 seconden snellerquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:22 schreef Pino112 het volgende:
Dat is op de 100 meter (atletiek) altijd zo'n vervelende rubriekquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:23 schreef FvanS het volgende:
Bij dit soort afstanden is het toch altijd wel vervelend dat het voorstellen 10x langer duurt dan de daadwerkelijke wedstrijd.
Die erkennen we niet meer.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sneller dan de meeste FOK!kers. Behalve Arjan Knipping dan
Verschuren? Volgensmij wel jaquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zat Sebastiaan dinges ook niet op FOK!?
Ik heb vanmorgen al uitgeweid, ik houd wijselijk mijn mond.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:22 schreef Pino112 het volgende:
Vanavond in ieder geval niet.quote:
Dat lijkt mij wel. Niet alsof World Aquatics opeens extra gaat controleren bij de ene sporter.quote:
Nee.quote:
Zeker met die extra hype eromheen de laatste jaren.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:24 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat is op de 100 meter (atletiek) altijd zo'n vervelende rubriek
Jij bent niet zo van de leuke dingen he, afgaande op de diverse posts overal vandaag?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:24 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat is op de 100 meter (atletiek) altijd zo'n vervelende rubriek
Dat zit er wel Qinquote:
Eh nee.quote:
Het kan allemaal net iets gestroomlijnder.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij bent niet zo van de leuke dingen he, afgaande op de diverse posts overal vandaag?
Logisch, iets met een vlag.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:27 schreef franklop het volgende:
O in Frankrijk gaan we naar het schermen
Voor de spelen werden de Chinezen blijkbaar vaker getest dan andere zwemmers:quote:
https://www.theguardian.c(...)ropean-american-plotquote:The World Aquatics Integrity Unit published data on its testing regime this week which showed that between 1 January and their arrival in France, the 31 swimmers who will represent China had each been tested at least 10 times by World Aquatics, and that on average each swimmer had been tested 13 times.
They said: “World Aquatics conducted a total of 418 tests through this program. All Chinese swimmers have been tested out-of-competition at least eight times by World Aquatics, independently of any other anti-doping organisation and using a Wada-accredited laboratory based in Europe.
“Including tests conducted by other anti-doping organisations, Chinese swimmers have been tested on average 21 times since 1 January 2024. Australian swimmers have been tested an average of four times in the same period, and USA swimmers an average of six times.”
Zeker zes kanshebbers hier, me dunkt. En daar zitten ze beiden absoluut bij inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goud is hier gewoon mogelijk op deze manier.
Niet perse fijn voor een niet vlaggetjequote:
Dat hebben ze gisteren en vandaag bij de buitensporten en de openingsceremonie wel ervaren ja.quote:
Alleen die in baan 8 is kansloos.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker zes kanshebbers hier, me dunkt. En daar zitten ze beiden absoluut bij inderdaad.
Peaty dan met afstandquote:
Ondanks Pietie?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goud is hier gewoon mogelijk op deze manier.
Peaty die wel 2 tienden sneller was dan Corbeau vanochtend! (En Qin 1 tiende)quote:
Die heeft natuurlijk wel meer kans, maar is bepaald niet zo dominant dat de rest vrijwel kansloos is.quote:
Ik vind Fink en Martinenghi gevaarlijkquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die heeft natuurlijk wel meer kans, maar is bepaald niet zo dominant dat de rest vrijwel kansloos is.
Een sigaar?quote:
Iedereen lijkt wel slecht inderdaad. Ook Fink, Kamminga en Martinenghi in topvorm zouden hier gewoon ruim sneller zijnquote:
Yup op. Hbo max wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:30 schreef Felagund het volgende:
Is het achtergrondgeluid bij jullie ook weggevallen?
Hebben ze die doos dan zelf gekocht?quote:
Kan de diepte van het bad, en de golfslag daarbij nog invloeg hebben? Begreep daarnet dat dit bad minder diep is dan gebruikelijk.quote:
Alleen bij de Nederlandse commentaar stream.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Yup op. Hbo max wel.
Geen volkslied hier
Engels opgezetquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alleen bij de Nederlandse commentaar stream.
En ook bij heel veel andere niet-Engelse streams.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alleen bij de Nederlandse commentaar stream.
Daar was wel wat geklaag over vanuit de VS, dus vermoed van wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kan de diepte van het bad, en de golfslag daarbij nog invloeg hebben? Begreep daarnet dat dit bad minder diep is dan gebruikelijk.
Neuh, waren vorig jaar ook matige tijden met uitzondering van Qinquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kan de diepte van het bad, en de golfslag daarbij nog invloeg hebben? Begreep daarnet dat dit bad minder diep is dan gebruikelijk.
Jaquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hebben ze die doos dan zelf gekocht?
Mijn Bulgaars is niet zo goed dat ik die ook gecontroleerd heb.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ook bij heel veel andere niet-Engelse streams.
Oh, toen met 58.72 had je zilver ja. Maar je zou verwachten dat iedereen piekt naar de OS. En toen deed Peaty ook nog niet mee, denk ik?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Neuh, waren vorig jaar ook matige tijden met uitzondering van Qin
Zullen wel negende worden.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd naar Nederland in deze finale.
Ja het erge was dat ookal had Kamminga z'n PR (57.80) geëvenaard, had hij nog steeds zilverquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, toen met 58.72 had je zilver ja. Maar je zou verwachten dat oefenen piekt naar de OS. En toen deed Peaty ook nog niet mee, denk ik?
Enorm verschil met de vorige OS
Denk een diploma.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk DNS of DQquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of te lang onder water. Oh nee, Toussaint doet niet voor hen mee.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd of Australië nog voor een overnamefoutje gaat.
Ja leuk, al besproken.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Scientifically speaking, the greater the water depth, the faster the pool. In a shallow pool, waves “bounce” or reflect off the bottom of the pool, causing the entire pool to become more turbulent or “wavy.” Calmer water generally creates a faster pool (unless you’re drafting).
Kennelijk is deze bad 80cm minder diep dan Tokyo
Potentiële nieuwe sport gespot.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:42 schreef franklop het volgende:
France 2 laat nu gewoon tegelijk schermen en zwemmen zien
ik zie zwemmen nuquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:42 schreef franklop het volgende:
France 2 laat nu gewoon tegelijk schermen en zwemmen zien
Yup net voor start gingen ze op fullscreenquote:
Wordt lastig.quote:
OKquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Yup net voor start gingen ze op fullscreen
Austrailiaantjes zijn ook niet altijd de leukste.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:44 schreef Nattekat het volgende:
Weet niet wat ik erger zou vinden; China of de VS.
Dit is kiezen tussen drie kwaden, dan toch maar Australië.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Austrailiaantjes zijn ook niet altijd de leukste.
Dan maar de Zwe... oh laat maarquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Austrailiaantjes zijn ook niet altijd de leukste.
Dat geld voor mij ook wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is kiezen tussen drie kwaden, dan toch maar Australië.
Alle drie hoeft inderdaad nietquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is kiezen tussen drie kwaden, dan toch maar Australië.
Nou nou nouquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch wel vaak bij de relays dat het tussen de grote landen gaat, ik ben daar zowaar blij als de Britten winnen.
Ze hebben voor deze race de ventilatoren aangezet.quote:
Ga je mond spoelenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch wel vaak bij de relays dat het tussen de grote landen gaat, ik ben daar zowaar blij als de Britten winnen.
Gek. Ik mis Frankrijk nooit.quote:
Marrit moet er hard voor werkenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:47 schreef heywoodu het volgende:
51.94 voor Harris, verder een hele rij 52'ers bij de top-3. Niks wereldschokkends.
In beide richtingen?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze hebben voor deze race de ventilatoren aangezet.
Femke die nooit last van haar demonen had in de estafette.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:49 schreef Szura het volgende:
Ach die dagen dat VDH in de laatste baan nog even een medaille redde
Was dat in 2004 dat hij zo’n bizar snelle split had?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:49 schreef Szura het volgende:
Ach die dagen dat VDH in de laatste baan nog even een medaille redde
Hangt ervanaf wat China net heeft gegetenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal Australië hier dan ook weer gaan winnen? Maar dit wordt wel spannender denk ik. GB kan ook nog wel meekomen zou ik zeggen
Die hebben alle relevantie in 1 zwemmer gestoptquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:49 schreef Aguero het volgende:
Frankrijk is ook niet meer rullevant op de 4x100 vrij?
Op één keer na, waarna de immer walgelijke Alberda ook maar gelijk riep dat ze beter naar huis konquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Femke die nooit last van haar demonen had in de estafette.
Na deze race zal er vast wel goud, zilver en brons verdeeld worden.quote:
Waarom riep ze dat ook alweer?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op één keer na, waarna de immer walgelijke Alberda ook maar gelijk riep dat ze beter naar huis kon
Dim Sum?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:50 schreef kilon het volgende:
[..]
Hangt ervanaf wat China net heeft gegeten
Ze? Hij (Alberda) riep dat. Die begon erop eens over dat ze de druk niet aan kon en dan misschien maar niet meer opgeroepen moest worden (iets in die trant dan).quote:
Mijn geheugen is zo waardeloos op het momentquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze? Hij (Alberda) riep dat. Die begon erop eens over dat ze de druk niet aan kon en dan misschien maar niet meer opgeroepen moest worden (iets in die trant dan).
46,75.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:56 schreef Szura het volgende:
Wat deed Armstrong allemaal, wie heeft de split
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |