SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit mannen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma:
27 juli 14:30: Tijdrit vrouwen
27 juli 16:30: Tijdrit mannen
3 augustus 11:00: Wegrit mannen
4 augustus 14:00: Wegrit vrouwen![]()
Jammer, geen overwinning voor Hoole.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Je kan dan wel zeggen dat je 4 jaar Olympisch kampioen bent.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:37 schreef Hyaenidae het volgende:
Nou ja het is maar OS. WK telt veel zwaarder in het wielrennen.
Enige wat ontbreekt is een trui met de Olympische ringen op. Dat zou pas episch zijnIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Als er iets misgaat met een Belg springt Karrel uit z’n cabineLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Zo snel lijkt Hij nietKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Gewoon 4 jaar in het goud rondrijden zoals Greggie.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je kan dan wel zeggen dat je 4 jaar Olympisch kampioen bent.
Enige wat ontbreekt is een trui met de Olympische ringen op. Dat zou pas episch zijnpindazakje![]()
De keuzes van regie zijn opmerkelijk vandaag, alhoewel uiteraard meeste aandacht uitgaat naar top driequote:![]()
Ik zie de krantenkoppen al verschijnen:
WOUT MET GOUDIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
IK WIL TIJDEN VAN GANNA ZIENIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Tarling had net zo gewonnen als Grace als hij was blijven zitten op zijn fietsWind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Ik geloof nog nergens in.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:41 schreef DeeBee het volgende:
Dit is gespeeld, gefeliciteerd @:KoffieplanterPut these foolish ambitions to rest.![]()
IK RUIK DE GOUDEN MEDAILLE IK WORD GEK HIERIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Van Aert staat stil en de tijd loopt door
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Oh ik dacht je juist fan van HEM was?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK RUIK DE GOUDEN MEDAILLE IK WORD GEK HIERpindazakje![]()
RUSTIG RUSTIG KARRELIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Voorquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Oh ik dacht je juist fan van HEM was?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dat is uit de tijd van het boogschieten in 1920 dat dat nog eens is gebeurd gok ikquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Historische 1-2 voor België op komst.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zekerquote:
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Wout ging toch een stuk gewaagder door de bochtenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ganna zit nog steeds in de buurtNo Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Wout is juist sneller gaan rijden, pakt enorm op iedereen bij het tweede en derde tijdspunt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Iedereen rijdt hier gewoon een vlak vermogen, weinig indelen aan.![]()
Karrel weer met een spermavlekIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Zou mooi zijn als dit voor Wout is.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
HIJ IS TRAGEROp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
![]()
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Een droom voor chauvinistische Belgen zoals Karrel en ikIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik ook. Maar Karel niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:46 schreef kilon het volgende:
Ik gun het Wout en Remco wel.
Maar dan mogen ze de wegwedstrijd wel aan anderen gunnen.![]()
Oe[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit kost 5s.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ze komen nog net niet klaarquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:47 schreef kilon het volgende:
Ik ben wel blij dat ik geen Sporza kijk.
Hoewel ES ook steeds erger wordt. Maar een beetje mag."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Juichen omdat Ganna de hekken in gaat
Dat hoef ik niet mee te makenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze komen nog net niet klaar![]()
Remco moet zich inhouden en Wout gunnen,quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:47 schreef Marcoss het volgende:
Wout en plek 2 zou ook wel weer wat zijn![]()
Dit commentaar zou goed moeten zijn voor een enkeltje gestichtquote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ja Jeroen is ook wel een beetje hyper nu.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:47 schreef kilon het volgende:
Ik ben wel blij dat ik geen Sporza kijk.
Hoewel ES ook steeds erger wordt. Maar een beetje mag.![]()
Karl kwam klaarquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Ganna in de hekken, Karrel en Zjozee juichen bijna.![]()
Evenepoel wint dus als ie niet lek rijdt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jupquote:
Bij iedere opmerking van Karrel denk je nu hebben we het dieptepunt wel gehad, maar dan komt die volgende zin..The owls are not what they seem![]()
IK HEB ZENUWEN OMG IK WORD GEKIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Nederland staat er nog niet he!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:49 schreef Zwansen het volgende:
Eerste keer ooit dat België boven Nederland staat in de SPIEGEL.![]()
Hij was wel vrij enthousiast jaquote:
Een tijdrit win je ook door goed materiaal. Al hoewel als je lek rijd dat je niet veel kan aan doen.quote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Nog minder voor Plapp zelfquote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Niet hebben gestart?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:51 schreef Faraday01 het volgende:
Je vraagt je toch af, wat zou Pogacar gedaan hebben?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Dju op 2 seconden.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
hij komt er niet hij komt er niet hij komt er niet hij komt er niet hij komt er niet hij komt er niet hij komt er niet![]()
Niet normaal.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hoorde de opwinding in z’n stem.![]()
Die is bij een tijdrit op 1 dag nooit echt goed geweest, dacht ikquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:51 schreef Faraday01 het volgende:
Je vraagt je toch af, wat zou Pogacar gedaan hebben?![]()
Andersom bedoel je?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:52 schreef Jason22 het volgende:
Het wordt tijd dat België Nederland koloniseert.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Tarling dat niet lek rijdt. was sowieso goud. We moeten eerlijk zijnIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
winnenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:51 schreef Faraday01 het volgende:
Je vraagt je toch af, wat zou Pogacar gedaan hebben?Mja![]()
Zuur voor TarlingYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Weet ik nietquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tarling dat niet lek rijdt. was sowieso goud. We moeten eerlijk zijnYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Mensen die nu nog Sporza kijken zijn zeer masochistisch ingesteld[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
had erom gespannen met Remco denk ik, maar denk toch dat Remco dan sneller wasquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tarling dat niet lek rijdt. was sowieso goud. We moeten eerlijk zijnMja![]()
Wout wordt weer 2e helaas
Maar GOUDEN REMCOIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Behalve als het bij een Belg gebeurd.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Dan moeten ze echt heel veel gaan winnenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:53 schreef kilon het volgende:
Ik zei het al voor de Spelen: Dit worden veruit de succesvolste Spelen voor België ooit.![]()
Denk het niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tarling dat niet lek rijdt. was sowieso goud. We moeten eerlijk zijnCitius, Altius, Fortius.![]()
Best een mooi idee!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:52 schreef Jason22 het volgende:
Het wordt tijd dat België Nederland koloniseert.Mja![]()
Side note: Tarling staat heel, heel, heel erg jammer genoeg niet op de lijst voor de TP.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Of zijn zelf een Belg. Maar dan heb je het sowieso altijd zwaar.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die nu nog Sporza kijken zijn zeer masochistisch ingesteld![]()
Jij verwacht 14 goud?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:53 schreef kilon het volgende:
Ik zei het al voor de Spelen: Dit worden veruit de succesvolste Spelen voor België ooit.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als Evenepoel daadwerkelijk 22’ heeft, klopt dit nietquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tarling dat niet lek rijdt. was sowieso goud. We moeten eerlijk zijn![]()
Ik heb toch even ingeschakeld, was benieuwd.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die nu nog Sporza kijken zijn zeer masochistisch ingesteldYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ben speciaal overgeschakeld op Sporza na al het commentaar wat ik hier lasquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die nu nog Sporza kijken zijn zeer masochistisch ingesteldpindazakje![]()
Hoelang duurt zo'n wissel. tegen dat je terug opgetrokken bent. Tegen dat je terug op volle snelheid bentquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:54 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Als Evenepoel daadwerkelijk 22’ heeft, klopt dit nietIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Doet hij knap.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Wout is veel populairder (en terecht)quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wordt Belgie 1 en 2 en is het nog niet goed[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ok buiten Antwerpen dan. Parijs 1900 met 6 goud is een goed doelquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan moeten ze echt heel veel gaan winnen![]()
Ganna schroeit volgens de GPS[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ganna is sneller
Alsnog Ganna zou grappig zijnKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Multilul vrij goede tijdrit.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
AI meltdown van KARLIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
DAT KAN TOCH NIETquote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wat zegt die gekke Karrel?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Is hij sneller?
Dat kan toch niet."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Go Ganna
IK voel een gigantische meltdown aankomen RIPIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Zonde van de bijna val van Ganna
KARREL WORDT GEKIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ruim. Erg jammer, de onsympathieke Evenepoel. Maar ja, wel de beste.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Er mag wel zuurstof naar de Sporza commentatorenOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |