Ik ook. Maar Karel niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:46 schreef kilon het volgende:
Ik gun het Wout en Remco wel.
Maar dan mogen ze de wegwedstrijd wel aan anderen gunnen.
Dit kost 5s.quote:
Ze komen nog net niet klaarquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:47 schreef kilon het volgende:
Ik ben wel blij dat ik geen Sporza kijk.
Hoewel ES ook steeds erger wordt. Maar een beetje mag.
Dat hoef ik niet mee te makenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze komen nog net niet klaar
Remco moet zich inhouden en Wout gunnen,quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:47 schreef Marcoss het volgende:
Wout en plek 2 zou ook wel weer wat zijn
Dit commentaar zou goed moeten zijn voor een enkeltje gestichtquote:
Ja Jeroen is ook wel een beetje hyper nu.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:47 schreef kilon het volgende:
Ik ben wel blij dat ik geen Sporza kijk.
Hoewel ES ook steeds erger wordt. Maar een beetje mag.
Karl kwam klaarquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Ganna in de hekken, Karrel en Zjozee juichen bijna.
Jupquote:
Nederland staat er nog niet he!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:49 schreef Zwansen het volgende:
Eerste keer ooit dat België boven Nederland staat in de SPIEGEL.
Hij was wel vrij enthousiast jaquote:
Een tijdrit win je ook door goed materiaal. Al hoewel als je lek rijd dat je niet veel kan aan doen.quote:
Nog minder voor Plapp zelfquote:
Niet hebben gestart?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:51 schreef Faraday01 het volgende:
Je vraagt je toch af, wat zou Pogacar gedaan hebben?
Niet normaal.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hoorde de opwinding in z’n stem.
Die is bij een tijdrit op 1 dag nooit echt goed geweest, dacht ikquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:51 schreef Faraday01 het volgende:
Andersom bedoel je?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:52 schreef Jason22 het volgende:
Het wordt tijd dat België Nederland koloniseert.
winnenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:51 schreef Faraday01 het volgende:
Weet ik nietquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tarling dat niet lek rijdt. was sowieso goud. We moeten eerlijk zijn
had erom gespannen met Remco denk ik, maar denk toch dat Remco dan sneller wasquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tarling dat niet lek rijdt. was sowieso goud. We moeten eerlijk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |