Locatie:quote:https://www.knzb.nl/nieuw(...)gebaan-in-amersfoort
Zeker van Parijs...
De KNZB mag voor elke individuele afstand maximaal twee sporters bij NOC*NSF voordragen voor uitzending naar de Olympische Spelen van Parijs. De volgende sporters zijn sinds de EQM in april zeker van Parijs, op voorwaarde dat hun voordracht door NOC*NSF wordt gehonoreerd
Vrouwen:
- 50 vrij: Marrit Steenbergen en Valerie van Roon.
- 100 vrij: Marrit Steenbergen.
- 200 vrij: Marrit Steenbergen.
- 100 rug: Maaike de Waard en Kira Toussaint.
- 100 school: Tes Schouten.
- 200 school: Tes Schouten.
- 100 vlinder: Tessa Giele.
- 200 wissel: Marrit Steenbergen.
Mannen:
- 50 vrij: Kenzo Simons en Renzo Tjon A Joe.
- 100 vrij: Sean Niewold
- 200 rug: Kai van Westering.
- 100 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 200 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 100 vlinder: Nyls Korstanje.
Estafettes:
- 4 x 100 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Kim Busch, Sam van Nunen en Tessa Giele.
- 4 x 200 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Janna van Kooten, Imani de Jong en Silke Holkenborg.
- 4 x 100 wisselslag vrouwen: Maaike de Waard, Tes Schouten, Tessa Giele, Marrit Steenbergen.
- 4 x 100 wisselslag mannen: Kai van Westering, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Stan Pijnenburg.
- 4 x 100 wisselslag mixed: Maaike de Waard, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Marrit Steenbergen.
Voor alle 'open' individuele plaatsen (1 of 2 per afstand) kunnen sporters zich nog kwalificeren tot en met 23 juni. Zij moeten dan op een vooraf daarvoor aangemelde wedstrijd aan een of meerdere limieten voldoen. Na 23 juni worden ook de eventuele extra reserves voor de estafettenummers voorgedragen.
In de Medjerda.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:15 schreef DeLuna het volgende:
Weer een getalenteerde Tunesiër op de 400 vrij, waar kweken ze die?
Niet zo gek met die regen, ze willen het daar gewoon zo snel mogelijk afgerond hebben.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Roeien wint het van zwemmen tot nog toe qua zich houden aan het tijdschema.
Volgens mij is dit het WR waarbij het venijn in de staart zit.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
1.5s onder WR split jeetje vlammende start
Bie3dermann zette de straalmotor nog even aan ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij is dit het WR waarbij het venijn in de staart zit.
Ja. Is bijna elk toernooi wel dat het lijkt alsof het WR eraan gaat. En in de laatste 50 meter totaal niet meer.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bie3dermann zette de straalmotor nog even aan ja.
Kan hem geen ongelijk gevenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:28 schreef Redefine het volgende:
Ik heb toch sterk het idee dat Grueter zo vaak benoemd dat het vanavond op de stream is omdat die daar zelf niet mee eens is
Hoop dat ES of de Belg dan die hele sessie live pakt, zwemmen finalesessies moet je toch zonder schakelen op tv kunnen kijkenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:28 schreef Redefine het volgende:
Ik heb toch sterk het idee dat Grueter zo vaak benoemd dat het vanavond op de stream is omdat die daar zelf niet mee eens is
Ik ook niet. Finales van een grote sport, met Nederlanders, die ook nog een kansje hebben op een medaille die dan het onderspit delft tegen een poulewedstrijd van een teamsport.quote:
Je zou zeggen dat NOS wel even kan schakelen naar een finale in zo'n hockey wedstrijd dat nog nergens om gaat.quote:
Hockey is misschien juist nog meer op tv dan zwemmenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zwemmen komt zo vaak op TV dat ik wel snap dat je voor wat anders kiest. Los daarvan zou NOS gewoon op twee a drie kanalen moeten zitten maar goed. Dan heb je dat probleem minder.
De NOS had met alle liefde geschakeld als het mogelijk was. Denk dat er nog wat meer speelt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:30 schreef kilon het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat NOS wel even kan schakelen naar een finale in zo'n hockey wedstrijd dat nog nergens om gaat.
Het zal nodig zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hopen dat Marrit op de brommer is.
Maar verder totaal kansloos richting de medaillesquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:33 schreef Nattekat het volgende:
In principe zou dit wel genoeg moeten zijn
Reeds besprokenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:33 schreef trein2000 het volgende:
Open dat slechtste spelen ooit topic maar
OS / Zijn dit de slechtste Olympische Spelen voor Nederland ooit?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:33 schreef trein2000 het volgende:
Open dat slechtste spelen ooit topic maar
Wat geen verrassing is, tenzij je dat WK serieus nam.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Maar verder totaal kansloos richting de medailles
Had ook niet echt anders verwacht. Alleen op dat flop-WK wat laten zien.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Maar verder totaal kansloos richting de medailles
ze moeten semi-live naar het roeien.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:34 schreef heywoodu het volgende:
"Dat hoort u straks"
Blijf er gewoon nog even vijf minuten bij.
Nee nee, reclame.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:34 schreef heywoodu het volgende:
"Dat hoort u straks"
Naar het hockey, lijkt mij.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
ze moeten semi-live naar het roeien.
Reclame is belangrijker.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:34 schreef heywoodu het volgende:
"Dat hoort u straks"
Prima, als ze maar live zijn als de rest dat niet isquote:
Ook alleen al de opmerking: "Sporza is nog live", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Als die alleen voor de kansrijke vlaggetjes gaan zijn ze snel klaar natuurlijk.quote:
Ze zal ook wel meer hebben moeten geven.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:36 schreef heywoodu het volgende:
52.42 voor Steenbergen, sneller dan wie dan ook.
Gaat het goed? 't Weekend is om te ontspannen he.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Sporza is nog live", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Want poule hockey om 12.45 en dat is heiligquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
ze moeten semi-live naar het roeien.
Ja, tenzij ergens een DQ.quote:
Official. Helaas.quote:
Jammer.quote:
Dat er nog mensen zijn die dat WK serieus nemenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach de regerend wereldkampioen eruit
Afhankelijk van het onderdeel, natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat er nog mensen zijn die dat WK serieus nemen
Wordt dat door iemand gedacht dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:42 schreef kilon het volgende:
We zijn weer op onze plek gezet.
Hopelijk realiseert men nu ook dat Schouten ook niet zomaar een medaille heeft individueel.
Precies, nee. Het is alleen wel simpelweg normaal om te denken dat ze een goede kans heeft.quote:
Muah. Het ene onderdeel wat meer dan het andere onderdeel, maar denk niet dat er echt uitzonderingen op de regel genoemd kunnen worden.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Afhankelijk van het onderdeel, natuurlijk.
Schouten kan winnen of 4e worden.quote:
Madquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:39 schreef heywoodu het volgende:
Sessie vanavond op de stream vanwege een doodsimpel oprolpotje hockey?
live 2de streamquote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:16 schreef Burnett het volgende:
Heeft de NOS het zwemmen live op een 2e stream?
Onduidelijk waar ze dit nu uitzenden...
Hockeysters > Zwemsters, vraag maar aan onze Koning.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:39 schreef heywoodu het volgende:
Sessie vanavond op de stream vanwege een doodsimpel oprolpotje hockey?
BBCquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:13 schreef Zorro het volgende:
Ik ga zwemmen kijken.
Op de stream want er is een HEEL BELANGRIJKE hokkiewedstrijd bezig.
Ouiquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:27 schreef superniger het volgende:
Vandaag alleen nog zwemmen en schermen voor medailles?
Zo vroeg op de avond?quote:
In positieve of negatieve zin?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:31 schreef Szura het volgende:
Er zit wel bizar verschil in geluidssterkte tussen BBC en andere zenders
BBC/HBOquote:
In Walsh?quote:
Maar WE willen Grueter.quote:
Teveel onderdelen met dezelfde namen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:36 schreef kilon het volgende:
Zwemmen is eigenlijk best een kut sport met die dominantie bij de meeste afstanden
Sowieso mogen ze de helft schrappenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Teveel onderdelen met dezelfde namen.
Qua emotie is het ook allemaal wat minder dan atletiek vaak, omdat ze vaak eerst moeten kijken wat ze gedaan hebben (logisch, uiteraard), terwijl je in de atletiek gewoon echt tegen elkaar strijdt op de loopnummersquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:36 schreef kilon het volgende:
Zwemmen is eigenlijk best een kut sport met die dominantie bij de meeste afstanden
Giele moet alles op alles zetten om zo snel mogelijk te zwemmen.quote:
en dit zijn de spelen waar je op je best bent dus prima te doen. PR's op OS vind ik geen argument iedereen zou beter moeten zijn dan zijn/haar PR op een spelen.quote:
Lijkt me wel onhandig bij het ontbijt.quote:
#viesdunquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me wel onhandig bij het ontbijt.
Kalm, was gewoon ter infoquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en dit zijn de spelen waar je op je best bent, dus prima te doen. PR's op OS vind ik geen argument iedereen zou beter moeten zijn dan zijn/haar PR op een spelen.
Het is een ziekte.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:39 schreef heywoodu het volgende:
Fluitende/boeroepende tokkies, ook hier al.
Vanwege de Chinese?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:39 schreef heywoodu het volgende:
Fluitende/boeroepende tokkies, ook hier al.
Finale wordt moeilijk.quote:
Huske vind ik niet zo vervelend.quote:
Ze moet alles op alles zetten om er zeven te laten diskwalificeren.quote:
Tja, lijkt me inderdaad gewoon keurig dat ze het tot hier geschopt heeft.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:42 schreef DeLuna het volgende:
Laten we niet vergeten dat Giele haar kwalificatie voor de Speleb op zich wel verrassend was
Klopt. Maar bij een toernooi als dit hoor je eigenlijk wel op of onder je PR te zitten.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:42 schreef Nattekat het volgende:
De halve finale halen op zich was al helemaal prima, dus dit is geen ramp.
Daarom geen BBCquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
De altijd vervelende BBC schakelt meteen terug naar lullende mensen.
Vanochtend ook 100 keer benoemenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:43 schreef heywoodu het volgende:
Jeroentje is WOEST dat dit op de stream is weggemoffeld
Wij moesten ook al lachen om zijn sneerquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:43 schreef heywoodu het volgende:
Kazachstan vindt dit niet leukquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij het zwemmen winnen kleine landen echt nooit he?
Terechtquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:43 schreef heywoodu het volgende:
En dan zijn er nog users die beweren dat heel Europa live sport uitzend, terwijl de NOS dat niet doet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
De altijd vervelende BBC schakelt meteen terug naar lullende mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Die gaat zo een Van Nieuwkerkje doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:43 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar is die doperende Litouwse tegenwoordig?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:42 schreef DeeBee het volgende:
Chineesjes vooralsnog weinig bijzonder, erg mooi
Nee, bij atletiek is de top veel breder.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo groot is Hong Kong nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
'Klein'quote:
Hafnaoui is het hier niet mee eensquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
En Singapore. Maar je snapt het puntquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo groot is Hong Kong nou ook weer niet.
Teveel brieven gekregen van de FINA?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:42 schreef DeeBee het volgende:
Chineesjes vooralsnog weinig bijzonder, erg mooi
Won er niet een keer een Kazak uit baan 8?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeker, vandaar ook de piquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Singapore. Maar je snapt het punt
Dit is iedereen vergetenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Won er niet een keer een Kazak uit baan 8?
Suriname heeft wel een keer gewonnen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee dat kan niet, zei ooit een user.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je schrijft Märtens.quote:
Maertens mag ook gewoonquote:
In het bad in 2008 denk ik?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:50 schreef kilon het volgende:
Duits goud. Dat is even geleden volgens mij of niet
Short wel!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:51 schreef Redefine het volgende:
Winnington doet zijn naam geen eer aan.
Die kwam te kort zeker.quote:
Die eindigde met 25,77 (lol)quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die laatste baan van WR was wel mokersnel toch?
Jawel, maar officieel is het met ä.quote:
Jammer dat dat record van Thorpe niet gewoon tot in de eeuwigheid kon blijven staanquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die eindigde met 25,77 (lol)
Ter vergelijking. Maertens deed er 28,25 over.
Leuke rubriek altijd, niet kijken naar de indeling bij een WR.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:50 schreef Redefine het volgende:
Commentator van ES trapt er maar weer eens in. Die dacht aan een WR.
Ja, maar dat mag je gewoon als Maertens schrijven.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Jawel, maar officieel is het met ä.
Dat WR erkennen we nietquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die eindigde met 25,77 (lol)
Ter vergelijking. Maertens deed er 28,25 over.
Wat was het verhaal?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, zei ooit een user.
Nee, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wist je dat er best veel plaatsen in Duitsland hebt waar je ae uitspreekt als aan?
Ja. En dan de eerste paar keer a la, maar op een gegeven moment mag je van een commentator toch wel verwachten dat die het weet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Leuke rubriek altijd, niet kijken naar de indeling bij een WR.
Ook weinig zin in Mees-Musquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:54 schreef DeLuna het volgende:
We juichen voor iedereen en z'n moeders behalve Ledecky
We zijn 15 jaar verder inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En dan de eerste paar keer a la, maar op een gegeven moment mag je van een commentator toch wel verwachten dat die het weet.
Iemand riep dat iedereen kon winnen, behalve Balandin. De rest is geschiedenis.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hongarije heeft in het verleden 29 keer goud gehaald in het zwemmen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laat haar maar winnen en niet Titmus of Ledeckyquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
McIntosh is ook bizar joh, 17 jaar en al zo goed
Voelt ook alsof ze er al tig jaar bij is.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
McIntosh is ook bizar joh, 17 jaar en al zo goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |