SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2024 09:56:28 ]![]()
In die cultuur zit onderhandelen / manipuleren / oplichting in de onderhandelingstactiek inbegrepen, en dat zit niet in mijn cultuur.![]()
Ben hiervoor al door meerderen voor racist uitgemaakt. Prima, maar ik ben in ieder geval niet opgelicht/misleid.![]()
Een feit is een feitquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ben hiervoor al door meerderen voor racist uitgemaakt. Prima, maar ik ben in ieder geval niet opgelicht/misleid.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Had die geit dat gewetenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:55 schreef JustinK het volgende:
Het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit
Had hij meer geschetenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En dat maakt dus niet uit. Oplichting en misleiding mogen beiden niet. Plus als dit zijn handelspraktijken zijn moet deze knakker zo spoedig mogelijk out of business. Eigenlijk alleen al door zijn gebrekkige Nederlands.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:50 schreef greysbones het volgende: [..] Klopt Maar juridisch is het dus k.. met peren
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Juistquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had die geit dat geweten
Had hij meer gescheten![]()
![]()
Hij begint in no time een nieuw bedrijfquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:56 schreef aeque het volgende:
[..]
En dat maakt dus niet uit. Oplichting en misleiding mogen beiden niet. Plus als dit zijn handelspraktijken zijn moet deze knakker zo spoedig mogelijk out of business. Eigenlijk alleen al door zijn gebrekkige Nederlands.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oplichters gonna oplichtquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij begint in no time een nieuw bedrijf![]()
Als meneer zijn naam een sterretje erachter krijgt bij kvk dan wordt toch een stuk minder makkelijk om legaal te doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij begint in no time een nieuw bedrijfOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Mijn man heeft ooit voor een oplichter gewerktquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Als meneer zijn naam een sterretje erachter krijgt bij kvk dan wordt toch een stuk minder makkelijk om legaal te doen.
Aangifte gedaan en bij fraude team gemeld
En dit was geen kleine jongen
Zelfs Stegeman is er al eens mee bezig geweest
Weet je wat de overheid ermee doet ?
0,0Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat heeft zijn lengte ermee te maken?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn man heeft ooit voor een oplichter gewerkt
Aangifte gedaan en bij fraude team gemeld
En dit was geen kleine jongen
Zelfs Stegeman is er al eens mee bezig geweest
Weet je wat de overheid ermee doet ?
0,0
Maar 1 geval is niet gelijk alle gevallen. En ik schat Ali niet zo snugger in dat de hem niet ergens op kunnen pakken.
Die meneer was ook een aliquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat heeft zijn lengte ermee te maken?
Maar 1 geval is niet gelijk alle gevallen. En ik schat Ali niet zo snugger in dat de hem niet ergens op kunnen pakken.
Ik bedoelde meer specifiek deze Ali.quote:
En nu douchen want ik stink.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja ga maar snelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haat-liefde verhouding hebben julliequote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:06 schreef greysbones het volgende:
Echt autocorrectie
Ik word er soms gek van![]()
![]()
Sla hemquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:06 schreef greysbones het volgende:
Echt autocorrectie
Ik word er soms gek vanOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Uitzetten een optie?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:06 schreef greysbones het volgende:
Echt autocorrectie
Ik word er soms gek van
#mister wiseguyAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
GGquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Uitzetten een optie?
#mister wiseguy![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ga maar snel
Jij zegt altijd dat je mijn na-de-seks geur opwindend vindt, dus niet zo doen he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha die Greys. Goedemorgenquote:
Eindelijk weekend.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja maar dit is gewoon stankquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij zegt altijd dat je mijn na-de-seks geur opwindend vindt, dus niet zo doen he.![]()
![]()
En lekker weerquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ha die Greys. Goedemorgen
Eindelijk weekend.
Greysie, Justin pest mij.
Regen??quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook dat, inderdaad, na die regen van gisteren eindelijk weer eens zon, tuindeuren open. En effe niks aan verplichtingen op het programma vandaag. [ afbeelding ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is goedquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kom je helpen de vijver schoonmaken ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is goedNeeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Justin, er is werk aan de winkel. Greys heeft je hulp nodig.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik weet wel hoe het komtquote:
Door het dts virus
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
NeeenIk doe de kantjes welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Denk aan je rug hèquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is de grasmaaier al gerepareerd Greys?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Moet er nog iets gestreken worden?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Anders wil ik wel koffie zetten, voor de hardwerkenden....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ze zet net de masssagetafel klaar inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik denk dat greysie beter alvast preventief een massage moet gevenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan gaat het vast goedkomenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze zet net de masssagetafel klaar inderdaad.![]()
![]()
Dan laat meneer zijn neefje een KvK-nummer halen en doorquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Als meneer zijn naam een sterretje erachter krijgt bij kvk dan wordt toch een stuk minder makkelijk om legaal te doen.![]()
JajaOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Sally, goedemorgen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik moest eerst even checken of ik wel in het juiste topic zat. Al 10 minuten zonder een post? Op een zaterdagochtend?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja erg rustig iddquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik moest eerst even checken of ik wel in het juiste topic zat. Al 10 minuten zonder een post? Op een zaterdagochtend?![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Jij gaat zo naar Greys toe, begrijp ik. Dan zal ik hier het bolken wel overnemen voor jequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik had er ook al wat van gezegdquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik moest eerst even checken of ik wel in het juiste topic zat. Al 10 minuten zonder een post? Op een zaterdagochtend?
Ja the floor is yoursquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij gaat zo naar Greys toe, begrijp ik. Dan zal ik hier het bolken wel overnemen voor je![]()
![]()
Always. Je kunt met een gerust hart weg hoor hier....quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je het maar een beetje netjes houdt!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou die smeerpijperij van de laatste keer ben ik niet vergeten...quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Always. Je kunt met een gerust hart weg hoor hier....
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat is niet wat je vannacht in m’n oor fluisterde!![]()
![]()
Ja, je kwam te vroeg terug toen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou die smeerpijperij van de laatste keer ben ik niet vergeten...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja toen was ik er weer binnen 2 minutenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, je kwam te vroeg terug toen.![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat is niet wat je vannacht in m’n oor fluisterde!![]()
![]()
![]()
Maar goed, Greys zal je niet laten gaan voordat de hele vijver weer tiptop is! Dus dat wordt een latertje vandaag...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het is wel een hele nuttige zaterdagtijdsbesteding.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mogguh KB. Koffie?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
AS!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:![]()
Ik dacht dat ik u een heerlijk kopje kon aanbieden. Maar je kiest eieren voor je geld. Of beter gezegd: eigen koffie voor je geld....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Echt?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]het regent hier nu
heb jij de zon gestolenHier gisteren ochtend een buitje en in de middag een korte hoosbui..
* CrazyMind stuurt de zon richting Mo
Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
quote:![]()
![]()
![]()
JsTnKKKKKKK
Ja echt! Ik hoef dus geen gras te maaien vandaagquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:56 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Echt?Hier gisteren ochtend een buitje en in de middag een korte hoosbui..
* CrazyMind stuurt de zon richting Mo![]()
![]()
Gister overdag was heeft het hier niet geregend.
Vanaf morgen zomerweer![]()
![]()
![]()
![]()
Totzo!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee![]()
Brb... ff met Haags inloggen....
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee![]()
Brb... ff met Haags inloggen....![]()
![]()
Wie van de dames mag ik insmeren met zonnebrand?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
JsTnKKKKKKK
[..]
Ja echt! Ik hoef dus geen gras te maaien vandaag![]()
![]()
Gister overdag was heeft het hier niet geregend.
Vanaf morgen zomerweer![]()
![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ah dat is wel balen, even een nieuw wachtwoord aanvragenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:02 schreef JustinK het volgende:
Ik dacht ook meteen maar ff Speklap account inloggen, maar ben m'n wachtwoord kwijt
Ja gedoe allemaalquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:04 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Ah dat is wel balen, even een nieuw wachtwoord aanvragen![]()
![]()
Ik houd wel even de wacht over de puntjes voor jequote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kun je dat mijn muis ook eens leren?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Slapen, en lief zijn.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En niet te vergeten om alle muggen te vergassenquote:
En winden laten?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Misschien wel.. kost wel wat natuurlijkquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je dat mijn muis ook eens leren?![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Goed zo. Voor niets gaat alleen de zon op 's ochtends.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien wel.. kost wel wat natuurlijk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je krijgt er enorm veel voor terug hoor!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien wel.. kost wel wat natuurlijk![]()
![]()
Een natuurlijk aroma in huis en de komende 6 maanden durft geen mug meer in je huis te komen
En gaat ie weer onder in de avondquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goed zo. Voor niets gaat alleen de zon op 's ochtends.
Oh maar ik heb liever af en toe een mug in huis dan die aroma van muisquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je krijgt er enorm veel voor terug hoor!![]()
Een natuurlijk aroma in huis en de komende 6 maanden durft geen mug meer in je huis te komen
En die mug kom je makkelijk vanaf met een vliegenmepperquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh maar ik heb liever af en toe een mug in huis dan die aroma van muis
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Yep of ze vliegen zelf de deur weer uit hahaquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En die mug kom je makkelijk vanaf met een vliegenmepper"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jij hoeft geen natuurlijk gefermenteerd junkfood aroma in je huis?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh maar ik heb liever af en toe een mug in huis dan die aroma van muis![]()
Nee dankjewelquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij hoeft geen natuurlijk gefermenteerd junkfood aroma in je huis?![]()
Voor iedereen die meent hun jaar voorraad aan lege flessen en blikjes te moeten inleveren in 1 keer: ik hoop dat je voor altijd heftig jeuk aan je anus krijgt die nooit minder wordt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zo dat moest er even uit.
Niet op zaterdag je lege zut gaan inleveren. Alle werkslaven gaan dan voor hun lege shitquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:25 schreef aeque het volgende:
Voor iedereen die meent hun jaar voorraad aan lege flessen en blikjes te moeten inleveren in 1 keer: ik hoop dat je voor altijd heftig jeuk aan je anus krijgt die nooit minder wordt.![]()
Nou, ik heb er wel eens 10 minuten gestaan, bij dat inleverapparaat. Op zaterdag ja, stomstom.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Niet op zaterdag je lege zut gaan inleveren. Alle werkslaven gaan dan voor hun lege shit
Veel mensen voor je, en dan gaat het ding ook nog eens stuk. bierkrat werd niet geaccepteerd. Medewerkers erbij die ook niet weten wat er fout gaat.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daarom ook gewoon gaan werken in het weekend zodat je al die werkslaven niet tegen hoeft te komenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Niet op zaterdag je lege zut gaan inleveren. Alle werkslaven gaan dan voor hun lege shit
Normaal ben ik eerder en dan is er niks aan de hand. Nu stonden er 3 van die debielen met elk 3/4 boodschappentassen vol.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Doen ze hier nooit moeilijk over.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, ik heb er wel eens 10 minuten gestaan, bij dat inleverapparaat. Op zaterdag ja, stomstom.
Veel mensen voor je, en dan gaat het ding ook nog eens stuk. bierkrat werd niet geaccepteerd. Medewerkers erbij die ook niet weten wat er fout gaat.
Zijn ook klaar met het gepruts.Bolken is hard werkenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon gaan werken in het weekend zodat je al die werkslaven niet tegen hoeft te komen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Normaal ben ik eerder en dan is er niks aan de hand. Nu stonden er 3 van die debielen met elk 3/4 boodschappentassen vol.ja dat is kut als er zoveel voor je staan
je had ook gezellig kunnen komen bolken![]()
![]()
Waar jij woont is bier natuurlijk ook een top prioriteitquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Doen ze hier nooit moeilijk over.
Zijn ook klaar met het gepruts.
[..]
Bolken is hard werken
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar jij woont is bier natuurlijk ook een top prioriteit![]()
jij weet
![]()
![]()
Ik vond van die bejaarden die aan de kassa alles gepast moeten betalen en een half uur bezig zijn met hun klein geld uit te tellen en daarna 3 decennia erover doen om al hun 3 producten weer in hun kar te laden veel vervelenderquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]ja dat is kut als er zoveel voor je staan
je had ook gezellig kunnen komen bolken
Precies gaat allemaal van mn bolktijd af. Gelukkig geen Kissingbird die me constant bolkt nu.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]ja dat is kut als er zoveel voor je staan
je had ook gezellig kunnen komen bolken
En geloven ze het bedrag op de kassabon niet, dat de bonus er niet vanaf is gehaald.....quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vond van die bejaarden die aan de kassa alles gepast moeten betalen en een half uur bezig zijn met hun klein geld uit te tellen en daarna 3 decennia erover doen om al hun 3 producten weer in hun kar te laden veel vervelenderAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vond van die bejaarden die aan de kassa alles gepast moeten betalen en een half uur bezig zijn met hun klein geld uit te tellen en daarna 3 decennia erover doen om al hun 3 producten weer in hun kar te laden veel vervelender![]()
Was afgelopen week nog in Kirchroa aka kansloze stad![]()
![]()
Ja maar dat probleem is verholpen met enerzijds corona en anderzijds zelfscan. Want die snappen ze toch niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vond van die bejaarden die aan de kassa alles gepast moeten betalen en een half uur bezig zijn met hun klein geld uit te tellen en daarna 3 decennia erover doen om al hun 3 producten weer in hun kar te laden veel vervelender
Kom ik je wel vervelenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Precies gaat allemaal van mn bolktijd af. Gelukkig geen Kissingbird die me constant bolkt nu.![]()
![]()
Dat moest ik googlen. Ik kom uit op Kerkrade.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Was afgelopen week nog in Kirchroa aka kansloze stad
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ligt toch denk ik aan jouquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En geloven ze het bedrag op de kassabon niet, dat de bonus er niet vanaf is gehaald.....
onbetrouwbare uitstraling wellicht?![]()
![]()
![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ligt toch denk ik aan jou
onbetrouwbare uitstraling wellicht?![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar dat probleem is verholpen met enerzijds corona en anderzijds zelfscan. Want die snappen ze toch niet.![]()
en ook dat valt mee
jaar ervoor was er meer oversterfte door de griep![]()
Wat doe je daar dan nu ook weer?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Was afgelopen week nog in Kirchroa aka kansloze stad
Of was je weer een beetje depri en wilde je jezelf opbeuren door naar een plek te gaan waar alles zwaarder klote is dan zwaar klote?
Toch not steeds elke keer verslikken. Je zou verwachten dat je toch wel iets gewend zou zijn inmiddels.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.
Dat klopt. Maar deze zag ik niet aankomenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Toch not steeds elke keer verslikken. Je zou verwachten dat je toch wel iets gewend zou zijn inmiddels.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat krijg je met die nieuwe users. Je weet nooit wat de gaan doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar deze zag ik niet aankomenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Jup kansloze stadquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat moest ik googlen. Ik kom uit op Kerkrade.quote:gewoon slikkenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.
![]()
![]()
* gebrokenglas gaat wat doen!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jij ook al. Anders kun je misschien samen met Kissingbird gaan spelen.quote:
Daar speel ik nooit meer mee, die knalt je binnen een fractie van een seconden helemaal kapotquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij ook al. Anders kun je misschien samen met Kissingbird gaan spelen.
Leuk mens is datquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij ook al. Anders kun je misschien samen met Kissingbird gaan spelen.![]()
![]()
Speel ik vaker mee
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar speel ik nooit meer mee, die knalt je binnen een fractie van een seconden helemaal kapot![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:52 schreef aeque het volgende:
Ik ga vandaag even wat eten afhalen denk ik.
https://www.dumpert.nl/item/100098796_d9deb508![]()
![]()
![]()
Wie.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Leuk mens is dat![]()
![]()
Speel ik vaker mee
[..]
Ben.
Jij.
Nou.
Weer?
Nieuw.
Hier?![]()
![]()
Mag je hebben als ik er 1000 heb dan ben ik content.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Alsof jij geen mannenkloon hebt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Neem je voor mij dan gelijk even twee flinke melk zakken mee?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:52 schreef aeque het volgende:
Ik ga vandaag even wat eten afhalen denk ik.
https://www.dumpert.nl/item/100098796_d9deb508
Nee die houd ik voor mijzelf.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neem je voor mij dan gelijk even twee flinke melk zakken mee?
Ok.. maand is toch al bijna omquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Mag je hebben als ik er 1000 heb dan ben ik content."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Excuses aanvaardquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:15 schreef maily het volgende:
[..]
Ik moest even wat agressie kwijt, excuus daarvoor.![]()
![]()
![]()
Met mij?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, ik ben er ook alweer klaar mee![]()
![]()
Doe eens sshhhttOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Butter chickenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:19 schreef HappyCharly het volgende:
Zo maar eens n lekker maar simpel indiaas recept zoeken![]()
![]()
Jequote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik
ben
een
klein
meisje
van
12
jaar
en
kom
eens
kijken
wat
jullie
hier
doen
komt
over
als
een
rare
vogel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb vorige week dat platbrood gemaakt met alleen griekse yoghurt en zelfrijzend bakmeel (en een beetje zout), was heel lekker en makkelijk! Als je het als naanbrood doet, is het soort van indiaas? https://uitpaulineskeuken.nl/recept/naanbrood-van-2-ingredientenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:19 schreef HappyCharly het volgende:
Zo maar eens n lekker maar simpel indiaas recept zoekenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Schijnbaar had een van de figuranten op de achtergrond maar toch duidelijk in beeld bij het woke gedeelte op die brug bij de openingsceremonie, zijn ballen uit zijn broek hangen.
Zijn dit dingen die jij ook zelf gemaakt hebt, of noem je gewoon dingen op die je gegeten hebt?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lamb of chicken Biryani![]()
Maar is misschien iets minder simpel..Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Steek nooit een vork in het stopcontact.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wel een steak mes?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Steek nooit een vork in het stopcontact.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Butter chicken zelf gemaaktquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zijn dit dingen die jij ook zelf gemaakt hebt, of noem je gewoon dingen op die je gegeten hebt?Biryani niet
![]()
Proberen kan altijd natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik heb even geen steak mes bij de handquote:
Ow, hou je van koken?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Butter chicken zelf gemaaktBiryani niet
Mijn interesse is gewekt, aangezien ik van eten hou
Oh wacht, ik zou niet meer slijmen
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Sounds like a you problem.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb even geen steak mes bij de hand
Houden van is een groot woordquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow, hou je van koken?
Mijn interesse is gewekt, aangezien ik van eten hou
Oh wacht, ik zou niet meer slijmenMaar af en toe eens iets proberen als het niet teveel tijd kost
Ja stop eens met dat geslijm![]()
![]()
![]()
Oeh goede tip!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb vorige week dat platbrood gemaakt met alleen griekse yoghurt en zelfrijzend bakmeel (en een beetje zout), was heel lekker en makkelijk! Als je het als naanbrood doet, is het soort van indiaas? https://uitpaulineskeuken.nl/recept/naanbrood-van-2-ingredienten
♡♡♡♡![]()
Ja t moet wel simpel zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lamb of chicken Biryani![]()
Maar is misschien iets minder simpel..
Wil graag dat t lukt♡♡♡♡![]()
Welk recept heb je gebruikt?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Butter chicken zelf gemaaktBiryani niet
♡♡♡♡![]()
platbroodquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb vorige week dat platbrood gemaakt met alleen griekse yoghurt en zelfrijzend bakmeel (en een beetje zout), was heel lekker en makkelijk! Als je het als naanbrood doet, is het soort van indiaas? https://uitpaulineskeuken.nl/recept/naanbrood-van-2-ingredienten![]()
![]()
tenzijquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Steek nooit een vork in het stopcontact.![]()
![]()
![]()
die zijn handigquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Één van de eerste die in google voorbij kwam![]()
![]()
![]()
Ok, ik ga weer stilletjes in een hoekje zittenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Houden van is een groot woordMaar af en toe eens iets proberen als het niet teveel tijd kost
Ja stop eens met dat geslijm![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, ik ga weer stilletjes in een hoekje zitten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Één van de eerste die in google voorbij kwam
♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: