SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2024 09:56:28 ]![]()
In die cultuur zit onderhandelen / manipuleren / oplichting in de onderhandelingstactiek inbegrepen, en dat zit niet in mijn cultuur.![]()
Ben hiervoor al door meerderen voor racist uitgemaakt. Prima, maar ik ben in ieder geval niet opgelicht/misleid.![]()
Een feit is een feitquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ben hiervoor al door meerderen voor racist uitgemaakt. Prima, maar ik ben in ieder geval niet opgelicht/misleid.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Had die geit dat gewetenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:55 schreef JustinK het volgende:
Het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit
Had hij meer geschetenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En dat maakt dus niet uit. Oplichting en misleiding mogen beiden niet. Plus als dit zijn handelspraktijken zijn moet deze knakker zo spoedig mogelijk out of business. Eigenlijk alleen al door zijn gebrekkige Nederlands.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:50 schreef greysbones het volgende: [..] Klopt Maar juridisch is het dus k.. met peren
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Juistquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had die geit dat geweten
Had hij meer gescheten![]()
![]()
Hij begint in no time een nieuw bedrijfquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:56 schreef aeque het volgende:
[..]
En dat maakt dus niet uit. Oplichting en misleiding mogen beiden niet. Plus als dit zijn handelspraktijken zijn moet deze knakker zo spoedig mogelijk out of business. Eigenlijk alleen al door zijn gebrekkige Nederlands.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oplichters gonna oplichtquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij begint in no time een nieuw bedrijf![]()
Als meneer zijn naam een sterretje erachter krijgt bij kvk dan wordt toch een stuk minder makkelijk om legaal te doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij begint in no time een nieuw bedrijfOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Mijn man heeft ooit voor een oplichter gewerktquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Als meneer zijn naam een sterretje erachter krijgt bij kvk dan wordt toch een stuk minder makkelijk om legaal te doen.
Aangifte gedaan en bij fraude team gemeld
En dit was geen kleine jongen
Zelfs Stegeman is er al eens mee bezig geweest
Weet je wat de overheid ermee doet ?
0,0Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat heeft zijn lengte ermee te maken?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn man heeft ooit voor een oplichter gewerkt
Aangifte gedaan en bij fraude team gemeld
En dit was geen kleine jongen
Zelfs Stegeman is er al eens mee bezig geweest
Weet je wat de overheid ermee doet ?
0,0
Maar 1 geval is niet gelijk alle gevallen. En ik schat Ali niet zo snugger in dat de hem niet ergens op kunnen pakken.
Die meneer was ook een aliquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat heeft zijn lengte ermee te maken?
Maar 1 geval is niet gelijk alle gevallen. En ik schat Ali niet zo snugger in dat de hem niet ergens op kunnen pakken.
Ik bedoelde meer specifiek deze Ali.quote:
En nu douchen want ik stink.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja ga maar snelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haat-liefde verhouding hebben julliequote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:06 schreef greysbones het volgende:
Echt autocorrectie
Ik word er soms gek van![]()
![]()
Sla hemquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:06 schreef greysbones het volgende:
Echt autocorrectie
Ik word er soms gek vanOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Uitzetten een optie?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:06 schreef greysbones het volgende:
Echt autocorrectie
Ik word er soms gek van
#mister wiseguyAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
GGquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Uitzetten een optie?
#mister wiseguy![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ga maar snel
Jij zegt altijd dat je mijn na-de-seks geur opwindend vindt, dus niet zo doen he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha die Greys. Goedemorgenquote:
Eindelijk weekend.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja maar dit is gewoon stankquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij zegt altijd dat je mijn na-de-seks geur opwindend vindt, dus niet zo doen he.![]()
![]()
En lekker weerquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ha die Greys. Goedemorgen
Eindelijk weekend.
Greysie, Justin pest mij.
Regen??quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook dat, inderdaad, na die regen van gisteren eindelijk weer eens zon, tuindeuren open. En effe niks aan verplichtingen op het programma vandaag. [ afbeelding ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is goedquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kom je helpen de vijver schoonmaken ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is goedNeeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Justin, er is werk aan de winkel. Greys heeft je hulp nodig.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik weet wel hoe het komtquote:
Door het dts virus
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
NeeenIk doe de kantjes welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: