Heb ik ook wel eens last van.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:39 schreef Karina het volgende:
meisje met paraplu zal wel een lamme arm krijgen
Poh AI tegenwoordigquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:39 schreef butz0rs het volgende:
Hoe kunnen ze de ondertitels al klaar hebben! is dit niet live
Wij zijn uniek in ondertitelen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:39 schreef Janneke141 het volgende:
Godverrekte zakkenwassende Duitsers. Ondertitel nou eens, in plaats van na te synchroniseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:39 schreef timmmmm het volgende:
Als je nou toch na 3 uur zegt 'we zitten nu in het officiële gedeelte' alsof we net de intro hebben gezien, wil ik eigenlijk het liefst acuut voor de trein springenDie rijden niet meer, gesaboteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te laat voor je edit..
Je bent sportvrouw of niet. 8 jaar op geoefend en dan sta je daar...... op het podium.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:39 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:39 schreef timmmmm het volgende:
Als je nou toch na 3 uur zegt 'we zitten nu in het officiële gedeelte' alsof we net de intro hebben gezien, wil ik eigenlijk het liefst acuut voor de trein springenPak wel een goederentrein dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
was vanochtend bij het ontbijt, hotelpersoneel die al 7 jaar geen loonsverhoging hadden gehadquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:39 schreef eborn het volgende:
De grote vraag is natuurlijk wel: wanneer is de eerste staking van de medewerkers van de Spelen? Hoort er toch een beetje bij in Frankrijk vind ik.
Daarom Amsterdam 2040 maarquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:40 schreef Mikeytt het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel mooi dat ze het in eigen taal doen
is een omgebouwdequote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:40 schreef TAmaru het volgende:
Dat parapluchickje is wel een van de leukste die ik heb gezien vanavond
Die met die baard niet meegerekend dan
Van de paraplu of....?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:39 schreef Karina het volgende:
Wereldtaal.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:40 schreef Mikeytt het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel mooi dat ze het in eigen taal doen
Biddinghuizen 2040quote:
ze kijkt idd wel een beetje verliefdquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Van de paraplu of....?
(als ze ziet hoe ze aan het kijken is)
En daarna heffen we de boel op.quote:
C is een wereldtaalquote:
Dan ga ik daar wel kijkenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:41 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Kingdom of the Netherlands 2040.. surfen in de cariben
Dat wordt tenminste wel een grote show en niet zo'n shitshow zoals dit.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:41 schreef kilon het volgende:
Ik kijk zo erg op tegen de opening in LA. Maar dan slaap ik waarschijnlijk toch.
Hoge golven op de Noordzee.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:41 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Kingdom of the Netherlands 2040.. surfen in de cariben
ohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |