Dat hebben we in mei al. Ik verwijs je naar mijn vrienden van de ESF SC.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:11 schreef Mikeytt het volgende:
Kunnen we het sportgedeelte niet gewoon skippen en er een gigantische zangcompetitie van maken?
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:11 schreef timmmmm het volgende:
Waarom word je zo onzeker van transgenders?
Dan moet je het toch ook roepenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sommigen roepen al woke als ze wakker worden.
Ach kom op, dit is weer een typische show voor een kleine schreeuwende minderheid. De rest van de wereld vind er gewoon niks aan en het zwaar overdreven.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Twitter is dan ook een extreemrechts hol vol racistische en homofobe drek
The Voice of Olympicsquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:11 schreef Mikeytt het volgende:
Kunnen we het sportgedeelte niet gewoon skippen en er een gigantische zangcompetitie van maken?
Dat is Van Rouwendaalquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:12 schreef Dutch_view het volgende:
Motor van die boot staat flink te draaien
Dit ja, meer cultuur, meer aandacht voor de stad Parijs.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:12 schreef Em31 het volgende:
Ik had het sowieso allemaal wel Franser verwacht
nu wel genieten van de openingsceremoniequote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die komt over twee weken pas, kom dan maar weer terug.
Bohh was mooi, zeker die clip er bijquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Tsja, dan toch echt liever Muse met Survival.
Het was in Parijs dat die ene vent het op de piano begon te spelen, wat een hype werd.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:10 schreef Tijn het volgende:
Ze hebben zoveel mooie Franse chansons en dan pakken ze Imagine van John Lennon. Dat begrijp ik nou niet.
Boeiend, we zijn ondertussen alweer een nummer verderquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:13 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ach kom op, dit is weer een typische show voor een kleine schreeuwende minderheid. De rest van de wereld vind er gewoon niks aan en het zwaar overdreven.
Mensen mogen andere meningen heben.
GouryellaGodquote:
Daar wacht ik al de hele avond opquote:
Inclusief steken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |