Doen ze maar hun ogen dicht. Mag die weer open wanneer ze thuis iemand ophangenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:07 schreef OmniRocket het volgende:
Leuk voor de Iraanse sporters dat ze hier naar moeten kijken
Past ook wel bij de gloriedagen van de culturele sector in Parijsquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:08 schreef kilon het volgende:
Reggiseur had al gezegd dat er veel woke in zou zitten dus ik weet niet waarom men klaagt. Het was bekend.
Ook veel van hetzelfde. Bij de openingsceremonie laat een land zien waar ze goed in zijn, allerlei verschillende dingen. Nu hebben we al - hoe lang? - alleen maar mode en dans.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het vooral niet heel passend bij Frankrijk ofzo
Leon Haan is prima.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:09 schreef Ploplap het volgende:
Het is nu wachten op een Franse Haan, die een transgender is zijn kont neukt. In deze staat zijn we terecht gekomen.
Onvoorstelbaar.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:09 schreef Aratanax het volgende:
Ohja, ff soepel overgangetje naar Imagine
Daarom hebben de piano maar in brand gestoken.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:10 schreef BillDauterive het volgende:
Aw. Na al het geweld van net valt dit wel een beetje in het niet.
Ik vind het een leuke opening. Zonde van de regen, maar ja, da's overmacht.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:10 schreef Janneke141 het volgende:
Maar je moet het die Fransen nageven: ze hebben wel voor het eerst sinds 1896 gebroken met de traditionele opening & optocht in het atletiekstadion. Durf het maar.
Madquote:
Bubbels bubbelsquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:10 schreef Tekaschi het volgende:
Lol, even op de socials gekeken, 99% walgt ervan.
Stel je voor.quote:
Jeetje, niet verwacht van de socialsquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:10 schreef Tekaschi het volgende:
Twitter is dan ook een extreemrechts hol vol racistische en homofobe drekquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:10 schreef Tekaschi het volgende:
Had natuurlijk een prominente rol na de bataclanquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:10 schreef Tijn het volgende:
Ze hebben zoveel mooie Franse chansons en dan pakken ze Imagine van John Lennon. Dat begrijp ik nou niet.
Die treedt over uurtje op in Leuvenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:59 schreef OmniRocket het volgende:
Tijd voor Europapa om Joost even zijn ultieme ESF overwinning te geven
quote:
QFTquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:10 schreef Tijn het volgende:
Ze hebben zoveel mooie Franse chansons en dan pakken ze Imagine van John Lennon. Dat begrijp ik nou niet.
95% Russische bots die lopen te stokenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:10 schreef Tekaschi het volgende:
De gemiddelde mens die veel op de socials reageert is zelfs dan ook vrij walgelijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:10 schreef Tekaschi het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
na al die knappe mensen is het hier niet droog meer
Er doen zelfs 0 vrouwen met baarden mee aan de Spelen. Nou en?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:07 schreef matthijst het volgende:
[..]
Er doet welgeteld 1 transgender mee aan de spelen.
Dan zijn die vrouwen met baarden en andere vage gasten een beetje oververtegenwoordigd in dit woke feestje?
classicquote:
En dat is dan jouw bubbel. Kun je nagaan hoe zijn twitterbubbel eruit ziet.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Twitter is dan ook een extreemrechts hol vol racistische en homofobe drek
Nee jij trekt volle zalenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:11 schreef kilon het volgende:
Piano is ok. Zang is godsgruwelijk slecht. Ga niet je eigen versie maakt als je dat niet kan dank
Jij hebt niets met OS, ga maar weer weg.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:11 schreef Mikeytt het volgende:
Kunnen we het sportgedeelte niet gewoon skippen en er een gigantische zangcompetitie van maken?
Dank uquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kan iemand even wat poetsdoeken naar de produktie brengen?
Sharon gaat dit niet leuk vindenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:11 schreef DIJK het volgende:
Dieselmotor onder dat stuk steen geeft wel vol gas.
Bataclan jonguhquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:10 schreef Tijn het volgende:
De Home Fleet ligt in de monding van de Seine.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:10 schreef Tijn het volgende:
Daar is het camerawerk veel beter.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:11 schreef Meridiaan het volgende:
Het voelt heel erg alsof ik naar een ESC finale zit te kijken
Avant-gardequote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het vooral niet heel passend bij Frankrijk ofzo
ik volg Femke Bolquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jij hebt niets met OS, ga maar weer weg.
Valt mij mee dat het niet een grote joint is i.p.v. de fakkel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |