Op het moment is de consensus meer dat hij de waarheid spreekt en precies gaat doen wat hij zegtquote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat, je keyboard is stuk ofzo.
Nogmaals, als de enige juiste mening hier is "Trump bad en liegt 100%" dan hoef ik echt niet nog een keer aan te tonen dat het hier een echo chamber is he? Want dan kan ik zoals mxicx dinges wel nog 100 A4jes neerplempen, aan het einde "ontkrachten" jullie alles toch met:
Trump liegt.
Sja.
Dat is ook maar hoe de wind waait dus, Trump liegt altijd, overal 100%. behalve als het even niet uitkomt om tegen hem te zijn, dan liegt ie opeens even niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Op het moment is de consensus meer dat hij de waarheid spreekt en precies gaat doen wat hij zegt![]()
Dat is de reden dat er veel mensen niet voor hem zouden kiezen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook maar hoe de wind waait dus, Trump liegt altijd, overal 100%. behalve als het even niet uitkomt om tegen hem te zijn, dan liegt ie opeens even niet.
Nu geef je gewoon een zwaktebod. Iemand vraagt om meer informatie en meer duiding zodat men in ieder geval jouw standpunt kunt begrijpen. In een normale discussie geef je die gewoon.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, als jij echt niet zou weten wat Obama, Clinton en nu Biden allemaal fout hebben gedaan, dat het onberispelijke politici zijn die feilloos waren dan lijk jij mij niet de aangewezen persoon om mij te les te lezen. FFS.
Zoveel kop in het zand lalalalalal roepen, daar kan niemand tegenop.
Het is gewoon vervelend dat iemand niet 100% alles uit het partijprogramma van Biden/Harris klakkeloos, kritiekloos overneemt, zo iemand moet maar even aantonen waardig te zijn om hier te mogen posten.
Zou stiekem toch teleurgesteld zijn als het Walz niet wordt.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:07 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
De beveiliging van Beshear is opgevoerd…
Zou wel nice zijn als hij het wordt.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:07 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Tea leaf reading voor gevorderdenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:07 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:46 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
mmmmkaaaay.....Maga is weird.Fake newsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Lees de hele thread, het is overduidelijk een parodie, een scherts. Het is gewoon een AI prompt die hij onder een hele andere tekst had gepost en die ging viral.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
https://x.com/Timcast/status/1818285524140118278quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fake news.
Lees de hele thread, het is overduidelijk een parodie, een scherts. Het is gewoon een AI prompt die hij onder een hele andere tekst had gepost en die ging viral.
[ x ]
Oh ja hoor, aparte gozer, maar dit was echt meer shitposten, zoals hij zoveel doet, geen voorbeeld dat Reps ook weird zijn want "zie deze meme"quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
https://x.com/Timcast/status/1818285524140118278
uhuh... rare gast
Ik post mijn linkje opnieuwquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja hoor, aparte gozer, maar dit was echt meer shitposten, zoals hij zoveel doet, geen voorbeeld dat Reps ook weird zijn want "zie deze meme".
Post het dan gewoon embeddedquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik post mijn linkje opnieuw
reps, zijn inderdaad niet raar: https://x.com/GuntherEagleman/status/1818079053510738248
Dan zijn de gemiddelde yanks waarschijnlijk in minderheid want de republikeinen zijn er al 20 jaar niet in geslaagd om de popular vote te winnen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Post het dan gewoon embedded.
Reps zijn ook raar, ontken ik niet, maar voor de gemiddelde yank zijn dems raarder.
Dan nog heb je het over tientallen miljoenen mensenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:11 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dan zijn de gemiddelde yanks waarschijnlijk in minderheid want de republikeinen zijn er al 20 jaar niet in geslaagd om de popular vote te winnen.
Nou....Ze zijn wel heel erg raar bij de Republikeinen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:56 schreef HeatWave het volgende:
maar voor de gemiddelde yank zijn dems raarder.
Opmerkelijke definitie van gemiddelde.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog heb je het over tientallen miljoenen mensen.
En ik kan er dan weer een zooi van de dems posten, zie mijn collage alleen alquote:
De gemiddelde, stemgerechtigde, amerikaan. Hoeveel zijn er daar van?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:12 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Opmerkelijke definitie van gemiddelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |