abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214478721
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 16:59 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Zijn dat politici van de democratische partij :?
Het lijkt erop dat false equivalence een kernpunt is van het both sides betoog.
pi_214478744
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Irrelevant. Er wordt hier ook de hele tijd vanalles geroepen over rednecks, magatuig, domme dit en dat. Dan is (wederom) een paar voorbeelden dat supporters van de andere kant net zo goed totaalidioten zijn prima relevant.

Het is een argument tegen het geschetste beeld van sommige users dat de dems zo fatsoenlijk zouden zijn itt Trumpsupporters, dat zijn namelijk ALLEMAAL nazi's, toch?
Stop maar even met je gevecht tegen stro-poppen
Цой жив
  dinsdag 30 juli 2024 @ 17:07:23 #253
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214478763
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:05 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Stop maar even met je gevecht tegen stro-poppen
Waarom zou jij mogen bepalen wat ik post precies?

Ik weet het wel, JIJ hebt gewoon gelijk en daarmee is de discussie klaar, zit ik in de juiste hoek? :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_214478790
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Waarom zou jij mogen bepalen wat ik post precies?

Ik weet het wel, JIJ hebt gewoon gelijk en daarmee is de discussie klaar, zit ik in de juiste hoek? :).
De discussie is vooral klaar door de drogredenen waar jij steeds mee komt, die maken een goede discussie namelijk onmogelijk.
Цой жив
  dinsdag 30 juli 2024 @ 17:12:59 #255
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214478807
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:10 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
De discussie is vooral klaar door de drogredenen waar jij steeds mee komt, die maken een goede discussie namelijk onmogelijk.
Neuh, het is gewoon vervelend dat er iemand post die niet als een schoothondje ook constant wil laten zien hoe erg hij Trump vindt, wat hij Trump allemaal aan zou willen doen, hoe dom en achterlijk hij Trump vindt.

Als er ergens geen normale discussie gevoerd kan worden over het algemeen is het in een echo chamber als dit.

Je kan namelijk ook gewoon mijn posts negeren, wel eens in je opgekomen dat je andere meningen gewoon zo kan zien als juist dat, een andere mening?
Get woke, go broke!
pi_214478820
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Neuh, het is gewoon vervelend dat er iemand post die niet als een schoothondje ook constant wil laten zien hoe erg hij Trump vindt, wat hij Trump allemaal aan zou willen doen, hoe dom en achterlijk hij Trump vindt.

Als er ergens geen normale discussie gevoerd kan worden over het algemeen is het in een echo chamber als dit.

Je kan namelijk ook gewoon mijn posts negeren, wel eens in je opgekomen dat je andere meningen gewoon zo kan zien als juist dat, een andere mening?
Ok, je wilt geen echokamer, maar andere meningen moeten ook genegeerd worden.
Цой жив
  dinsdag 30 juli 2024 @ 17:17:25 #257
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214478839
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:14 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Ok, je wilt geen echokamer, maar andere meningen moeten ook genegeerd worden.
Mogen, niet moeten. :).
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 30 juli 2024 @ 17:17:34 #258
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214478842
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 16:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]
We zullen er niet uitkomen.

Ik lees, en ja, dat doe ik ook, voornamelijk een zooitje meningen over de dems die voornamelijk op papier zo zijn, zo staat het in de persberichten ;).

Bijv het hele transgebeuren waar de dems zo prat op gaan, wat heeft dat allemaal met wetenschap vertrouwen te maken? Het VK en ik dacht Zweden hebben dat al aan banden gelegd omdat het nogal schadelijke bijwerkingen blijkt te hebben en toch dwepen ze de hele tijd met transmensen en hoe fantastisch ze zijn.

Beide kanten hebben standpunten die sowieso niet zo relevant zijn voor Europeanen, maar ik zie dat hele positieve van de Democraten gewoon niet, iig niet als je toespraken ziet en niet alleen de door een heel team opgestelde fluff pieces.

En daar zullen we dus over van mening blijven verschillen, het is niet anders :).
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 16:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]
We zullen er niet uitkomen.

Ik lees, en ja, dat doe ik ook, voornamelijk een zooitje meningen over de dems die voornamelijk op papier zo zijn, zo staat het in de persberichten ;).

Bijv het hele transgebeuren waar de dems zo prat op gaan, wat heeft dat allemaal met wetenschap vertrouwen te maken? Het VK en ik dacht Zweden hebben dat al aan banden gelegd omdat het nogal schadelijke bijwerkingen blijkt te hebben en toch dwepen ze de hele tijd met transmensen en hoe fantastisch ze zijn.

Beide kanten hebben standpunten die sowieso niet zo relevant zijn voor Europeanen, maar ik zie dat hele positieve van de Democraten gewoon niet, iig niet als je toespraken ziet en niet alleen de door een heel team opgestelde fluff pieces.

En daar zullen we dus over van mening blijven verschillen, het is niet anders :).
Inderdaad jouw standpunten rondom uitingsvormen van mensen zullen we niet uitkomen, is ook niet zo erg.

Maar dat gelijkstellen aan oproepen tot geweld en dat dan even erg vinden, vind ik ook een nogal bedacht standpunt. Als ook al ga je er dood aan je mag geen abortus stel je gelijk aan we vinden het prima dat je buurvrouw zich eigenlijk een buurman voelt.

Terwijl beide zijn twee kanten van dezelfde medaille, namelijk zeggenschap over je eigen lijf. Ik denk als je zelf voor de keuze staat dat je gevoelsmatig best zou inzien dat deze standpunten niet het gelijke gewicht hebben.

De voorbeelden die jij aanhaalt (en ik ook) zijn heel vaak niet gelijk te stellen maar in dit geval is het een prima vergelijk.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 30 juli 2024 @ 17:20:38 #259
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_214478855
Ik stel voor dat Heatwave eens opschrijft wat er zo vreselijk is aan de plannen van de Democraten. Veel meer dan trans-gemompel heb ik nooit gehoord.

De Mexicaanse grens is natuurlijk wel een aardig aandachtspunt. Interessant genoeg heeft juist Trump het plan om daar wat aan te doen getorpedeerd.

Kortom wat zijn de democratische punten die van de VS een slechter land maken?
  dinsdag 30 juli 2024 @ 17:21:50 #260
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214478869
quote:
88s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:17 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
[..]
Inderdaad jouw standpunten rondom uitingsvormen van mensen zullen we niet uitkomen, is ook niet zo erg.

Maar dat gelijkstellen aan oproepen tot geweld en dat dan even erg vinden, vind ik ook een nogal bedacht standpunt. Als ook al ga je er dood aan je mag geen abortus stel je gelijk aan we vinden het prima dat je buurvrouw zich eigenlijk een buurman voelt.

Terwijl beide zijn twee kanten van dezelfde medaille, namelijk zeggenschap over je eigen lijf. Ik denk als je zelf voor de keuze staat dat je gevoelsmatig best zou inzien dat deze standpunten niet het gelijke gewicht hebben.

De voorbeelden die jij aanhaalt (en ik ook) zijn heel vaak niet gelijk te stellen maar in dit geval is het een prima vergelijk.
Het blijft gewoon X tegen Y.

Dat jij allerlei standpunten vanuit jouw opvoeding en normen/waarden als juist en onjuist ziet maakt dat geen absolute waarheid, ook niet over dingen waar je een moreel standpunt over hebt zoals abortus.

En ik schreef al dat ik het ook zeker niet altijd eens ben met de reps, zeker niet op het abortus vraagstuk. Maar als ik echt moet kiezen op dit moment, dat zou ik republikeinen stemmen ja. Maar niet omdat ik denk dat zij alles goed hebben en de dems alles fout.
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 30 juli 2024 @ 17:24:30 #261
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214478892
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Maar niet omdat ik denk dat zij alles goed hebben en de dems alles fout.
Ik denk dat niemand zo zwart wit denkt. Maar vooral dat het ene fout wel iets zwaarder weegt dan het andere. Ook voor jou natuurlijk.

Of laat ik zeggen dat iedereen het met het ene standpunt meer eens is dan met het andere standpunt.
  dinsdag 30 juli 2024 @ 17:24:52 #262
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214478895
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:20 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik stel voor dat Heatwave eens opschrijft wat er zo vreselijk is aan de plannen van de Democraten. Veel meer dan trans-gemompel heb ik nooit gehoord.

De Mexicaanse grens is natuurlijk wel een aardig aandachtspunt. Interessant genoeg heeft juist Trump het plan om daar wat aan te doen getorpedeerd.

Kortom wat zijn de democratische punten die van de VS een slechter land maken?
Dus als iemand het niet eens is met de enige gangbare meningtm moet diegene maar een opstel schrijven waarin hij laat zien waardig te zijn om hier te mogen posten.

En er zou geen echo chamber, geen partij goedgekeurde mening zijn hier.

ok :).
Get woke, go broke!
  dinsdag 30 juli 2024 @ 17:25:32 #263
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214478899
quote:
88s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:24 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Ik denk dat niemand zo zwart wit denkt. Maar vooral dat het ene fout wel iets zwaarder weegt dan het andere. Ook voor jou natuurlijk.
Yep, dat klopt. En hoe erg het hier ook gezien wordt, ik zie meer fout bij de Democraten :).
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 30 juli 2024 @ 17:26:55 #264
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214478909
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dus als iemand het niet eens is met de enige gangbare meningtm moet diegene maar een opstel schrijven waarin hij laat zien waardig te zijn om hier te mogen posten.

Volgensmij schrijft men hier inderdaad opstellen waarom Trump ongeschikt zou zijn, dus dat zou jou ook sieren het omgekeerde te doen :Y
pi_214478932
Oh fijn…dat HeatWave - zo ver ik weet - geen stemrecht heeft in U.S.
Dat scheelt een stem voor Project 2025.
  dinsdag 30 juli 2024 @ 17:31:03 #266
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214478948
quote:
88s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:26 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Volgensmij schrijft men hier inderdaad opstellen waarom Trump ongeschikt zou zijn, dus dat zou jou ook sieren het omgekeerde te doen :Y
Ik zal even opzoeken waar dat staat in de policy, moment :).
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 30 juli 2024 @ 17:32:16 #267
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214478964
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik zal even opzoeken waar dat staat in de policy, moment :).
Dat het je zou sieren betekent niet dat je het hoeft te doen natuurlijk, maar dat weet jij ook. :)
  dinsdag 30 juli 2024 @ 17:32:35 #268
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214478969
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:29 schreef AnneX het volgende:
Oh fijn…dat HeatWave - zo ver ik weet - geen stemrecht heeft in U.S.
Dat scheelt een stem voor Project 2025.
Net zoals het fijn is dat jij geen stem hebt daar, want Project2025 heeft niets met Trump te maken, maar je blijft het propagandapunt maar herkauwen tot het waar is :).
Get woke, go broke!
  dinsdag 30 juli 2024 @ 17:34:06 #269
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214478985
quote:
88s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:32 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Dat het je zou sieren betekent niet dat je het hoeft te doen natuurlijk, maar dat weet jij ook. :)
Het is gewoon bull, ik heb hier in de afgelopen jaren genoeg gepost, maar zodra je het dus niet eens bent met de POLPARTEI moet je je verantwoorden en duikt men als hyena's op je.

En dat blijkt dus maar weer uit zo'n opmerking :).
Get woke, go broke!
pi_214479013
Wierd is niet de enige slogan, die wordt gebruikt.
Ook ‘Freedom’ waarover Buttigieg een duidelijk betoog hield. Zie post #191
En ook “We are not going back” …

Verder is de clip te zien waarin Rachel Maddow uitingen en gedrag van een Rep. donor analyseert.
twitter
  dinsdag 30 juli 2024 @ 17:37:05 #271
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_214479022
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tja, wanneer je daadwerkelijk een discussie op inhoud wil, is het natuurlijk wel handig om jouw inhoudelijke standpunten te weten. Jij denkt dat de (toekomstige) koers van de Democratische Partij slecht is voor de VS. Maar in welk opzicht dan? Wat voor vreselijks hebben de Democraten in petto wat ze de afgelopen vier jaar OF onder Obama, OF onder Clinton, OF desnoods onder Carter al niet hebben gedaan? Ik zou het echt niet weten.
pi_214479048
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Net zoals het fijn is dat jij geen stem hebt daar, want Project2025 heeft niets met Trump te maken, maar je blijft het propagandapunt maar herkauwen tot het waar is :).
Oh…en gij gleuft dat? want hij zegt dat in n adem dat hij de mensen kent (natuurlijk) en eens is. Niet alles, zegtie.

Scenario: trump wordt gekozen en na aantreden krijgt pardon en treedt terug.
Enge Vance ( 3 x van voor n achternaam gewisseld…reden?) en de nazi kliek met Steven Miller regeert. En Project 2025 wordt werkelijkheid op vele vele punten.
  Moderator dinsdag 30 juli 2024 @ 17:40:33 #273
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214479058
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Het is gewoon bull, ik heb hier in de afgelopen jaren genoeg gepost, maar zodra je het dus niet eens bent met de POLPARTEI moet je je verantwoorden en duikt men als hyena's op je.

En dat blijkt dus maar weer uit zo'n opmerking :).
Ja ik heb ook vaak dat hyena's aangeven dat het me zou sieren om iets te doen, die beesten zijn weird as fuck.

En dan ook nog wit poepen :{w
  dinsdag 30 juli 2024 @ 17:41:27 #274
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214479066
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:37 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Tja, wanneer je daadwerkelijk een discussie op inhoud wil, is het natuurlijk wel handig om jouw inhoudelijke standpunten te weten. Jij denkt dat de (toekomstige) koers van de Democratische Partij slecht is voor de VS. Maar in welk opzicht dan? Wat voor vreselijks hebben de Democraten in petto wat ze de afgelopen vier jaar OF onder Obama, OF onder Clinton, OF desnoods onder Carter al niet hebben gedaan? Ik zou het echt niet weten.
Sja, als jij echt niet zou weten wat Obama, Clinton en nu Biden allemaal fout hebben gedaan, dat het onberispelijke politici zijn die feilloos waren dan lijk jij mij niet de aangewezen persoon om mij te les te lezen. FFS :').

Zoveel kop in het zand lalalalalal roepen, daar kan niemand tegenop.

Het is gewoon vervelend dat iemand niet 100% alles uit het partijprogramma van Biden/Harris klakkeloos, kritiekloos overneemt, zo iemand moet maar even aantonen waardig te zijn om hier te mogen posten.
Get woke, go broke!
  dinsdag 30 juli 2024 @ 17:43:40 #275
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214479084
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:39 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oh…en gij gleuft dat? want hij zegt dat in n adem dat hij de mensen kent (natuurlijk) en eens is. Niet alles, zegtie.

Scenario: trump wordt gekozen en na aantreden krijgt pardon en treedt terug.
Enge Vance ( 3 x van voor n achternaam gewisseld…reden?) en de nazi kliek met Steven Miller regeert. En Project 2025 wordt werkelijkheid op vele vele punten.
Nee, ik geloof dat, je keyboard is stuk ofzo :').

Nogmaals, als de enige juiste mening hier is "Trump bad en liegt 100%" dan hoef ik echt niet nog een keer aan te tonen dat het hier een echo chamber is he? Want dan kan ik zoals mxicx dinges wel nog 100 A4jes neerplempen, aan het einde "ontkrachten" jullie alles toch met:

Trump liegt.

Sja :).
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')