Bring back de individuele achtervolgingquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
ChatGPT heeft iets te veel onderdelen.
Laat dat maar aan Femke over.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:42 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hoop dat zij het stokje van het roeien kunnen overnemen. Als dit ook drie keer goud wordt, kunnen we Sydney voorbij
Hopen op Hattrick Harriequote:Op zondag 4 augustus 2024 10:42 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hoop dat zij het stokje van het roeien kunnen overnemen. Als dit ook drie keer goud wordt, kunnen we Sydney voorbij
Jawel, maar madison is een loterij waarin iedereen altijd naar ons kijkt en tegen ons rijdt op de grote toernooien.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:06 schreef hhh38 het volgende:
Doen we niet serieus mee bij het omnium en de koppelkoers?
Altijd tegen ons.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jawel, maar madison is een loterij waarin iedereen altijd naar ons kijkt en tegen ons rijdt op de grote toernooien.
Niet weerquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:22 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ic&utm_term=20240804
We beginnen lekker.
Het is voor een groot deel een reconstructie van wat we eigenlijk al wisten, maar AGU wordt even haarfijn onder de bus gegooid, de directie doet maar wat en Lavreysen zit zelfs in zijn reactie op het artikel aan de stoelpoten van de toch al vertrekkende Kordi te zagen door hem openlijk een assistent te noemen.quote:
Alles voor het verhaal. Daarom wordt het artikel juist nu gepubliceerd en niet drie weken eerder of later. Totaal onnodig maar ja.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:22 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ic&utm_term=20240804
We beginnen lekker.
Weinig nieuws ook eigenlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:33 schreef kilon het volgende:
[..]
Alles voor het verhaal. Daarom wordt het artikel juist nu gepubliceerd en niet drie weken eerder of later. Totaal onnodig maar ja.
Om atletiek niet in de weg te zitten?quote:
Teamsprint kwalificatie heren is morgen sowieso al ‘‘s avondsquote:
Ik lees in het schema Morning session en Afternoon sessionquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Teamsprint kwalificatie heren is morgen sowieso al ‘‘s avonds
Of zie je 19.00 nog als overdag?
Behoudens de overvolle derde dag van het baantoernooi en de standaard afsluitende ochtendsessie, is alles overwegend in de namiddag en voornamelijk 's avonds. Het is in Saint Quentin, dezelfde baan waar een paar jaar geleden de wereldkampioenschappen werden gehouden. In mijn geheugen niet echt een snelle baan, maar wel de plek waar Hayter gehakt maakte van Pippo. We gaan eindelijk zien of die collectieve FOMO ergens op sloeg.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik lees in het schema Morning session en Afternoon session
Is dit de kortere baan?quote:Op maandag 5 augustus 2024 07:47 schreef H.Vviv het volgende:
Voor de sprinters is Saint Quentin in ieder geval wel een snelle baan.
Nee, is gewoon een 250 meter baan.quote:
quote:Het velodrome in Saint-Quentin ligt hem veel beter. Daar zijn de bochten van begin tot het eind steil. Dat is een voordeel voor wie van achteren moet komen. Om te passeren moet een renner immers buitenom rijden en dus extra meters maken. Hoe schuiner de bocht, hoe geringer de omweg. Een renner rijdt dan meer boven zijn concurrent langs dan eromheen.
Nog meer voordelen: de baan is breed en ‘lekker rond’. Het ovaal heeft een vloeiende lijn. Dat betekent dat het voor concurrenten lastig is om Lavreysen op te sluiten of op te vangen als hij van achteren aan komt stomen.
Dat kan niet meer misgaanquote:Op maandag 5 augustus 2024 07:57 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Nee, is gewoon een 250 meter baan.
[..]
quote:
quote:17:00 uur – kwalificaties vrouwen teamsprint – met Kyra Lamberink, Hetty van de Wouw en Steffie van der Peet
17:27 uur – kwalificaties mannen teamsprint met TeamNL
19:46 uur – finales teamsprint (v) – met evt. TeamNL
quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:36 schreef Felagund het volgende:
Geen Robbe Ghys:
https://sporza.be/nl/2024(...)steld~1722854785554/
Hoeft hij tenminste niet met Ollanders op een podium staanquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:36 schreef Felagund het volgende:
Geen Robbe Ghys:
https://sporza.be/nl/2024(...)steld~1722854785554/
Dat vroeg ik me ook al af. Nu gaan we vandaag op de baan geen medaille pakken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:46 schreef TheVulture het volgende:
Waarom wordt die teamsprint van de dames wel op één dag afgewerkt en die van de mannen niet
Ik denk dat ze het beiden wel over twee dagen zouden willen verdelen. Maar er vandaag wel een medaille event moest zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:46 schreef TheVulture het volgende:
Waarom wordt die teamsprint van de dames wel op één dag afgewerkt en die van de mannen niet
Bootjevarenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kunnen we dat vaak postenquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:04 schreef Redefine het volgende:
Alleen bij een DNF was dit geen OR geweest
quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
BootjevarenJa dat zie ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige mensen vinden dit een goed duo.quote:
Dit is leuk.quote:
Dat is vertrouwd.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Voor mijn gevoel worden de Nederlandse vrouwen al een jaar 10 vierde op dit onderdeel.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:14 schreef Pino112 het volgende:
Waarom heeft die ene een mondkapje en de rest niet?
Kinderhand is gauw gevuld als de alternatieven Jeroen Koster en Renaat zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden dit een goed duo.
Normaalgesproken wel.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe zijn de regels ook alweer? Straks 1-8 2-7 3-6 4-5 en dan de snelste 2 winnaars naar de vinale en de slechtste 2 winnaars naar de bronzen vinale?
Dit onzinnige systeem inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe zijn de regels ook alweer? Straks 1-8 2-7 3-6 4-5 en dan de snelste 2 winnaars naar de vinale en de slechtste 2 winnaars naar de bronzen vinale?
Wie is dat? Ik schakel net in.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een beetje trauma's van Engelsen op de Olympische Spelen
Heeft iemand dit een beetje willekeurig uit zijn mouw geschud? Het slaat iig nergens opquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Behalve Katie Archibald, die struikelt over een kiezelsteentje in haar tuin en alles breekt en afscheurt wat een mens in de benen heeft.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
De altijd piekende Britse baanwielrenners.
Blotebillengezichted.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Behalve Katie Archibald, die struikelt over een kiezelsteentje in haar tuin en alles breekt en afscheurt wat een mens in de benen heeft.
Toch een meevaller dat we dat hoofd niet een week lang hoeven te zienquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Behalve Katie Archibald, die struikelt over een kiezelsteentje in haar tuin en alles breekt en afscheurt wat een mens in de benen heeft.
Nog een paar debiele jurybeslissingen in hun voordeel en het is weer een geslaagd toernooiquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:19 schreef kilon het volgende:
Dit wordt zo'n kut toernooi als de Britten zo zijn
Bij de mannen zou ik een stuk banger zijn voor de Australiërs.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:19 schreef kilon het volgende:
Dit wordt zo'n kut toernooi als de Britten zo zijn
De vrouwen gaan sowieso niks winnen inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bij de mannen zou ik een stuk banger zijn voor de Australiërs.
De enige Britse hier die ik wel echt wat moois had gegund, erg jammer.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Alsof jij de zeilstream terug gaat zitten kijken. Maar wel mee eens jaquote:
As usualquote:
Gewoon favoriet inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:24 schreef Marcoss het volgende:
NL is helemaal niet “zwaar favoriet” bij de mannen
Ga jij nu mijn hoop de grond in boren?quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:24 schreef Marcoss het volgende:
Hot take, Australië gaat sneller zijn tijdens de kwalificatie.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:24 schreef Marcoss het volgende:
Bij de bookies is het haast 50/50 met Australië volgens mij.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:24 schreef Marcoss het volgende:
Nee, Australië staat 2x zo laag. 1.72 om 3.6quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bij de bookies is het haast 50/50 met Australië volgens mij.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bij de bookies is het haast 50/50 met Australië volgens mij.
Kirsten zit ook op Fokquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een beetje trauma's van Engelsen op de Olympische Spelen
3x toch? Mannen 1x tussendoorquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:24 schreef Faraday01 het volgende:
Hoor ik nu goed dat ze vandaag 4x gaan rijdendat is heftig voor de tweede en derde vrouw
Als de drie Nederlanders in absolute topvorm zijn dan wel hoor. Dan zijn we nog wel beter dan die Australiërs in topvorm.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:24 schreef Marcoss het volgende:
Dan zal ik het niet goed gehoord hebben. Dus normaal format.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
3x toch? Mannen 1x tussendoor
Maar dat zijn ze in principe wel gewend
Valse start zal niet echt geholpen hebbenquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
China niet aan de uitlaat gehangen.
Goed op koers!quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Voor mijn gevoel worden de Nederlandse vrouwen al een jaar 10 vierde op dit onderdeel.
Ik vraag het me af.. die starter is sowieso beter toch? Dan heb je daarna nog Glaetzer en Richardson..quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:27 schreef kilon het volgende:
[..]
Als de drie Nederlanders in absolute topvorm zijn dan wel hoor. Dan zijn we nog wel beter dan die Australiërs in topvorm.
Alleen dat is de vraag, of ze dat allemaal zijn.
Op het WK was Van de Berg weer op puntquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik vraag het me af.. die starter is sowieso beter toch? Dan heb je daarna nog Glaetzer en Richardson..
Bij mij eerder Van den Berg.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het grote vraagteken is Hoogland.
Die is op dit onderdeel meestal toch nog wel in orde? Individueel lijkt het soms nergens opquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het grote vraagteken is Hoogland.
Ja, 4e of 5e maakt ook niet zoveel uitquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:33 schreef kilon het volgende:
Waarom zeiden ze op HBO trouwens dat Nederland als 4e net door was. Alle 8 gaan toch door in de seeding
Dus eigenlijk is alleen Harrie geen vraagteken?quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Glaetzer evengoed een vraagteken.
Ja kilometer is wel zijn onderdeel natuurlijk, het is ook meer een gevoel dat je ziet dat NL (en zeker Hoogland) al een tijdje over the hill is en je dan de opkomende Australiërs hebt en ben al een tijdje bang dat dit toernooi wel eens het omslagpunt gaat zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is op dit onderdeel meestal toch nog wel in orde? Individueel lijkt het soms nergens op
Coronel?quote:
Dit toernooi lijkt me sowieso de laatste Spelen (en misschien wel einde carrière) voor vd Berg en Hoogland. En er lijkt niemand aan te komen, dus moet Lavreysen het dan in z’n eentje gaan doenquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja kilometer is wel zijn onderdeel natuurlijk, het is ook meer een gevoel dat je ziet dat NL (en zeker Hoogland) al een tijdje over the hill is en je dan de opkomende Australiërs hebt en ben al een tijdje bang dat dit toernooi wel eens het omslagpunt gaat zijn.
Daarom ook belangrijke dag, gaat heel veel duidelijk worden vandaag ook voor de Keirin en de individuele sprint.
Daarom te hopen dat ze hier net nog het goud pakken. En dan daarna weer gaan bouwen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dit toernooi lijkt me sowieso de laatste Spelen (en misschien wel einde carrière) voor vd Berg en Hoogland. En er lijkt niemand aan te komen, dus moet Lavreysen het dan in z’n eentje gaan doen
Aangezien Jakobsen toch geen heuvel overkomt, kan die niet de overstap maken?quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom te hopen dat ze hier net nog het goud pakken. En dan daarna weer gaan bouwen.
Eventueel Kimmann als het met zijn hartspier goed gaat. Die dacht geloof ik eerder al aan een overstap.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aangezien Jakobsen toch geen heuvel overkomt, kan die niet de overstap maken?
Dat denk ik ook nietquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:47 schreef H.Vviv het volgende:
Canada gaat het niet halen de tijd van België
Oh die optie had ik niet eens overwogenquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eventueel Kimmann als het met zijn hartspier goed gaat. Die dacht geloof ik eerder al aan een overstap.
Er zijn eerder mensen van kinderfietsen op normale fietsen overgestapt ja.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh die optie had ik niet eens overwogen
Is dat vaker gebeurd?
Harrie himself komt uit BMX.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dat vaker gebeurd?
Ligtlee inderdaadquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er zijn eerder mensen van kinderfietsen op normale fietsen overgestapt ja.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dat vaker gebeurd?
Rondere wielenquote:
Mja, op de weg moeten we ook uit pure armoe Daan Hoole opstellen bij de tijdrit..quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:46 schreef TheVulture het volgende:
Je zou zeggen dat NL toch ook best een team op dit onderdeel zou moeten kunnen ontwikkelen
Die kan op de weg al geen wiel houdenquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aangezien Jakobsen toch geen heuvel overkomt, kan die niet de overstap maken?
Hier kan ie niet weggedrukt wordenquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Die kan op de weg al geen wiel houden
WIJ richten ons vooral op de sprint onderdelen heb ik het ideequote:
Pippo regelt dat voor ons. Is het niet vandaag, dan later deze week.quote:
Ik hou je eraanquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Pippo regelt dat voor ons. Is het niet vandaag, dan later deze week.
In Glasgow verloren ze kansloos van deze Denen, maar dat vergeten we maar even.quote:
Ik dacht eerst de dames?quote:
Op HBO zie ik alleen maar oude beelden, met irritante muziek eronder..quote:
Ik heb liever dat Nederland dadelijk door blijktquote:
"Ik zat even verkeerd te kijken."quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat lult die Eurosport man nou?
FOK! is niet meer wat het geweest is.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:00 schreef kilon het volgende:
Niet te doen dit forum.
Maar goed, goed gereden en nu afwachten.
Om te janken inderdaadquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
HBO heeft echt geen enkel idee. WTF is dit commentaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MAAR WE HEBBEN KANS OP EEN MEDAILLE, aldus Eurosportquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:06 schreef TheVulture het volgende:
Waarschijnlijk dus toch tegen Duitsland voor brons
Een medaille was toch nooit reëel geweest dus dan kan ik het wel hebben.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:06 schreef TheVulture het volgende:
Waarschijnlijk dus toch tegen Duitsland voor brons
quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het baanwielrennen is duidelijk begonnen.Snooker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Duitsland zou kunnen vallen natuurlijkquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
MAAR WE HEBBEN KANS OP EEN MEDAILLE, aldus Eurosport
Een van de weinige goede Britse dingenquote:
Hij zegt zelf ook "het kan natuurlijk, maar het wordt wel heel, heel, heel lastig" en zo is hetquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
MAAR WE HEBBEN KANS OP EEN MEDAILLE, aldus Eurosport
Gewoon een WR fietsen, net als de rest.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij zegt zelf ook "het kan natuurlijk, maar het wordt wel heel, heel, heel lastig" en zo is het
Na de race van Nederland zei die hele andere dingen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij zegt zelf ook "het kan natuurlijk, maar het wordt wel heel, heel, heel lastig" en zo is het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |