abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juli 2024 @ 01:54:03 #154
323401 Kijkertje
met filter
pi_214412033
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 01:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wat jij niet begrijpt is dat de media van het redelijke standpunt dat er geen eer te behalen was aan die taak is overgegaan op de leugen dat ze er niets mee te maken had.

Zoals wel vaker gaat het dus om de media die liegen om haar te beschermen.
De media die Harris een taak in de schoenen schuiven die ze helemaal niet hadden vast geen reden daarover te liegen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214412034
Ben benieuwd of Trump nog begint over hoe je jezelf omhoog kunt pijpen. Stukje Harris
pi_214412037
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 01:54 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
De media die Harris een taak in de schoenen schuiven die ze helemaal niet hadden vast geen reden daarover te liegen.
De MeDiA :')

Je kunt vinden wat je wil, pro-Harris of anti-Harris, in de Amerikaanse media.
De een sugar coat de boel, de ander gooit er wat extra zout bij en nog een denkbeeldig biertje.

Doe niet zo verheven
pi_214412038
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 01:54 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Wat staat hier?
pi_214412039
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 01:52 schreef Brubbie het volgende:

[..]
Waarom denk je?
Omdat je er niet van op de hoogte bent? Of omdat het je niet interesseert dat Trump niet echt iets wil oplossen, maar gewoon de verkiezing wil winnen?

quote:
Het zit in dezelfde hoek als Trump wegzetten als cOnViCTEd FelLoN omdat hij een hoertje wat smartengeld toe heeft gespeeld. Gewoon alles uitvergroten van de tegenstander.

Denk dat Trump wel wat ergere dingen heeft gedaan :+
Hij is niet een convicted fellon omdat hij een hoer wat geld toespeelde. Hij heeft gefraudeerd om dat te doen. Zo heeft zijn advocaat die dat regelde voor de belastingdienst bijvoorbeeld zijn inkomen verkeerd op moeten geven om het allemaal te dekken en Trump heeft hem daar extra voor betaald.
pi_214412041
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 01:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Waarom?

Om campagnemateriaal te hebben tegen Harris, een argument om tegen haar te gebruiken in de verkiezingscampagne.

En het Witte Huis is overduidelijk bezig met een tegencampagne en probeert haar uit de wind te houden door haar rol nu te bagatelliseren.

Gewoon politiek, niets mis mee of mag alleen Trump dag in dag uit over alles tot zijn kinderen aan toe onder de loep genomen worden door zijn tegenstanders?
Ik snap dat Trump het doet. Ik snap niet dat JIJ als persoon het doet.

Als de grenssituatie iets is wat je boeit, dan ontkom je er niet aan heel hard naar Trumps lobby te wijzen. Het heeft decennia gekost om zo'n grote verandering te onderhandelen met echt zoveel wat Republikeinen kregen. Als het toen was aangenomen was de grens per direct gesloten voor vluchtelingen. Maaar nee, ze hebben het toen proberen te spinnen als "niet genoeg".
pi_214412044
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 01:55 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Omdat je er niet van op de hoogte bent? Of omdat het je niet interesseert dat Trump niet echt iets wil oplossen, maar gewoon de verkiezing wil winnen?
Dat jij blijkbaar denkt dat een andere kandidaat wat anders wil, is ook wel schattig te noemen.
Er staan andere machtsblokken achter beide partijen/kandidaten, maar het is niet zo dat Trump dat heeft uitgevonden, hoor.

quote:
[..]
Hij is niet een convicted fellon omdat hij een hoer wat geld toespeelde. Hij heeft gefraudeerd om dat te doen. Zo heeft zijn advocaat die dat regelde voor de belastingdienst bijvoorbeeld zijn inkomen verkeerd op moeten geven om het allemaal te dekken en Trump heeft hem daar extra voor betaald.
Jup, en als president keur je talloze aanslagen op onschuldige burgers ook goed. Valt dit nog wel mee. Trump heeft gesekst met hoertjes en hier en daar lekker sjoemelen. Dat is een beetje de wereld waar dit soort gasten zich in begeven.

Ik vind dat niet echt een diskwalificatie van een politicus op dat niveau.
pi_214412046
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 01:56 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Als de grenssituatie iets is wat je boeit, dan ontkom je er niet aan heel hard naar Trumps lobby te wijzen. Het heeft decennia gekost om zo'n grote verandering te onderhandelen met echt zoveel wat Republikeinen kregen. Als het toen was aangenomen was de grens per direct gesloten voor vluchtelingen. Maaar nee, ze hebben het toen proberen te spinnen als "niet genoeg".
Trump staat echt in de weg van al het goede in deze wereld he :{

Wat een schoft
  vrijdag 26 juli 2024 @ 02:01:49 #162
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214412047
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 01:56 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ach, ik snap niet dat mensen het opnemen voor Biden en/of Harris, ieder zijn ding.

Ik doe het omdat ik op FOK! zit en we het over Harris hebben en ik het duidelijk een tactiek van het Witte Huis vind en dat ze idd waarschijnlijk wel enorm de credits op zich had genomen bij succes.

Maar daar kan je ook mee oneens zijn en het officiële verhaal aannemen, ook prima hoor :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_214412048
Wel een gevaar voor de democratie die Harris. Zelfs haar partijleden hebben niet op haar gestemd. Vorige keer dat ze meedeed ook al niet.
  vrijdag 26 juli 2024 @ 02:02:29 #164
323401 Kijkertje
met filter
pi_214412049
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 01:55 schreef Brubbie het volgende:

[..]
De MeDiA :')

Je kunt vinden wat je wil, pro-Harris of anti-Harris, in de Amerikaanse media.
De een sugar coat de boel, de ander gooit er wat extra zout bij en nog een denkbeeldig biertje.

Doe niet zo verheven
Als je van de feiten uitgaat weet wat de waarheid is:

1. Er lag een (bipartisan) wetsontwerp klaar om de problemen aan de grens aan te pakken.
2. Trump drong er bij de Republikeinse senatoren op aan tegen te stemmen en dat deden ze braaf
3. Harris was (en is) geen 'border czar' en ze heeft niet de opdracht gekregen die op te lossen. Dat was een taak van de Senaat.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 26 juli 2024 @ 02:03:30 #165
323401 Kijkertje
met filter
pi_214412050
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 02:02 schreef Brubbie het volgende:
Wel een gevaar voor de democratie die Harris. Zelfs haar partijleden hebben niet op haar gestemd. Vorige keer dat ze meedeed ook al niet.
De gedelegeerden van de staten zijn partijleden? Die stemmen op haar.
pi_214412051
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 02:02 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Als je van de feiten uitgaat weet wat de waarheid is:

1. Er lag een (bipartisan) wetsontwerp klaar om de problemen aan de grens aan te pakken.
2. Trump drong er bij de Republikeinse senatoren op aan tegen te stemmen en dat deden ze braaf
3. Harris was (en is) geen 'border czar' en ze heeft niet de opdracht gekregen die op te lossen. Dat was een taak van de Senaat.
Wat was zijn politieke functie toen?
  vrijdag 26 juli 2024 @ 02:04:43 #167
323401 Kijkertje
met filter
pi_214412053
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 02:04 schreef Brubbie het volgende:

[..]
Wat was zijn politieke functie toen?
Presidentskandidaat. Hoofd van de partij.
pi_214412054
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 02:03 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
De gedelegeerden van de staten zijn partijleden? Die stemmen op haar.
:) Ze hebben een coup gepleegd. Ze is de kandidaat voor de 'Democraten' zonder het plebs hun stem te horen.

Maar hier doe jij dan weer, geheel in lijn met je andere posts, je ogen voor dicht.

Lachen
pi_214412055
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 01:59 schreef Brubbie het volgende:

[..]
Dat jij blijkbaar denkt dat een andere kandidaat wat anders wil, is ook wel schattig te noemen.
Er staan andere machtsblokken achter beide partijen/kandidaten, maar het is niet zo dat Trump dat heeft uitgevonden, hoor.
Ik ben gewoon voor gezond beleid. Als er een deal is gesloten voor een enorm aanscherping qua grensbeleid, dan hoef ik daar niet voor te zijn, maar kan ik het wel debiel vinden als een politicus daar voor gaat liggen omdat het zijn kansen vermindert. Als ik in hun Senaat of Huis had gezeten had ik gewoon voor het compromis gestemd, gezien het belangrijk is voor veel Amerikanen.

quote:
[..]
Jup, en als president keur je talloze aanslagen op onschuldige burgers ook goed.
He wat? Ik keur geen aanslagen goed, behalve belastingaanslagen.

quote:
Valt dit nog wel mee. Trump heeft gesekst met hoertjes en hier en daar lekker sjoemelen. Dat is een beetje de wereld waar dit soort gasten zich in begeven.

Het gaat er niet om dat hij een hoer neukte, maar dat hij gefraudeerd heeft. Zoals gezegd heeft zijn advocaat in deze plot gefraudeerd tegenover de IRS en Trump heeft hem daarvoor vergoed, onder andere.
  vrijdag 26 juli 2024 @ 02:06:36 #170
323401 Kijkertje
met filter
pi_214412057
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 02:05 schreef Brubbie het volgende:

[..]
:) Ze hebben een coup gepleegd. Ze is de kandidaat voor de 'Democraten' zonder het plebs hun stem te horen.

Maar hier doe jij dan weer, geheel in lijn met je andere posts, je ogen voor dicht.

Lachen
Iedereen kan zich alsnog kandidaat stellen.
pi_214412059
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 02:05 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ik ben gewoon voor gezond beleid. Als er een deal is gesloten voor een enorm aanscherping qua grensbeleid, dan hoef ik daar niet voor te zijn, maar kan ik het wel debiel vinden als een politicus daar voor gaat liggen omdat het zijn kansen vermindert. Als ik in hun Senaat of Huis had gezeten had ik gewoon voor het compromis gestemd, gezien het belangrijk is voor veel Amerikanen.
Dat is dan ook de taak van die mensen om dat te doen. Maar helaas
pi_214412063
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 01:59 schreef Brubbie het volgende:
Trump heeft gesekst met hoertjes en hier en daar lekker sjoemelen. Dat is een beetje de wereld waar dit soort gasten zich in begeven.

Nuff said
pi_214412066
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 02:07 schreef Brubbie het volgende:

[..]
Dat is dan ook de taak van die mensen om dat te doen. Maar helaas
Ja, helaas stemden ze tegen, omdat Trump hen dreigde met hun verdere politieke carriere.
  vrijdag 26 juli 2024 @ 02:11:36 #174
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214412067
quote:
81s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 02:06 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Iedereen kan zich alsnog kandidaat stellen.
Hoi O+.

Kijk, dit is een beetje wat ik bedoel. Klopt helemaal wat je zegt, officieel is er geen speld tussen te krijgen.

Maar aangezien dit over politiek gaat klopt het aan de andere kant dus ook weer totaal niet, dit is gewoon klaar, niemand zal ook nog maar ene kans krijgen als kandidaat, alles is beslist en in kannen en kruiken.

Maar idd, officieel niet dus je hebt gelijk :).
Get woke, go broke!
pi_214412071
quote:
82s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 01:11 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nee heb gekeken. Dat zijn allemaal commentatoren van MSNBC/ CNN die zeggen dat ze border czar genoemd wordt door de rechtse media. Dat klopt. Maar dat is dus niet waar.

Kijk anders even naar de hearing in het Huis.
  vrijdag 26 juli 2024 @ 02:15:48 #176
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214412074
Da's volgens mij niet helemaal wat men denkt dat het is, lees de bovenste paragraaf, dit is volgens mij een klacht van de republikeinen en niet een aanstelling.
Get woke, go broke!
  vrijdag 26 juli 2024 @ 02:16:53 #177
323401 Kijkertje
met filter
pi_214412077
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 02:13 schreef Za het volgende:

[..]
[ x ]
Ja dat is dus die resolutie opgesteld door Republikeinen waar een hearing over was en waar de Republikeinen geen antwoord konden geven op de vraag hoe ze erbij komen dat Harris door Biden is aangesteld als 'border czar'. Hadden ze in 'de media' gelezen. :')

De beelden:

twitter

twitter

[ Bericht 27% gewijzigd door Kijkertje op 26-07-2024 02:31:17 ]
pi_214412089
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 02:16 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ja dat is dus die resolutie opgesteld door Republikeinen waar een hearing over was en waar de Republikeinen geen antwoord konden geven op de vraag hoe ze daarbij komen. Hadden ze in 'de media' gelezen. :')

Wacht ik zal even de beelden daarvan opzoeken.

[ x ]
[ x ]

https://www.whitehouse.go(...)ting-on-immigration/
  vrijdag 26 juli 2024 @ 02:38:44 #179
323401 Kijkertje
met filter
pi_214412101
quote:
Ja dat is ook al voorbijgekomen. Dat is iets heel anders. Biden heeft Harris gevraagd te kijken naar de OORZAKEN van die migratie (armoede, macht drugskartels in de thuislanden) en of daar diplomatiek iets aan te doen valt. Dus overleggen met de machthebbers daar om die situatie te verbeteren. Het heeft niets te maken met het immigratiebeleid dat verouderd is waardoor er problemen aan de grens ontstaan en Biden machteloos staat omdat hij zich aan de wet moet houden.

En die nieuwe immigratiewet (waar Harris niets mee te maken heeft) is er dus wel maar die hield Trump tegen omdat hem dat electoraal heel slecht uitkwam als Biden die overwinning zou boeken en hij geen gebruik meer zou kunnen maken van die problemen door Biden daarop aan te vallen.

Precies wat er nu dus gebeurt en een aantal hier lekker aan meedoen, eerst met Biden en nu met Harris :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 26-07-2024 02:50:47 ]
pi_214412103
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 02:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ach, ik snap niet dat mensen het opnemen voor Biden en/of Harris, ieder zijn ding.
Ik ken denk ik geen politicus die zo fatsoenlijk opereert als Biden. De man heeft zijn eigen zoon nog niet eens een pardon gegeven. Hoe denk je dat Trump daarmee had gedeald? En vind je het raar dat ik het corrupt vind dat hij talloze vriendjes van hem pardons verleende?

Harris staat voor mij voor normaal fatsoenlijk beleid. Normale rechters, erkenning van klimaatproblematiek, erkenning dat vakbonden een rol hebben, gezondheidszorg geen bijzaak is, scholing belangrijk is, etc.

Je kijkt er ws niet naar, maar als je een keer zin hebt kun je naar 2 van haar speeches kijken sinds Biden het stokje overgaf:

Eergister haar eerste campagne event in Wisconsin toen ze genoeg delegates had:

Vandaag bij de American Federation of Teachers National Convention in Houston:

Gewoon naar mijn mening normale speeches.

quote:
Ik doe het omdat ik op FOK! zit en we het over Harris hebben en ik het duidelijk een tactiek van het Witte Huis vind en dat ze idd waarschijnlijk wel enorm de credits op zich had genomen bij succes.

Maar daar kan je ook mee oneens zijn en het officiële verhaal aannemen, ook prima hoor :).
Ehm, nou ja, politici nemen vaak credit voor dingen die er gebeuren. Daar zijn we het over eens. Van inflatiereductie tot een niet gesteunde infrastructuurwet.

Maar eh ja, als je de speech van Biden leest (klik) dan gaat het over het terugdringen van de stroom vanuit/via Mexico / Northern Triangle en het terug opnemen van vluchtelingen door die landen. Voor zover ik zag is dat ietwat gelukt, maar dat was veel eerder op de avond en heb die link niet zo paraat.

En zoals gezegd, als dit iets is wat je belangrijk vindt, vind ik het raar om niet naar Trump en congressionele republikeinen te wijzen. Er lag een megadeal.
pi_214412104
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 02:15 schreef HeatWave het volgende:
Da's volgens mij niet helemaal wat men denkt dat het is, lees de bovenste paragraaf, dit is volgens mij een klacht van de republikeinen en niet een aanstelling.
Ja, eens.

[ Bericht 1% gewijzigd door SnertMetChoco op 26-07-2024 02:57:01 ]
pi_214412106
quote:
84s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 02:38 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ja dat is ook al voorbijgekomen. Dat is iets heel anders. Biden heeft Harris gevraagd te kijken naar de OORZAKEN van die migratie (armoede, macht drugskartels in de thuislanden) en of daar diplomatiek iets aan te doen valt. Dus overleggen met de machthebbers daar. Het heeft niets te maken met het immigratiebeleid dat verouderd is waardoor er problemen aan de grens ontstaan en Biden machteloos staat omdat hij zich aan de wet moet houden.

En die nieuwe immigratiewet (waar Harris niets mee te maken heeft) is er dus wel maar die hield Trump tegen omdat hem dat electoraal heel slecht uitkwam als Biden die overwinning zou boeken en hij geen gebruik meer zou kunnen maken van die problemen door Biden daarop aan te vallen.
So this new surge we’re dealing with now started with the last administration, but it’s our responsibility to deal with it humanely and to — and to stop what’s happening.

And so, this increase has been consequential, but the Vice President has agreed — among the multiple other things that I have her leading — and I appreciate it — agreed to lead our diplomatic effort and work with those nations to accept re- — the returnees, and enhance migration enforcement at their borders — at their borders.

We’re already talking with Mexico about that; she’s already done that. We’re going to be dealing with a full team now that we have to be able to deal with the problem here at home, but also to deal with it now in terms of in country.

Is dit succesvol in praktijk gebracht?
  vrijdag 26 juli 2024 @ 02:53:49 #183
323401 Kijkertje
met filter
pi_214412109
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 02:46 schreef Za het volgende:

[..]
So this new surge we’re dealing with now started with the last administration, but it’s our responsibility to deal with it humanely and to — and to stop what’s happening.

And so, this increase has been consequential, but the Vice President has agreed — among the multiple other things that I have her leading — and I appreciate it — agreed to lead our diplomatic effort and work with those nations to accept re- — the returnees, and enhance migration enforcement at their borders — at their borders.

We’re already talking with Mexico about that; she’s already done that. We’re going to be dealing with a full team now that we have to be able to deal with the problem here at home, but also to deal with it now in terms of in country.

Is dit succesvol in praktijk gebracht?
Er zijn wel allerlei initiatieven geweest om de situatie in die landen (Northern Triangle) te verbeteren maar het probleem was dat die migratiestroom niet (grotendeels) beperkt bleef tot die landen zoals ze toen verwachtten maar zich uitbreidde naar veel meer landen. Dat mandaat had ze ook niet en bovendien wordt het dan helemaal een onmogelijke opgave.

twitter

Maar wat je WEL kan doen is nieuwe immigratiewetgeving aannemen in het Congres die de problemen wel aanpakken zoals meer personeel, meer opvang, meer technische mogelijkheden om de grens te bewaken en de grens te kunnen sluiten als het uit de hand loopt etc etc ...

Oh en uiteraard het aanpassen van de criteria voor het toekennen van asiel. Nu kan bv volgens de wet iedereen die de grens oversteekt en zich meldt bij de politie asiel aanvragen wat massaal gebeurt maar die door gebrek aan personeel en opvang moeten worden vrijgelaten in afwachting van de behandeling van hun asielaanvrage wat jaren kan duren.

De enige echte optie dus om werkelijk iets aan de grensproblemen te doen op korte termijn en tja die wetgeving hield Trump afgelopen februari tegen want hij moest dit jaar wel herkozen worden natuurlijk en dat verkleinde zijn kansen. Typisch Trump om zichzelf belangrijker te vinden dan de oplossingen voor de grensproblemen waar het hele volk bij gebaat is en die hij ongegeneerd staat voor te liegen daarover :')

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 26-07-2024 06:46:37 ]
pi_214412119
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 02:09 schreef Albertooo het volgende:

[..]
Nuff said
Op die positie moet je in staat zijn drone-strikes aan de andere kant van de wereld in te voeren (zoals Obama) of landen binnenvallen zonder een echte casus belli (Bush). Dan valt dit toch wel mee?
pi_214412120
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 02:11 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ja, helaas stemden ze tegen, omdat Trump hen dreigde met hun verdere politieke carriere.
Dat lijkt mij dan dus niet de fout van Trump, wel van slappe happen die daar zitten voor hun stoeltje en niet om 'te doen wat goed is'.
pi_214412121
quote:
85s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 02:53 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nee want daar heb je de medewerking van die landen voor nodig en dat gebeurt dus niet/ te weinig.

Maar wat je wel kan doen is nieuwe immigratiewetgeving aannemen in het Congres die de problemen wel aanpakken zoals meer personeel, meer opvang, meer technische mogelijkheden om de grens te bewaken en de grens te kunnen sluiten als het uit de hand loopt etc etc ...

Oh en uiteraard het aanpassen van de criteria voor het toekennen van asiel. Nu kan bv volgens de wet iedereen die de grens oversteekt en zich meldt bij de politie asiel aanvragen wat massaal gebeurt maar die door gebrek aan personeel en opvang moeten worden vrijgelaten in afwachting van de behandeling van hun asielaanvrage wat jaren kan duren.
En die Trump heeft dit allemaal bekokstoofd hé. Voor hem en na hem is dit geen probleem :{
  vrijdag 26 juli 2024 @ 03:38:41 #187
323401 Kijkertje
met filter
pi_214412124
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 03:33 schreef Brubbie het volgende:

[..]
En die Trump heeft dit allemaal bekokstoofd hé. Voor hem en na hem is dit geen probleem :{
Bekokstoofd niet en het was al veel langer een probleem (ook onder Trump) dat hij dacht op te lossen met het bouwen van een muur weet je nog? Waardeloze en veel te dure oplossing die niet betaald werd door de Mexicanen zoals hij beloofde maar gewoon door de belastingbetaler. En ook toen hield hij een wijziging van de wet tegen.

Ladders:

twitter

Tunnels:

twitter

Moesson-storm:

twitter

Hij heeft er wel van geprofiteerd. Hele hordes domvolk hebben immers op hem gestemd en gaan op hem stemmen omdat ze vallen voor zijn misleidende retoriek mbt de Democraten: OPEN BORDERS! en de angst die hij ze aanjaagt over migranten: MIGRANT CRIMES! ;(

De man is een ziekelijk sociopathische narcistische oplichter met autocratische neigingen die zijn handjes niet thuis kon houden, die een couppoging deed om aan de macht te blijven en wiens enige doel zelfverrijking is (zowel in aanzien als in rijkdom).

Hij is vooral een showman in zijn eigen reality show leeft waarin hij de hoofdrol speelt als 'STERKE' president die er is voor zijn volk (de HELD!), aanbeden wordt en waar hij dik aan kan verdienen. Verstand heeft er niet van, geen historisch inzicht, geen eigen visie en behoorlijk dom volgens zijn eigen (ex-)officials die hem in toom hielden en bij bosjes bij hem wegliepen/ontslagen werden. Hij is een gevaar voor de democratie.

Mooie anekdotes over hoe Trump werkelijk denkt over zijn publiek dat hij continu voorliegt:

"Later, when the cameras were off, he said, 'Billy, look, you just tell them and they believe it. That's it: you just tell them and they believe. They just do."

en:

"If you say it enough and keep saying it, they'll start to believe you."

"I play to people's fantasies," he wrote in "The Art of the Deal." "People want to believe that something is the biggest and the greatest and the most spectacular. I call it truthful hyperbole."

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 26-07-2024 05:23:37 ]
pi_214412188
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 03:33 schreef Brubbie het volgende:

[..]
Speciaal voor dit een account aangemaakt :')
  Vis een optie? vrijdag 26 juli 2024 @ 07:55:16 #189
70532 loveli
N
pi_214412450
Maarre.. Biden, cognitief scherper dan ooit, best Biden ever, maar komt gewoon niet zo lekker meer uit z'n woorden.
crap in = crap out
pi_214412479
Apart, hele discussie over dat het niet kan dat Harris het kandidaatschap overneemt en hoe ondemocratisch dat is. Gaat wel geheel volgens de regels van een private partij maar je kunt die mening aanhangen.

Maar als je dat dan echt vind dan moet je vanuit redelijkheid al helemaal anti Trump zijn want J6, dat was naar alle rangen en maatstaven vele malen erger.
pi_214412591
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 07:55 schreef loveli het volgende:
Maarre.. Biden, cognitief scherper dan ooit, best Biden ever,
Maar dat wordt dus helemaal niet gezegd.
Цой жив
  Vis een optie? vrijdag 26 juli 2024 @ 08:29:01 #192
70532 loveli
N
pi_214412635
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 08:20 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Maar dat wordt dus helemaal niet gezegd.
Paar maanden geleden, op de een of andere licht politiek gekleurde nieuwszender.
crap in = crap out
pi_214412647
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 08:29 schreef loveli het volgende:

[..]
Paar maanden geleden, op de een of andere licht politiek gekleurde nieuwszender.
Heb op feesboek gestaan. :')
  Vis een optie? vrijdag 26 juli 2024 @ 08:32:38 #194
70532 loveli
N
pi_214412652
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 08:01 schreef Harmankardon het volgende:
Apart, hele discussie over dat het niet kan dat Harris het kandidaatschap overneemt en hoe ondemocratisch dat is. Gaat wel geheel volgens de regels van een private partij maar je kunt die mening aanhangen.

Maar als je dat dan echt vind dan moet je vanuit redelijkheid al helemaal anti Trump zijn want J6, dat was naar alle rangen en maatstaven vele malen erger.
twitter
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 26 juli 2024 @ 08:34:41 #195
70532 loveli
N
pi_214412658
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 08:31 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Heb op feesboek gestaan. :')
Ff voor je nagekeken, het was blijkbaar de persvoorlichter van het witte huis.

https://www.rollingstone.(...)ive-test-1235053064/

quote:
Addressing reporters on Wednesday, Karine Jean-Pierre, White House press secretary, said it was not an excuse but added that it provided context for his debate.

Jean-Pierre said that while the last few days have been challenging, any leader would have to prove themselves to their constituents.

“The president is clear-eyed, and he is staying in the race,” she added.

“That is what the president is focused on, continuing to deliver for the American people.”

The White House spokesperson said, regardless of the debate, “this moment is critical”.

“This is a president who is strong and resolute,” Jean-Pierre said.

“He is as sharp as ever, as I have known him to be.”
(Quote uit andere nieuwsbron)
https://www.thecable.ng/h(...)esidential-race/amp/

[ Bericht 44% gewijzigd door loveli op 26-07-2024 08:40:09 ]
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 26 juli 2024 @ 09:32:01 #196
70532 loveli
N
pi_214413012
Oh ja, dit nog.

Bron Wikipedia, dus garantie tot de deur.

Czar
crap in = crap out
  vrijdag 26 juli 2024 @ 10:43:31 #197
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214413731
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 02:02 schreef Brubbie het volgende:
Je meet wel met twee maten he? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 26-07-2024 10:51:53 ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_214413734
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 01:52 schreef Brubbie het volgende:

[..]
Waarom denk je?

Het zit in dezelfde hoek als Trump wegzetten als cOnViCTEd FelLoN omdat hij een hoertje wat smartengeld toe heeft gespeeld. Gewoon alles uitvergroten van de tegenstander.

Denk dat Trump wel wat ergere dingen heeft gedaan :+
Dat klopt, hij is een verkrachter. Ook dat is door twee juries en rechtbanken uitgesproken.
pi_214413808
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 07:55 schreef loveli het volgende:
Maarre.. Biden, cognitief scherper dan ooit, best Biden ever, maar komt gewoon niet zo lekker meer uit z'n woorden.
Ik denk persoonlijk dat over een jaartje naar buiten komt dat Biden Parkinson heeft
pi_214413815
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 10:44 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat klopt, hij is een verkrachter. Ook dat is door twee juries en rechtbanken uitgesproken.
en jij gelooft dit?
pi_214413860
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 10:56 schreef Loverboii het volgende:

[..]
en jij gelooft dit?
Wat valt er niet aan te geloven dat hij schuldig bevonden is tot tweemaal toe?
  vrijdag 26 juli 2024 @ 11:04:15 #202
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_214413862
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 10:55 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Ik denk persoonlijk dat over een jaartje naar buiten komt dat Biden Parkinson heeft
Waarom dingen er bij verzinnen als de simpelste verklaring afdoende is.

De man valt cognitief volledig binnen de verwachtingswaarde van een 80+er die in zijn rustjaren een stressvolle baan heeft aangehouden.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  vrijdag 26 juli 2024 @ 11:07:20 #203
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_214413887
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 10:56 schreef Loverboii het volgende:

[..]
en jij gelooft dit?
“I’ve known Jeff for fifteen years. Terrific guy,” Trump told New York Magazine that year for a story headlined “Jeffrey Epstein: International Moneyman of Mystery.” “He’s a lot of fun to be with. It is even said that he likes beautiful women as much as I do, and many of them are on the younger side. No doubt about it — Jeffrey enjoys his social life.”
https://www.washingtonpos(...)6bb02d01d_story.html

“You know, no men are anywhere. And I’m allowed to go in because I’m the owner of the pageant. And therefore I’m inspecting it… Is everyone OK? You know, they’re standing there with no clothes. And you see these incredible-looking women. And so I sort of get away with things like that,” he said.

(Billado told BuzzFeed she mentioned the incident to Trump’s daughter, Ivanka, who shrugged it off, saying, “Yeah, he does that.”)
https://www.rollingstone.(...)iss-universe-191860/

"I've said if Ivanka weren't my daughter, perhaps I'd be dating her."
"If I weren't happily married and, ya know, her father..."
https://www.independent.c(...)oundup-a7353876.html

“I’m automatically attracted to beautiful — I just start kissing them. It’s like a magnet. Just kiss. I don’t even wait,” Trump said. “When you’re a star, they let you do it. You can do anything. Grab ’em by the pussy. You can do anything.”
“I did try and fuck her,” Trump said. “She was married. I moved on her very heavily. In fact, I took her out furniture shopping. … I moved on her like a bitch, but I couldn’t get there and she was married.”
https://www.vox.com/2016/(...)cret-recording-women

Dus ja, behoorlijk geloofwaardig dat rechterlijk oordeel.
Géén kloon van tvlxd!
pi_214413889
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 11:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Wat valt er niet aan te geloven dat hij schuldig bevonden is tot tweemaal toe?
mooi dat vertrouwen in het rechtssysteem mss een beetje naïef
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')