OK Karine.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:54 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Alweer fout. Harris is niet door Biden aangesteld tot 'border czar'.
Mijn naam is ook niet Karine. Zijn de argumenten opquote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK Karine.
We zijn wel klaar denk ik, slaap lekker.
Nee, want je neemt dus gewoon de tekst van het Witte Huis over, klakkeloos, weer.quote:
Jij zult het wel weten: is de video in deze post nep? Wellicht is het AI, dat weet ik niet. Dit meen ik serieus overigens.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:54 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Alweer fout. Harris is helemaal niet door Biden aangesteld als 'border czar'. Dat bedoel ik dus. Je papegaait al die onzin na uit onbetrouwbare bronnen.
Tja jij beweert dat ze als border czar is aangesteld dus dat zal je dan hard moeten maken. Ik heb gisteren de hearing in het Huis gezien waar het bewijs daarvan gevraagd werd aan de Republikeinse commissie die dat ook beweerde en niet eentje kon daar antwoord op geven behalve dan dat ze dat in 'de media' hadden gelezen net als jij dus ...quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, want je neemt dus gewoon de tekst van het Witte Huis over, klakkeloos, weer.
Dan houdt het gewoon op, ik zeg net dat er tientallen bewijzen zijn dat ze weldegelijk verantwoordelijk was voor de grens en dat ze door meerdere partijen die term heeft gekregen, staat allemaal zwart op wit.
IK beweer niets, ik lees de artikelen waarin ze zo genoemd wordt en waarin ze daadwerkelijk aangesteld is om de grenssituatie op zich te nemen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:03 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Tja jij beweert dat ze als border czar is aangesteld dus dat zal je dat hard moeten maken. Ik heb gisteren de hearing in het Huis gezien waar dat gevraagd aan de Republikeinse commissie die dat beweerde en niet eentje kon daar antwoord op geven behalve dan dat ze dat in 'de media' hadden gelezen
Is dit allemaal door AI gemaakt dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:54 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Alweer fout. Harris is helemaal niet door Biden aangesteld als 'border czar'. Dat bedoel ik dus. Je papegaait al die onzin na uit onbetrouwbare bronnen.
Daar was ze ook helemaal niet verantwoordelijk voor.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK beweer niets, ik lees de artikelen waarin ze zo genoemd wordt en waarin ze daadwerkelijk aangesteld is om de grenssituatie op zich te nemen.
Je zit nu toch niet te mierenneuker dat ze niet officieel zo met die term is aangesteld he? Want dat is totaal niet waar het over gaat, hoe ze genoemd werd, het gaat om dat ze nu willen beweren dat ze niet verantwoordelijk is geweest voor de grens.
Dat zijn filmpjes waarin ontkend wordt dat ze border czar is zo te zienquote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is dit allemaal door AI gemaakt dan?
https://www.foxnews.com/video/6359121361112
Niet meteen wegklikken.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:08 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat zijn filmpjes waarin ontkend wordt dat ze border czar is zo te zien
Bedankt Karinequote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:07 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Daar was ze ook helemaal niet verantwoordelijk voor.
Nee heb gekeken. Dat zijn allemaal commentatoren van MSNBC/ CNN die zeggen dat ze border czar genoemd wordt door de rechtse media. Dat klopt. Maar dat is dus niet waar.quote:
Maar dat is heel wat anders. Ja Biden heeft haar gevraagd de oorzaken te onderzoeken van immigratoestromen om te kijken of daar diplomatiek iets aan te doen was. Dat is iets heel anders dan verantwoordelijk zijn voor wat er aan de grens gebeurt.quote:
Maak je nu een grapje? Het tweede deel is om juist het contrast te tonen met wat die zenders eerder zeiden. Of mijn filmpje uit de link op X.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee heb gekeken. Dat zijn allemaal commentatoren van MSNBC/ CNN die zeggen dat ze border czar genoemd wordt door de rechtse media. Dat klopt. Maar dat is dus niet waar.
Kijk anders even naar de hearing in het Huis.
Dat ging over het achterhalen waarom er een enorme piek was qua vluchtelingen uit El Salvador, Guatemala en Honduras tijdens Trump vlak voor corona en het proberen dat te doen dalen. Wat gelukt is, naar pre-Trump niveaus.quote:
Waatrom wordt de zin 'We have to address the root causes of migration' niet gehighlightquote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:12 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ze vond zelf best dat ze er verantwoordelijk voor was geloof ik.
Ja, ze moet ergens leiding aan geven, maar als het een grote teringzooi wordt, dan is ze niet verantwoordelijk voor, want dan was het opeens een andere taak.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:13 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar dat is heel wat anders. Ja Biden heeft haar gevraagd de oorzaken te onderzoeken van immigratoestromen om te kijken of daar diplomatiek iets aan te doen was. Dat is iets heel anders dan verantwoordelijk zijn voor wat er aan de grans gebeurt.
NEE! Ze moest de OORZAKEN van de migratie onderzoeken. Niets anders. Overigens gaf Obama Biden precies dezelfde opdracht toen hij president was. Een ondankbare taak want daarvoor moet er in de landen waar de migranten vandaan komen iets gebeuren aan de armoede en het feit dat drugkartels aan de macht zijn. Daar kan je weinig aan doen, de VS is daar niet de baas.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ze moet ergens leiding aan geven, maar als het een grote teringzooi wordt, dan is ze niet verantwoordelijk voor, want dan was het opeens een andere taak.
Maar goed, we zullen er nooit uitkomen. Trump/Reps altijd fout en evil, Biden/Harris/Dems, altijd eerlijk en de beste evaaarrrrr.
Ik zei al, we zullen er nooit uitkomen. Jij ziet het blijkbaar zo en ik zie het totaal anders en vind het een overduidelijke campagne om haar imago op te krikken door haar weg te halen bij de totale chaos die het is bij de grens.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:18 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
NEE! Ze moest de OORZAKEN van de migratie onderzoeken. Niets anders. Overigens gaf Obama Biden precies dezelfde opdracht toen hij president was. Een ondankbare taak want daarvoor moet er in de landen waar de migranten vandaan komen iets gebeuren aan de armoede en het feit dat drugskartels aan de macht zijn. Daar kan je weinig aan doen.
Echt He? Ddaar hebben dit soort users het nou weer nooit over terwijl daar WEL iets aan te doen is.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wonderlijk dat Trump een effective wetswijziging kan blokkeren met gelobby, omdat het zijn kansen zou verneuken en dat Trump fans hier dat aangrijpen om te wijzen naar Harris dat zij niet genoeg had gedaan terwijl ze een andere opdracht had.
Nee, h h, natuurlijk was dat niet letterlijk haar titel. Maar de grensbewaking was wel een van de speerpunten waar zij zich mee bezig zou houden. Je ziet zelfs een stukje waarin dat wordt genoemd waar ze bij aanwezig is.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee heb gekeken. Dat zijn allemaal commentatoren van MSNBC/ CNN die zeggen dat ze border czar genoemd wordt door de rechtse media. Dat klopt. Maar dat is dus niet waar.
Kijk anders even naar de hearing in het Huis.
Ronduit bizar. Ik zou me genaaid voelen als dat belangrijk voor me was.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Echt He? Ddaar hebben dit soort users het nou weer nooit over terwijl daar WEL iets aan te doen is.
Heeft Trump de nieuwe (bipartisan!) immigratiewetgeving tegengehouden of niet? Die had nl wel een heleboel oplossingen voor de problemen bij de grens.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zei al, we zullen er nooit uitkomen. Jij ziet het blijkbaar zo en ik zie het totaal anders en vind het een overduidelijke campagne om haar imago op te krikken door haar weg te halen bij de totale chaos die het is bij de grens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |