OK Karine.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:54 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Alweer fout. Harris is niet door Biden aangesteld tot 'border czar'.
Mijn naam is ook niet Karine. Zijn de argumenten opquote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK Karine.
We zijn wel klaar denk ik, slaap lekker.
Nee, want je neemt dus gewoon de tekst van het Witte Huis over, klakkeloos, weer.quote:
Jij zult het wel weten: is de video in deze post nep? Wellicht is het AI, dat weet ik niet. Dit meen ik serieus overigens.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:54 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Alweer fout. Harris is helemaal niet door Biden aangesteld als 'border czar'. Dat bedoel ik dus. Je papegaait al die onzin na uit onbetrouwbare bronnen.
Tja jij beweert dat ze als border czar is aangesteld dus dat zal je dan hard moeten maken. Ik heb gisteren de hearing in het Huis gezien waar het bewijs daarvan gevraagd werd aan de Republikeinse commissie die dat ook beweerde en niet eentje kon daar antwoord op geven behalve dan dat ze dat in 'de media' hadden gelezen net als jij dus ...quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, want je neemt dus gewoon de tekst van het Witte Huis over, klakkeloos, weer.
Dan houdt het gewoon op, ik zeg net dat er tientallen bewijzen zijn dat ze weldegelijk verantwoordelijk was voor de grens en dat ze door meerdere partijen die term heeft gekregen, staat allemaal zwart op wit.
IK beweer niets, ik lees de artikelen waarin ze zo genoemd wordt en waarin ze daadwerkelijk aangesteld is om de grenssituatie op zich te nemen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:03 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Tja jij beweert dat ze als border czar is aangesteld dus dat zal je dat hard moeten maken. Ik heb gisteren de hearing in het Huis gezien waar dat gevraagd aan de Republikeinse commissie die dat beweerde en niet eentje kon daar antwoord op geven behalve dan dat ze dat in 'de media' hadden gelezen
Is dit allemaal door AI gemaakt dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:54 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Alweer fout. Harris is helemaal niet door Biden aangesteld als 'border czar'. Dat bedoel ik dus. Je papegaait al die onzin na uit onbetrouwbare bronnen.
Daar was ze ook helemaal niet verantwoordelijk voor.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK beweer niets, ik lees de artikelen waarin ze zo genoemd wordt en waarin ze daadwerkelijk aangesteld is om de grenssituatie op zich te nemen.
Je zit nu toch niet te mierenneuker dat ze niet officieel zo met die term is aangesteld he? Want dat is totaal niet waar het over gaat, hoe ze genoemd werd, het gaat om dat ze nu willen beweren dat ze niet verantwoordelijk is geweest voor de grens.
Dat zijn filmpjes waarin ontkend wordt dat ze border czar is zo te zienquote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is dit allemaal door AI gemaakt dan?
https://www.foxnews.com/video/6359121361112
Niet meteen wegklikken.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:08 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat zijn filmpjes waarin ontkend wordt dat ze border czar is zo te zien
Bedankt Karinequote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:07 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Daar was ze ook helemaal niet verantwoordelijk voor.
Nee heb gekeken. Dat zijn allemaal commentatoren van MSNBC/ CNN die zeggen dat ze border czar genoemd wordt door de rechtse media. Dat klopt. Maar dat is dus niet waar.quote:
Maar dat is heel wat anders. Ja Biden heeft haar gevraagd de oorzaken te onderzoeken van immigratoestromen om te kijken of daar diplomatiek iets aan te doen was. Dat is iets heel anders dan verantwoordelijk zijn voor wat er aan de grens gebeurt.quote:
Maak je nu een grapje? Het tweede deel is om juist het contrast te tonen met wat die zenders eerder zeiden. Of mijn filmpje uit de link op X.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee heb gekeken. Dat zijn allemaal commentatoren van MSNBC/ CNN die zeggen dat ze border czar genoemd wordt door de rechtse media. Dat klopt. Maar dat is dus niet waar.
Kijk anders even naar de hearing in het Huis.
Dat ging over het achterhalen waarom er een enorme piek was qua vluchtelingen uit El Salvador, Guatemala en Honduras tijdens Trump vlak voor corona en het proberen dat te doen dalen. Wat gelukt is, naar pre-Trump niveaus.quote:
Waatrom wordt de zin 'We have to address the root causes of migration' niet gehighlightquote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:12 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ze vond zelf best dat ze er verantwoordelijk voor was geloof ik.
Ja, ze moet ergens leiding aan geven, maar als het een grote teringzooi wordt, dan is ze niet verantwoordelijk voor, want dan was het opeens een andere taak.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:13 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar dat is heel wat anders. Ja Biden heeft haar gevraagd de oorzaken te onderzoeken van immigratoestromen om te kijken of daar diplomatiek iets aan te doen was. Dat is iets heel anders dan verantwoordelijk zijn voor wat er aan de grans gebeurt.
NEE! Ze moest de OORZAKEN van de migratie onderzoeken. Niets anders. Overigens gaf Obama Biden precies dezelfde opdracht toen hij president was. Een ondankbare taak want daarvoor moet er in de landen waar de migranten vandaan komen iets gebeuren aan de armoede en het feit dat drugkartels aan de macht zijn. Daar kan je weinig aan doen, de VS is daar niet de baas.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ze moet ergens leiding aan geven, maar als het een grote teringzooi wordt, dan is ze niet verantwoordelijk voor, want dan was het opeens een andere taak.
Maar goed, we zullen er nooit uitkomen. Trump/Reps altijd fout en evil, Biden/Harris/Dems, altijd eerlijk en de beste evaaarrrrr.
Ik zei al, we zullen er nooit uitkomen. Jij ziet het blijkbaar zo en ik zie het totaal anders en vind het een overduidelijke campagne om haar imago op te krikken door haar weg te halen bij de totale chaos die het is bij de grens.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:18 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
NEE! Ze moest de OORZAKEN van de migratie onderzoeken. Niets anders. Overigens gaf Obama Biden precies dezelfde opdracht toen hij president was. Een ondankbare taak want daarvoor moet er in de landen waar de migranten vandaan komen iets gebeuren aan de armoede en het feit dat drugskartels aan de macht zijn. Daar kan je weinig aan doen.
Echt He? Ddaar hebben dit soort users het nou weer nooit over terwijl daar WEL iets aan te doen is.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wonderlijk dat Trump een effective wetswijziging kan blokkeren met gelobby, omdat het zijn kansen zou verneuken en dat Trump fans hier dat aangrijpen om te wijzen naar Harris dat zij niet genoeg had gedaan terwijl ze een andere opdracht had.
Nee, h h, natuurlijk was dat niet letterlijk haar titel. Maar de grensbewaking was wel een van de speerpunten waar zij zich mee bezig zou houden. Je ziet zelfs een stukje waarin dat wordt genoemd waar ze bij aanwezig is.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee heb gekeken. Dat zijn allemaal commentatoren van MSNBC/ CNN die zeggen dat ze border czar genoemd wordt door de rechtse media. Dat klopt. Maar dat is dus niet waar.
Kijk anders even naar de hearing in het Huis.
Ronduit bizar. Ik zou me genaaid voelen als dat belangrijk voor me was.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Echt He? Ddaar hebben dit soort users het nou weer nooit over terwijl daar WEL iets aan te doen is.
Heeft Trump de nieuwe (bipartisan!) immigratiewetgeving tegengehouden of niet? Die had nl wel een heleboel oplossingen voor de problemen bij de grens.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zei al, we zullen er nooit uitkomen. Jij ziet het blijkbaar zo en ik zie het totaal anders en vind het een overduidelijke campagne om haar imago op te krikken door haar weg te halen bij de totale chaos die het is bij de grens.
Dat videootje benoemt toch The Northern Triangle and Mexico? Dus het vluchten van El Salvador, Guatemala en Honduras via Mexico? Of hebben we het hier nu over iets anders?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, h h, natuurlijk was dat niet letterlijk haar titel. Maar de grensbewaking was wel een van de speerpunten waar zij zich mee bezig zou houden. Je ziet zelfs een stukje waarin dat wordt genoemd waar ze bij aanwezig is.
Overigens zat het een tijdje terug ook in een segment van Real Time. Bill Maher is goed genformeerd en allesbehalve pro Trump (ze haten elkaar).
Het is echt ongelofelijk wat sommigen hier durven te beweren in strijd met de overduidelijke feiten.
Sorry, maar als je de hele dag door domme leugens moet vertellen over jouw favoriete kandidaat… ben je dan niet gewoon op het verkeerd paard aan het wedden?
Het gaat niet over Trump, of zelfs over beleid. Het gaat om het feit dat men nu overduidelijk de verantwoordelijkheid die Harris had voor het grensprobleem probeert af te zwakken of zelfs helemaal bij haar weg te halen, puur omdat het daar gewoon heel slecht gaat en het slecht zou zijn voor haar presidentile campagne.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:23 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Heeft Trump de nieuwe immigratiewetgeving tegengehouden of niet? Die had nl wel een heleboel oplossingen voor de problemen bij de grens
Als die grens zo belangrijk voor je is, waarom wijs je dan niet eerst naar de persoon die jij steunt? Dat is toch logisch? Ze hadden een goede deal, Trump wilde niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het gaat niet over Trump, of zelfs over beleid. Het gaat om het feit dat men nu overduidelijk de verantwoordelijkheid die Harris had voor het grensprobleem probeert af te zwakken of zelfs helemaal bij haar weg te halen, puur omdat het daar gewoon heel slecht gaat en het slecht zou zijn voor haar presidentile campagne.
Ja sorry hoor maar je bent duidelijk ontzettend slecht geinformeerdquote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, h h, natuurlijk was dat niet letterlijk haar titel. Maar de grensbewaking was wel een van de speerpunten waar zij zich mee bezig zou houden. Je ziet zelfs een stukje waarin dat wordt genoemd waar ze bij aanwezig is.
Overigens zat het een tijdje terug ook in een segment van Real Time. Bill Maher is goed genformeerd en allesbehalve pro Trump (ze haten elkaar).
Het is echt ongelofelijk wat sommigen hier durven te beweren in strijd met de overduidelijke feiten.
Sorry, maar als je de hele dag door domme leugens moet vertellen over jouw favoriete kandidaat… ben je dan niet gewoon op het verkeerd paard aan het wedden?
Ah ja, omdat je niet constant in elke post met verbeten fanatisme laat zien dat je heel correct een hekel hebt aan Trump steun je hem en ben je idolaatquote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Als die grens zo belangrijk voor je is, waarom wijs je dan niet eerst naar de persoon die jij steunt? Dat is toch logisch?
Lankford:
McConnell:
https://www.msn.com/en-us(...)r-reform/vi-AA1nx61y
De weigering om normaal samen te werken vind ik uiteraard belachelijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat videootje benoemt toch The Northern Triangle and Mexico? Dus het vluchten van El Salvador, Guatemala en Honduras via Mexico? Of hebben we het hier nu over iets anders?
En wat vind je er van dat Trump een effectieve grenswet blokkeerde met gelobby omdat het zijn kansen verminderde?
Wat vind je hier van Senator Lankford die namens de Republikeinen erover had onderhandeld, blij was met het resultaat, maar dat er een surrogaat achter hem aan kwam?
Maar dat heeft met elkaar te maken. Harris is niet verantwoordelijk voor de probelemen aan de grens en Trump hield oplossingen voor die problemen tegen. Zo eenvoudig is het.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah ja, omdat je niet constant in elke post met verbeten fanatisme laat zien dat je heel correct een hekel hebt aan Trump steun je hem en ben je idolaat.
Waarom niet, omdat we het over Harris hebben en niet over Trump, daarom niet.
Ik heb het niet over idolaat, ik zei en bedoelde steunt.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah ja, omdat je niet constant in elke post met verbeten fanatisme laat zien dat je heel correct een hekel hebt aan Trump steun je hem en ben je idolaat.
Waarom niet, omdat we het over Harris hebben en niet over Trump, daarom niet.
Ben je nu tegen jezelf aan het praten?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:33 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar je bent duidelijk ontzettend slecht geinformeerd
Nee tegen jou dat lijkt me duidelijk? Of moet ik dat ook al uitleggen?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ben je nu tegen jezelf aan het praten?
Nou ja, zo zie jij de dingen en ik zie ze dus andersquote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:37 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar dat heeft met elkaar te maken. Harris is niet verantwoordelijk voor de probelemen aan de grens en Trump hield oplossingen voor die problemen tegen. Zo eenvoudig is het.
Maar dat beeld is ongegrond en heb je duidelijk overgenomen uit die onbetrouwbare rechtse bronnen die die misinformatie verspreiden.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, zo zie jij de dingen en ik zie ze dus anders.
O, dan ben je gewoon onzin aan het uitkramen. Sorry dat ik je overschat heb.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:38 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee tegen jou dat lijkt me duidelijk? Of moet ik dat ook al uitleggen?
Wederom, zo zie jij de dingen, en ik zie dat andersquote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar dat beeld is ongegrond en heb je duidelijk overgenomen uit die onbetrouwbare rechtse bronnen.
Goed argument wel ... echt inhoudelijk ook.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O, dan ben je gewoon onzin aan het uitkramen. Sorry dat ik je overschat heb.
Als dat grensgedoe was 'opgelost' was het ineens de kroon geweest op haar politieke carrire.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar dat beeld is ongegrond en heb je duidelijk overgenomen uit die onbetrouwbare rechtse bronnen die die misinformatie verspreiden.
Nee Harris had niets te maken met de wetgeving. Dat Trump erop aandrong die niet aan te nemen was natuurlijk omdat hij dan geen kritiek meer op Biden kon hebben bij de verkiezingen. Het was een kroon op het werk van Biden geweest.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:42 schreef Brubbie het volgende:
[..]
Als dat grensgedoe was 'opgelost' was het ineens de kroon geweest op haar politieke carrire.
Allemaal doen ze aan cherry picking. En jij danst er lekker mee mee, terwijl je doet alsof dat niet zo is.
Nee, jouw ongefundeerde ‘argument’ dat ik slecht genformeerd ben over de Amerikaanse politiek noopt simpelweg tot niets anders dan hoon.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:42 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Goed argument wel ... echt inhoudelijk ook.
Oh wacht ...![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:45 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee Harris had niets te maken met de wetgeving. Dat Trump erop aandrong die niet aan te nemen was natuurlijk omdat hij dan geen kritiek meer op Biden kon hebben bij de verkiezingen. Het was een kroon op het werk van Biden geweest.
Leuk, een nieuw account. Lees anders even terug.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:44 schreef Brubbie het volgende:
Grensgedoe ligt officieel bij Department of Homeland Security.
Herres kreeg de kutklusjes van Biden omdat het verder een politica van niks was (of is) op het moment dat de rollen werden verdeeld. Daar hoort lekker lobbyen voor de grens bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |