Dat videootje benoemt toch The Northern Triangle and Mexico? Dus het vluchten van El Salvador, Guatemala en Honduras via Mexico? Of hebben we het hier nu over iets anders?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, hè hè, natuurlijk was dat niet letterlijk haar titel. Maar de grensbewaking was wel een van de speerpunten waar zij zich mee bezig zou houden. Je ziet zelfs een stukje waarin dat wordt genoemd waar ze bij aanwezig is.
Overigens zat het een tijdje terug ook in een segment van Real Time. Bill Maher is goed geïnformeerd en allesbehalve pro Trump (ze haten elkaar).
Het is echt ongelofelijk wat sommigen hier durven te beweren in strijd met de overduidelijke feiten.
Sorry, maar als je de hele dag door domme leugens moet vertellen over jouw favoriete kandidaat… ben je dan niet gewoon op het verkeerd paard aan het wedden?
Het gaat niet over Trump, of zelfs over beleid. Het gaat om het feit dat men nu overduidelijk de verantwoordelijkheid die Harris had voor het grensprobleem probeert af te zwakken of zelfs helemaal bij haar weg te halen, puur omdat het daar gewoon heel slecht gaat en het slecht zou zijn voor haar presidentiële campagne.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:23 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Heeft Trump de nieuwe immigratiewetgeving tegengehouden of niet? Die had nl wel een heleboel oplossingen voor de problemen bij de grens
Als die grens zo belangrijk voor je is, waarom wijs je dan niet eerst naar de persoon die jij steunt? Dat is toch logisch? Ze hadden een goede deal, Trump wilde niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het gaat niet over Trump, of zelfs over beleid. Het gaat om het feit dat men nu overduidelijk de verantwoordelijkheid die Harris had voor het grensprobleem probeert af te zwakken of zelfs helemaal bij haar weg te halen, puur omdat het daar gewoon heel slecht gaat en het slecht zou zijn voor haar presidentiële campagne.
Ja sorry hoor maar je bent duidelijk ontzettend slecht geinformeerdquote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, hè hè, natuurlijk was dat niet letterlijk haar titel. Maar de grensbewaking was wel een van de speerpunten waar zij zich mee bezig zou houden. Je ziet zelfs een stukje waarin dat wordt genoemd waar ze bij aanwezig is.
Overigens zat het een tijdje terug ook in een segment van Real Time. Bill Maher is goed geïnformeerd en allesbehalve pro Trump (ze haten elkaar).
Het is echt ongelofelijk wat sommigen hier durven te beweren in strijd met de overduidelijke feiten.
Sorry, maar als je de hele dag door domme leugens moet vertellen over jouw favoriete kandidaat… ben je dan niet gewoon op het verkeerd paard aan het wedden?
Ah ja, omdat je niet constant in elke post met verbeten fanatisme laat zien dat je heel correct een hekel hebt aan Trump steun je hem en ben je idolaatquote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Als die grens zo belangrijk voor je is, waarom wijs je dan niet eerst naar de persoon die jij steunt? Dat is toch logisch?
Lankford:
McConnell:
https://www.msn.com/en-us(...)r-reform/vi-AA1nx61y
De weigering om normaal samen te werken vind ik uiteraard belachelijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat videootje benoemt toch The Northern Triangle and Mexico? Dus het vluchten van El Salvador, Guatemala en Honduras via Mexico? Of hebben we het hier nu over iets anders?
En wat vind je er van dat Trump een effectieve grenswet blokkeerde met gelobby omdat het zijn kansen verminderde?
Wat vind je hier van Senator Lankford die namens de Republikeinen erover had onderhandeld, blij was met het resultaat, maar dat er een surrogaat achter hem aan kwam?
Maar dat heeft met elkaar te maken. Harris is niet verantwoordelijk voor de probelemen aan de grens en Trump hield oplossingen voor die problemen tegen. Zo eenvoudig is het.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah ja, omdat je niet constant in elke post met verbeten fanatisme laat zien dat je heel correct een hekel hebt aan Trump steun je hem en ben je idolaat.
Waarom niet, omdat we het over Harris hebben en niet over Trump, daarom niet.
Ik heb het niet over idolaat, ik zei en bedoelde steunt.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah ja, omdat je niet constant in elke post met verbeten fanatisme laat zien dat je heel correct een hekel hebt aan Trump steun je hem en ben je idolaat.
Waarom niet, omdat we het over Harris hebben en niet over Trump, daarom niet.
Ben je nu tegen jezelf aan het praten?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:33 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar je bent duidelijk ontzettend slecht geinformeerd
Nee tegen jou dat lijkt me duidelijk? Of moet ik dat ook al uitleggen?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ben je nu tegen jezelf aan het praten?
Nou ja, zo zie jij de dingen en ik zie ze dus andersquote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:37 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar dat heeft met elkaar te maken. Harris is niet verantwoordelijk voor de probelemen aan de grens en Trump hield oplossingen voor die problemen tegen. Zo eenvoudig is het.
Maar dat beeld is ongegrond en heb je duidelijk overgenomen uit die onbetrouwbare rechtse bronnen die die misinformatie verspreiden.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, zo zie jij de dingen en ik zie ze dus anders.
O, dan ben je gewoon onzin aan het uitkramen. Sorry dat ik je overschat heb.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:38 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee tegen jou dat lijkt me duidelijk? Of moet ik dat ook al uitleggen?
Wederom, zo zie jij de dingen, en ik zie dat andersquote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar dat beeld is ongegrond en heb je duidelijk overgenomen uit die onbetrouwbare rechtse bronnen.
Goed argument wel ... echt inhoudelijk ook.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O, dan ben je gewoon onzin aan het uitkramen. Sorry dat ik je overschat heb.
Als dat grensgedoe was 'opgelost' was het ineens de kroon geweest op haar politieke carrière.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar dat beeld is ongegrond en heb je duidelijk overgenomen uit die onbetrouwbare rechtse bronnen die die misinformatie verspreiden.
Nee Harris had niets te maken met de wetgeving. Dat Trump erop aandrong die niet aan te nemen was natuurlijk omdat hij dan geen kritiek meer op Biden kon hebben bij de verkiezingen. Het was een kroon op het werk van Biden geweest.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:42 schreef Brubbie het volgende:
[..]
Als dat grensgedoe was 'opgelost' was het ineens de kroon geweest op haar politieke carrière.
Allemaal doen ze aan cherry picking. En jij danst er lekker mee mee, terwijl je doet alsof dat niet zo is.
Nee, jouw ongefundeerde ‘argument’ dat ik slecht geïnformeerd ben over de Amerikaanse politiek noopt simpelweg tot niets anders dan hoon.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:42 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Goed argument wel ... echt inhoudelijk ook.
Oh wacht ...![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:45 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee Harris had niets te maken met de wetgeving. Dat Trump erop aandrong die niet aan te nemen was natuurlijk omdat hij dan geen kritiek meer op Biden kon hebben bij de verkiezingen. Het was een kroon op het werk van Biden geweest.
Leuk, een nieuw account. Lees anders even terug.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:44 schreef Brubbie het volgende:
Grensgedoe ligt officieel bij Department of Homeland Security.
Herres kreeg de kutklusjes van Biden omdat het verder een politica van niks was (of is) op het moment dat de rollen werden verdeeld. Daar hoort lekker lobbyen voor de grens bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |