abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juli 2024 @ 00:19:33 #76
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214411762
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 00:16 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Bewijs maar.
Waarom? Iedereen heeft haar en de rest van de partij horen zeggen dat het prima gaat met Joe en dat hij in de race blijft en dat alle video's van hem cheap fakes waren en de mensen die beweerden dat hij de weg kwijt was waren leugenaars.

Lijkt me bewijs genoeg :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 26 juli 2024 @ 00:21:03 #77
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214411768
quote:
82s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 00:19 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Waar heeft ze over gelogen dan? Zoals ik al eerder zei: ze heeft gelijk dat er niets mis is met Biden. Hij was een prima president en is dat overigens nog steeds tot volgend jaar januari.

Dat ervoor gekozen wordt om voor Harris te gaan heeft te maken met het feit dat Biden moeite heeft uit zijn woorden te komen en daardoor minder stemmers trekt helaas.
Nope, we moeten nog maar afwachten of hij zijn termijn wel afmaakt.

Maar nogmaals, als jij oprecht denkt dat er niets mis met hem is, dan snap ik dat oprecht niet, geloof je je eigen ogen gewoon niet?
Get woke, go broke!
pi_214411774
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 00:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Waarom? Iedereen heeft haar en de rest van de partij horen zeggen dat het prima gaat met Joe en dat hij in de race blijft en dat alle video's van hem cheap fakes waren en de mensen die beweerden dat hij de weg kwijt was waren leugenaars.

Lijkt me bewijs genoeg :).
Dan zou zij direct zijn functies over moeten nemen. En dat is niet het geval.

Kom maar op met bewijs.
pi_214411779
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 00:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nope, we moeten nog maar afwachten of hij zijn termijn wel afmaakt.

Maar nogmaals, als jij oprecht denkt dat er niets mis met hem is, dan snap ik dat oprecht niet, geloof je je eigen ogen gewoon niet?
Dat heeft meer te maken met jouw beoordelingsvermogen van oude mensen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 26 juli 2024 @ 00:22:54 #80
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214411780
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 00:21 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Dan zou zij direct zijn functies over moeten nemen. En dat is niet het geval.

Kom maar op met bewijs.
Nog niet :).

Nogmaals, dat is bewijs. De video's zijn echt, ze hebben gelogen en het cheap fakes genoemd. Case closed.
Get woke, go broke!
pi_214411783
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 00:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nog niet :).

Nogmaals, dat is bewijs. De video's zijn echt, ze hebben gelogen en het cheap fakes genoemd. Case closed.
Het waren ook cheap fakes omdat ze altijd uit de context waren. Geen van de filmpjes bewijst dat Biden dementerend is of zo ...

Hij staat overigens gewoon onder medisch toezicht en jij denkt dat al die artsen liegen? :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 26 juli 2024 @ 00:25:48 #82
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214411790
quote:
81s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 00:22 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat heeft meer te maken met jouw beoordelingsvermogen van oude mensen.
Ja, ik heb in mijn eentje, als enige de mening dat hij niet meer bij de tijd is, alleen ik vind dat :').

Tientallen video's waarin hij zowel verbaal totaal de weg kwijt is als letterlijk niet meer weet waar hij is op een podium, totaal lege blikken, donkere mannen eng vastpakken en hun arm strelen, compleet verzonnen gebeurtenissen over zijn zoon oprakelen, dode mensen aanspreken alsof ze in de zaal zijn, allemaal gewoon een beetje moe zeker?
Get woke, go broke!
pi_214411797
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 00:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, ik heb in mijn eentje, als enige de mening dat hij niet meer bij de tijd is, alleen ik vind dat :').

Tientallen video's waarin hij zowel verbaal totaal de weg kwijt is als letterlijk niet meer weet waar hij is op een podium, totaal lege blikken, donkere mannen eng vastpakken en hun arm strelen, compleet verzonnen gebeurtenissen over zijn zoon oprakelen, dode mensen aanspreken alsof ze in de zaal zijn, allemaal gewoon een beetje moe zeker?
Het gaat niet om wat jij of ik denken, het gaat om het oordeel van zijn artsen.
  vrijdag 26 juli 2024 @ 00:27:52 #84
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214411802
quote:
82s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 00:24 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het waren ook cheap fakes omdat ze altijd uit de context waren. Geen van de filmpjes bewijst dat Biden dementerend is of zo ...

Hij staat overigens gewoon onder medisch toezicht en jij denkt dat al die artsen liegen? :D
Raar dat die video's opeens WEL overal getoond werden toen ze opeens massaal Joe smeekten om uit de race te stappen, vreemd hoe fake dan opeens echt is :').
Get woke, go broke!
  vrijdag 26 juli 2024 @ 00:28:45 #85
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214411809
quote:
82s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 00:26 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het gaat niet om wat jij of ik denken, het gaat om het oordeel van zijn artsen.
Het gaat op FOK! ALLEEN maar om wat jij en ik denken, de rest van de wereld leest hier niet mee hoor :').
Get woke, go broke!
pi_214411810
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 00:07 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Iemand die zijn volk continu voorliegt is natuurlijk nooit een goede vertegenwoordiger of je moet wel een raar beeld hebben van dat volk.
Maar iemand die ontlastend bewijs achter hield op basis waarvan iemand op enkele uren na de doodstraf had gekregen, dat is wel ok?

Met alle respect, maar dat gaat toch wel wat verder dan wat Trump zou hebben uitgespookt. Hoe meer ik aan het graven ben, hoe meer duidelijk is dat Harris haar verleden als openbaar aanklager een groot probleem kan vormen, met name omdat het heel slecht zal vallen bij de groep waarvan men hoopt dat ze goed bij gaat scoren.

In dat verband is er mogelijk alweer een schandaal aan de horizon: er is een boek genaamd Kamala Harris and the future of America waarin onder meer beschreven staat wat zij in die hoedanigheid allemaal heeft gepresteerd. Dat boek is 4 jaar lang verkocht op Amazon en sinds maandag ineens verdwenen.

Het lijkt er zo op alsof vanuit het Witte Huis opdracht is gegeven aan Amazon om dit boek te censureren.

Benieuwd wat daarvan gaat komen nu Harris ineens echt de spot op haar gezet krijgt.
pi_214411819
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 00:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Raar dat die video's opeens WEL overal getoond werden als toen ze opeens massaal Joe smeekten om uit de race te stappen, vreemd hoe fake dan opeens echt is :').
Ze blijven fake en uit de context. Ze wilden hem vervangen nadat het debat duidelijk maakte dat hij het uit zijn woorden komen een probleem werd. Niemand beweert dat hij dementerend is.
pi_214411824
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 00:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maar iemand die ontlastend bewijs achter hield op basis waarvan iemand op enkele uren na de doodstraf had gekregen, dat is wel ok?

Met alle respect, maar dat gaat toch wel wat verder dan wat Trump zou hebben uitgespookt. Hoe meer ik aan het graven ben, hoe meer duidelijk is dat Harris haar verleden als openbaar aanklager een groot probleem kan vormen, met name omdat het heel slecht zal vallen bij de groep waarvan men hoopt dat ze goed bij gaat scoren.

In dat verband is er mogelijk alweer een schandaal aan de horizon: er is een boek genaamd Kamala Harris and the future of America waarin onder meer beschreven staat wat zij in die hoedanigheid allemaal heeft gepresteerd. Dat boek is 4 jaar lang verkocht op Amazon en sinds maandag ineens verdwenen.

Het lijkt er zo op alsof vanuit het Witte Huis opdracht is gegeven aan Amazon om dit boek te censureren.

Benieuwd wat daarvan gaat komen nu Harris ineens echt de spot op haar gezet krijgt.
En daar komen de conspiracy verhalen weer. Het is zo voorspelbaar.
pi_214411825
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 00:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Het gaat op FOK! ALLEEN maar om wat jij en ik denken, de rest van de wereld leest hier niet mee hoor :').
Alleen ga ik uit van de onderzoeken van medische experts en trap ik niet in die filmpjes zoals jij wel doet.
  vrijdag 26 juli 2024 @ 00:33:50 #90
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214411836
quote:
81s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 00:30 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ze blijven fake en uit de context. Ze wilden hem vervangen nadat het debat duidelijk maakte dat hij het uit zijn woorden komen een probleem werd. Niemand beweert dat hij dementerend is.
Maar dat hij dus oa niet uit zijn woorden kwam is dus al maanden zo niet langer het geval, maar het bewijs zet je dus weg als fake en uit de context, dan houdt het snel op he?

Alleen al die constante volkomen hallucinerende verhalen over hoe zijn zoon is omgekomen? Is dat gewoon niet lekker uit je woorden komen?

Er stond hierboven een hele post met dat soort verwarde verhalen van hem, hoe kan je dan beweren dat het alleen maar een beetje haspelen is? :').
Get woke, go broke!
  vrijdag 26 juli 2024 @ 00:35:18 #91
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214411839
quote:
83s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 00:31 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Alleen ga ik uit van de onderzoeken van medische experts en trap ik niet in die filmpjes zoals jij wel doet.
Sja, ik trap niet in de overduidelijke bullshit van het Biden persteam, ieder zijn ding dan maar he?
Get woke, go broke!
  vrijdag 26 juli 2024 @ 00:38:32 #92
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214411847
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 00:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Apart hoe je eigen hoax over bleek geen conspiracy is maar nu men politieke brandstof over hun politieke tegenstander probeer te vinden, zoals elke politicus doet, het wel automatisch een conspiracy is.

DAT is pas voorspelbaar :).
Get woke, go broke!
pi_214411852
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 00:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Je kan gewoon zien dat het inderdaad door Amazon is ingetrokken.
pi_214411867
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 00:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Apart hoe je eigen hoax over bleek geen conspiracy is maar nu men politieke brandstof over hun politieke tegenstander probeer te vinden, zoals elke politicus doet, het wel automatisch een conspiracy is.

DAT is pas voorspelbaar :).
Talk to the hand :W
  vrijdag 26 juli 2024 @ 00:45:56 #95
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214411873
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 00:44 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Talk to the hand :W
Ik weet het, gelukkig kunnen we op je rekenen als totaal objectief, dat scheelt :).
Get woke, go broke!
pi_214411880
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 00:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik weet het, gelukkig kunnen we op je rekenen als totaal objectief, dat scheelt :).
:W
pi_214411887
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 00:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Maar dat hij dus oa niet uit zijn woorden kwam is dus al maanden zo niet langer het geval, maar het bewijs zet je dus weg als fake en uit de context, dan houdt het snel op he?
Hij kreeg daar wel steeds meer moeite mee en voor de zoveelste keer: dat heeft niets met zijn cognitief vermogen te maken. Hij weet wel degelijk waar hij het over heeft en als je het transcript van het debat leest zie je dat ook. Maar hij hakkelt, struikelt over woorden en mompelt en tja dat trekt geen stemmen.

quote:
Alleen al die constante volkomen hallucinerende verhalen over hoe zijn zoon is omgekomen? Is dat gewoon niet lekker uit je woorden komen?
Dat heeft niets met hallucineren te maken. Zijn zoon stierf aan hersentumor waarvan Biden overtuigd is dat de oorzaak daarvan lag in het feit dat zoon in Irak blootgesteld is aan de giftige stoffen van de burnpits. Veel militairen liepen daardoor allerlei soorten kanker op. Dat is de reden dat hij zegt dat hij zijn zoon in feite door de Irak-oorlog ('in Irak') verloren heeft.

quote:
Er stond hierboven een hele post met dat soort verwarde verhalen van hem, hoe kan je dan beweren dat het alleen maar een beetje haspelen is? :').
Heb ik niet gelezen maar je kan zelf ook eens een keer moeite gaan doen en eens gaan kijken wat daarover gezegd wordt en niet alles uit onbetrouwbare media napapegaaien die niets anders doen dan misinformatie verspreiden over Biden.
pi_214411905
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 00:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Sja, ik trap niet in de overduidelijke bullshit van het Biden persteam, ieder zijn ding dan maar he?
Ik heb het niet over het persteam maar over de rapporten van zijn artsen.
  vrijdag 26 juli 2024 @ 00:53:21 #99
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214411907
quote:
81s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 00:49 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Hij kreeg daar wel steeds meer moeite mee en voor de zoveelste keer: dat heeft niets met zijn cogniutief vermogen te maken. Als je het transcript van het debat leest zie je dat ook. Maar hij hakkelt struikelt over woorden en mompelt en tja dat trekt geen stemmen.
[..]
Dat heeft niets met hallucineren te maken. Zijn zoon stierf aan hersentumor waarvan Biden overtuigd is dat de oorzaak daarvan lag in het feit dat zoon in Irak blootgesteld is aan de giftige stoffen van de burnpits. Veel militairen liepen daardoor allerlei soorten kanker op. Dat is de reden dat hij zegt dat hij zijn zoon in feite door de Irak-oorlog verloren heeft.
[..]
Heb ik niet gelezen maar je kan zelf ook eens een keer moeite gaan doen en eens gaan kijken wat daarover gezegd wordt en niet alles uit onbetrouwbare media napapagaaien die niets anders doen dan misinformatie verspreiden over Biden.
Laat dan maar, nee echt, je wil gewoon je eigen oren en ogen niet geloven. Dat heeft niets met napapegaaien te maken, en als we elkaar daar dan toch van beschuldigen, jij bent wel erg op de hand van elke officiële mededeling van het Witte Huis.

Nu net weer, Kamela is aangesteld om de grens te bewaken, ze kreeg de term Border Czar opgespeld.

En nu er een enorme crisis is aan de grens beweert de persvoorlichter met droge ogen dat ze dat nooit geweest is. Er zijn tientallen video's wederom die het tegendeel beweren, maar hey, ze liegen weer gewoon waar je bijstaat.

En IK zou dan niet goed geinformeerd zijn?

Ok :).
Get woke, go broke!
  vrijdag 26 juli 2024 @ 00:54:31 #100
323401 Kijkertje
met filter
pi_214411912
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 00:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Laat dan maar, nee echt, je wil gewoon je eigen oren en ogen niet geloven. Dat heeft niets met napapegaaien te maken, en als we elkaar daar dan toch van beschuldigen, jij bent wel erg op de hand van elke officiële mededeling van het Witte Huis.

Nu net weer, Kamela is aangesteld om de grens te bewaken, ze kreeg de term Border Czar opgespeld.

En nu er een enorme crisis is aan de grens beweert de persvoorlichter met droge ogen dat ze dat nooit geweest is. Er zijn tientallen video's wederom die het tegendeel beweren, maar hey, ze liegen weer gewoon waar je bijstaat.

En IK zou dan niet goed geinformeerd zijn?

Ok :).
Alweer fout. Harris is helemaal niet door Biden aangesteld als 'border czar'. Dat bedoel ik dus. Je papegaait al die onzin na uit onbetrouwbare bronnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')