Ah ja, je krijgt als woordvoerder van het Witte Huis een vraag van journalist. In plaats van de vraag te beantwoorden, ga je dan gewoon een vraag terug stellen waarom de Republikeinen een bepaalde beslissing hebben genomen. Aan een journalist.quote:
Tuurlijk, net als in Nederland, niets aan de hand!quote:
Biden is er (mentaal) nog steeds prima aan toe. Dat hij moeilijker uit zijn woorden kan komen is een ouderdomskwaal maar heeft niets met zijn cognitief vermogen te maken en daar gaat het om.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat de partij die jarenlang heeft gelogen/is voorgelogen over dat Biden er prima aan toe was deze maar even moet uitzitten qua frame-roepen.
Ja, sure. Helemaal niets mis met die man die inmiddels op tientallen video's als volkomen de weg kwijt zijn te zien is.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:47 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Biden is er (mentaal) nog steeds prima aan toe. Dat hij moeilijker uit zijn woorden kan komen is een ouderdomskwaal maar heeft niets met zijn cognitief vermogen te maken en daar gaat het om.
Trump daarentegen heeft zij hele leven al een ernsyyige persoonlijkheidsstoornis waardoor hij moeite heeft de werklijkheid te herkennen.
Protesten zijn er altijd wel (die waren er onder Trump ook). Trump is de enige die een coup probeerde te plegen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, net als in Nederland, niets aan de hand!
Nog wat zoete koek of zit je vol? Kijk nou gewoon naar de beelden in Washington en vertel me nog eens met een serieuze blik dat immigratie positief is.
Dat soort onderzoeken geloof ik nou wel, je hebt meutes in je eigen straten die heulen met Hamas, je vlag verbranden, je monumenten tot aan de liberty bell aan toe volkladden met anti amerikaanse taal en oproepen tot intifada en jodenvervolging.
Echt boeiend zo'n onderzoek nog dan.
Ja, door zijn achterban op te roepen rustig te blijven, de vrede te bewaren en de politie te respecteren.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:50 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Protesten zijn er altijd wel. Trump is de enige die een coup probeerde te plegen.
Trump wilde op ze gaan schieten.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, door zijn achterban op te roepen rustig te blijven, de vrede te bewaren en de politie te respecteren.
Maar blijf net als die bleekhoax de reutel maar herhalen hoor.
Protesten zijn er altijd wel, in de hoofdstad, tegen de VS en pro Hamas, heb je wel eens.
Maar op Trump schieten, dat was zeker enorm dapper, jammer dat het mis was?quote:
Eh nee. Dan was hij alleen maar een martelaar geworden. Ik hoop dat hij lang genoeg blijft leven zodat hij verantwoordelijk kan worden gehouden voor zijn misdaden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar op Trump schieten, dat was zeker enorm dapper, jammer dat het mis was?
Ach zijn we het iig op 1 vlak eens, maar ik hoop dat ie nog lang blijft leven omdat de reacties op hem wereldwijd gewoon aan de ene kant priceless zijn en aan de andere kant constant laten zien dat anti-Trump iig niet automatisch fatsoenlijk wil zeggenquote:Op donderdag 25 juli 2024 23:58 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Eh nee. Dan was hij alleen maar een martelaar geworden. Ik hoop dat hij iig zo lang blijft leven zodat hij verantwoordelijk kan worden gehouden voor zijn misdaden.
Een doodgewone verwarde jonge man die veel te makkelijk aan een wapen kon komen en zijn frustratie op een publiek figuur wilde uitleven. Niet dapper en een patroon wat bijna dagelijks terug komt in de VS, meestal met minder saillante doelwitten.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar op Trump schieten, dat was zeker enorm dapper, jammer dat het mis was?
Eén ding weten we zeker: het fatsoen is bij Trump ver te zoeken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach zijn we het iig op 1 vlak eens, maar ik hoop dat ie nog lang blijft leven omdat de reacties op hem wereldwijd gewoon aan de ene kant priceless zijn en aan de andere kant constant laten zien dat anti-Trump iig niet automatisch fatsoenlijk wil zeggen.
Van rechts kwam die kogel toch?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een doodgewone verwarde jonge man die veel te makkelijk aan een wapen kon komen en zijn frustratie op een publiek figuur wilde uitleven. Niet dapper en een patroon wat bijna dagelijks terug komt in de VS, meestal met minder saillante doelwitten.
Niemand verdient het om vermoord te worden.
Het is niet eens zeker of het een kogel was.quote:
Ah, het objectief meetbare begrip 'fatsoen'! Dus dat "weten we zeker!"quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:02 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Eén ding weten we zeker: het fatsoen is bij Trump ver te zoeken.
True, maar ik zie het probleem niet zo, dat is namelijk bij elke politicus zo (en eigenlijk gewoon iedereen) en hij komt er iig openlijk voor uit ipv in het openbaar te slijmen en in achterkamertjes de meest abjecte dingen bekokstoven.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:02 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Eén ding weten we zeker: het fatsoen is bij Trump ver te zoeken.
Maakt niet echt veel uit waar deze jonge man in geloofde, denk ik. Maar hij schijnt als Republikein geregistreerd gestaan te hebben, ik geloof niet dat hij zozeer een politiek doel had, hij had ook informatie over Biden opgezocht. Hij wilde aandacht en herinnerd worden, denk ik.quote:
Iemand die zijn volk continu voorliegt is natuurlijk nooit een goede vertegenwoordiger of je moet wel een raar beeld hebben van dat volk.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar ik zie het probleem niet zo, dat is namelijk bij elke politicus zo (en eigenlijk gewoon iedereen) en hij komt er iig openlijk voor uit ipv in het openbaar te slijmen en in achterkamertjes de meest abjecte dingen bekokstoven.
Ik kan dat, zeker bij een Yank wel waarderen vaak. We hebben al decennia het vooroordeel over hoe luid, brutaal Amerikanen zijn etc, nou dan is hij wmb een prima vertegenwoorder van zijn volk.
Politiek trucje natuurlijk. Trump is de macho, die kan helemaal niet terugkrabbelen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:04 schreef Black_Baron het volgende:
Haha,wat een afgang zou dat zijn als hij niet meer durft.![]()
[ x ]
Vindt vast wel een excuus truukje. 'de afspraak was met biden' of 'ik wil nu perse op Fox'.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:09 schreef Confetti het volgende:
[..]
Politiek trucje natuurlijk. Trump is de macho, die kan helemaal niet terugkrabbelen.
Maar daar zijn we dan weer, dat heeft Harris de afgelopen maanden alleen al mbt Biden gedaan, maar dat is dan wel prima?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:07 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Iemand die zijn volk continu voorliegt is natuurlijk nooit een goede vertegenwoordiger of je moet wel een raar beeld hebben van dat volk.
Bewijs maar.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar daar zijn we dan weer, dat heeft Harris de afgelopen maanden alleen al mbt Biden gedaan, maar dat is dan wel prima?
Dat wordt qua karakter moeilijk voor hem ja. Lukte hem wel bij de Republikeinse debatten echter, hoewel dat een stuk zekerder was.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:09 schreef Confetti het volgende:
[..]
Politiek trucje natuurlijk. Trump is de macho, die kan helemaal niet terugkrabbelen.
Waar heeft ze over gelogen dan? Zoals ik al eerder zei: ze heeft gelijk dat er niets mis is met Biden. Hij was een prima president en is dat nog steeds tot volgend jaar januari.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar daar zijn we dan weer, dat heeft Harris de afgelopen maanden alleen al mbt Biden gedaan, maar dat is dan wel prima?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |